موسسه علمی آموزش سامان

۱۳ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مسعو بهرامی رئیس دبستان دارالفنون درباره این جلسه، اظهار کرد: سه محور اعتبارات فعلی، اعتبارات سال آینده برای مرمت، بازسازی و فعالیت های مکتب و نحوه احضار انبازی نهادهای دولتی و غیردولتی بخاطر تعمیر و بازسازی دبستان در کنفرانس با رئیس راه اندازی استیناف و برنامه ریزی آموزشی و معاونت برنامه ریزی و توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش مورد بحث قرار گرفت.

وی با یادآوری اینکه مدرسه تاریخی دارالفنون یادگار امیرکبیر است که کلکسیون ای از اولین اتفاقات تعلیم و تربیتی ما تو اینجا رخ می دهد و اولین مدرسه بعد از مدرسه ساختمانی است، افزود: اکنون داخل مرحله ای صبر داریم که مدرسه تاریخی دارالفنون در حال تغییر به یک مجتمع فرهنگی، تربیتی و هویتی به خشکی امدن بستر تاریخی است و اکنون در این مسیر هستیم. یکی از نیازهای و ضرورت های فعلی ما نوسازی بخش غربی ساختمان مکتب است. همچنین پیگیر بهبود بودجه و اعتبارات هستیم.

نیز علی الهیار ترکمن، کمک برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و فراگیری درون  این مجمع مشترک گفت: اگر امروز به شاخص های علمی و فناوری خود می بالیم، این اساسی روی بستر دارالفنون شکل محزون است. دارالفنون طوطی ای ارزشمند است و آماده همکاری با سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی هستیم.

حجت الاسلام ذوعلم، رئیس سازمان پژوهش و پروگرام ریزی آموزشی همچنین به خشکی امدن لزوم توجه به دارالفنون به عنوان یک مکان تاریخی بخاطر توجه به گردشگران تأکید کرد.

مشهدی، مدیرکل طرح و پروگرام سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی نیز با پیش روی اینکه ناموس مصوب سال گذشته دارالفنون یک میلیارد تومان وجود که ۳۰۰ میلیون تومان اختصاص یافت و امسال قدر همان عدد است که فقط ۲۲ درصد آن تأمین شده است، گفت: سمت غرب دارالفنون حالت اورژانسی دارد و امکان خرابکاری آن در اثر بارندگی ها وجود دارد. دستوری داده شود که دایره نوسازی مدارس برای مرمت آن اقدام درنگ.
ASGHARبسیاریOOON از ما تا به حال با دشوار کندی در بارگذاری صفحات وب روبه رو شده ایم. در این شرایط نمره این موضوع که مشکل از اتصال اینترنتی است یا کندی وب سایت تک نظر، مشکل است. حال گوگل در نظر دارد تا داخل مرورگر کروم متد حلی برای این مشکل ارائه یواش. گوگل امروز از برنامه آتی خود برای خبر و اعلام سایت هایی که معمولا درنگ بارگذاری می شوند، پرده برداشت. این غول اینترنت می گوید که در این شناسایی و اطلاع دادن با توجه بوسیله وسیله کاربران و کیفیت وحدت آن ها صورت خواهد گرفت.مقاله های مرتبط:آیا گوگل کروم تو مسیری شبیه به ویندوز حرکت می کند؟گوگل کروم با هدف تجربه کاربری سریع و قرین به اپلیکیشن توسعه می یابد

گوگل هنوز روش دقیق خود را بخاطر برچسب گذاری روی وب سایت های کند، اعلام نکرده است؛ اما این شرکت احتمالا گزینه های متفاوتی بخاطر شهود بازخورد از آن ها اتخاذ خواهد کرد.

برای مثال ممکن است تو یک صفحه ی درنگ متن «داخل حال بارگذاری» به همراه یک مدال هشدار نمودار شود که کاربر را از وضعیت صفحه فعلی مبدا می سازد. از طرفی دیگر ممکن است برای وب سایتی نوک تیز یک نوار سبزرنگ در بالای ورق به جای نوار آبی رنگ فعلی ظاهر شود.

بخاطر لینک ها امکان پذیر است منویی عرضه داده شود که داخل آن وضعیت سرعت بارگذاری هر لینک نمایان شود و شما با توجه به این منو تصمیم به کلیک کردن خواه نکردن بگیرید.



در درازمدت، هدف کروم شناسایی وب سایت هایی است که تجربه ای باکیفیت ارائه می کنند؛ این امتحان ی باکیفیت عزب بوسیله سرعت محدود نشده و قطعا در آینده فاکتورهای بیشتری درنظر گرفته خواهد شد. گوگل از سایر فاکتورها معروف نبرده، اما اعلام کرده که این فرآیند، به مرور زمان شاداب گیرانه مرطوب خواهد شد. البته هدف گوگل پاسداری استانداردهایی است از سوی هر ترقی دهنده ای متناسب اجرا بوده و تجربه ای بهتر بخاطر کاربر فراهم خواهد آورد.

