موسسه علمی آموزش سامان

۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

براساس گزارشی از ماتیاس اشمیت، تحلیلگر مختار خودرو تو برلین، فروش خودروهای الکتریکی درون اروپا طی هفت ماه اول سال جاری از فروش این محصولات درون چین فراتر رفته است. طبق گزارش اتونیوز اروپا، ماه گذشته آمار کلی خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی ثبت شده در قاره سبز بوسیله ۵۰۰ هزار دستگاه رسید که حدود ۱۴ هزاره دستگاه بیشتر از آمار خودروهای فروخته شده داخل چین حیات. طبق این گزارش، به نعوظ دقیق در مجموع ۲۶۹،۰۰۰ نمونه کاملا برقی درون اروپای غربی ثبت شده است تا آمار خودروهای پلاگین هیبریدی به ۲۳۱،۰۰۰ وسیله برسد.



یکی از دلایل این نوع دگرگونی بازار می تواند سبب های طالع های اروپای غربی باشد که نه عزب بوسیله خودروسازان کمک کرد تا از مالیات بحران ویروس کرونا خلاص شوند، بلکه بوسیله تلاش های آن ها در بزمین نشستن بوسیله استانداردهای جدید تولید گازهای گلخانه ای نیز معاون کرد. داخل همین حال، چروک یارانه های پرداختی خود بوسیله خودروسازان را کاهش داد تا آن ها به تنهایی سبب های بیشتری بخاطر رقابت داشته باشند.

اشمیت گفت:با این سرعت، اروپا امسال بیش از ۱ میلیون دستگاه فروش خودروی الکتریکی و مدل های پلاگین هیبریدی را ظهر سر خواهد گذاشت، زیرا تسلا شروع به فروش تعداد بیشتری خودرودر منطقه ی اروپا می کند و فولکس واگن نیز رفتار به افزایش سطح تحویل ID.3 خواهد کرد.مقاله های مرتبط:نگرانی شدید رنو از محضر خودروهای برقی چینی داخل میدان اروپاشاسی بلند چینی بی وای دی تانگ به زودی در نروژ ارائه می شود

امید می رود که درون آینده نزدیک فولکس واگن ID.3 به یکی از پرفروش ترین وسایل نقلیه برقی در اروپا دگرگونی شود؛ تو همین حال تسلا نیز به دلیل تنگناهای ارائه محصولات، قدری از راسته اروپا را از مشت داده است؛ هرچند که وضع اندازی کارخانه تسلا هنگام سال آینده درون برلین باید این مسائل را تا حدودی محلول کند.

فولکس واگن و تسلا هر دو برای چیرگی تو بازار خودروی برقی اروپا به هم چشمی می پردازند و نبرد آن ها در آینده نزدیک به دلیل قیمت گذاری علیه جدید فولکس واگن از هم زمان حال آغاز شده است. گفته می شود که نسخه ی 1st Edition خودروی الکتریکی فولکس واگن ID.3 مقیاس ۲۰۲۱ در انگلستان حدود ۲،۰۴۵ دلار نرخ پایین تری نسبت به تسلا استاندارد ۳ دارد. به عبارت دیگر این خودرو از تیمار زمان حال اراده دارد بازار انگلستان را بخاطر تسلا میزان ۳ ناامن بطی ء و رقیب آمریکایی خویشتن را به چالش بکشد.بیشتر بخوانید:سبک ترین حرکت دورانی برقی دنیا شناساندن شدشانگهای چین؛ ابتدایی شهر جهان مجهز بوسیله تاکسی خودرانمرسدس بنز داخل دادگاه برای بی سابقه شهود حق اختراع نوکیا، محکوم شدایلان ماسک چهارمین بی تا ثروتمند دنیا شدرم TRX؛ قدرتمندترین وانت استاندارد دنیا معرفی شد
ویروس کرونا از همان آغاز دشمنی غیر زیبنده پیش بینی بوده است. این ویروس داخل برخی افراد سبب عفونتی نامحسوس می شود درحالی که در برخی دیگر آبشاری از عوارض را خلق کردن می کند که بدن را بوسیله شدت تحت تأثیر راحتی داده و منجر بوسیله مرگ می شود. انگیزه تفاوت در نحوه ی پی بلای ناگهانی روی افراد مختلف، پزشکان را سردرگم کرده است.

براساس دانشی که تاکنون خراج شده است، داشتن سن بیشتر و شرایط سلامتی مزمن نظیر ضیق خون پشته و مصیبت قلبی مخاطره ابتلا به موارد شدید کووید ۱۹ را تکثیر می دهد. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری چاقی اکید را همچنین به عنوان یکی از عوامل ریسک عنوان کرده است. ولی آیا وزن اضافه به خویش خود مقصر است یا مشکلات صلح و صفا همراه با چاقی مانند اختلالات متابولیکی و مشکلات تنفسی تو این مبنا نقش دارند؟

مطالعه ی جدیدی چاقی را بوسیله نشانی مقصری مستقل عنوان می کند. تجزیه و تحلیلی از هزاران ناخوش عرشه درمان در سیستم بهداشت و درمان کالیفرنیای جنوبی، چاقی شدید را به عنوان یک عامل سربزرگی مستقل بخاطر مرگ درمیان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ تعیین می یواش. نتایج این مطالعه علامت می دهد که احتمال اجل خصوصا درمیان افراد جوان نم و مردان بالاتر است.

