موسسه علمی آموزش سامان

۱۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصادنیوز، بورس در شرایطی به استقبال دومین روز معاملاتی هفته می رود که درون روز شنبه بازگشایی پالایشی ها داخل دقیقه نود، بازار را با سقوط شاخص مواجه کرد. پیش بینی هفت کارشناس درباره شاخص بورس تهران در۳۰ شهریور ناراحتی بورس از روز یک شنبه ۳۰ شهریور | شاخص از مشت خرس فرار می کند؟

ارزش روز سهام عدالت

در روزی که بازار متجاوز از ۴ هزار واحد نزول کرد، ۴۸۶ میلیارد تومان پول اصلی از بازار خارج شد و مقدار سهام عدالت نیز ۳.۶ درصد کاهش یافت. ارج زنبیل سهام رحم با ۵۳۲ هزار تومان هبوط در فرجام معاملات، به ۱۶ میلیون و ۶۷۶ هزار تومان رسید، در حالی که ارزش آن در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته، ۱۷ میلیون و ۸۱۲ هزار تومان بوده است. بورس در مراد شستا

مقدار معاملات روز شنبه ۱۷ هزاره و ۶۶۷ میلیارد تومان وجود که نسبت به روز چهارشنبه ۲۴ درصد کاهش یافته است. متمایز طاس ۰.۲۷ درصد و شاخص کچل حزن کمیت نیز ۰.۵۸ درصد کاهش داشتند. کاهش چشم گیر ارزش معاملات نسبت بوسیله آخرین روز مفید هفته گذشته نشان می دهد که سهام داران در میل روزهای آتی بازار و گذر از عرضه اولیه «وسپهر» و «پالایشی یکم» هستند. همچنین بازار در مراد بازگشایی شستا است، باید تو امید بود که شستا بالاخره چه زمانی بازگشایی می شود. صف های ابتیاع و معامله بورس

درون روز گذشته ۵۲ درصد نمادها صف خرید داشتند و مابقی در صف سودا بودند، ارزش صف خرید روز شنبه هزار و ۵۲۲ میلیارد تومان و ارزش ردیف خرید بیش از ۶ هزار و ۲۰۰۰ میلیارد تومان حیات. تضاد معنادار نرخ ردیف خرید و صف فروش نشان می دهد که عوامل بیرونی تاثیر بیشتری پهلو نزولی شدن شاخص داشته اند.

دیروز نیز در ۵۹ درصد نمادها، حقیقی ها خریدار اکثریت بودند و ۴۱ درصد حقوقی ها اکثریت خرید را به خود اختصاص دادند. بورس قلق خورده

به نظر می رسد علاوه پهلو تاثیر ارائه های اولیه و بازگشایی های ابتدای هفته، بازار نسبت به اخبار سیاسی نیز واکنش منفی علامت داده است. اخبار تکثیر بایکوت ها و فعال شدن مکانیسم ماشه از عموم اعلام تاثیرگذار روزهای اخیر بوده است.

البته برخی دیگر می گویند این ترس به آخر خویشتن گویا است. نمادهای پالایشی که یکی از ترس های بازار حیات باز شده و آخرین خاکریز استرس شستا است. این گروه می گویند تغییرات قیمت دلار بخاطر بورس جاذبه بیشتر از اتفاقات سیاسی دارد. بازار در انتظار گزارش های ۶ ماهه

یکی دیگر از اتفاقات پیش روی بورس، بوسیله روز شدن گزارش های مالی انبازی ها است. از سه گانه شنبه گزارش ماهانه شرکت ها راهی سامانه ی کدال می شود که با توجه بوسیله رو تکمیل بودن خاتمه شهریورماه گزارش های ۶ ماهه و میان گرداگرد ای شرکت ها وقار فراوانی برای بازار دارد، به این دلیل که بازار بوسیله پشت یک نمونه برای اندازه گیری ارزندگی شرکت ها خواهد است. پیش بینی بورس امروز ۳۰ شهریور

امروز بی قراری متشابه دیروز کفه دلگشا بینان به شاخص بیشتر است ولی دلگشا بینی دیروز نافرجام بود.

خوش بینان امروز اندوه با استناد به معاملات دیروز بازار سهام بر بهبود روند معاملات و حساب دان شدن آن تاکید دارند. آنان امروز امیدوار هستند شاخص بی توجه به اتفاقات سیاسی و با تکیه بر عوامل بنیادین نمو یواش و کانال یک میلیون و ۷۰۰ هزار را پس بگیرد. فدایی همچنین روزهای پر عرضه را روزهایی می دانند که بی تابی سهامداران را می گیرد به همین برهان با توجه به عرضه های دیروز رای به سبزپوشی بورس درون امروز می دهند.

اما اخبار سیاسی پرگیر اقتصاد ایران درون کنار تلاش سهامداران بخاطر جابجایی سهام کوچک و متوسط با سهم های بنیادی دلایلی است که فدایی تاکید دارند حداقل نیمی از بازار را قزل رنگ می دارد. در این نگاه با تصور مثبت شدن متمایز کل، هم چنان تماشاچی نزولی بودن شاخص هم وزن هستیم.

برخی اما امکان ارائه ها را بیشتر می دانند، نمایش هایی که می تواند درون یک یا دو روز آینده پای بازار را در کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار انسداد دهد.

گروهی از تجرید گران تمایل دارند پس از بازگشایی پالایشی ها و بوسیله عقب آن تعدیل شاخص، با ورود شستا استرس نمادهای بسته شده کاملاً از بین برود و بازار دوباره می تواند تثبیت شود. اما گروه دیگر معتقدند محاکمه های امنیت از بازار تنها تعدیلات قیمتی را به تعویق انداخته و بازار هنوز به خالی کردن ی حباب های قیمتی نیاز دارد.

داخل بورس امروز دو گروه وجود دارند ظنین هایی که یا هزیمت را کنار صبر ترجیح می دهند خواه بوسیله تعاقب آن هستند که شانس خود را در نمادهای دیگر امتحان کنند. آنها فروشندگان بالفطره بازار این چند روز خواهند حیات اما خوش بین ها به روند قیمت جهانی و ارز تاکید دارند جایی که تو بهترین حالت به فقره نیمی از راسته می آید.

یکی از فعالان راسته سهام می گوید: با توجه به دو عرضه بدوی بوسیله ظاهر جذاب امروز داخل بورس تهران تماشایی مسابقه طناب کشی بین شاخص سازها و کوچک ها است باید رویت کدام یک می تواند دیگری را به سمت خویشتن بکشاند. هر کدام برنده شوند می توانند چند روزی شاخص را به دنبال خویشتن بکشانند. البته هستند کسانی که می گویند بازار با گذر از یک شنبه ریزشی می تواند خوش نویسی خود را از دوشنبه وارونه کند. باید دید نم امروز میدان کدام قسمت قسمت کردن هستند متمایز سازها که تو هر مثبتی بازدهی بالاتر و درون هر منفی زکام بیشتری دارند خواه سهام کوچک و متوسط که میل به تعدیل شاخص و هدایت بازار به لفظ اعتدال دارند؟ آشنایی با ۱۰ اصطلاح پرکاربرد بورس در روزهای رونق بازار تنخواه
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از آسوشیتدپرس شرکت داروسازی «الای لیلی» روز چهارشنبه ۲۶ شهریور در بیانیه ای این نتایج را اعلام کرد، اما هنوز این یافته ها داخل ژورنالی علمی منتشر نشده خواه بوسیله دانشمندان افسون شده بازبینی نشده است.

این یافته ها از این لحاظ اهمیت دارند که داخل حال مهیا دارویی وجود ندارد که بتواند مانع شدت یافتن بلای ناگهانی کووید-۱۹در افراد دچار علائم خفیف تا متوسط و احتیاج بوسیله بستری شدن شود.

هدف پا بر جا این بررسی کاهش دادن میزان بیماران دستخوش ویروس پس از ۱۱ روز بود، مگر کسانی در میانه سه گانه دوز تجویزی دوا آزمایش شده اند. اما اغلب شرکت کنندگان در این معاینه حتی آنهایی که دارونما دریافت کرده بودند، تا آن هنگام از عفونت ویروسی پاک شده بودند.

بنابراین عمه زمانی که گلچین شده بود، بیش از حد دیر وجود که بتوان داخل تک سودمندی های بالقوه دارو قضاوت کرد.

بر اساس بیانیه انبازی سازنده سایر آزمایش ها نشان می دهند که این دارو زودتر باعث کاهش میزان ویروس شده است و این نتایج تو حالی که این معاینه و سایر بررسی ها ادامه دارند، بوسیله نعوظ اصولی امیدوارکننده هستند.

شریک شدن الای لیلی اطلاع دادن کرد در حال مذاکره با راه اندازی های ناظر درباره گام های احتمالی اتیه درباره این دوا است.

آنتی بادی ها پروتئین هایی هستند که مایه ایمنی بدن هنگام ایجاد عفونت برای دفاع از بدن می سازد. آنها با همواره شدن بوسیله ویروس بوسیله از حذف شدن آن کمک می کند.

پلاسمای خون بهبودیافتگان از کووید-۱۹ به خاطر داشتن چنین آنتی بادی هایی به نشانی درمانی برای بیماران آزمایش شده اند، اما قدرت و گوناگون این آنتی بادی ها بر حسب هر دهنده متفاوت بوده اند و پلاسمادرمانی در مقیاسی مبصر غیر عملی است. دایره غذا و داروی آمریکا مصرف از پلاسمای بهبودیافتگان را بخاطر درمان کرونا تایید کرد

داروهایی که باهم اتحاد کردن لیلی و سایر شرکت ّ ها در حال آزمایش آن هستند، شامل رویه های تغلیظ شده آنتی بادی های خاص هستند که در آزمایشگاه و آزمایش های حیوانی تاثیربخش وجود داشتن آنها را مدلل شده است و می قابلیت آنها را در دوزهای استانداردشده بوسیله میزان زیاد تولید کرد.

این داروها برای درمان بیماران کووید-۱۹ نو تشخیص شده به فرمان رفته اند، به این مقصود که از وخیم تیز شدن بیماری یا مرگ و از عفونت درون افراد در معرض خطر مصیبت شدید قرین ساکنان آسایشگاه های سالمندان و کارکنان بهداشتی جلوگیری شود.

این نتایج از بررسی ۴۵۰ نفر در یک وارسی مرحله میانی به دست آمده است که داخل آن یک آنتی بادی ساخته شده بوسیله شرکت آمریکایی لیلی و شرکت کانادایی اب سلرا برای درمان بوسیله بیماران کووید-۱۹ به کار رفته است که علائم مصیبت سندیت آنقدر جدی نبوده است که نیاز بوسیله بستری شدن داشته باشد.

این دوا که از طریق داخل وریدی تجویز می شود، در سه دوز آزمایش شده است. هیچکدام از بیماران و پزشکان نمی دانستند کدام یک از بیماران داروی حقیقی یا دارونما دریافت کرده است.

نتایج نشان داد که در گروهی دارو را قبض کرده بودند، ۷/۱ درصد بیماران نیاز بوسیله بستری شدن پیدا کرده بودند و در دسته ستاندن کننده دارونما میزان بستری شدن ۶ درصد وجود.

شریک لیلی از قبل تولید این داروی آنتی بادی را مقدمه کرده است با این تمایل که در صورت مثبت بودن نتایج آزمایش هزاران دوز دارو تا خزان آماده باشد.
ASASG۲۶AROOOONASGHAاکتبرOOOONAROOOON ۲۰۱۵، چهار سال و ۱۰ ماه و ۱۹ روز پیش، طی رویدادی بوسیله صیت Windows 10 Devices، پانوس پانای، قرص مقام وقت مایکروسافت درون واحد سرفیس مایکروسافت پای بوسیله روی صحنه گذاشت و درکنار رونمایی سرفیس پرو، از محصول جدیدی پرده برداشت که بوسیله دیدن می رسید نخستینلپ تاپ ردموندی ها باشد پانای. در ابتدا سرفیس بوک را حد «بازپسین لپ تاپ و» زننده «ترین لپ تاپ ۱۳ اینچی نامید؛» اما پس از دقایقی تعریف وتمجید از میوه متاخر مشارکت متبوعش، با نمایش ویدئویی، ماهیت اختصاص سرفیس بوک را بوسیله تصویر کشید لپ: تاپی که به لطف مکانیزم منحصربه بی همتا لولا، با جداشدن نمایشگر از کیبورد، داخل کسری از ثانیه بوسیله یک تبلتمی شود سرفیس.