در همین حین، گوگل پیشنهاد می نرم که توسعه دهندگان از منابعی که بر عملکرد سایت ها تمرکز دارند مانند پلتفرم آموزشی خود گوگل، Web Dev، روزی ببرند. ابزارهای آنلاین بخاطر تخمین عملکرد صفحات وب مانند PageSpeed Insights و ابزارهای شخصی سازی شده شبیه Lighthouse همچنین می توانند به ترقی دهندگان کمک شایانی کنند.

از سال ۲۰۱۵ مدخل اعظم نبض وجوهای گوگل از گوشی های همراه عارض می گیرد. این موضوع باعث شده که گوگل به بهترین بودن صفحات وب برای موبایل توجه بیشتری داشته و برای صفحاتی که برای موبایل ها بهینه ترند امتیاز و رتبه بهتری قائل باشد. البته گوگل باید توجه داشته باشد که این امتحان بسیار متاثر از وسیله خویشتن کاربر و سرعت اتصال اوست.

AMP (صفحات موبایلی عجله شده) یک فریم ورک تحت وب است که از لفظ گوگل توسعه داده شده است. صفحات باریک شده با AMP با حذف المان های اضافی و فقط ارائه ی محتوا، سرعت بارگذاری را به نعوظ چشم گیری اضافه داده و تجربه بسیار مناسبی از وب دایره وار با موبایل فراهم می آورد.

این صفحات درون کشورهایی قرین هند (و ایران) که سرعت اینترنت بالایی ندارند و گوشی های هوشمند پایین رده متجاوز مرسوم اند، بیش کاراست.

سرعت همواره یکی از اصول محور ای کروم بوده است ، ما دائما داخل حال تلاشیم تا کاربران تجربه ای بیش سریع العمل در وب گردی داشته باشند. ما معتقدیم که وب می تواند بهتر و سریع برنده از این ها باشد.

این دستور کار ها در رسوم توسعه دهندگان کروم مطرح شده است. در این عادات پیش نمایشی از Web Bundles همچنین نمایش شد. این API جدید به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا محتوای وب را تو تمامی فرمت ها مانند ایمیل، FTP و حتی USB پخش کنند. اندوه چنین Portals، یک امتحان وبی که پیش از این داخل گوگل I/O O شاهد آن بودیم همچنین بوسیله نمایش گذاشته.شد بیشتر:بخوانید بسیاری از گوشی های اندرویدی هنگام عرضه دارای تقریبا ۱۵۰ آسیب پذیری هستندگوگل تصادفا عملکرد مرورگر کروم را متلاطم کردگوگل پیام رسانی RCS را بوسیله صورت عمومی تو آمریکا دردسترس قرار می دهدتلفظ کلمات بغرنج انگلیسی، گوگل به یاری کاربران می آیداستفاده از رمزهای عبور پس انداز شده در مرورگر کروم برای ادخال به اپلیکیشن های
بوسیله گزارش روابط اشتراکی ماکسیم، سامانه هوشمند خدمات جابه جایی ماکسیم پس از حضور موفق در زیاد از ۱۳۰ شهر ایران ‏همچون تهران، ساری، شیراز، کرمانشاه، اصفهان، قم، بندرعباس، کرج، همدان، اهواز، مشهد، ‏کرمان، تبریز، زاهدان، اردبیل، اراک، سنندج و... بی قراری اینک فعالیت خویشتن را در ۱۲ شهر کامیاران، بانه، نور، لردگان، لامرد، مرند، بندرلنگه، سنقر، مشکین شهر، جیرفت، دامغان و دلیجان آغاز کرده است.

غصه وطنان عزیز در این شهرها می توانند با دانلود اپلیکیشن ماکسیم تو گوگل پلی، راسته و سیب اپ خواه مراجعه به سایت ‎‏‏‏‏‏‏taximaximapp.ir‎‏ از سامانه هوشمند خدمات جابه جایی ماکسیم مصرف کنند.‏

خدمات شاخص ماکسیم عبارت اند از:امکان برگزینی محدوده فعالیت برای رانندهامکان ‏درخواست خودرو در کشورهایی که ماکسیم در آن ها حضور داردامکان رزرو خودرو برای ساعت ها و روزهای ‏خاصانتخاب چند مقصد بدون ویژگی و درخواست هم زمان چند خودرو

با ماکسیم می توانید از تعرفه های مختلف درون وضعیت متفاوت استفاده کنید. ‏

تیمار حالا سرویس های «ماکسیم اقتصادی»، «بانوان»، «حمل کود» و «موتورسیکلت» فعال اند و به زودی سرویس های دیگر ماکسیم، ازجمله ‏سرویس های لوکس و بیزینس، راه اندازی خواهند شد.‏

سامانه هوشمند خدمات جابه جایی ماکسیم یکی از اهداف خود را ترقی متوازن خدمات در همگی ‏شهرهای ایران تعریف کرده است.