درمیان نسوان مبتلا به مصیبت کووید ۱۹، بوسیله نظر نمی رسید شاخص توده ی بدنی(سنجه ای از روغن بدن براساس قد و کمیت) به طور مستقل با افزایش سربزرگی مرگ داخل هر اهل سنت مرتبط باشد که احتمالا ناشی از توزیع متفاوت چربی داخل بدن است چراکه مردان معمولا چربی احشایی و شکمی بیشتری دارند. سارا تارتوف دبیر ی شروع مطالعه گفت: «شاخص توده بدنی واقعا یک عامل سربزرگی مستقل مهم برای اجل داخل مبتلایان به کووید ۱۹ است. ولی اثر آن در همه ی انباشتگی یکنواخت زدودن. این معلول درون سنین بالاتر دیده نمی شود و نیز درون نسوان در هیچ سنی زیبنده مشاهده ازاله.»

چاقی و ویروس کرونا بوسیله دلایل متعددی ترکیب خطرناکی هستند. چاقی علت محدود شدن تنفس می شود و پاکسازی نسب الریه و سایر عفونت های تنفسی را دشوارتر می درنگ. چربی ازنظر بیولوژیکی فعال است و منبعی از مواد شیمیایی پیش التهابی است و حتی بدون ابتلا به کووید ۱۹ هم سبب ایجاد تشویش مزمن تو بدن می شود. چاقی تا اینکه داخل نبود دیابت موجب تغییرات متابولیکی و ناهنجاری هایی می شود.مقاله های مرتبط:ویروس کرونا؛ بیماری های بنیان ای شایع تشدیدکننده کووید ۱۹ کدام اند؟چرا ویروس کرونا مردان را بیشتر از نسوان می کشد؟

بررسی ی جدید مقدماتی وارسی ای محو که به نقش چاقی تو اجل و میر ناشی از کووید ۱۹ در افراد جوا ن برنده اشاره می درنگ. درحالی که گزارش های مقدماتی از چین و ایتالیا روی چاقی به عنوان عامل خطر مستقل تمرکزی نداشتند، پزشکان درون مناطق دیگر جهان که درون آنجا چاقی شایع نمدار بود، سریعا مسبوق شدند افراد جوان رطوبت که به شدت بیماری می شوند، اغلب چاق هستند.

درون مقایسه با ۲۰ درصد انباشتگی تو ایتالیا و ۲۴ درصد افراد درون اسپانیا، شیوع چاقی درون سرزمین چروک عزب ۶ درصد است. درمقابل، کشور آمریکا یکی از بالاترین نرخ های چاقی را در دنیا دارا است. حدود ۴۲ درصد از بزرگسالان آمریکایی دارای متمایز مجعد ی بدنی ۳۰ خواه بیشتر هستند که به عنوان چاقی طبقه بندی می شود و ۹ درصد از آدم دارای متمایز توده ی بدنی ۴۰ و بیشتر هستند. وزن طبیعی دارای گام ای از متمایز توده بدنی ۱۸/۵ تا ۲۴/۹ است. افراد دارای شاخص توده بدنی ۲۵ تا ۲۹/۹ به عنوان افراد دارای اضافه وزن داخل نظرگرفته می شوند.

در گزارشی از آژانس بهداشت عمومی انگلیس، چنین مولود گیری شد که داشتن اضافه وزن یا چاقی خطر بروز مالیات و مرگ براثر کووید ۱۹ را افزایش می دهد. صدها مقاله ی مثل دیگر در این تک منتشر شده است. یکی از این مطالعات که ماه گذشته درون مجله ی Annals of Medicine منتشر شد، علامت می داد احتمال اینکه افراد زیاد ضخیم مبتلا به کووید ۱۹، بوسیله مایه نفس کشیدن مصنوعی احتیاج داشته یا به سبب کووید ۱۹ از دنیا بروند، ۶۰ درصد بیشتر است. در این معاینه خاطرنشان شد که این مورد در افراد دارای سن ناچیز از ۶۵ سال نیز صادق است.

طبیب دیوید کاس، استاد پزشکی دانشگاه جانز هاپکینز خاطرنشان کرد که بسیاری از بیماران کبیر تر مبتلا به کووید ۱۹ که در بیمارستان های آمریکا بستری شدند، دچار چاقی بوده و پیش دماغ کرد که با گشادگی ویروس کرونا بوسیله مناطقی که در آنجا چاقی شایع زیرفون است، افراد کبیر زیرفون بیشتری پایین تر تأثیر قرار گیرند. وی گفت اثر متفاوت روی مردان پهناور همچنین بوسیله علت تفاوت در توزیع چربی قابل درک است. بوسیله گفته ی او: «اگر یک مرد و یک زن دارای شاخص توده ی بدنی موافق را با هم مقایسه کنید، گمان اینکه مرد دارای مشکلات بن ای خطرساز باشد، اعلی است.»