بوک در ابتدا نقطه ی شروعی برای یک ماجراجویی رؤیایی به نظر می رسید؛ ولی مواردی همچون عملکرد ناپایدار دستگاه در جابه جایی بین پردازنده ی گرافیکی مجزا و یکپارچه حین جداسازی نمایشگر، فقدان پورت آینده نگرانه ی USB C-و برچسب زیاده چرب یا شیرین نجومی، باعث شد تا لپ تاپ هیبریدی مایکروسافت چندان تک توجه کارشناسان و کاربران قرار نگیرد حال. سرفیس بوک تو سومین سلسله خود، از بسیاری از مشکلات برادرانش رهایی یافته است؛ اما آیا جدیدترین نسل سرفیس بوک می تواند به کمال مطلوب معادل «نهایی لپ تاپ رنگ جزیی» و بوی حقیقت ببخشد؟ با بررسی سرفیس بوک 3 همراه زومیت باشید لپ.

تاپ سرفیس بوک ۳ مایکروسافت از سوی شریک شدن امتداد پارسه بخاطر تجسس دراختیار زومیت قرار محزون است مدل سازی.و کیفیت پیدایش لپ

تاپ توانمندی که عزب با فشردن یک کلید، به تبلتی با نسخه ی دسکتاپ ویندوز بدل می شود؛ پنج سال از شناساندن منحصربه فردترین محصول خانواده ی سرفیس می گذرد، اما پس از نیم دهه بوسیله نظر می رسد مایکروسافت کماکان به طراحی قدیمی اش مباهات می بطی ء و از آن رضایت دارد، چرا که تفاوت ساختاری و ظاهری ثالث قبیله سرفیس بوک با دوده فاتحه آن به صفر مطلق می گراید؛ اتفاقی که با کمال مطلوب ابتدایی ردموندی ها مبنی بر آوردن فُرم فکتورها و نوآوری های جدید بوسیله دنیای PC در مغایرت است پیدایش.

دستگاهی با دو کاربری متفاوت، تن اعطا کردن بوسیله مصالحه هایی را می طلبد که درون محصولی عادی موضوعیت ندارند حاشیه. های قطور و سنگین وجود داشتن بخش نمایشگر، محدودیت های مربوط بوسیله پردازنده و پایداری خیر چندان زیاد لولا از جمله ی توافق هایی هستند که مایکروسافت تو تولید سرفیس بوک به جان می بصیرت درون. دنباله در مورد هرکدام از این فردی ها گفتگو می کنیم طراحی.دوست داشتنی و منحصربه فرد دیروز، اکنون بوی کهنگی می دهد در

شرایطی که لپ تاپ های بالارده ی معمولی رو به روز به مدد نمایشگرهای کم حاشیه نویسی یا تا اینکه تمام صفحه جمع وجورتر و جذاب مرطوب می شوند، لپ تاپ هیبریدی سرفیس بوک ۳ برای ارائه ی تجربه ی کاربری مناسب درون حالت تبلت، همچون دو نسل پیش، حاشیه های قطوری را دورتادور نمایشگرش می بیند سال. گذشته مایکروسافت با سرفیس پرو ایکس توانست تو کالبدی حزن اندازه با سرفیس پرو ۷، نمایشگر بزرگ ترِ ۱۳ اینچی را جای دهد؛ اما طراحان ردموند هنوز اعتقادی بوسیله بازنگری در مدل سازی سرفیس بوک ندارند مایکروسافت.

از نسل دوم، سرفیس بوک را داخل دو استاندارد ۱۳٫۵ و ۱۵ اینچی به ابتیاع می رساند؛ اما برای آنکه به تأثیر حاشیه های قطور سرفیس بوک ۳ بر ابعاد کلی آن جای پا ببرید کافی است بدانید که نسل متاخر لپ تاپ های ۱۳ و ۱۵ اینچی Dell XPS بوسیله لطف نمایشگر تمام صفحه شان به ترتیب ۱۸٫۶ و ۷٫۸ درصد کوچک برنده از محصولات مایکروسافت هستند، فراموش نکنید نمایشگر مدل XPS 15 حدود ۰٫۶ اینچ قطر بیشتری نسبت بوسیله رقیبش دارد چنانچه!

با سراب های پیشین سرفیس بوک آشنایی داشته باشید، احتمالا می دانید که مایکروسافت پردازنده، رم، ذهن ی ذخیره سازی و قدری از باتری را قفا نمایشگر قرار می دهد و همین موضوع باعث می شود تا تقدیر نمایشگر سرفیس بوک نسبت به لپ تاپ های عادی سنگین تر باشد؛ بنابراین حفظ اعتدال وسیله حین استفاده تو حالت تبلت با لولای عادی میسر نخواهد حیات مایکروسافت. برای پیاده سازی ایده ی لپ تاپ تبلت/هیبریدی اش کماکان به لولای Dynamic Fulcrum تکیه گاه (گاه پویا اتکا) دارد همان.



طور که از نام آن همچنین برمی آید، لولای Dynamic Fulcrum با گسترده شدن روی سطح میز یا (پای کاربر ،!)اندکی جزء کیبورد دستگاه را طویل تیز می سازد و بدین زیبایی با ایجاد اعتدال بین وزن دو قسمت نمایشگر و کیبورد از معکوس شدن لپ تاپ جلوگیری می نرم لولای. سرفیس بوک نفس بسته شدن در لپ تاپ، دو پاره نمایشگر و کیبورد را بوسیله خوبی روی تیمار منطبق نمی کند و به دلیل فردی فیزیکی، شکافی را در تقدیر انتهایی باقی می گذارد؛ به طوری که ستبری دستگاه از ۱۵ میلی متر به حدود ۲۳ میلی متری در لبه ی انتهایی می رسد آنچه!



مدخل تبلت سرفیس بوک 3 را روی کیبورد نگه می دارد، مکانیزمی موسوم بوسیله Muscle Wire Lock است این. مکانیزم داخل حقیقت مفتولی از نوع آلیاژ ذهن دار تیتانیوم و نیکل را در شکم خود دارد که بر جای پا گذر روانی الکتریکی، درست مانند ماهیچه منقبض می شود و دو تقدیر دستگاه را به وسیله ی دو زائده در دو گوشه ی لولا به بی آرامی نخ می کند بدین. ترتیب می نبوغ سرفیس بوک را علاوه به خشکی امدن تبلت و لپ تاپ، در حالت استودیو نیز بوسیله فرمان گرفت؛ حالتی که در آن نمایشگر برگردانده شده و پشت به کیبورد به لولا چفت می شود لقی.و ارتعاش نمایشگر؛ پیامد استفاده طراحی هیبریدی با

فشردن مفتاح Detach روی کیبورد خواه کلید نرم افزاری موجود در تسک بار، روانی الکتریکی درون مفتول Muscle Wire Lock قطع شده و براثر انبساط مفتول، قسمت نمایشگر آزاد می شود فرایند. آزادسازی نمایشگر حالا بسیار سریع نمدار و پایدارتر از گذشته انجام می شود، از سوی دیگر سرفیس بوک 3 به موجب قابلیت جدید Safe Detach و به روزرسانی جدید DirectX 12، می تواند بار پردازشی را تو آنِ واحد از پردازنده ی گرافیکی مجزا به پردازنده ی گرافیکی یکپارچه ی اینتل احاله دهد؛ هرچند که ترقی دهنده باید پشتیبانی از این قابلیت را به یواش افزارش اضافه درنگ متأسفانه.

پس از تولید سه نسل از سرفیس بوک، کماکان تماشاچی لقی و ناپایداری نمایشگر در حالت لپ تاپ هستیم، این دشوار بوسیله ویژه تو مدل ۱۵ اینچی سرفیس بوک 3 و نفس قرار اعطا کردن مایه روی پا بیش ازپیش تجلی می یابد به. دید می رسد که لقی نمایشگر به مکانیزم Muscle Wire Lock ارتباطی ندارد و بیشتر به لولای لقمه تکه ی Dynamic Fulcrum بازمی گردد؛ امیدواریم مایکروسافت در دوده چهارم بخاطر این مشکل چاره ای بیاندیشد صرف. رویت از مباحثه پایداری، سرفیس بوک ۳ برضد نسل نخست از آزمون بازکردن «با یک دست سربلند» بیرون می آید مایکروسافت.

می گوید سرفیس بوک تنها ۲۰ درصد از مواقع تو حالت تبلت کاربرد می شود؛ چراکه ظرفیت محدود باتری داخل تقدیر نمایشگر امکان مصرف ی کامل نمدار را فراهم نمی سازد ما. تصور می کنیم که ابعاد بزرگ مایه به ویژه در مدل ۱۵ اینچی، عامل محدودکننده ی دیگری به حساب می آید؛ هرچند که به لطف ساختار منیزیومی بدنه و باتری کوچک، پیمانه قسمت نمایشگر سرفیس بوک نسبتا ابعادش، سبک زیرفون است از. 

مذاکره لولا و حاشیه ی نمایشگر که بگذریم، سرفیس بوک کماکان در زمینه ی چونی و دقت ساخت از پیشروان دنیای لپ تاپ به حساب می آید؛ پوشش گوریلا گلس محفاظ نمایشگر بی مو نمای جلو را پوشانده است و خبری از حاشیه نویسی های پلاستیکی خواه نوار لاستیکی بین پنل و قاب نمایشگر نیست، جثه ی منیزیومی و کاملا یکپارچه ی مایه ساختاری استیل و پوششی مات دارد که به صبر آثار لک و جای پا انگشت را روی خویشتن نمی پذیرد و تو نهایت پنجره ی چهارخانه ای همچنین از پشت دستگاه صاعقه می زند و به ما گوشزد می یواش که با محصولی از مایکروسافت طرف هستیم سرفیس.

بوک ۳ برضد سرفیس لپ تاپ یا سرفیس پرو، تنها در رنگ خاکستری به معامله می رسد؛ اما تصور می کنیم که تنه ی مشکی مات می تواند بزرگی و جلال دوچندانی را به لپ تاپ گران ارج مایکروسافت ببخشد حضور.ها و ارتباطات مایکروسافت

خاتمه با نسل دوم سرفیس بوک استرداد خواست اشتراکی شد و درگاه نه چندان پراستفاده ی Mini DisplayPort را با USB Type C-جایگزین کرد این. درگاه از معیار USB 3 1.Gen 2 بهره می برد و از دو خروجی تصویر 4K با قیمت نوسازی ۶۰ هرتز، نمونه Power Delivery 3 0.با توان شارژ بالغ به خشکی امدن ۱۰۰ وات، DisplayPort 1 4.Alt Mode و Digital Audio پشتیبانی می کند؛ اما متأسفانه خبری از تاندربولت ۳ زدودن سرفیس.بوک ۳ دو درگاه USB 3 1.Gen 2 Type A،-جناب کارت حافظه SDXC و جک ۳٫۵ میلی متری هدفون روی (گوشه ی بالایی از لبه ی سمت راست نمایشگر را!) به همراه دو آستان اختصاصی بهبودیافته ی Surface Connect را روی تقدیر کیبورد و نمایشگر دراختیار کاربر می گذارد حضور. سرفیس کانکت جدید مبتنی بر مدل USB 3 1.Gen 2 و DisplayPort 1 4.چهار مسیره توسعه یافته است و اکنون امکان پیوند ۲ مانیتور 4K با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و شارژ ۱۲۷ واتی را فراهم می آورد؛ بنابراین مشکلات مربوط به ناکافی بودن توان ۱۰۰ واتی شارژر دوده گذشته در بارهای پردازشی وزین دیگر درون سرفیس بوک ۳ موضوعیت ندارد جای.تهی تاندربولت داخل میان پورت های متنوع سرفیس بوک مایکروسافت

می توانست به جای خاص دادن مسیرهای PCIe پردازنده بوسیله جناب اختصاصی سرفیس کانکت، آن ها را برای تکثیر کردن درگاه آینده نگرانه و پرکاربرد تاندربولت ۳ با پهنای باند ۴۰ گیگابیت برثانیه ای بوسیله فرمان گیرد ردموندی. ها برهان استنکاف از این گزینه را آسیب پذیری امنیتی و امکان دسترسی مستقیم بوسیله حافظه ازطریق تاندربولت اعلام می کنند ما. تخیل می کنیم که مایکروسافت تو خواست کاربرد از یکپارچگی USB 4 با تاندربولت ۳ داخل نسل های آتی محصولات سرفیس است سرفیس.بوک 3 برای تماس های تصویری به دوربین۵ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 1080p و برای کاربری هایی همچون اسکن اسناد نیز بوسیله دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و فیلم برداری 1080p اتکا دارد ما. عملکرد هر دو دوربین سرفیس بوک ۳ را در سطح بهترین های دنیای لپ تاپ می دانیم مایه. گران ارزش مایکروسافت بخاطر احراز هویت کاربر از ماژول مادون قرمز استفاده می یواش که به جز تاریکی مطلق در سایر سناریوها عملکرد زیاد سریعی دارد سرفیس.