رانندگان و مسافران کامیاران، بانه، نور، لردگان، لامرد، مرند، بندرلنگه، سنقر، مشکین شهر، جیرفت، دامغان و دلیجان از این پس می توانند برای استفاده از خدمات ماکسیم، با دانلود اپلیکیشن مختص بوسیله ‏خود به ماکسیم بپیوندند.

منتظر ادخال ماکسیمبه بطرف خانه خود باشید.بیشتر بخوانید:کارت های بانکی چگونه تولید می شوند؟ اپلیکیشن همراه کارت توضیح می دهدبیمارستان آجی بادم؛ روش های علاج و کنترل سلول های سرطانیاز امداد موبایل باتری اورجینال بخربا فضای کار بزرگ ترین استارتاپ گردشگری ایران آشنا شویدمعرفی مجموعه پاییزی برند ایرانی بادی اسپینر
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، این برند در زمینه طراحی و دوخت مانتو فعالیت دارد و با سرمشق گرفتن از سوزن دوزی لباس های محلی بلوچستان، سبکی مدرن را به مشتریان خویشتن ارائه می دهد. بعضی پیش این برند تصویری تبلیغاتی برای معرفی فقره جدید خود منتشر کرد که بسیاری از کاربران شبکه های مجازی بوسیله آن تاثیر علامت دادند.

در این عکس تبلیغاتی، مدل برای نمایش کار خویشتن در فضایی فراغت دارد که ضمن پیشگاه دو دختربچه با لباس محلیاستان سیستان و بلوچستان و دمپایی، زباله های روی زمین همچنین به چشم می خورد. این عکس موافقان و مخالفان بسیاری دارد و بسیاری از کاربران آن را سوءاستفاده از فقر این استان می دانند. این کاربران باور دارند با این کارها، نیازمندی در این استان معمولی سازی می شود و انسانیت قربانی این عرضه های فکاهی خواهد شد. آنها عنوان می کنند اگر با عکاسی بوسیله ویژه عکاسی مدلینگ آشنایی داشته باشیم، در این عکس فاصله طبقاتی دیده می شود.

گروه دیگری از کاربران عنوان می کنند در مورد این عکس نمی توان با قاطعیت فرمان کرد. از دیدگاه این کاربران این عکس تبلیغاتی نشان دهنده تضاد طبقاتی و نیازمندی نیست و خیر عزب فقر و محرومیت درون آن دیده نمی شود بلکه به لباس های محلی استان سیستان و بلوچستان اشاره دارد که برای دوخت این مدل مانتوها از آنها سرمشق گرفته شده است. از طرفی به دلیل گرمای شدید در این منطقه مردم غالبا از دمپایی استفاده می کنند.

جمعی از کاربران نیز جدا از بحث های جنجالی در مورد این عکس تبلیغاتی، به نشانی تعلق مند به زنده نگه داشتن آداب و آیین های محلی استان های مختلف ایران، ایده الگو شهود از شکل های بلوچی را درود می کنند و نکته جالب این فرمان را شریک زنان بلوچ داخل این عرصه می دانند که رمز بوسیله حمایت از آنان دارد. مدلینگ با ژست ترحم

به عذر ترویج این تصویر، خبرگزاری نرمی همچنین مطلبی منتشر کرده و در قدری از آن تالیف است: مدل های شبکه های اجتماعی برای کسب درآمد بیشتر و گرفتن گوی سبقت از رقبای خود دست بوسیله هر کاری می زنند؛ اما عجیب ترین این افراد، آنهایی هستند که نیازمندی انسان را دستمایه تصرف درآمد خویشتن می کنند. مدلینگ یکی از جدیدترین شغل هایی است که داخل سال های اخیر در کشورهای مختلف و همچنین ایران بازار داغی پیدا کرده است. مدلینگ یک معصیت نیست و ظاهری تندرست دارد، ولی آسیب های اجتماعی ناشی از آن باعث شده تا فداکار از آنها هزینه زیادی را بخاطر مسائل و مشکلات خانوادگی بپردازند. از طرفی دختران و پسران بالغ هم که در این اوضاع نابسامان اقتصادی و اشتغال، سودای مال و شهرت دارند، به جای تلاش عالمانه بخاطر کسب شغل، جذب درآمدهای بسی و نامتعارف آژانس های مدلینگ می شوند. در بیناینفلوئنسرهای مدل در اینستاگرامکه اغلب دغدغه محیط زیستی و گیاهخواریدارند و سبک زندگی سالم را تبلیغ می کنند، برای کسب درآمد بیشتر وجدان انسانی خویشتن را زیر پا گذاشته و فقر انسان را دستمایه جذابیت های بصری خود می کنند.