پژوهشگران برای مطالعه ی جدید رکوردهای صلح و صفا ۶۹۱۶ نفر از اعضای سیستم بهداشت کالیفرنیای جنوبی را که برای کووید ۱۹ عرشه تداوی قرار اندوهناک بودند، مورد مطالعه قرار دادند. میانگین سنی بیماران ۴۹ سال بود و میانگین شاخص توده بدنی بیماران ۳۰/۶ حیات و تقریبا نیمی از آن ها چاق بودند.

به طور کلی، براساس اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری نرخ چاقی برحسب نژاد و قومیت متفاوت است. نرخ چاقی بهسازی شده بخاطر سن تو میان افراد سیاه غشا ۴۹/۶ درصد است، درحالی که این بها در میان هیسپانیک ها ۴۵ درصد، درمیان سفیدپوستان ۴۲ درصد و داخل میان آسیایی-آمریکایی ها ۱۷ درصد است.

پژوهشگران برای درک اینکه آیا چاقی به خودی خویشتن با کار بزرگ بالاتر مرگ همراه است، تلاش کردند تا برای وضعیت هایی شبیه فشار خون و دیابت که با موارد شدید کووید ۱۹ مرتبط هستند و همچنین بیماری های مزمن قلبی، کلیوی و ریوی تصحیح ارتکاب دهند. دانشمندان همچنین می خواستند بدانند که آیا عوامل جمعیتی نظیر سن، جنس، نژاد خواه قومیت درون این بنیاد نقش دارند. درحالی که جوامع لاتین و سیاه پوست به طور نامتناسبی مادون تأثیر ویروس قرار خمود و ارزش علیل و مرگ در آن ها بیشتر بوده است، مطالعه ی متاخر نژاد یا قومیت را به عنوان یک عامل خطر مختار اطلاع نکرد.

پژوهشگران چاقی شدید را بوسیله عنوان یک عامل کار بزرگ افسون شده قوی برای پیامدهای بدتر شناسایی کردند. دکتر تارتوف گفت: «ما نمی گوییم نابرابری هایی وجود ندارد. ما درحال جدا کردن چیزی هستیم که محرک این نابرابری ها است. ما می بینیم که اقلیت های نژادی و قومی پیامدهای بدتری دارند. همچنین ظن چاقی در آن ها بیشتر و دسترسی بوسیله حراست های بهداشتی در آن ها کمتر است و همچنین ظن اینکه مشکلات همزمانی داشته باشند، تو آن ها بیشتر است.»

در میان بیماران مشغول بوسیله کووید ۱۹، ظن مرگ در کسانی که دچار چاقی جدی بودند (دارای شاخص توده بدنی ۴۰ یا بیشتر) نسبت به کسانی که دارای وزن طبیعی بودند، تقریبا سه طبق بیشتر حیات. به گفته ی دکتر تارتوف، احتمال مرگ در کسانی که دارای شاخص توده بدنی ۴۵ بودند، نسبت بوسیله بیماران دارای وزن طبیعی چهار مقابل بیشتر بود و این خطر در میان مردان و افراد دارای سن ناچیز از ۶۰ سال قابل توجه تر بود.

نتایج این پژوهش تو نامه ی Annals of Internal Medicine منتشر شده است.بیشتر بخوانید:ساخت کپسول استاندارد برداری از میکروبیوم وسیله گوارشآیا ویروس کرونا ازطریق غذاهای منجمد وارداتی منتقل می شود؟میزان تحرک افراد بسته بوسیله نوع کرونوتایپ آن ها متغیر استیبوست؛ علائم، دلایل ساختن و رویه های مختلف درماناگر تولید واکسن کرونا موفقیت آمیز نباشد چه اتفاقی عارض خواهد داد؟
نهمین دوره نمایشگاه اینوتکس از امروز شروع به کار کرد. این نمایشگاه که پیش از این، خلال ۸ اطراف میزبان بیش از ۴۰هزار بازدیدکننده و ۱,۴۰۰ باهم اتحاد کردن کننده از کشور های مختلف بود، حال بنابر وضعیت موجود ناشی از شیوع ویروس کرونا، به لباس آنلاین و به رخ مجازی برگزار می شود. 

برگزارکنندگان این نمایشگاه داخل نظر داشتند تا نهمین حوالی اینوتکس را همچون سال گذشته در محل دائمی نمایشگاه های تهران با مساحتی کبیر بر ۲۱هزار مترمربع برگزار کنند. بخاطر مشارکت تو نهمین دوره، حضور استارتاپ ها، شریک شدن های فناور، سرمایه گذاران، شتاب دهنده ها پیش دماغ شده بود که شیوع کرونا، مجریان این رویداد را ناچار به نقض آن کرد. 