بوک ۳ به لطف ماژول شبکه ی AX201 اینتل و صدالبته پردازنده ی دودمان دهمی IceLake امکان یگانگی به شبکه های Wi Fi-6 را به ارمغان می آورد که به شمارش عملی می تواند اتصال نوک تیز نمدار و پایدارتری را حاضر سازد لپ. تاپ گرانبها مقدار مایکروسافت از اتصال بلوتوث نسخه ی ۵٫۰ همچنین پشتیبانی می کند که حاصل ی آن پهنای باند و بُرد بیشتر است از. سوی دیگر تو نسخه ی ۱۵ اینچی سرفیس بوک 3 ماژول Xbox Wireless امکان استفاده از دسته های بازی ایکس باکس بدون نیاز به دانگل را فراهم می آورد کیبورد.و ترک پد بی

تردید یکی از نقاط جیره اصلی سرفیس بوک را می توان کیبورد آن دانست عمق. حرکتی بسیار خوب، بور ی کافی کلیدها از هم، مکانیزم محکم و ناچیز صدا و پوشش باکیفیت کلیدها با حسی کاملا پریمیوم از عموم ی رادیکال ترین ویژگی های کیبورد سرفیس بوک ۳ بوسیله احصائیه می آیند پرتو. پس زمینه ی سفید کلیدها شدت شعاع و توزیع مناسبی دارد؛ بنابراین در هر ساعت از شبانه روز می قابلیت از تایپ کردن با لپ تاپ گران قیمت مایکروسافت کیف برد ردموندی.

ها هیچگاه تصمیم نوظهور وغریبی را در نوع چینش کلیدها اتخاذ نکرده اند، طولانی کلیدها در نگرش ارزان صبر دارند و به سرعت می استعداد به تایپ کردن با آن ها عادت کرد مایکروسافت. کلید جداسازی نمایشگر را درکنار مفتاح Del درون گوشه ی جانب راست سرفیس بوک صبر داده است؛ درحالی که کلیدهای مربوط بوسیله پاور و کنترل صدا روی گوشه ی سمت چپ از لبه ی فوقانی نمایشگر جای گرفته اند تا در هر دو حالت تبلت و لپ تاپ امکان کاربرد از آن ها فراهم باشد ما. تنها نکته ی منفی درون کیبورد سرفیس بوک را فقدان کلیدهای کامل مدیا شامل (رد کردن یا بازگشت به قطعه ی سابق می) دانیم کیبورد.ممتاز و ترک پد کوچک متأسفانه

مایکروسافت برخلاف سرفیس لپ تاپ ۳، تغییری در ابعاد ترک پد خلق نکرده است ابعاد. ترک پد ۷۱ ۱۰۴ × میلی متری سرفیس بوک به دوست خود کوچک نیست؛ اما فضای بی استفاده ی بسیار وسیعی، به ویژه در مدل ۱۵ اینچی دستگاه، اطراف هر چهار ضلع ترک پد بود دارد؛ با نگاهی به ابعاد غول پیکر زین پد در مک بوک پروهای اپل کاربر بسیار از پیش مأیوس خواهد شد صرف!نظر از ابعاد نه چندان وسیع ترک پد، عملکرد آن بیش دقیق و قابل اتکاتر از یکسره لپ تاپ های ویندوزی است زین. پد سرفیس بوک ۳ بوسیله صورت بی آرامی زمان لمس پنج انگشت را شناسایی کرده و بوسیله لطف درایور پرسیژن مایکروسافت کامل ژست های حرکتی چندلمسی ویندوز ۱۰ را اجرا می کند پوشش. الماس ای ترک پد همچنین لذت اجرای ژست های حرکتی و جابه جایی در محیط جهیز عامل را دوچندان می سازد برخلاف.

مک بوک پروهای اپل، کلیک ضایع و چپ بوسیله دستیار دو کلید مافوق لبه ی پایینی ترک پد ادا می شود و کل سطح ترک پد کلیک پذیر نیست؛ اما پایداری این کلیدها مفت است نمایشگر.و اسپیکر سرفیک

بوک بوسیله بعنوان لپ تاپ پرچم دار مایکروسافت از نسل فاتحه تا بوسیله امروز حرف های اضافی درون حصه نمایشگر داشته است؛ در نگاه اول تشابه زیادی بین نمایشگر این معیار به محصولات پیشین این سری دیده می شود و بوسیله نظرم می رسد این شرکت وهله دیگر از پنل های ۳ به ۲ ساخت ال جی فیلیپس بهره پژمان است قطر. پنل IPS سرفیس بوک ۳ نظیر گذشته دقیقا ۱۵ اینچ است و رزولوشن ۳۲۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل را ارائه می کند؛ تصاویر به لطف تراکم۲۶۰ پیکسل در هر اینچ متجاوز شارپ بوسیله نظر می رسند و از متون گرفته تا عکس ها و دیگر محتوا کاملا شما را از این دید راضی خواهند کرد نسبت.

نمایشگر ۳ بوسیله ۲ برای انجام کاربری های عمومی، تمهید محتوا، وب گردی، تجسس کتاب، نوت برداری و کاملا ... مناسب است و شرکت ها داخل مهاجرت بوسیله این نسبت تمثال در پرچمداران خویشتن هستند جدای. از نوار سیاه بزرگ مرطوب داخل فراز و پایین تصویر نمایش ویدئو و پشتیبانی نکردن ذاتی پنل از HDR تماشای فیلم و ویدئو داخل نمایشگر بزرگ این لپ تاپ واقعا لذت بخش است زاویه. ی دید این نمایشگر فوق العاده است و بوسیله لطف لولای کاربردی و حالت تبلت تجربه ای ناب در تماشای محتوا را برای شما به ارمغان خواهد آورد در.



آزمایش روشنایی زومیت، نمایشگر سرفیس بوک ۳ با پیوستن بوسیله ۴۰۵ قصد در حالت نمایش الگوی ۱۰۰ درصدی عملکرد انعام مشابه (نسل های گذشته اش ارائه) می نرم ولی لپ تاپ های بهتری از این نظر نیز در بین پرچمداران خواهید یافت تفاوت. بیشینه شعاع در ۴ ناحیه نمایشگر حداکثر ۱۷ ترانه تفاوت است که کاملا مناسب و زیبنده قبولی است ردموندی. ها نیز همانند اپل در محصولات خود از نمایشگرهای LCD با نبوغ نمایش مشکی عمیق با روشنایی ناچیز ۰ (۵۳.نیت بهره) برده اند که بوسیله کنتراست ممتاز ۷۶۴ منجر شده است حسگر.

انتظام پرتو تأثیر درون سو حداکثر نمایشگر ندارد و باتوجه به تجربه ی چندین لاقیدی درون دگرگونی شعاع چندان استفاده از آن اندرز نمی شود رسوخ. پرتو اندک نمایشگر تو محصولات مایکروسافت به دفعات دیده شده است و سرفیس بوک ۳ نیز از این قضیه مستثنی نیست؛ داخل بن مشکی و سو فراز می توان این روند را با چشم دید اما استاندارد آن به قطع ای تراشیدن که یک نقص بزرگ محسوب شود پنل.



۶۰ هرتزی و ۸ بیتی سرفیس بوک ۳ درون فضای sRGB کار می بطی ء و خبری از پشتیبانی فضای رنگی گشاد در این لپ تاپ نیست؛ فداکار داخل حال مهاجرت به نمایشگر های اولد یا پشتیبانی از DCI P3 و در ... لپ تاپ های خود هستند و مایکروسافت هنوز در هیچ یک از لپ تاپ هایش این تغییر مهم را آغاز نکرده است در. بسرنوشت شوم دچار کردن تنظیمات نمایشگر با حالتی آشنا بوسیله شهرت Enhanced در محصولات مایکروسافت رو به رو خواهید شد که تأثیر تو اتساع فضای رنگی ندارد و عزب کمی اغراق درون فام ها خلق کردن می کند نمایشگر.سرفیس بوک جذاب است؛ اما دیگر بی رقیب نیست این

نمایشگر به ترتیب ۹۴ درصد، ۷۴ درصد و ۶۵ درصد فضای sRGB، فضای DCI P3-و AdobeRGB را پوشش می دهد که یک پوشش متوسط در این رده محسوب می شود؛ برای مثال دل با XPSهای جدید پوشش بسیار بهتری عرضه می درنگ از. دید دقت اما وهله دیگر ردموندی ها نشان دادند که به کالیبره کردن نمایشگرهایشان اهمیت می دهند؛ سرفیس بوک ۳ با خطای میانگین ۱ ۳.عملکردی بسیار خوب نظیر دیگر اعضای خانواده سرفیس دارد لپ.تاپ آزمایشتصویر / سفیدتصویر مشکینسبت کنتراستAdobeRGBsRGBDCI P3حداکثر-روشناییحداقل روشناییمیانگین روشناییNativeپوششمیانگین خطاپوششمیانگین خطاپوششمیانگین خطاسرفیس بوک ۳ ۱۵ اینچی۴۰۵ نیت۳ ۴۰.۵۳۷۶۴۶۵.درصد۳ ۸۹۴.درصد۱ ۳۷۴۳.۴می.نوت بوک پرو ۱۵۲۵۰ نیت۵ ۵۱.۴.نیت۱۷۶ ۶۷۵.درصد۵ ۱۱۰۰.درصد۳ ایسر----نیترو ۷۲۶۸ نیت۱۸ ۸.نیت۲ ۰۵.نیت۱۲۹ ۵۷۱.۵.درصد۵ ۳۹۲.۵.درصد۴ میت----بوک D15۲۱۳ نیت۴ ۳.نیت۱ ۵۴.نیت۱۳۸۴۸ درصد۵ ۱۶۳.درصد۴ ۴.Razer----Blade Stealth 13۳۲۱ نیت۶ ۷.نیت۳ نیت۱۰۷۷۱ ۹.درصد۴ ۴۹۰.۷.درصد۲ ۷.MateBook----X Pro 2019۴۷۵ نیت۵ ۳.نیت۴ ۱.نیت۱۱۲۷۳ ۳.درصد۴ ۳۹۹.۱.درصد۱ ۷۷۵.درصد۳ ۵Surface.Pro 7۳۹۴ نیت۰ ۸.نیت۰ ۶.نیت۶۲۵۷۲ ۵.درصد۴ ۰۹۶.درصد۱ ۶.Surface----Laptop 2۳۴۵ نیت۱ ۸.نیت۳ ۹.نیت۸۸۷۲ درصد۳ ۹۹۶.۷.درصد۱ ۵.Surface----Pro 6۴۴۰ نیت۴ ۳.نیت۰ ۶.نیت۷۳۳۶۶ ۳.درصد ۸۹--۵.درصد۱ ۳.MacBook----Pro 13 2018۴۴۰ نیت۰ ۰۰.نیت۰ ۵.نیت۸۸۸۷۷ ۳.درصد۲ ۸۱۰۰.درصد۰ ۴۹۹.درصد۱ ۴MateBook.X Pro۴۵۳ نیت۵ ۰۹.نیت۴ ۰۹.نیت۱۰۸ ۳۷۷۳.۵.درصد۳ ۷۹۸.۴.درصد۱ ۱۷۳.۸.درصد۲ ۹MacBook.Pro 13 2017۵۰۷ نیت۳ ۳۱.نیت ۶۰۸--۶۴.Surface------------Laptop۳۸۷ نیت۱ ۷۱.منظور ۸۶--۹۶.تمامی------------* اعداد ذکرشده درون کرهء هوا فراز در آزمایشگاه زومیت مولود شده است تجربه.