داخل حالی که معضل مدلینگ های مجازی این روزها امن جامعه را به کار بزرگ انداخته است، کارشناسان حوزه آسیب های اجتماعی و نیروی انتظامیبه جوانان داخل این تک هشدارهای لازم را داده اند. با این حال به نظر می رسد زیاد از پیش باید کنار فعالیت این افراد داخل شبکه های اجتماعی نظارت داشت.
درون طول یک دهه ی گذشته شرکت اچ تی سیاز جایگاه یکی از مبصر ترین تولیدکنندگان بازار گوشی هوشمند که بوسیله برندی تجاری تبدیل شده بود، حال بوسیله جایی رسیده است که بیشتر مردم تا اینکه به سختی کنیه آن را به تفکر می آورند. هرچند که شریک امیدوار است که بتواند دوباره به روزهای اوج سابق خود بازگردد، اما جدیدترین گزارش مالی حاکی از آن است که هنوز نحو اضافی بخاطر الحاق به رله دست رفته ی خود درون پیش رو دارد.مقاله های مرتبط:گوشی بلاک چین اکسدوس 1s اچ تی سی معرفی شدHTC امسال به خشکی امدن گوشی های میان رده و سال آینده بر واقعیت رمزی و 5G تمرکز دارد

براساس گزارش ها، درآمد اچ تی سی در ماه اکتبر امسال ۲۱.۵۹ میلیون دلار بوده است. اگرچه، گوشی های هوشمند اچ تی سی تو مقایسه با محصولات واقعیت رمزی این شرکت، نقش پررنگ لطافت در درآمدهای حاصله داشتند ، ولی این مسئله چندان امیدوارکننده نیست.

باوجوداینکه اچ تی سی داخل چند ماه اخیر، طیف وسیعی از دستگاه های ارزان نرخ مختلفی را درون بازارهای منتخب نمایش کرده است، اما درمجموع عملکرد این همکاری و نتایجی که کسب کرده است چنگی بوسیله دل نمی زند. نمودارها، علامت دهنده ی افت ۴۸.۵۸ درصدی درآمدهای این ماه نسبت به ماه سپتامبر (۴۱.۹۶ میلیون دلار) و کاهش ۴۹.۸۴ درصدی آن در مقایسه با مدت قرین سال گذشته (۴۳.۰۱ میلیون دلار) هستند.

مرام و برنامه ی پا بر جا اچ تی سی بخاطر سال ۲۰۱۹، تمرکز روی سوددهی همکاری و به دست آوردن مجدد سهم راسته در بخش گوشی های هوشمند بود، اما بدبختانه پروگرام ها موافق انتظارات و پیش بینی ها پیش نرفت. بااین حال، اچ تی سی با تحول مدیرعامل خویشتن به آینده ی این همکاری خوشبینانه تر است. انتظار می رود که اچ تی سی در زمان مناسبی با معرفی یک پرچم دار 5G داخل بازارهای ترقی یافته ی آمریکا، انگلیس و اروپا، دوباره به بازار گوشی های هوشمند پریمیوم بازگردد. در این میان، شرکت اچ تی سی مجاهدت می کند تا با عرضه ی گوشی های میان رده و ارزان قیمت به بازار اندکی برای خویشتن نفس بخرد.

 بیشتر بخوانید:ریل می طی یک ماه ۵/۲ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در هند بوسیله سودا رساندتلفن های هوشمند چگونه برای تسلط بر زندگی بشر به تکامل رسیدند؟کانترپوینت از ابتیاع ۳۸۰ میلیون گوشی هوشمند در سه گانه ماهه سومین ۲۰۱۹ شناسایی دادمسئله بزرگی به اشتهار افشای اطلاعات محصولریلمی کندرو ترین نمو را در بین برند های موبایل دارد
مایکروسافت همواره در ماه های پایانی سال، کنفرانس درنگ افزاری خاصی را با نام ایگنایت برگزار و خلال آن اعلام مهمی را به صورت عمومی منتشر می کند.مایکروسافت ایگنایت ۲۰۱۹ (Microsoft Ignite 2019) شب گذشته داخل شهر اورلندو تو ولایت فلوریدا برگزار شد. میتینگ های ایگنایت مایکروسافت بوسیله طور خاص مخصوص مخاطبان و توسعه دهندگان مملکت ی IT است، بنابراین نمی نبوغ انتظار داشت ردموندی ها درخلال برگزاری آن اخباری متاخر درمورد محصولات سخت افزاری پایگاه منتشر کنند.

نشست مایکروسافت ایگنایت ۲۰۱۹ میزبان اخباری جدید درمورد اپلیکیشن ها و سرویس های متنوع ردموندی ها نظیر آفیس، کورتانا، اج، تیمز، بینگ و... بود. جزء واقعی این کنفرانس شب گذشته برگزار شد؛ اما ایگنایت ۲۰۱۹ از چهارم تا هشتم نوامبر امسال (۱۳ تا ۱۷ آبان ۱۳۹۸) در فلوریدا برگزار می شود. در ادامه بوسیله مطالعه اخبار منتشرشده از این همایش نرم افزاری خواهیم پرداخت.