پس از بطلان برگزاری این رویداد بوسیله رخساره فیزیکی، حال گواه آغاز به کار اینوتکس ۲۰۲۰ به رخساره مجازی هستیم. این نمایشگاه از تاریخچه ۲۲ تا ۲۵ مردادماه به صورت آنلاین به شکلی خلاقانه و ازراه دور به لباس مجازی برگزار می شود. مجریان اینوتکس ۲۰۲۰ سعی کرده اند تا با طراحی فضای نمایشگاه به صورت سه گانه بعدی، امکان امتحان ی جناب تو فضا واقعی را ایجاد کنند. همکاری کنندگان نیز این امکان را یافته اند تا کاتالوگ ها، تصاویر و اطلاعات بصری خویشتن را در غرفه های رمزی بوسیله نمایش بگذارند و از امکان گفت وگو و چت با بازدیدکنندگان برخوردار شوند.

برای بازدید از بدوی نمایشگاه مجازی نوآوری و فناوری اینوتکس۲۰۲۰ کلیک کنید.بیشتر بخوانید:از واردات یک میلیارد دلار لوازم دارای شبیه تویی در ۹ ماهه اخیر جلوگیری شده استهمه گیری ویروس کرونا درون ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۲۲ مرداد ۹۹]توزیع ۱/۵ میلیون دستگاه لوازم خانگی کم قیمت تا اختتام سال ۹۹جهرمی: اپراتورهای متخلف موبایل، ۶۰۰ میلیارد تومان گرانبها فروشی کرده اندجزئیات سند مقابله با انحصار کسب و کارها در فضای مجازی پدیدار شد
منابع محترم حوزه ی ثبت پتنت تقاضا می کنند که AMD پتنت جدیدی با تمرکز روی افزایش سرعت انتقال رشته های پرداشی بین هسته های کوچک و بزرگ در معماری big.LITTLE ثبت کرده است. معماری هسته ای big.LITTLE از هسته های بزرگ با غلبه پردازشی اوج درکنار هسته های کوچک با قدرت و استفاده قابلیت پایین تر استفاده می کند. در این معماری یک مفهوم پردازش هیبریدی وجود دارد که به صیت big.LITTLE-esque شناخته می شود. اگرچه ثبت پتنت به هیچگاه وجه نشان دهنده ی غرض و عملکرد اکید AMD درون توسعه ی فناوری هیبریدی نیست، اما حداقل نشان می دهد که تیم قرمز، پروگرام هایی شدید برای تحقیق و توسعه پیرامون فناوری های پردازش هیبریدی دارد.

تو توضیحات پتنت AMD، عبارت Instruction set subset implementation for low power operation دیده می شود. بوسیله بیان ساده می استعداد گفت که پتنت مذکور، پیاده سازی کلکسیون ی دستورالعمل پردازشی را با کمال مطلوب عملیات با مصرف پایین تو نظر دارد. درواقع طبق توضیحات پتنت، دستورالعمل های پردازشی در معماری مدنظر AMD، بوسیله دو زیرمجموعه انشعاب می شوند. یکی از زیرمجموعه ها بوسیله هسته های ارشد تیز و قدرتمندتر می رود که نصیب وری و قدرت بیشتری دارند. زیرمجموعه ی دیگر، داخل هسته های ساده تر با استعداد پردازشی پایین تر اجرا می شود که مصرف نبوغ کمتری غم دارند. درنتیجه همان رویکرد هیبریدی یا ترکیبی برای استفاده از هسته های big.LITTLE قیافه می دهد. در کمی از پتنت، به روشی اشاره می شود که طی آن، هسته ها از یک ذهن ی مشترک استعمال می کنند تا سرعت واگذاری رشته ها افزایش معلوم کند.

در مجموع، پتنت AMD پیشنهاد می کند که زیرمجموعه های وظایف تیمار بین هسته ها شاخه شوند. درنتیجه وظایف سنگین به هسته های مبصر تیز و وظایف ریختگی به هسته های کوچک برنده محول می شود. در زمانی که هسته ها کاری برای ادا ندارند همچنین غیرفعال می شوند تا بازدهی استفاده نیرو، حفظ شود.

اینتل قبلا مدل سازی هیبریدی مشابهی را در خراش های لیک فیلد مطرح کرده بود. آن ها از عبارت Big-Bigger برای معماری هسته های پردازشی مصرف کردند. البته برای استفاده ی بهینه از معماری هیبریدی اینتل، اپلیکیشن ها و سیستم های عامل باید با معماری هماهنگ شوند. درواقع اپلیکیشن باید توانایی ارسال رشته ی پردازشی بوسیله هسته ی مناسب را داشته باشد. درحال حاضر تلاش های اضافی در مملکت ی درنگ وسایل می شود تا از معماری و روش های جدید اینتل، پشیبانی صورت بگیرد.مقاله های مرتبط:AMD کماکان مبتلا توسعه پردازنده غول پیکر EHP استتراشه های آلدرلیک اینتل مبتنی بر نقشه کشی big.LITTLE خواهند حیات

پتنت AMD ظاهرا راهکاری را پیشنهاد می دهد تا خویشتن پردازنده بوسیله صورت مستقل، وظایف پردازشی را به هسته های مفت انتقال دهد. بوسیله علاوه، رشته های پردازشی ودیعه به مصرف و نیاز پردازشی، بین هسته ها جابه جا می شوند. به عنوان مثال، اگر هسته ی بزرگ تیز با یک وظیفه ی پردازشی فشار و بار مفت را حوصله نکند، پردازنده آن لفافه را به هسته های کوچک تر احاله می دهد. به همین ترتیب اگر ضیق به خشکی امدن هسته های کوچک نم بسیار از استعداد پردازشی آن ها باشد، پردازنده وظیفه ی انتقال آن را بوسیله هسته های ارشد تر اجرا می دهد.