 ی صوتی یکی دیگر از قربانیان ماهیت هیبریدی سرفیس بوک ۳ بوسیله حساب می آید داخل. شرایطی که مک بوک پرو ۱۶، به مدد اسپیکرهای ریه تایی اش تجربه ی صوتی فوق العاده ای به ارمغان می آورد، سرفیس بوک ۳ درون این زمینه مأیوس کننده ظاهر می شود؛ چرا که مهندسان مایکروسافت، بخاطر ناگزیر به جای دادن دو اسپیکر کوچک داخل لبه های نمایشگر دستگاه شده اند تا مایه در هر دو حالت تبلت و لپ تاپ قادر بوسیله تولید صدا باشد اسپیکرهای.استریو با حجم صدای ناامیدکننده اسپیکرهای

کوچک سرفیس بوک ۳ بوسیله لحاظ شفافیت و وضوح صدا عملکرد خرسند بخشی دارند؛ اما بلندی صدای آن ها شایسته ی یک دستگاه ۱۵ اینچی حلق از. سوی دیگر محل جک ۳٫۵ میلی متری هدفون در گوشه ی رفعت از لبه ی سمت راست نمایشگر، امتحان ی چندان جالبی به ارمغان نمی آورد؛ چرا که حین تماشای فیلم باید تماشایی آویزان وجود داشتن سیم هدفون از پهلو نمایشگر نیز باشید تجربه!ی کاربری چنانچه

از مشکلاتی همچون خطوط شکسته شده و لبه های گونیایی بدنه، ابعاد مبصر و عمر کمینه باتری چشم پوشی کنیم، محیط خیر چندان ایده آل ویندوز برای تعامل لمسی، اساسی ترین مانع در برابر بهره گیری از تمام ظرفیت های سرفیس بوک محسوب می شود؛ مشکلی که ماهیت این دستگاه هیبریدی را از اساس عرشه سؤال می برد باید. توجه داشت که درون سوی دیگر میدان، اپل با برنامه ی گذار از اینتل و بوسیله مدد پردازنده های توانمند مبتنی بر ARM خویشتن موسوم به Apple Silicon می تواند در عرصه ی کامپیوترهای هیبریدی خطری بالفعل برای مایکروسافت باشد پس. 

از گذشت پنج سال از زمان پراکندن اولین نسخه ی ویندوز ۱۰، هنوزهم این سیستم عامل گزینه ای ایده آل برای کاربرد تو حالت تبلت Tablet (mode نیست) بسیاری. از محیط های جهیز عامل، مانند فایل اکسپلورر، برای کاربری لمسی بهینه نشده اند و هنوزهم دم کار با جزء تنظیمات، گاهی اوقات به محیط کلاسیک کنترل پنل نقل مکان می شوید و استفاده از نرم افزارهای دسکتاپ درکنار اپلیکیشن های مدرن همچنین امتحان ای نه چندان خوشایند بوسیله ارمغان می آورد درکنار. آنچه گفته شد، ناپیوستگی بین انیمیشن های مختلف در حالت تبلت و تجربه ی لوس نرم افزارهای قدیمی دسکتاپ داخل حالت لمسی، ژست های حرکتی یواش و ناکارآمد، باگ های هنگفت صفحه کلید رمزی ویندوز و تعداد کمینه اپلیکیشن های مدرن و سازگار با تعامل لمسی از دیگر اشکالات این سیستم عامل است ویندوز.۱۰؛ یهودی با تعامل لمسی مایکروسافت

سال گذشته درکنار چندین علیه سخت افزاری، ویندوز ۱۰ ایکس را رونمایی کرد؛ نسخه ای از ویندوز ۱۰ که برای مایه هایی با نمایشگر دوگانه بهینه سازی شده است و با دستورهای لمسی سازگاری بیشتری دارد مایکروسافت. ویندوز 10X را با دستگاه موردانتظار سرفیس نئو بوسیله نمایش گذاشت و اعلام کرد این نسخه بوسیله صورت بوسیله روزرسانی دردسترس کاربران نسخه ی معمولی ویندوز ۱۰ قرار نخواهد گرفت؛ بلکه مایه های مبتنی بر نسخه ی جدید ویندوز در سال ۲۰۲۰ از روش خواهند رسید مدتی. پیش فاحش شد مایکروسافت ویندوز ۱۰ ایکس را بخاطر لپ تاپ ها و تبلت های آینده نیز درون نظر دارد، تو هر صورت امیدواریم مایکروسافت تو تک تجربه ی کاربری لمسی سیستم عامل محبوبش بازنگری کند بازده.و عملکرد توافق

های مایکروسافت در رویه دستیابی بوسیله فُرم فاکتور منحصربه فرد تبلت لپ/تاپ، نه تنها بوسیله طراحی ظاهری ختم نمی شود؛ بلکه در سطح مشخصات فنی بیش از پیش قدرت می گیرد برای. آنکه بخش نمایشگر سرفیس بوک به عنوان یک تبلت وارسته همچنین ایفای نقش کند، باید سبک، باریک و کم استعمال باشد؛ بنابراین امکان استعمال از پردازنده های ۴۵ واتی سری H H اینتل خواه AMD و باتری پرحجم مجهز نخواهد بود، از سوی دیگر برای جلوگیری از رسیدن آسیب های محتمل به نمایشگر بر اثر حرارت، اجازه دادن به پردازنده های اندک استفاده برای رسیدن به دماهای بالا نیز سهل محو.

اگرچه مایکروسافت با سرفیس لپ تاپ ۳ امکان انتخاب بین اینتل و AMD (بوسیله نوعی!) را برای کاربر فراهم می آورد، سرفیس بوک ۳ صرفا با پردازنده های دودمان دهمی Ice Lake اینتل به فروش می رسد. درحالی که استاندارد ۱۳٫۵ اینچی سرفیس بوک ۳ با یکی از دو پردازنده ی Core i5-1035G7 (بدون پردازنده ی گرافیکی مجزا) یا Core i7-1065G7 به خرید می رسد، مقیاس بزرگ برنده تنها با پردازنده Core i7 دردسترس خریداران صبر دارد. بدین نظام برضد نسل گذشته که نسبت به محصولات دیگر میدان از پردازنده های قدیمی تر Kaby Lake-R R بهره می بردند، هر دو معیار ۱۳٫۵ و ۱۵ اینچی سرفیس بوک ۳ با رقبا غم پا.

هستند اینتل با آیس لیک نخستین بار در مدتی طولانی، به صورت هم زمان فرایند تولید و ریزمعماری پردازنده های خود را داخل مقیاسی عریض ارتقا. انصاف این شریک اساسی ترین ویژگی های قوم ی موبایل آیس لیک را فراگیری الگوی استعمال ی کاربر از کامپیوتر به لطف مجموعه ی دستورالعمل های داخلی ادراک مصنوعی، سازگاری با استاندارد وای فای ۶، یکپارچگی با تاندربولت ۳، گرافیک توانمند با پشتیبانی از 4K HDR و CPU و GPU با معماری متاخر می.داند مشخصات فنی پردازنده ی سرفیس بوک ۳ دربرابر سرفیس بوک / ۲پارامترها مقیاس هاسرفیس بوک ۳ ۱۵ اینچیسرفیس بوک ۲ ۱۵ اینچیسرفیس بوک ۳ ۱۳٫۵ اینچیسرفیس بوک ۲ ۱۳٫۵ اینچیمشخصات CPUنام پردازندهIntel Core-i7 1065G7Intel Core-i7 8650UIntel Core-i5 1035G7Intel Core-i7 1065G7Intel Core-i5 7300UIntel Core-i7 8650Uمعمارینسل دهم، آیس لیکنسل هشتم، کیبی لیک ریفرشنسل دهم، آیس لیکنسل دهم، آیس لیکنسل هفتم، کیبی لیکنسل هشتم، کیبی لیک ریفرشلیتوگرافی۱۰ نانومتر۱۴ نانومتر۱۰ نانومتر۱۰ نانومتر۱۴ نانومتر۱۴ نانومترتعداد هسته۴ هسته، ۸ ترد۴ هسته، ۸ ترد۴ هسته، ۸ ترد۴ هسته، ۸ ترد۲ هسته، ۴ ترد۴ هسته، ۸ تردفرکانس۱٫۳۰ گیگاهرتز پایه، ۳٫۹۰ گیگاهرتز توربو۱٫۹۰ گیگاهرتز پایه، ۴٫۲ گیگاهرتز توربو۱٫۲۰ گیگاهرتز پایه، ۳٫۷۰ گیگاهرتز توربو۱٫۳۰ گیگاهرتز پایه، ۳٫۹۰ گیگاهرتز توربو۲٫۶۰ گیگاهرتز پایه، ۳٫۵۰ گیگاهرتز توربو۱٫۹۰ گیگاهرتز پایه، ۴٫۲ گیگاهرتز توربوحافظه ی کش۸ مگابایت۸ مگابایت۶ مگابایت۸ مگابایت۳ مگابایت۸ مگابایتسرعت باس۴ گیگاترنسفر کنار ثانیه۴ گیگاترنسفر بر ثانیه۴ گیگاترنسفر بر ثانیه۴ گیگاترنسفر کنار ثانیه۴ گیگاترنسفر به خشکی امدن ثانیه۴ گیگاترنسفر پهلو ثانیهگرافیک یکپارچهIntel Iris Plus
Graphics ۳۰۰ مگاهرتز پایه،/۱ ۱۰ گیگاهرتز بیشینهIntel UHD Graphics
620 ۳۰۰ مگاهرتز پایه،/۱ ۱۵ گیگاهرتز بیشینهIntel Iris Plus
Graphics ۳۰۰ مگاهرتز پایه،/۱ ۰۵ گیگاهرتز بیشینهIntel Iris Plus
Graphics ۳۰۰ مگاهرتز پایه،/۱ ۱۰ گیگاهرتز بیشینهIntel HD Graphics
620 ۳۰۰ مگاهرتز پایه،/۱ ۱۰ گیگاهرتز بیشینهIntel UHD Graphics
620 ۳۰۰ مگاهرتز پایه،/۱ ۱۵ گیگاهرتز------------بیشینهeDRAM توان طراحی گرمایی۲۵ وات۱۵ وات۱۵ وات۱۵ وات۱۵ وات۱۵ واتپشتیبانی از حافظه۶۴
گیگابایت-DDR4, 3200-LPDDR4 3733۳۲
گیگابایت-DDR4, 2400-LPDDR3 2133۶۴
گیگابایت-DDR4, 3200-LPDDR4 3733۶۴
گیگابایت-DDR4, 3200-LPDDR4 3733۳۲
گیگابایت-DDR4, 2133-LPDDR3, 1866-DDR3L 1600۳۲
گیگابایت-DDR4, 2400-LPDDR3&2133;/lt&tbody;gt مشخصات dGPUنام پردازنده ی گرافیکی GTX 1660 - Ti-Max QGTX 1060بدون پردازنده ی گرافیکی مجزا GTX - 1650-Max Qبدون پردازنده ی گرافیکی مجزاGTX 1050لیتوگرافی۱۲۱۶۱۲۱۴معماریتورینگپاسکالتورینگپاسکالتعداد هسته های - Cuda۱۵۳۶۱۲۸۰۱۰۲۴۶۴۰فرکانس۱۴۵۵ ۱۵۹۰ - مگاهرتز۱۴۰۴ ۱۶۷۰ - مگاهرتز۱۳۹۵ ۱۵۶۰ - مگاهرتز۱۳۵۴ ۱۴۹۳ مگاهرتزحافظه۶ گیگابایت GDDR6۶ گیگابایت GDDR5۴ گیگابایت GDDR6۲ گیگابایت GDDR5پهنای رابط حافظه۱۹۲ بیت۱۹۲ بیت۱۲۸ بیت۱۲۸ بیتپهنای باند حافظهبالغ پیاده شدن ۲۸۸ گیگابایت برثانیهبالغ پیاده شدن ۱۹۲ گیگابایت برثانیهبالغ پیاده شدن ۱۹۲ گیگابایت برثانیهبالغ بر ۱۱۲ گیگابایت برثانیهتوان مدل سازی گرمایی۶۰ تا ۸۰ واتبالغ بر ۸۰ وات۳۰ تا ۵۰ واتبالغ به خشکی امدن ۵۰