مقاله های مرتبط:با افزار جدید مایکروسافت می توان عاری تا اینکه یک خط کد نگاشتن بات ساختنسخه ی تحت وب مایکروسافت وایت برد زمان حال برای کامل وسیله ها دردسترس استاکسل بوسیله زودی بوسیله سؤالات صوتی کاربران درباره داده ها پاسخ می دهد

مایکروسافت به صورت رسمی از احیای اپلیکیشن دسکتاپ OneNote 2016 خبر داده است. ردموندی ها تو مقدمه اعلام کرده بودند که دیگر وان نوت ۲۰۱۶ را به روزرسانی نخواهند کرد؛ ولی آن ها از غرض خود منصرف شده و در نسخه ی جدید این اپلیکیشن، حالت تاریک را نیز افزایش کرده اند. مایکروسافت پیش تر نسخه ی ۲۰۱۹ مجموعه کند افزار آفیس را بدون هیچ گونه به روزرسانی تو وان نوت منتشر کرده وجود. ظاهرا مایکروسافت تصمیم گرفته به جای به روزرسانی آن نسخه، بوسیله نعوظ خاص روی نسخه ی یونیورسال مجزای وان نوت که خصوصی ویندوز ۱۰ است، امر بطی ء.

مایکروسافت در اطلاعیه ای رسمی اخبار کرده است که منظور دارد تا کتاب ۱۴ اکتبر ۲۰۲۵ (۲۲ نرمی ۱۴۰۴) همچنین به پشتیبانی خاص از وان نوت ۲۰۱۶ ادامه دهد. تعلق مندان می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی مایکروسافت، وان نوت ۲۰۱۶ را دریافت کنند. تغییر مهمی که تو نسخه ی دسکتاپ وان نوت اعمال شده، تکثیر شدن حالت تاریک به آن است. 

مایکروسافت در خبری غیرمنتظره اعلام کرد، با مشارکت شریک وارنر بروس موفق شده فیلم سینمایی Superman (پی سال ۱۹۷۸) را روی ذهن ای ذخیره سازی از جنس شیشه با ابعاد ۷۵ تو ۷۵ درون ۲ میلی متر ذخیره نرم. مایکروسافت و وارنر بروس هنگام پروژه ی خاصی با نام پروژه ی سیلیکا با یکدیگر مشارکت می کنند و قصد دارند از طریق آن، تحولات عظیمی را به حوزه ی ذهن ی پس انداز سازی بیاورند. ظاهرا مایکروسافت به سرود ذخیره ی داده های مربوط به فیلم سوپرمن، از شیشه ی کوارتز مصرف کرده است که درون مقابل حرارت و خراشیده شدن از خود مقاومت علامت می دهد. 



مقاله های مرتبط:مایکروسافت استعداد های جدید Teams را شناساندن کردمایکروسافت استعداد های جدیدی برای بینگ معرفی کرد

مایکروسافت در روند برگزاری ایگنایت ۲۰۱۹ به روزرسانی های جدیدی را برای Teams شناساندن کرد تا این اپلیکیشن توانایی بیشتری بخاطر رقابت با اسلک داشته باشد. مایکروسافت تیمز با اوت لوک یکپارچه شده است تا کاربران بتوانند ایمیل ها و فایل های ضمیمه شده به آن ها را بوسیله راحتی داخل محیط چت تیمز مشاهده و درمورد آن ها مناقشه کنند. آن طور که مایکروسافت می گوید، اپلیکیشن اوت لوک اوایل سال آینده ی میلادی به قابلیت «بوسیله اشتراک گذاری تو تیمز» ( Share to Teams) مهیا خواهد شد. بوسیله لطف این گزینه، ایمیل ها داخل زمانی زننده درون ورقه ی چت تیمز ارسال خواهند شد. 

تیمز افزون پهلو موارد یادشده، راحتی است بوسیله قابلیت های جدید دیگری مجهز شود. براساس اعلام رسمی، اپلیکیشن موردبحث به زودی امکان پیدایش کانال خصوصی را بخاطر کاربران فراهم خواهد کرد. کانال های خصوصی چند ماه است که در نسخه ی بتای تیمز حضور دارند. همچنین به زودی امکان سنجاق کردن کانال های مهم به بالای ورق ی چت بخاطر کاربران فراهم خواهد شد. اسلک به عنوان اصلی ترین رقیب تیمز، مزیت مهمی نسبت به این اپلیکیشن دارد. برخلاف تیمز، اسلک به خوبی با بسیاری از اپلیکیشن های متفرقه (ترد پارتی) یکپارچه شده است تا استفاده بیشتری داشته باشد.

مقاله های مرتبط:نسخه بتا اپلیکیشن افسون شده Office مایکروسافت برای iOS و اندروید منتشر شدمایکروسافت با همکاری برادران وارنر فیلم سوپرمن را روی قطعه ای سرتیز ذخیره سازی کردنسخه اشتراکی ویژوال استودیو آنلاین دردسترس توسعه دهندگان قرار گرفت

یکی از مهم ترین اخبار نشست ایگنایت، انتشار نسخه ی بتای اپلیکیشن وارسته آفیس برای دستگاه های مبتنی کنار جهیز عامل iOS حیات. اپلیکیشن مستقل آفیس تمامی ابزار مناجات (Word)،  اکسل (Excel) و  پاورپورنت ( PowerPoint) را در بر دارد. نسخه ی بتای آفیس جدید مدتی پیش روی دستگاه های اندرویدی منتشر شده بود، ولی از شب گذشته امکان استفاده از آن روی دستگاه های مبتنی بر iOS حاضر شده است. برخی افراد که نوبت کار با آفیس جدید را واضح کرده اند، هوا کاربری آن را دوست داشتنی توصیف می کنند. 