رویکردی که AMD درون پتنت خود پیشنهاد می دهد، نیاز بوسیله جهیز عامل و اپلیکیشن را در تصمیم گیری برای ارجاع وظایف بین هسته ها از بین می برد. نکته ی مهم تر پتنت اینکه به کلکسیون ای از پردازنده ها دربرگیرنده CPUو GPU و DSP اشاره می کند. درنتیجه شاید انتقال وظایف پرداشی طبق ترکیب های بسیار مختلف تازگی رخساره دهد.

کارشناسان اعتقاد دارند AMD برای پیاده سازی احتمالی جزئیات پتنت، بوسیله قالب های ارشد بخاطر پردازنده خواه مصرف از نقشه کشی MCM حاجت خواهد داشت. آن ها می گویند نحو چندلایه ای که اینتل درحال مهیا بخاطر طراحی مشابه استفاده می کند، داخل AMD کارساز نخواهد بود. بوسیله هرحال مانند همه ی پتنت های دیگر، نمی استعداد پیدایش ثمر نهایی طبق نقشه کشی پتنت را تضمین کرد. به علاوه، پتنت اخیر هنوز داخل مراحل معاینه اولیه قرار دارد و شاید تغییرهایی را تجربه کند. بیشتر بخوانید:مدیرعامل هواوی: پردازنده هایمان برای گوشی های هوشمند روبه اتمام هستندپردازنده AMD Ryzen 9 4950X با ۱۶ هسته ذن 3 رؤیت شداینتل چگونه می تواند از غوغا های کنونی گذر کند؟اینتل تأیید کرد پردازنده های تایگر لیک ۱۲ شهریور معرفی می شوندسهم AMD از بازار نوت بوک ها به بالاترین پیمانه در تاریخ رسید
چندی پیش شایعاتی مطرح شد که سامسونگ و مایکروسافت درون حال کار روی قابلیتی مرتبط با ایکس باکس بخاطر افزودن آن بوسیله گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا هستند. حال مشخص شده است نتیجه چنین همدستی درواقع عرضه نسخه ای اختصاص از پرچم دار جدید شرکت کره ای خواهد وجود.

نسخه ویژه که مخصوص گیمرها مدل سازی شده است دربرگیرنده سه ماه حق اشتراک رایگان ایکس باکس گیم پس آلتیمیت و کنترلری بوسیله اشتهار MOGA XP5-X تاسیس باهم اتحاد کردن PowerA می شود. نکته جالب در مورد کنترلر ذکرشده، تولید آن برای سرو ایکس کلاد است که درواقع پلتفرم استریم بازی مایکروسافت محسوب می شود.

دارندگان گوشی های هوشمند گلکسی نوت ۲۰ یا نوت ۲۰ اولترا به اپلیکیشنی اختصاصی نیز دسترسی خواهند داشت که درون فروشگاه گلکسی یا گلکسی استور فراغت می گیرد و درواقع برای دسترسی به سرو ایکس باکس گیم پس مصرف می شود. این اپلیکیشن اجازه دسترسی دارندگان کنسول های ایکس باکس بوسیله ایکس باکس استور را می دهد و درواقع کاربران می توانند خریدهای خود را ازطریق اپلیکیشن ذکرشده روی گوشی هوشمندشان ایفا دهند.مقاله های مرتبط:گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا سامسونگ معرفی شدندسامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا در برابر رقبا

جالب است بدانید نسخه معمولی اپلیکیشن ایکس باکس گیم پس که داخل گوگل استور بود دارد قابلیت ابتیاع ازطریق گوشی هوشمند را بوسیله کاربران عرضه نمی دهد و گویا چنین انفراد عزب برای دارندگان هریک از معیار های سری گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ دردسترس خواهد وجود.

انتظار می رود همدستی دو غول فناوری یعنی مایکروسافت و سامسونگ در آینده افزودن بیابد و احتمالا تماشایی افزوده شدن دسترسی به سرویس ایکس کلاد به محصولات دیگر شریک اضطرار ای ازجمله تلویزیون های هوشمند سامسونگ باشیم. درخت سرو ایکس کلاد درواقع بوسیله گیمرها اجازه می دهد به صورت استریم بوسیله تجربه ورزش های محبوب خود بپردازند.بیشتر بخوانید:زمان عرضه رابط کاربری MIUI 12 برای محصولات متنوع شیائومی فاحش شدنگاه نزدیک زومیت به گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگدسترسی بوسیله اپلیکیشن آزمایشی Project xCloud در iOS متوقف شدایکس باکس با معرفی لوازم جانبی جدید به بازار موبایل گیمینگ وارد می شوددسته پلی استیشن 4 بخاطر ورزش های پروژه ایکس کلاود متناسب استفاده است
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بزرگواری جمهوری، حجت الاسلام حسن ملا ضمن مأموریت بوسیله معاون فاتحه برای تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع تولید و برملا کردن خیساندن کارگروه اظهار داشت: دولت به عزیمت پیشگیری از تداخل و همپوشانی کارگروه با کمیته های مشابه، وظایف و اختیارات آنها را مورد وارسی و بازبینی استراحت می دهد.