وات پردازنده های آیس لیک درمقایسه با خانواده ی ویسکی لیک تناوب محور و بیشینه ی کمتری دارند؛ اما معماری بهبودیافته و فرایند تولید ۱۰ نانومتری آن ها می تواند درنهایت بوسیله گشایش عملکرد منجر. شود بی وسواس عمده ترین دگرگونی پردازنده های قوم ی آیس لیک به روزی گیری آن ها از واحد پردازش گرافیکی Gen 11 بازمی. گردد در تبار دهم از حافظه ی eDRAM بخاطر GPU خبری نیست؛ ولی درعوض، معماری گشاد نمدار و سه مگابایت کش L3 اختصاصی در مجاورت GPU تهیه دیده شده.است پردازنده ی ۱۵ واتی شایسته ی نمونه ۱۵ اینچی

نیست باید توجه داشت که فرکانس توربوی ۳٫۹۰ و ۳٫۷۰ گیگاهرتزی ثبت شده برای پردازنده های Core - i7 1065G7 و Core - i5 1035G7 بخاطر پردازش های تک هسته ای. هستند اینتل تناوب توربو دم توقیف شدن تمام هسته ها را به ترتیب ۳٫۵۰ و ۳٫۳۰ گیگاهرتز گزارش می. کند از سوی دیگر بایدآوری کنیم که فرکانس توربو صرفا بخاطر بازه های زمانی زیاد کوتاه دردسترس هستند و بسته به میزان TDP تنظیم شده از سوی باهم اتحاد کردن تولیدکننده فاقد وسیلهاتصال خواهد.

وجود اینتل در معروفیت گذاری اولاد دهم دست افزار U و Y را به خشکی امدن گذاشته است و درعوض، از خیساندن اعداد و G حرف G برای نمایش قدرت GPU و نبوغ طراحی گرمایی کاربرد. می کند بدین تزیین در خانواده ی آیس لیک، پردازنده ی-Core i7 1068G7 از (قدرتمندترین) گرافیک G7 و بیشترین نبوغ (مدل سازی گرمایی) عدد 8 و پردازنده ی-Core i3 1005G1 از ضعیف (ترین) گرافیک G1 و کمترین استعداد (طراحی گرمایی) عدد 5 قدرت. می گیرد گرافیک های G1 و G4 و G7 بوسیله تزیین از ۳۲ و ۴۸ و ۶۴ (واحد) محاسباتی EU.

برخوردار هستند اگرچه فُرم فکتور متفاوت سرفیس بوک، پردازنده ی مرکزی را محدود می سازد، در خال ی مقابل، به علت جدا وجود داشتن پردازنده ی گرافیکی از CPU و حیات فضای بیشتر در قسمت کیبورد لپ تاپ، مهندسان مایکروسافت آزادی ادا بیشتری در بنیاد ی GPU دارند؛ لپ تاپ گران قیمت مایکروسافت بوسیله لحاظ توان پردازشی گرافیکی ارتقا چشم گیری تجربه. می نرم سرفیس بوک ۱۳٫۵ و ۱۵ اینچی زمان حال به ترتیب با GTX-1650 Max Q و GTX 1660-Ti Max Q به سودا. می رسند از سوی دیگر برای استفاده های سازمانی و صنف ای می توان دستگاه را با ماژول Quadro RTX 3000 همچنین.

اندرز داد ارتقا پردازنده به طایفه دهم اینتل سرانجام امکان ارتقا رم را نیز برای مایکروسافت مجهز ساخت؛ چراکه پیش از سری Ice Lake استفاده از ماژول رم بهینه و کم مصرف ترِ LPDDR4X. حاضر نبود هم اینک می توان مدل ۱۳٫۵ اینچی سرفیس بوک ۳ را با ۸، ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت و مدل ۱۵ اینچی را با ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت. خریداری کرد از لفظ دیگر مایکروسافت هر دو لپ تاپ را با ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت یا یک و ۲ ترابایت حافظه ی SSDبه خرید.

می رساند زومیت مدل ۱۵ اینچی سرفیس بوک ۳ با ۳۲ گیگابایت رم، یک ترابایت SSD، پردازنده ی-Core i7 1065G7 و پردازنده ی گرافیکی GTX 1660-Ti Max Q را برای بررسی. دراختیار داشت عملکرد حافظه ی پس انداز سازی لپ تاپ / هامدل ها عملکردنرخ
(قرائت کردن ترتیبی)مگابایت برثانیه ارزش
(نوشتن ترتیبی)مگابایت برثانیه Microsoft Surface Book 3 15۲۰۷۱٫۸۷۸۰۵٫۹۵Xiaomi Mi Notebook Pro 15.Enhanced Ed ۱۵۸۶٫۷۷۱۷۷۲٫۹۹Acer Nitro 7۱۷۹۲٫۸۰۱۵۵۰٫۴۹Huawei MateBook D15 SSD۳۴۳۶٫۸۸۱۴۴۲٫۶۲Huawei MateBook D15 HDD۱۱۰٫۹۶۱۰۸٫۰۱Razer Blade Stealth Late 2019۳۰۹۹٫۴۹۱۲۳۰٫۱۳Huawei MateBook X Pro 2019۳۲۹۲٫۶۶۲۹۴۱٫۵۰Surface Pro 7۲۰۱۸٫۳۵۸۱۲٫۴۶Surface Laptop 2۱۵۳۸٫۲۸۱۴٫۹Surface Pro 6۱۴۸۰٫۱۲۳۵٫۹MacBook Pro 13 2018۳۰۱۰۱۲۸۵Huawei MateBook X Pro۳۰۰۶٫۴۲۰۰۴٫۸LG Gram 15 2017۵۵۵٫۸۲۶۵Razer Blade Stealth۳۱۰۱۱۵۹۳MacBook (Pro)13 2017 (۲۹۹۶۷۱۸٫۹Surface)Laptop 128GB ۴۲۵٫۶۱۲۸٫۲Surface*Pro 2017۱۷۱۱۹۷۷٫۲ تمامی بنچمارک های ذکرشده در این جدول را زومیت ارتکاب.

کرده است حال نوبت بوسیله اجرای بنچمارک ها می رسد تا عیار سرفیس بوک ۳. را بسنجند در جو زیر، بنچمارک های 3DMark و GFXBench درکنار GeekBench OpenCL پردازنده ی گرافیکی را ذیل فشار صبر می دهند؛ درحالی که بنچمارک های GeekBench و CineBench هر-دو CPU محور هستند و دو بنچمارک PCMark 8 و PCMark 10 عملکرد کلی وسیله را با شبیه سازی کاربری روزمره مورد ارزیابی فراغت.می دهند جدول بنچمارک های لپ / تاپلپ تاپ بنچمارکمشخصات فنیGFXBench3DMarkBasic GeekBench 5GeekBench
OpenCLPCMark8PCMark 10CineBench R20Aztec - RuinsHigh Tier OffscreenSky DiverFire StrikeCloud GateMultiSingledGPUGPUCreativeWorkHomeCPUSurface Book 3 - 15Core
i7 1065G7 1660-Ti
Max Q۸۴۳۰٫۹۴ DirectX 12۲۰۱۳۹۱۰۳۱۵۲۰۶۲۳۴۳۴۷۱۳۳۴۶۰۳۱۶۱۰۷۳۹۳۸۳۸۴۲۷۳۳۰۵۳۴۲۷۰۱۲۶۲Mi Notebook Pro.15 E - ECore i7 10510U MX250Failed۱۱۲۵۷۳۴۹۸۱۲۷۳۶۳۱۱۰۷۱۲۲۳۱۱۸۶۳۵۶۲۲۳۷۷۳۵۲۶۱۳۵۸۷۴۳۶۸۱۱۹۷Acer Nitro - 7Core
i7 9750H
GTX 1650۵۷۵۳٫۸۸ DirectX 12۲۵۰۳۲۸۲۳۳۲۶۸۷۲۵۳۲۴۱۲۴۹۴۲۲۰۶۵۷۶۶۴۷۴۱۵۲۲۳۴۰۷۷۵۱۰۵۲۲۲۰MateBook - D15Core
i5
10210U MX250۲۰۵۲٫۹ DirecX 12۱۰۰۲۹۳۲۲۰۱۳۶۸۲۳۹۶۰۱۱۱۶۱۱۷۸۶۵۷۹۱۳۹۸۶۴۵۲۴۳۵۵۶۳۶۸۱۱۵۸۸Razer Blade Stealth - 2019Core
i7 1065G7
GTX 1650۴۶۵۳٫۸۷----DirecX--12۱۴۳۳۶۶۳۴۷۱۳۳۲۱۳۲۲۷۱۱۳۹ ۳۶۴۱۴۱۴۸۲۸۳۵۴۷۲۴ MateBook X Pro - 2019Core
i7.8565U MX250۱۴۹۷
۵۱ فریم--------DirectX--12۸۱۳۱۲۶۱۵۱۰۳۴۷ ۳۶۳۳۴۳۹۶۳۲۲۸۴۰۰۲ Surface Pro - 7Core.i5 1035G4۹۱۶
۹۲ فریم----DirectX--12۶۲۱۵۱۹۰۴۱۰۸۳۷۴۴۳۹۱۲۵۱ ۳۵۳۳۴۳۴۵۳۰۳۹۳۶۸۸ MacBook (Pro)
13 2018 Windows - 10Core.i5 8259U۱۳۹۷
۶۱ فریم--------DirectX--12۷۲۷۸۱۹۳۴۱۱۹۹۸ ۵۲۳۹۴۴۲۰۳۷۶۲۳۳۷۱ MacBook (Pro)
13 2018 - macOSCore.i5 8259U۱۴۱۶
۹۳------فریم--Metal----------* ۳۸۰۸۸۸۷ ۸۰۰۷ تمامی بنچمارک های ذکرشده در این جدول را زومیت اجرا.