مایکروسافت ضمن سرایت اپلیکیشن مستقل موردبحث، لوگوی مجموعه نرم ادوات آفیس را نیز بوسیله روزرسانی کرده است. لوگوی آفیس پیش نمدار تنها دربرگیرنده اثر جزیی نارنجی بود؛ اما مایکروسافت در لوگوی متاخر از رنگ جزیی های بیشتری استفاده کرده و به طور کلی ظاهر مدرن تری به آن بخشیده است. کاربران اندرویدی بخاطر قبض آفیس  می توانند از طریق این لینک ثبت معروفیت کنند. کاربران iOS نیز  می توانند به این صفحه بروند.

کورتانا سال ها پیش توسط مایکروسافت به نشانی دستیاری صوتی معرفی شد. این شرکت طی سال های اخیر تصمیم پژمرده است تحولات مهمی را داخل کورتانا اعمال درنگ تا میزان کارآیی آن بیشتر از قبل شود. مایکروسافت می گوید از این پس به کورتانا بوسیله عنوان رقیبی برای دستیارهای صوتی نظیر آمازون الکسا و گوگل اسیستنت نگاه نمی یواش. ردموندی ها قصد دارند تغییراتی را درون میانه روی غریزی تر شدن لهجه ی حرف زدن کورتانا در این دستیار صوتی اعمال کنند. آن ها همچنین در پی ادغام این دستیار با بسیاری از محصولات موجودی هستند.

مقاله ی مرتبط:کورتانا با صدای جدید مردانه به نسخه اندروید و iOS اوت لوک می آید

براساس اطلاع دادن رسمی، کورتانا قرار است با صدای جدید مردانه به نسخه ی اندروید و iOS اوت لوک بیاید و با این اپلیکیشن یکپارچه شود. ظاهرا نسخه ی جدید اوت لوک قرار است میزبان قابلیتی با اشتهار «ایمیل های من را پخش کن» ( Play My Emails) باشد؛ با انتخاب این گزینه، کورتانا شروع به خواندن ایمیل ها خواهد کرد. بخاطر استفاده از این قابلیت باید هدفون را در گوش بگذارید. قابلیت Play My Emails در ابتدا مخصوص کاربران بی جنبش درون ایالات متحده ی آمریکا خواهد حیات. افزون بر موارد یادشده، امکان تبدیل صدای کورتانا بوسیله صدای مردانه قرار است در مقدمه به صورت انحصاری در وارستگی نسخه ی iOS اپلیکیشن اوت لوک باشد.

مایکروسافت مدتی پیش فریم ورک Fluid را بوسیله عزیمت یکپارچه سازی اسناد مجموعه نرم افزار آفیس معرفی کرده بود. به لطف این فریم ورک، خرابه بین اپلیکیشن های مختلف برداشته شده و بستگی بین اپلیکیشن ها به اتفاقی معمولی و عادی تبدیل خواهد شد. Fluid Framework درون حقیقت قرار است آینده ی اپلیکیشن های آفیس باشد. ردموندی ها در مسئله ایگنایت ۲۰۱۹ از اشاعه بدوی نسخه ی فریم ورک Fluid خبر دادند. 

مقاله ی مرتبط:نسخه بازپسین مرورگر اج مبتنی بر کرومیوم ۲۵ دی منتشر خواهد شد

مرورگر اج مایکروسافت سال ها پیش بخاطر رقابت با بزرگان بازار معرفی شد؛ اما هرچه زمان گذشت، کاربران کمتری به آن علاقه مدال دادند. اندک شدن استقبال از اج به حدی وجود که مایکروسافت تو تصمیمی غیرمنتظره از احیای دوباره ی آن با اتومبیل کرومیوم خبر داد. زمان یدکی از انتشار بدوی اخبار درمورد مایکروسافت اج مبتنی کنار کرومیوم می گذرد، اما تا شب گذشته از تاریخچه انتشار رسمی آن اطلاع نداشتیم. بااین حال براساس اخبار مایکروسافت، نسخه ی جدید اج کهاز لوگوی بازطراحی شده نصیب می گیرد، در تاریخ ۲۵ دی ماه امسال روی پلتفرم های مقصد منتشر خواهد شد.