داخل این کنفرانس همچنین وزیر اطلاعات گزارش عملیات مبهم دستگیری رئیس گروه تروریستی «تندر» را به اطلاع اعضای هیات وزیران رساند و رئیس جمهور از هوشیاری، برنامه ریزی، شجاعت و شهامت سربازان گمنام امام زمان(عج) سرنوشت و تشکر کرد.

دولت درون راستای برنامه ها و طرح های راهبردی با شعار جهش در تولید، صادرات و افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی که یکی از تأثیرگذارترین فقره آن مصرف بهینه و بوسیله موقع و داخل حد نیاز کودهای کشاورزی بویژه کود اوره می باشد، مصوبه مربوط بوسیله تأمین جنین اوره تک نیاز وزارت جهاد کشاورزی را سازش کرد.

به موجب اصلاحیه مذکور، میزان کود اوره تأمینی از لفظ همکاری ملی صنایع پتروشیمی ایران با هماهنگی واحدهای تولیدکننده برای مصارف کشاورزی، از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزاره تن، بوسیله ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار اندام تکثیر یافت.

با تصویب دولت، آقای رحمت اله صادقیان بوسیله عنوان تن شورای عالی بورس و اوراق بهادار، جایگزین آقای محمد طالبی شد. ابتدایی اعترافات «جمشید شارمهد» پس از دستگیری
AAAAASGHAانبازیOOOONGHAROOOONسایپابهHAROOOONرطوبتHAROOOONGHAROOOON فهرست امکانات شاهین را داخل سایت خود فراغت داده است بر این. اساس، سایپا شاهین با دو نسخه ی S و S G G تولید خواهد شد. مدل S S خواه استاندارد، دارای امکانات ذیل:است کار هیدرولیکترمز دیسکی جلو و عقبABS، EBD و BASرینگ ۱۵ اینچی (فولادی آلومینیومی)سفارشی نشانگر تعویض دندهدو کیسه هوااستارت دکمه ایحسگر پارک عقبحسگر نورچراغ روشنایی روزچراغ راهنمایی تا منزلاستاندارد ایزو فیکستهویه دستیتریم داخلی پارچه

ای G نسخه G از خودروسایپا شاهین، فعلا ثبت نام نمی شود؛ اما علاوه به خشکی امدن امکانات مدل S، دارای نمایشگر لمسی ۷ اینچ با ناوبری ماهواره ای و دوربین متعاقب. خواهد وجود این خودرو، احتمالا با پوشش چرم مصنوعی، سانروف و تهویه مطبوع خودکار نیز همراه.

خواهد شد سایپا شاهین، با پیشرانه/توربوشارژ ۱ ۵ لیتری تولید می شود که قدرت ۱۱۰ اسب بخار و گشتاور ۱۶۵ نیوتن. متر دارد جالب زیرفون اینکه، هر دو S نسخه ی S و G، فاقد قوطی دنده خودکار هستند و با جهیز ۵ سرعته دستی.

ارائه می شوند نارضایتی ثبت نام کنندگان و چند سؤال

از مدیران سایپا با نشر سیاهه امکانات سایپا شاهین و این نکته که ثبت S اشتهار کنندگان، میزان S با امکانات محور را ستاندن خواهند کرد، موج جدیدی از ناخرسندی مشتریان. سایپا شروع شده است البته مقابل معمول، جایی برای شکایت قانونی دیده نمی شود؛ چراکه خریدار در طرح پیش بیع خودرو با قیمت غیرقطعی و بدون معارفه از فهرست امکانات شرکت کرده است؛ اما مثل همیشه، حس ناخوشایندی بوسیله مخاطب القا می شود که انگار، بازیچه ی کلکسیون ای از.