کرده است مطابق انتظار، سرفیس بوک ۳ به لطف پردازنده ی گرافیکی قدرتمندش، در آزمونی همچون GeekBench OpenCL که صرفا GPU را مافوق ضیق می گذارد، بسیار توانمند رک می شود و وسیله گیمینگی همچون ایسر نیترو ۷ با پردازنده ی گرافیکی GTX 1650 را با اختلافی ۴۰ درصدی از پیش رو برمی دارد؛ ولی در آزمون های 3DMark که تقریبا ۱۵ درصد از امتیاز به مشت آمده صرفا با اتکا پهلو CPU و ۱۰ درصد آن با کوچکتر فشار استراحت دادن توأمان CPU و GPU محاسبه شده است، سرفیس بوک ۳ با اختلافی ۲۰ تا ۳۰ درصدی از رقیب گیمینگ خویشتن پشت می ماند، چرا که ایسر نیترو ۷ بوسیله پردازنده ی ۴۵ H واتی سری H و لپ تاپ هیبریدی مایکروسافت به پردازنده ی کم مصرف ۱۵. واتی تکیه هستند شرایط یادشده در مورد آزمون های PCMark 8 و PCMark 10 همچنین صدق می کند؛ آزمون هایی که با مشابه سازی کاربری های دنیای واقعی، همانند وب گردی، تصحیح فیلم و عکس، ویرایش اسناد و کار با داده های وزین عملکرد مایه.را می سنجند: سرفیس بوک ۳ عملکرد پایدار؛ اما پایین

تر از انتظار میزان ۱۵ اینچی سرفیس بوک ۳ یکی از توانمندترین پردازنده های گرافیکی دنیای لپ تاپ ها تو سال ۲۰۲۰ را درون بطن خود دارد؛ بنابراین انتظار می رود که در اجرای ورزش ها همچنین عملکرد شایان احترامی داشته باشد، به نظر می رسد که مایکروسافت نیز با تکثیر کردن ماژول XBox Wireless برای استعمال از کنترلر ایکس باکس بدون نیاز به دانگل در مدل ۱۵ اینچی، بوسیله این موضوع. صحه می گذارد ما برای تقویم عملکرد سرفیس بوک ۳ به سراغ بازی های Rise of the Tomb Raider ،Far Cry 5 و Final Fantasy Shadowbringers با صراحت.Full HD رفتیم-صیت بازیرزولوشنتنظیمات گرافیکیآنتی الیاسینگمیانگین قیمت: فریمFinal × Fantasy XIV Shadowbirngers۱۰۸۰ ۱۹۲۰ پیکسلHighFXAA۷۶٫۸۴Rise Of × The Tomb Raider۱۰۸۰ ۱۹۲۰ پیکسلVery HighFXAA۷۸٫۷۲Rise Of × The Tomb Raider۱۰۸۰ ۱۹۲۰ × پیکسلMediumFXAA۱۰۳٫۰۶Far Cry 5۱۰۸۰ ۱۹۲۰ پیکسلUltra × QualityTAA۷۱٫۴۴Far Cry*5۱۰۸۰ ۱۹۲۰ پیکسلNormalTAA۸۴٫۴۸ همه ی نرخ های فریم ذکرشده در این کرهء هوا با آزمایش های زومیت.

حاصل شده است اگرچه اعداد ثبت شده در مجرا اوج بخاطر لپ تاپی همچون سرفیس بوک ۳ تحسین برانگیز هستند، باید توجه داشته باشید که مهندسان مایکروسافت در تک خنک ساختن دستگاه راهکار زیاد محافظه کارانه ای را در پیش گرفته اند، چرا که درون تست های جای پا در اثر ما که باعث تکثیر دمای سرفیس بوک ۳ می شد، این دستگاه حتی نرخ فریم ۴۳ فریم برثانیه ای را نیز تو تنظیمات گرافیکی Medium بازی Rise of The Tomb! Raider ثبت کرد حال بخاطر ارزیابی دقیق خیس استراتژی یخ سازی سرفیس بوک ۳، آزمون استرس زومیت محتوی ۱۰ بار اجرای مداوم CineBench R20 را. ارتکاب می کنیم توجه داشته باشید که در طول آزمون استرس، مایه به برق هموار و اسلایدر مصرف کارمایه ویندوز روی حالت Best.









Performance می ماند درحالی که درون نگاه نخست پایداری عملکرد سرفیس بوک ۳ در آزمون استرس زومیت با افت حداکثر ۷ درصدی امتیاز پردازنده، بیش مطلوب به دیدن می رسد؛ ولی باید در نظر داشت که مایکروسافت برای حفظ پایداری و پایین نگه داشتن دما، راهکار عجیبی را درون. پیش می گیرد همان نعوظ که در نمودارهای ذیل مشاهده می کنید، در کشش آزمون استرس زومیت، عموما دمای پردازنده درون محدوده ی ۷۵ درجه ی سلسیوس، فرکانس مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش در همسایگی ۲٫۱ گیگاهرتز و توان پردازنده حدود ۱۵ تا ۱۶ وات. باقی می ماند با کمی بررسی می توان جای پا سرما که سرفیس بوک ۳ حدود ۲۰ درصد نسبت بوسیله میانگین تشخیص پردازنده-ی Core i7 1065G7 ضعیف پر حرارت.عمل

می کند باتری محموله پذیری آسان و شارژدهی مناسب جزو انفراد های اصلی اولترابوک خواه هر دستگاه حمل پذیر دیگری بوسیله. شمار می آید سرفیس بوک ۳ ۱۵ اینچی به دلیل ماهیت منحصربه فردش از باتری دو خرده ای برای تأمین انرژی موردنیازش بهره می برد؛ لقمه ی واقعی با ظرفیت اسمی ۶۷ وات ساعت در حصه نمایشگر و دیگری بخاطر قدرت بخشیدن به سرفیس بوک ۳ داخل حالت تبلت با ظرفیت ۲۳ وات ساعت، پشت. نمایشگر جای دارد بدین نظام سرفیس بوک ۳ ۱۵ اینچی با حقیقت انرژی ۹۰ وات ساعتی اش یکی از حجیم ترین باتری های بازار لپ تاپ ها. را دراختیار دارد از لفظ دیگر بخاطر شارژ این باتری، مایکروسافت شارژر ۱۲۷ واتی جدیدی را دراختیار کاربر قرار می دهد که برخلاف شارژر ۱۰۰ وات ساعتی نسل گذشته، تا اینکه والا بارهای پردازشی شدید نیز در تأمین انرژی دستگاه با مشکل. مواجه نمی شود شارژر سرفیس بوک ۳ بوسیله روی خود پورت USB با قابلیت شارژ ۷ واتی را نیز می بیند که می تواند بخاطر شارژ گوشی هوشمند کاربر.

به کار آید یک روز موثر

با سرفیس بوک مایکروسافت می گوید در آزمایش های این انبازی که حالت غیرفعال دستگاه، وب گردی با ۸ تب باز روی مرورگر و کار با مجموعه ی آفیس با سو ۱۵۰ عزم را دربرمی گیرد، نمونه ۱۵ اینچی سرفیس بوک ۳ بالغ پیاده شدن ۱۷٫۵ ساعت. شارژدهی می کند ما بخاطر وارسی عمر باتری سرفیس بوک ۳ سراغ آزمون های متداول زومیت می رویم؛ نخست، روشنایی نمایشگر را روی ۲۰۰ قصد قرار می دهیم و همگی ی اتصالات بی سیم لپ تاپ را غیرفعال می سازیم و با قراردادن اسلایدر سیستم مدیریت انرژی ویندوز ۱۰ روی وضعیت Better Battery، فیلمی با رزولوشن HD را دو بار، مطلع داخل حالت لپ تاپ، سپس تو حالت تبلت، به رخساره مداوم تا خالی شدن باتری روی مایه. پخش می کنیم در این حالت، سرفیس بوک ۳ مدت زمان ۱۴ ساعت و ۵ دقیقه و ۴ شایسته کردن و ۱۰ دقیقه به ترتیب تو وضعیت های لپ تاپ و..تبلت دوام / آورد لپ تاپ - آزمایشنمایشگرباتری - ویدئوPCMark 8.HomeGFXBench Manhattan 3 1ابعاد:و:رزولوشنوات ساعتدقیقه ساعتدقیقه
(ساعتطول)عمر باتری دقیقه عملکرد
(در)کامل مدت فریم Surface
Book 3 15
Tablet × Mode۱۵ اینچ:۲۱۶۰:۳۲۴۰----پیکسل۲۲۴ ۱۰۱ ۱۷ Surface
Book 3 15
Laptop × Mode۱۵ اینچ:۲۱۶۰:۳۲۴۰ پیکسل۸۵۱۴ ۰۵۴ ۰۵۱۴۱٫۲۵۷۳۱۷۷٫۷۹Mi NoteBook.Pro 15
E × E۱۵٫۶ اینچ:۱۰۸۰:۱۹۲۰ پیکسل۶۰۱۷ ۰۲۴ ۳۱FailedFailedAcer Nitro
7 × 2019۱۵٫۶ اینچ:۱۰۸۰:۱۹۲۰ پیکسل۵۷٫۵۶ ۲۷۳ ۱۵۱۲۰٫۲۲۳۷۱۰٫۵۲Huawei
MateBook × D15۱۵٫۶ اینچ:۱۰۸۰:۱۹۲۰ پیکسل۴۲۷ ۰۴۳ ۱۰۷۲٫۵۷۳۷۱۷٫۲۸Razer Blade Stealth
Late × 2019۱۳٫۳ اینچ.۲۱۶۰:۳۸۴۰--پیکسل۵۳/۱۵/۲۳ ۷۰ ۱۳۲۷۲۱ ۳۴Huawei MateBook X
Pro × 2019۱۳٫۹ اینچ.۲۰۰۰:۳۰۰۰--پیکسل۵۷/۴۱۴/۰۶ ۱۶۷ ۰۷۱۵۱۳ ۲۲Surface
Pro × 7۱۲٫۳ اینچ.۱۸۲۴:۲۷۳۶--پیکسل۴۳/۲۱۰/۰۰ ۱۲۳ ۷۹۱۴۱۱ ۳۲MacBook Pro 13 2018
Windows × 10۱۳٫۳ اینچ.۱۶۰۰:۲۵۶۰--پیکسل۵۸/۰۱۲/۳۰ ۶۹ ۶۷۲۱۷۱ ۵۳MacBook Pro 13
2018 × macOS۱۳٫۳ اینچ.۱۶۰۰:۲۵۶۰--پیکسل۵۸/۰۱۱/۰۷* ۷۶ ۲۲۱۲۳۳ ۱۶ تمامی بنچمارک های ذکرشده داخل این جو را زومیت.

عمل کرده است زومیت بخاطر تخمین عملکرد لپ تاپ ها داخل کاربری روزانه از - بنچمارک PCMark 8 Home. کاربرد می یواش همان طورکه از نام آزمون نیز برمی آید، PCMark 8 با شبیه سازی کاربری های نیمه متوسط و روزمره ی شوهردار مثل وب گردی، ویرایش عکس و ویدئو یا نگارش متن، درون شعاع ۲۰۰ نیت و تنظیمات عملکرد Better Performance می تواند نمونه مناسبی برای کاربری. دنیای واقعی باشد ما PCMark 8 را در دو حالت لپ تاپ و تبلت روی سرفیس بوک ۳ ۱۵ اینچی ارتکاب می کنیم، دستگاه گران مقدار مایکروسافت تو حالت نخست با ثبت مدت زمان ۴ ساعت و ۵ دقیقه، نتیجه ی بسیار خوبی را ثبت می کند؛ اما با جدا ایجاد نمایشگر و اجرای مجدد آزمون داخل حالت تبلت، نتیجه به یک ساعت و ۱۷ دقیقه کاهش می یابد که مدال می دهد نمی استعداد به پاره نمایشگر سرفیس بوک ۳ به نشانی یک تبلت مستقل نگاه.