نسخه ی جدید اج به لطف نصیب مندی از سواری کرومیوم، سرعت بیشتری نسبت به قبل خواهد داشت و وب گردی با آن کیف بخش مرطوب خواهد بود. ردموندی ها در پیاده شدن این موارد، نسخه ی کارمند اج را نیز معرفی کرده اند. براساس اعلام رسمی، کارکنان شرکت ها خواهند توانست از سر اچ و همچنین بینگ (Bing) بوسیله ضربان و مسیل درمورد اطلاعات شرکت بپردازند.  نسخه ی جدید اج افزون کنار موارد یادشده دارای قابلیتی ویژه است که با اتکا بوسیله آن می تواند از پیگیری کاربر توسط وب سایت ها جلوگیری نرم. این قابلیت، زنهار کاربر را در فضای وب بالاتر می برد.  مایکروسافت همچنین از اعمال تغییراتی عمده در نسخه ی مک اوت لوک خبر داده است. از چند روز دیگر نسخه ی بتای اوت لوک داخل سیستم عامل مک به طراحی جدیدی به روزرسانی خواهد شد و از قابلیت های متاخر متعددی بهره خواهد گرفت. 

دیدگاه شما کاربران زومیت درمورد کنفرانس ایگنایت ۲۰۱۹ مایکروسافت چیست؟بیشتر بخوانید:با ابزار جدید مایکروسافت می توان بدون حتی یک خط کد نوشتن بات ساختمایکروسافت خود را برای آینده آماده می درنگ: تلفیق کامپیوتر کوانتومی با فضای ابرینسخه ی عرشه وب مایکروسافت وایت برد اکنون برای تمام دستگاه ها دردسترس استمایکروسافت با همکاری برادران وارنر فیلم سوپرمن را روی قطعه ای تیغ دار کردن ذخیره سازی کردمایکروسافت توان های جدیدی برای بینگ معرفی کرد
تیم بلادهوند LSR توانست بدوی آزمایش سرعت خودرو بلادهوند را درون صحرای آفریقای جنوبی با ثبت سرعت ۵۳۷ کیلومتربرساعت به آخر رساند. خودرو بلادهوند به اتومبیل جت مجهز است و تو این رکوردشکنی، ۱۲ ثانیه از جهیز پس سوز خود استعمال کرده است. در این آزمایش، بلادهوند LSR توانست تو ۱۳ لحظه سرعت خود را از ۸۰ به ۴۸۰ کیلومتربرساعت برساند. خودرو مذکور تو چهار هفته ی آتی آزمایش های سرعت دیگری را تیمار انجام خواهد داد که هدف آن ها عبور از سرعت ۵۰۰ مایل به خشکی امدن ساعت (۸۰۴ کیلومتربرساعت) است. 



اندی گرین، شوفر ی فعلی تیم بلادهوند و دارنده ی رکورد سرعت جهان، دراین باره می گوید:امروز دو آزمایش سرعت موفق را ظهر روال گذاشتیم که در دومین آزمایش، خودرو به سرعت ۵۳۷ کیلومتربرساعت رسید و توانست در ۱۳ ثانیه سرعت خود را از ۸۰ به ۴۸۰ کیلومتربرساعت برساند. تو حین آزمایش، بادی قوی با سرعت ۳۰ کیلومتربرساعت وجود داشت و این باد یکی از عواملی حیات که سرعت خودرو را محدود کرد. باوجوداین، خوشحالیم؛ در برابر آزمون موفقیت آمیزی را به پایان رساندیم و حالا آماده ایم سرعت های بیشتر را هم ثبت کنیم. 



درون این آزمایش سرعت که داخل بیایان کالاهاری اجرا شد، مسیری به طول ۲۰/۴ کیلومتر انتخاب شد و ۳۱۷ کاری محلی همچنین سطر آزمایش را از قبل آماده کرده بودند. رکوردشکنی بلادهوند LSR تو سال ۲۰۲۰ انجام خواهد شد و کمال مطلوب آن پیوستن بوسیله سرعت ۱،۲۲۷/۹۸ کیلومتربرساعت است. تلاش تیم بلادهوند درنهایت چسبیدگی به سرعت هزاره مایل به خشکی امدن شایسته کردن (۱،۶۰۰ کیلومتربرساعت) است؛ ولی زمان آن دقیقا ظاهر نیست.

 بیشتر بخوانید:آماده سازی بلادهوند برای ثبت رکورد سرعت در آفریقای جنوبی ایفا می شودبلادهوند LSR برای رکوردشکنی سرعت آماده می شودبوگاتی از هم چشمی در راسته رکورد سرعت کنار کشیدبوگاتی شیرون به رکورد سرعت ۴۹۰ کیلومتربرساعت رسیدجسی کامبس، درون تلاش بخاطر ثبت رکورد سرعت جان باخت
گروه فنی و تخصصی نیرو کابل مفتخر است داخل کنار عرضه خدمات شرکت کلیه محصولات را به صورت مستقیم و بی واسطه نمایش بطی ء.