عوامل بیرونی بوده است امیدواریم مسئولان سایپا به افکار اشتراکی پاسخ دهند که چرا فهرست امکانات خودروی متاخر شاهین، چند هفته بعد از ثبت اشتهار. اطلاع رسانی می شود آیا تا امروز، امتیاز اینکه محصولی در ابعاد یک خودرو با قیمتی نسبتا ارتفاع قرار است چه نوع آپشن هایی داشته باشد، توسط مدیران سایپا:امکان پذیر نبود؟بیشتر بخوانید لامبورگینی اسنزا SCV12: معرفی شدمدیرعامل جدید آئودی تسلا دو سال از آئودی جلوتر استبیوک ویلایت 6 و ویلایت 7 برای بازار گره ارائه شدندمرسدس AMG GT سری بلک نمونه ۲۰۲۱ نرخ گذاری شدکارلکس دیزاین از نسخه R سفارشی مرسدس AMG
ناسا تصمیم گرفته است داخل سال ۲۰۲۴ باردیگر بوسیله ماه سفر و تا پایان دهه، مرکز دائمی بخاطر سکونت انسان ها راه اندازی کند. درحال حاضر، موانع متعددی برای راه اندازی مرکز در ماه بود دارد و از همه اساسی تر، مشکلاتی است که از اختلاف هوا فضا با اتمسفر زمین خلق کردن می شود. اشعه های فضایی مخرب تهدیدی موکد برای مصونیت فضانوردان است. چنانچه انسان تصمیم خمود مدت اضافی در فضا باشد و از آنجا بوسیله مقاصد متاخر همچون اجبار ی مریخ سفر کند، باید مقدمه محافظی بخاطر مقاومت دربرابر اشعه های فضایی جلوه گر شود.

میدان مغناطیسی زمین و اتمسفر آن ما را دربرابر اشعه های فضایی مراقبت می کند. به محض سیر به فضا، لایه ی محافظ ما از بین می جوی. فضانوردان تو ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) درمقایسه با انسان های ساکن درون کره ی زمین ۲۰ طبق بیشتر داخل معرض تشعشعات فضایی قرار دارند.

دانشمندان برای پیداکردن ماده ی محافظ برای فضانوردان ماده ی عجیب و جالبی را بررسی کردند؛ ارگانیزمی که تو یکی از مناطق رادیواکتیو جهان، یعنی چرنوبیل، وجود دارد. تو سال ۱۹۸۶، فوران تو رآکتور شماره ی چهار نیروگاه اتمی چرنوبیل متشنج جهانی در پی داشت. در برخی از مناطق زمین چرنوبیل، سطح تشعشع بوسیله حدی رسید که در ۶۰ ثانیه، یک انسان را از پای درمی آورد. در چنین وضعیتی، قارچ های متعددی حی ماندند و اکنون برخی از آن ها در نزدیک رآکتور منفجرشده به عمر ادامه می دهند.مقاله های مرتبط:دارویی برای جلوگیری از آسیب مغزی فضانوردان تو عهده دار شدن فضاییانجام موفقیت آمیز بدوی آزمایش بهسازی DNA داخل فضا

تحقیقات متاخر که هنوز بوسیله داوری همتا نیاز دارند، روی یکی از ارگانیزم های زنده در چرنوبیل بوسیله نام Cladosporium sphaerospermum متمرکز شده اند. تحقیقات ادعا می کند قارچ مذکور امکان استفاده بوسیله عنوان محافظ همتاساز و خودترمیم را دارد تا از فضانوردان داخل اعماق فضا محافظت کند. محققان قارچ مطالعه شده را سی روز داخل جایگاه فضایی بین المللی زیرنظر گرفتند و توانایی مقابله با اشعه های فضایی را در آن وارسی کردند. این قارچ رنگ دانه ای موسوم بوسیله ملانین را شامل می شود که توانایی جذب تشعشع و تحول آن به کارمایه را دارد.

محققان برای مقایسه ی کنجکاو توان های قارچ محافظ از پتری دیش استفاده کردند که درون بخشی از آن، ماده بدون محافظ قارچ و دیگری درکنار C. sphaerospermum صبر گرفت. آنان در زیر پتری دیش ردیاب تشعشع استراحت دادند و داخل مدت سی روز و هر ۱۱۰ وقت مقدار تشعشع ردیاب ها را کمیت گیری کردند. پس از آزمایش محسوس شد قارچ می تواند با وضعیت جدید هماهنگ شود و دربرابر تشعشع ابدیت بیاورد و حداکثر ۲ درصد از سطح تشعشع همچنین جذب شد.

یکی از نکات مثبت و مهم قارچ جدید، توانایی همتاسازی آن در مقادیر میکروسکوپی است؛ درنتیجه، تنها ارزش قدری از آن به همراه تغذیه ی مناسب کافی خواهد بود تا ماده ی محافظ کامل ساخته شود. درنهایت، شاید با کمی بهینه سازی بتوان از این ماده هم داخل ماه و هم در مریخ بوسیله عنوان محافظ فضانوردان مصرف کرد. درپایان باید بگوییم هنوز راه زیادی تا سفر و سکونت در مریخ باقی مانده است؛ اما این طور دستاوردهایی نشان می دهد دانشمندان درون مسیری اکید بخاطر پیوستن به مقصد جدید لول می کنند.بیشتر بخوانید:ناسا تایم لپس ۱۰ سال از فعالیت خورشید را منتشر کردداستان کاوشگر؛ چگونه نخستین هلی کوپتر فضایی مخلوق شد؟ستاره شناسان اولین جنین از منظومه ای چندسیاره ای با هنرپیشه ای خورشیدمانند عکس برداری کردندغارهای بزرگ درون دنیاهای فرازمینی می توانند پناهگاهی برای بود باشندچین تصدی مریخی خود را با موفقیت پرتاب کرد
سامسونگ سه شنبه ی گذشته اطلاع دادن کرد که قصد دارد روز دوم سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۲ شهریور ۱۳۹۹) از جدیدترین گوشی های هوشمند و نمایشگرهای بصری به همراه کالا شوهردار متاخر پرده برداری کند. سامسونگ می گوید محصولات جدید محتوی فناوری های ویژه ای هستند تا مشغولیت خانگی را بوسیله بالاترین وزن برسانند و امتحان ی گیمینگِ آنلاین سطح بالایی ارائه دهند. سامسونگ همچنین از رونمایی «ادوات دیجیتالی هوشمند» بیشتر درون تشریفات پیش رو شناسایی می دهد. باهم اتحاد کردن اکراه ای عزم دارد میتینگ موردبحث را که ۴۵ دقیقه به طول می انجامد و از آن با صیت «زندگی توقف ناپذیر» یاد می شود، به دلیل دنیاگیری ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار کند.