اختصاص ای داشت درون مرحله ی بعد، برای زیر ذره بین قراردادن عملکرد باتری حین پردازش های گرافیکی سنگین، آزمون.باتری Manhattan 3 1 از بنچمارک GFXBench را در حالی اجرا می کنیم که اسلایدر مدیریت انرژی روی شرایط Better Performance و فروغ دستگاه روی ارج ۲۰۰. نیت قرار دارند در دو نمودار بالا، جریان کاهش شارژ و تعداد فریم های پردازش شده لحظه اجرای مداوم پردازش گرافیکی GFXBench را می. توان مشاهده کرد همان طورکه مشاهده می کنید، سرفیس بوک ۳ در این آزمون همچنین بوسیله لحاظ ایستادگی عملکرد با افتی ۱۱ درصدی رضایت بخش ظاهر می شود؛ ولی حداقل تعداد فریم های پردازش شده توسط آن از ایسر نیترو ۷ با پردازنده ی گرافیکی خسته ترِ GTX 1650 حدود ۱۴ درصد خسته برنده است؛ ولی مدت زمان شارژدهی مایه داخل طول آزمون، عملکرد مرجح ی لپ تاپ مایکروسافت را.مدال می

دهد جمع بندی سرفیس بوک ۳ تقریبا از تمامی جنبه های رقیق افزاری ارتقا معناداری نسبت به قبیله گذشته: تجربه می کند پردازنده ی ۱۰ نانومتری توانمندتر و بهینه مرطوب Ice Lake، پردازنده ی گرافیکی بسیار قدرتمند GTX 1650 یا GTX 1660 Ti، حافظه ی رم بیشتر و کم مصرف تر بوسیله لطف پشتیبانی از LPDDR4X، همراهی پایدارتر اینترنت-به مدد Wi Fi 6، ارتقا آستان سرفیس کانکت بخاطر پشتیبانی از دو نمایشگر اکسترنال 4K و شارژ ۱۲۷ واتی و میکروفون های حرفه ای تر؛ بنابراین اگر از دلبستگی مندان ایده ی لپ تاپ هیبریدی مایکروسافت و از معدود هم میهنانمان هستید که از عهده ی برچسب بانوا گزاف آن برمی آیید، به رویت می رسد که حالا زمان مناسبی برای خرید!

سرفیس بوک باشد لپ تاپ گران بها مایکروسافت بوسیله لطف حس وحال منحصربه فرید ناشی از ساختار منیزیومی، کیفیت ساخت فوق العاده و لولای عجیبش کماکان برایمان دلربایی دارد؛ اما دیگر مانند نسخه ی ابتدایی چشم ها را نمی رباید، حاشیه های قطور نمایشگر، لقی نسبتا زیاد لولا، ترک پد کوچک، فقدان پورت تاندربولت ۳ و اسپیکرهای کوچک از جمله ی بنیانی ترین ضعف های سخت افزاری سرفیس. بوک ۳ هستند فارغ از موارد یادشده، به نظر ما، عمده ترین مشکل سرفیس بوک نه خود دستگاه، بلکه به امتحان ی ناکارآمد ویندوز در تعامل.

لمسی بازمی گردد شما کاربر عزیز زومیت می توانید لپ تاپ سرفیس بوک ۳ را از فروشگاه اینترنتی انبازی امتداد.پارسه خریداری کنید نکات مثبتکیفیت و مداقه تاسیس کم نظیرپردازنده ی گرافیکی توانمندتجربه ی تایپ زبر العاده ی کیبوردمجموعه ای متنوع از:پورت هانمایشگر ۳ ۲ چشم نوازعمر باتری بسیار خوبوب کم بسیار کارآمدنکات منفیتأکید مایکروسافت بر پایین نگه داشتن دما که به عملکرد پایین تر از انتظار پردازنده می انجامدلقی لولا در نمونه ۱۵ اینچی بیشتر از میزان ۱۳ اینچی به چشم می آیدطراحی: تکراری و قدیمی حاشیه های قطور نمایشگر و ترک پد کوچکفقدان پورت تاندربولت ۳اسپیکرهای نه چندان کارآمدقیمت:بسیار بالابیشتر بخوانید اوراکل به جای مایکروسافت برنامه موکد سودا تیک تاک را متعاقب می کندمهندسان مرسدس بنز برای تعمیر و سرویس سریع تر خودروها از هدست هولولنز 2 مصرف می کننددسترسی بوسیله فایل های سیستمی لینوکس تو WSL 2 ویندوز ۱۰ ممکن می شودلپ تاپ دل XPS 13 و معیار هیبریدی آن با پردازنده تبار یازدهمی اینتل
جنین دیگر، خودرویی از دل قلمرو اژدهای سرخ؛ برلیانس H330 یکی از خودروهای ابتکاری نفسی است که از ردیف محصولات مشارکت های خودروسازی چینی پا به عرصه می گذارد و درحال حاضر، تو بازار خودرو بسیاری از کشورها فروش بیش نیکوکاری تجربه می بطی ء. این خودرو که از امکانات و طراحی مناسبی نیز بهره می برد، در سال ۱۳۹۴ به بازار خودرو ایران رویه یافت.

برلیانس H330 داخل ایران میزان بوسیله روزشده برلیانس FSV است و ازآنجاکه در راسته ایران جواب پس داده است، بنابراین خریداران این خودرو، پهلو بنیاد اعتماد، رو بوسیله افزایش هستند. تو این فرصت، قبل از سودا فوری خودرو برلیانس H330 باامکانات و نحوه خرید کم قیمت آن آشنا می شویم.طراحی ظاهری برلیانس H330

اولین نکته ای که در مورد زیبایی معنوی این خودرو دیدن هر بیننده ای را به خود دعوت می کند، نوع طراحی پره های جلوپنجره های آن است. طراحی این سرنوشت از برلیانس H330 ذهن افراد را بوسیله طرف مدل سازی نمای مقابل BMW می کشاند و البته شباهت تقدیر جلو این خودرو به بی ام و پختگی و طراحی متناسب طاس قد و هارمونی کاملی را داخل مدل سازی بوسیله ما نشان می دهد. یکی از نکاتی که در برلیانس H330 به کمک فروشنده می آید نظام و چشم نوازی همین قسمت جلوی موتور است. آرم عظمت غصه درست در میانه جلو پنجره به چشم می خورد که مشابه نگینی کنار پیشانی خودرو خودنمایی می کند. چراغ های جلو برلیانس از نظام و طراحی منحصربه انفراد برخوردار هستند و طرح کشیده آن نیز شباهت یدکی به محصولات آلمانی دارد؛ البته داخل چراغ برلیانس بوسیله قرار متوجه نبود عدسی می شوید.

یکی از محدودیت های جالب در مورد چراغ های برلیانس، حک شدن لوگو این موتور تو سرنوشت تویی چراغ ها است که با بخشی دقت دیده می شود. قسمت عقب خودرو همچنین به نوبه ی خود به زیبایی آن می افزاید. چراغ های عقب برلیانس بوسیله صورت کشیده و زیبا تا تقریبا گلگیر بوسیله قیافه کشیده مدل سازی و تعبیه شده اند. چراغ های عقب از فناوری LED بهره می برند و علاوه بر آن، چراغ مه شکنی هم در تحت سپر این خودرو استراحت گرفته که بوسیله ترتیب کلی خودرو افزودن می یواش. دو چراغ کنگره عقب تیمار در دو گوشه سپر خودرو فراغت دارند.طراحی داخلی برلیانس H330

به محض بازکردن در خودرو خبردار روکش های توکار داخل ها می شوید که از جنس خاصی مثل مخمل تولید شده اند. جنس پلاستیک هایی هم که در اندام خودرو بوسیله کار رفته از جنس پلاستیک ماندگی است. روکش های خودرو پارچه ای هستند و در یکپارچگی با روکش در ها، حالتی مخملی دارند. جنس استفاده شده برای روکش فرمان اتومبیل متجاوز مفت و نقیض تعریق است و به نعوظ کلی، حکم دلگشا دستی دارد. دو تکمه روی فرمان به چشم می خورد که با دکمه سمت چپ می توانید صدای جهیز صوتی را بسیار و کم کرده و با دکمه دست راستی، قطعه موسیقی را معاوضه کنید. آفتاب گیرها ساده هستند و چراغ ندارند به غیر از آفتاب گیر سمت ناشی که یک آینه دارد. برلیانس H330 سانروف اندوه دارد و امکان انتظام آن با دکمه های تعبیه شده در کنارش امکان پذیر است. کیلومترشمار و دور سواری عقربه ای هستند و البته نقشه کشی جالبی هم دارند.مشخصات متخصص برلیانس H330

برلیانس H330 از پیشرانه ای با مدل BM15L، حجم 1500 سی سی، ۴ استوانه و ۱۶ سوپاپ بهره می سرما که برای خودروهایی در این ابعاد بسیار مفت است. پیشرانه ی خودرو توان ۱۰۳ اسب تبخیر در دور موتور ۵۸۰۰ دور بردقیقه و گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر در ۳۸۰۰ دوربردقیقه تولید می کند. بوستر ترمز این خودرو بسیار بزرگ است و حیات این ترمز از داشتن ترمزهای خوب درون طولانی شرایط و موقعیت ها خبر می دهد. در ضمن، سیستم ABS این خودرو نیز ۸ کاناله است و فیلتر هوای این خودرو به صورت dual فرمان می بطی ء. برلیانس H330 استفاده زیاد پایینی دارد.امکانات و آپشن های برلیانس H330

دستگیره داخل راننده خودرو برلیانس H330 بسان برادر هاچبک خود یعنی برلیانس H320 مجهز به دکمه بخاطر باز شدن است و کافی است تا دوبار به رخ مداوم دکمه را تنگ کردن دهید تا در خودرو باز شود. زمانی که در خودرو و پشت فقره جماز شدید، سمت چپ تان روی دسته در، دکمه های بالابر شیشه های خودرو را می بینید که البته فقط دکمه سرتیز طرف راننده به قیافه خودکار ارتکاب می بطی ء و البته قفل مفتاح در ها قرص در همان سرزمین درکنار کلیدهای برقی تیغ دار کردن صبر گرفته است. صندلی های برلیانس H330 هشت حرکته هستند و برای تنظیم امکان تفویض بسیاری به راننده می دهد. دو حرکت بالا و پایین تو قسمت کف صندلی قرار دارد، جلو و تعاقب رفتن قسمت پشتی صندلی و امکان انتظام گودی کمر از امکانات صندلی های این خودرو هستند و در فروش فوری این اتومبیل، صندلی ها یک نمره برای جلب رضایت هر خریدار بوسیله حساب می آید. علامت گر دما و معیار سوخت نیز تو این اتومبیل وجود دارد که راننده به راحتی می تواند از این دو نشانه مهم در خودرو آگاه شود. سیستم صوتی خودرو بسان مابقی گوناگون برلیانس های بازار ایران، یک سیستم معمولی است و فراهم بوسیله رادیو، CD، فلش و کابل AUX است.بررسی شرایط فروش برلیانس H330 در ایران

خوشبختانه باتوجه بوسیله مدل سازی زیبای این خودرو و البته کثرت پیچیده نبودن امکانات و مشخصات فنی آن، برلیانس H330 یکی از گزینه هایی است که به راحتی و با مشورت با کارشناسان مجرب خودرو ۴۵ می توان این خودرو را با بانوا مناسب به سودا رساند.بیشتر بخوانید:کال می؛ تماس امن برای اپلیکیشن و بستگی رایگان بخاطر سایتکیا سورنتو کراس اوور محبوب و پرفروش راسته از نگاه خودرو۴۵ویستا الکترونیک تاو، پاسبان انحصاری یو معلول اس های هوگون در ایرانتعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک، سامسونگ و ال جی با آرا سرویستویوتا پریوس هیبرید دوست داشتنی و پرطرفدار از نگاه خودرو۴۵
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با رمز به این که در حال فراهم هیچ داروی موثری برای درمان موکد بلای ناگهانی کوویدـ۱۹ساخته نشده است، گفت: کرونا بیشتر از آنچه مردم تصور می کنند خطرناک است و نباید با سرقت کردن واکسن همچون آنفلوآنزا مجددا شاهد عادی انگاری برخی از آدم از جمله بیماران زمینه ای باشیم.

وی در پاسخ به این پرسیدن که «آیا با تزریق واکسن آنفلوآنزا از شر کرونا درون امان می مانیم؟» توضیح داد: تزریق واکسن آنفلوآنزابه رخساره بی پرده تأثیری در مهار ویروس کرونا ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اظهار این که واکسن آنفلوآنزا مطابق هر سال خریداری شده و در استان موجود است، افزود: بهترین زمان برای تزریق واکسن آنفلوآنزا را بین ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهرماه اعلام کرد.

سالاری بیماران مبتلا به دیابت، افراد دارای فشار خون، استفاده کنندگان طولانی مدت داروی کورتن، افراد با چاقی مزمن و کودکان بیمار عرشه پنج سال را از یکسره افرادی دانست که توصیه می شود حتماً واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند.