بنجامین بران، قائم مقام شعبه ی اروپایی سامسونگ، در این وابستگی می گوید: «ما از این که می توانیم امسال نحوه ی رونمایی محصولات جدید را درون اروپا بازطراحی کنیم تپش زده ایم. در این مراسم سری جدیدی از محصولات را تو مملکت ی نمایشگرهای موبایلی و بصری و البته وسایل دیجیتالی شناساندن خواهیم کرد».

سامسونگ ماه گذشته درون اطلاعیه ای اطلاع دادن کرد قصد ندارد درون IFA امسال حضور روشن بطی ء و بوسیله جای آن مراسمی اختصاصی در ماه سپتامبر برگزار می بطی ء. صنع برگزارکننده ی مراسم ایفا اعلام کرد این همایش بزرگ، امسال بوسیله صورت عمومی برگزار نمی شود و صرفا روزنامه نگاران اجازه ی حضور تو آن را دارند. با این حال سامسونگ اعتقاد دارد این اقدامات بخاطر تأمین سلامت کارکنانش کافی نیستند؛ بنابراین غرض پژمان در IFA 2020 حضور هویدا نکند. سامسونگ در توضیحات مربوط به عادات اختصاصی اش اعلام کرده این رسوم «سفری حقگو و مجازی» به درون محصولات جدید خواهد بود.رویداد «زندگی توقف ناپذیر» سامسونگ محفلی بخاطر رونمایی گوشی، تلویزیون و ابزار خانگی خواهد بود

بر شالوده داده ها رسمی، جلسه سامسونگ برای رونمایی محصولات جدید روز ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ شایسته کردن ۱۲:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد. اصحاب رسانه، نمایندگان تکه فروشی ها و اعضای صنعت اجازه ی حضور داخل مراسم سامسونگ را دارند. پس از برگزاری مراسم، ویدئوی مربوط به آن روی وب سایت Samsung.com برای جمله مردم تو دسترس استراحت خواهد گرفت.

رسوم ماه سپتامبر تنها برنامه ای زدودن که سامسونگ در سر می پروراند. این شریک شدن طی اطلاعیه ای متاخر اعلام کرده است می خواهد در سیلان برگزاری رسوم گلکسی آنپکد ۲۰۲۰ که کتاب برگزاری آن برای ۵ اوت ۲۰۲۰ (۱۵ مرداد ۱۳۹۹) ساعت ۱۸:۳۰ به دم تهران گلچین شده، پنج دشت جدید رونمایی کند. سامسونگ می گوید آنپکد امسال «به صورت زنده از جبر ی جنوبی پخش می شود». خواست می رود کره ای ها در سیلان برگزاری آنپکد، از گوشی های خانواده ی گلکسی نوت ۲۰ بوسیله همراه گلکسی Z فولد ۲، گلکسی بادز لایو و گلکسی واچ ۳ پرده برداری کنند. این شرکت همچنین روز گذشتهگلکسی Z فلیپ 5G را معرفی کرد.

سامسونگ همه ساله سنت آنپکد را با تمرکز خاص روی گوشی های هوشمند برگزار می کند. با این حال جبر ای ها مراسم های دیگری همچنین دارند و بوسیله شکلی نمایان تو همایش های عمومی هم درگاه پیدا می کنند. سامسونگ یکی از مبصر ترین همدستی کنندگان IFA به شمار می آید و جای خالی این شریک داخل رسم امسال قطعا دریافتن خواهد شد. رسم IFA معمولا محفلی بخاطر رونمایی وسایل خانگی هوشمند، تلویزیون، جهیز های صوتی و برخی گوشی های هوشمند میان رده است. احتمالا در رسم «زندگی اسکان ناپذیر» سامسونگ هم شاهد رونمایی محصولاتی در این دسته ها خواهیم بود. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد این شناسایی دارید؟بیشتر بخوانید:با پورت های HDMI و DisplayPort بیشتر آشنا شویمرئیس مایکروسافت، اپل را به نقض قوانین ضدانحصار مستنطق کردتسلا به ایلان ماسک ۲٫۱ میلیارد دلار جایزه می دهدسرویس Microsoft Advertising میزبان صدها میلیون عکس می شودانویدیا ظاهرا برنامه هایی جدی برای خرید آرم دارد