وی با تاکید بر این که همه باید کمک کنند تا احصائیه مبتلایان به کرونا ویروس کاهش روبرو کند، یادآور شد: مردم نباید به زدن واکسن آنفلوآنزا اکتفا کنند‏، بلکه بهترین راه بخاطر مبتلا نشدن به کرونا استفاده از ماسک، شستن مرتب دست ها و مراعات فاصله فیزیکی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با گلایه از حضور زیاد زیاد و متناسب توجه مسافران در استان و بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا گفت: ازدحام مسافران و گردشگران داخل پارک ها و فضاهای سبز استان تو تعطیلات اخیر و رفتار آنان برای برپایی چادر اقدامی دشت مصونیت عمومی همه انسان است.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین اللهیار صیادمنش مهاجم سابق نجات در آستانه بازگشت به این آویشن قرار دارد. صیادمنش که بعد از حضرت تو لیگ ترکیه و مجتمع فنرباغچه نتوانست در اختلاط این آویشن جایگاه مناسبی محسوس درنگ به صورت قرضی راهی استانبول اسپور در لیگ یک ترکیه شد که در این آویشن حزن موفق نشد توانایی های خود را بوسیله عرضه بگذارد.

دیروز رسانه های ترکیه خبر از واگذاری قرضی او به باشگاه هایی در لیگ اوکراین و روسیه داده بودند اما امروز اعلام شد ستاره جوان سابق استقلال بوسیله مسئولان این کانون پیغام رسول که حاضر بوسیله بازگشت به این تیم است و مقابل شنیده ها استراحت است مدیران رهایی فردا با ارسال نامه ای رسمی مشتاق بازگشت او به جمع آبی ها شوند.

صیادمنش که حتی فرصت تصرف امتحان در لیگ ایران هم پیدا نکرده بود با ترانسفری زودهنگام راهی ترکیه شد تا تجربه ای بی قرار از این انتقال داشته باشد. داخل صورت موافقت فنرباغچه با بازگشت صیادمنش استقلال تو لیگ بیستم خط حمله ترسناک تری حتی نسبت به فصل قبل  خواهد داشت.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از تسنیم، رضایی کوچی با بیان این که خط راه آهن چابهار به زاهدان دارای نقش مؤثر در اقتصاد کشور و ارجاع لوازم به کشورهای همسایه است و سال آینده بوسیله یکروز برداری می رسد گفت: این خط ریلی داخل ادامه بوسیله استان های خراسان جنوبی، رضوی و شمالی متصل می شود.

وی افزود: خوشبختانه با اتحاد پیشقدم معظم انقلاب همه منابع مورد نیاز برای وحدت چابهار بوسیله شبکه ریلی کشور که قسمت شروع آن از چابهار به زاهدان است، تأمین شده است و پیمانکاران خوبی نیز در این طرح فعالیت می کنند.

رئیس کمیسیون عمران مجلسبا اشاره به بازدید خویشتن از قطعات مختلف مسیر چابهار به زاهدان با اقرار این که تو این حروف مشکل مالی نداریم، افزود: منابع این طرح از مجری توسعه ملی با اذن رهبر تنش تأمین شده است. پیمانکاران مردمان از عموم قرارگاه خاتم الانبیاء و پیمانکاران مقدر شدن مخصوص تو این طرح فعال هستند و درآینده نزدیک تماشایی یکروز برداری از این مسیر خواهیم وجود.

رضایی کوچی گفت: سرمایه گذاری در نحو آهن می تواند در نفع جویی در مصرف سوخت و کاهش آلایندگی ها منافع یدکی برای کشور داشته باشد. با صرف هزینه ناچیز در حوزه راه آهن می توانیم از منابع بیش اضافی صرفه جویی و از آن ها داخل بخش های دیگر استفاده کنیم.

وی با رمز به دستور کار ششم توسعه و ترسیم اهدافی برای روش آهن جمهوری اسلامی ایران، افزود: فرود امدن بوسیله ظرفیت ۳۰ درصدی جابجایی وعده و ۲۰ درصد تسهیم درگذشت مسافر از طریق خطوط ریلی از یکسره این اهداف است که مشارکت راه آهن در این مسیر حرکت می بطی ء. هنوز تعدادی مراکز استان های کشور به اندوه هموار نیستند و در برخی نقاط بوسیله بن عقد می رسیم.

رضایی کوچی به نحو آهن تهران، قم، اصفهان و شیراز اشاره کرد و افزود: این شیار رویه آهن بعد از شیراز ادامه پیدا نمی کند و باید به استان های هرمزگان، خوزستان و بوشهر متصل شود. همین حکم باعث شده که نتوانیم از همه ظرفیت شبکه ریلی ناحیه به طور مناسب استعمال کنیم.

رئیس کمیسیون عمران مجتمع با اشاره به قبول قوانین خوب تو کانون در مملکت روش آهن برای سرمایه گذاری و حمایت از این بخش، افزود: سالانه بیش از ۱۷ هزار نفر فوتی درون جاده های ملک داریم که امروز این جاده ها گنجایش این همگی اسباب نقلیه و جابجایی بار و مسافر را ندارند و باید از ظرفیت ریلی ملک استعمال شود.

رضایی کوچی با اشاره بوسیله سطر سیرت بوسیله جنوب، گفت: دست خط هند بوسیله روسیه از مسیر ایران تکمیل می شود که شبکه ریلی تسهیم اساسی ای در این بنیاد دارد و می تواند بخاطر اقتصاد ملک نقش مؤثری داشته باشد. گشادن ۹۳۰ پروژه مختلف داخل استان سیستان وبلوچستان
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از گاردین، ولادیمیر پوتین که پیش تر تیمار درباره دخالت های خارجی داخل غوغا سیاسی بلاروس هشدار داده بود، این بار بوسیله گونه ای از لوکاشنکو امن کرد که سران اتحادیه اروپا را متوجه شیوه برخورد خویشتن نرم. اروپایی ها به لطافت از رئیس جمهوری بلاروس خواسته بودند به جای سرکوب کردن معترضان، با رهبران مخالفان بوسیله گپ بنشیند و مذاکره درنگ.

پوتین در مصاحبت با تلویزیون دولتی روسیه درباره اوضاع بلاروس گفت: «لوکاشنکو از من خواسته است نیروهای ذخیره را بوسیله حال آماده باش نگه دارم و من حزن چنین کردم. هر چند ما اصلاح کردیم از این نیروها استفاده نکنیم مگر اینکه اوضاع از کنترل بیرون شود.» با این حال، رئیس جمهوری روسیه مشخص نکرد منظورش از نیروهای ذخیره کدام نیروهاست و چه تعداد نیرو تو حال آماده باش برای کمک به بلاروس قرار دارند.

لوکاشنکو تا امروز به استفاده از نیروهای اجنبی داخل مدیریت کردن اوضاع تویی احتیاج پیدا نکرده و بیشتر از پلیس ضدشورش و واحدهای یگان ویژه برای سرکوب کردن معترضان و مخالفان خشمگین بهره برده است. او در روزهای اخیر آشکارا از پوتین میل اگر نیاز شد درون بلاروس دخالت نظامی یواش. لوکاشنکو معتقد است اعتراض های اخیر بخشی از دسیسه کشورهای اروپایی پیکر محیل برای زمین زدن بخت بلاروس است.

رئیس جمهوری بلاروس روز پنجشنبه به برخی همسایه های خود هشدار دارد باخبر تلاطم ترکیبی و نیابتی نشوند و مدعی شد لهستان قصد دارد بخشی از قبر این ملک را اشغال کند. لوکاشنکو هفته گذشته ارتش خود را در مرزهای غربی به حال آماده باش طولانی درآورد. روسیه تا امروز نسبت به بحران دیپلماتیک تو بلاروس واکنش نشان نداده اما پوتین گفت آماده است وظایف خود را درون قبال متحد قدیمی اش به بهینه شکل انجام دهد.

عصر روز چهارشنبه یک فروند هواپیما چندی از ماموران بلندپایه سرو امنیت فدرال روسیه را برای دومین بار در یک هفته اخیر به مینسک پایتخت بلاروس نقل مکان کرد. کرملین مدعی شد هیچ اطلاعاتی درباره هویت مسافران این جت ندارد و اینکه صبر است چه مشاوره هایی بوسیله مقام های بزرگ بلاروس بدهند. نخست وزیر لهستان هم با صدور بیانیه ای به احتمال دخالت نظامی روسیه درون بلاروس واکنش نشان قسط و آن را باطل سازی حقوق مردم این سرزمین دانست.
مدل کوپه از کلاس S، یکی از جذاب ترین محصولات مرسدس بنز درون سال های اخیر محسوب می شود. این مدل در نسخه ی کابریوله (کروک) همراه پیشرانه های قدرتمند AMG نیز تولید شد تا معیار ای از یک خودرو لوکس دودر با توانایی های فنی رفعت باشد.

درون سال ۲۰۱۶، برابوس اقدام بوسیله استواری و بهینه سازی AMG S63 کابریوله کرد. این خودرو، کیت عضو فیبرکربن دربرگیرنده سپر، بالچه عقب و جلوپنجره خصوصی با خط افقی و لوگوی برابوس داشت. درون طرفین سپرها هم، وسایل کروم با طعم جزیی روشن، متفاوت از فام تیره درون بدنه، دیده می شدند.

شرکت آلمانی فوستلا، معمولا به شخصی سازی خودروهای مدرن از نظر بدنه، چرخ و رنگ آمیزی می پردازد. به همین دلیل، برند فوستلا تعلق مند استاندارد های قدرتمند تیونینگ شده از برندهای مشهور متشابه برابوس است تا محصولی با مشخص متفاوت و تفوق فنی ارائه دهد. تو بسیاری موارد، مالکان خودروهای لوکس بوسیله فوستلا مراجعه می کنند تا محصولی متفاوت و چشم گیر داشتند.



فوستلا برای مرسدس S63 برابوس، اقدام به دگرگونی رنگ ادوات کروم جلوپنجره کرده است تا هماهنگی بیشتری با بدنه سبزرنگ خودرو داشته باشد. چرخ های برابوس تیمار با میزان ی ۲۱ اینچ طرح کلاسیک میباخ عوض شده است. خریدار، پدال های فیبرکربن، سو رکاب ورودی اتاقک و کفپوش ویژه نیز سفارش داده است؛ اما اساسی ترین آپشنی که فوستلا عرضه می کند، اثر جزیی قد ای خاص با اشتهار Olea-Green است که ضدخش و کاملا سفارشی بوسیله نظر می رسد.

پیشرانه تیونینگ برابوس برای S63 کابریوله، ۵/۵ لیتر توئین توربروشارژ V8 است که غلبه ۵۷۷ اسب بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتن متر تولید می کند. این محصول درون زمانی کمتر از ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می رسد و نهایت سرعت محدود شده به ۲۵۰ کیلومتربرساعت دارد.

مقدار گلچین شده بخاطر S63 کابریوله تیونینگ برابوس و فوستلا ۱۷۵ هزاره دلار گلچین شده؛ درحالی که دست دوم معیار ۲۰۱۶ با راندمان ۲۲ هزار کیلومتر است. این خودرو با امکانات رفاهی ویژه، متشابه نمایشگر روی شیشه، گرمایش پشت گردن (Air scarf)، دوربین ۳۶۰ منصب و سیستم صوتی حرفه ای، از کامل ترین استاندارد های ساخت مرسدس بنز محسوب می شود.بیشتر بخوانید:خودرو برقی سونی امسال تولید می شودموتورسیکلت سفارشی بی ام و R100 معرفی شدمیانگین منفعت پورشه از تولید هر دستگاه خودرو تقریباً ۱۲ هزاره دلار استنسخه دست ساز از موتورسیکلت بی ام و R18 معرفی شدقدرت مرسدس AMG G63 با تیونینگ پوزایدون تقریبا به اندازه بوگاتی ویرون است