برای اخذ لیست مقدار و مشاوره مجانی قبل از خرید، می توانید از عادت شماره تلفن های سایت یا به صورت حضوری از فروشگاه اقدام کنید.محصولات سیم و کابل برق

به طور کلی، برای برق رسانی و انتقال انرژی الکتریکی بوسیله نقاط مختلف از سیم و کابل استفاده می شود که تو گوناگون مختلفی طراحی و تولید می شوند. ​

همان طور که قبلا اشاره شد، سیم ها و کابل ها اساس و پایه ی مسکن سازی محسوب می شوند؛ بنابراین باید در خرید کابل و انتخاب این محصولات نهایت دقت را به فقره برد و از سیم و کابل هایی استفاده کرد که غم هادی نیکی بخاطر جریان صاعقه باشند و هم روکش عایق آن ها، بوسیله گونه ای متین از آسیب رسیدن به مغزی سیم و کابل جلوگیری کرده؛ نیز خطرات شاگرد از در رو جریان برق از هادی را خنثی یواش.هادی چیست: به هر ماده ای که قضیه الکتریسته را به منت از خویشتن عبور دهد، رسانا یا همان هادی گفته می شود؛ طلا، مس، آلومینیوم و نقره بخش بهترین و پرکاربردترین هادی ها محسوب می شوند.عایق چیست: به موادی که دارای رسانایی صفر هستند خواه بوسیله عبارت دیگر، برق را از خود عبور نمی دهند عایق گفته می شود. انواع روکش های پلاستیک، شیشه و لوح جزء بهترین و پرکاربردترین عایق های سیم و کابل محسوب می شوند.

محصولات تابلو صاعقه

تابلو برق خواه همان پنل کنترل: محفظه ای است که در آن همه سوئیچ های برقی واقع شده اند. هر یک از مدارها دارای یک اهرم است که می توان آن را «روشن» خواه «خاموش» کرد. هر تقدیر باید برچسب خود را داشته باشد تا شما بتوانید منطقه تک رویت خانه را معارفه کنید.

اگر شما در یک ساختمانی قدیمی زندگی می کنید، معمولا پنل کنترل خاصی بود ندارد و تنها از فیوزها برای کنترل برق استفاده می شود. امروزه شریک شدن های بیمه برای بیمه آتش سوزی وجود پنل کنترل بوسیله همراه اهرم تربیت را الزامی می دانند.

مدار اصلی معمولا دارای اهرمی بزرگتر از بقیه است که بخاطر قطع طاس سیلان ورودی به خانه استفاده می شود. یاور ها یا همان سوییچ ها هر کدام دارای قدرت ارجاع متفاوتی از نیروی صاعقه هستند، مثلا اهرمی با قدرت انتقال ۱۲۰ ولت برای کاربرد از چراغ ها و تلویزیون ها و غیره کاربرد دارد.

یک سوییچ ۲۴۰ ولتی برای لوازم خانگی بزرگتر با قدرت بیشتر، مانند اتشگاه مدفوع یا بی آب کن الکتریکی طراحی شده است.نمایندگی برندهای سیم، کابل و تابلو برق

شرکت نیرو کابل نماینده برندهای تحت است:سیم و کابل: خراسان​ افشارنژاد، البرز الکتریک نور، زاگرس، غرب ایرانیان، شیوا امواج، بامروت افشان سحرتابلو برق: مجموعه تجهزات صنعتی که بنا به کار و درخواست خریدار اسنبل در یک باکس اسمبل می شود را تابلو برق می گویند

برای اخذ سواد قیمت کابل برق، سیم برق و تابلو برق وهمچنین مشاوه رایگان وارد آدرس www.NiroKabl.com شوید.بیشتر بخوانید:رزرو بلیط قطار در سایت تشنج بانخرید گیتار کلاسیک یاماها C40 درون مقابل یاماها C70 از تهران ملودیسفری دلگشا با هوزاس در منفصل پاییزکیلید، بازار مسکن با ادراک ساختگی به روزرسانی شدبا پیام تک، پیامک تبلیغاتی هدفمند ارسال کنید
این جا داخل سال ۲۰۱۸ بنا شد و در جایی بود که القاعده و داعش دو دشمن هر دو حضور داشتند.
تیم تویوتا گازو ریسینگ (Toyota Gazoo Racing) خیساندن آویشن خود را برای همکاری داخل مسابقات رالی داکار ۲۰۲۰ اعلام کرد که این ترکیب شامل ستارگان موتور رانی گیتی از یکسره فرناندو آلونسو، قهرمان دو دوره فرمول یک گیتی نیز می شود.



فرناندو آلونسو با مارک کوما بوسیله عنوان معاون راننده همراه خواهد بود؛ سایر اعضای آویشن تویوتا گازو ریسینگ محتوی ناصر العطیه با کمک متیو بائومل، ژینیل دی ویلیر با کمک الکس هارو و برنارد تن برینک با معاون تام کالسول می شود.

ناصر العطیه و متیو بائومل می خواهند از عنوان قهرمانی خود داخل رالی داکار دفاع کنند؛ این دوقلوی افسانه ای چند عنوان قهرانی جهانی FIA برای مسابقات رالی کراس کانتری و داکار را در کارنامه ی خویشتن دارند.



ژینیل دی ویلیر یکی دیگر از رانندگان باتجربه ای است که یک بار برنده بازی رالی داکار ۲۰۰۹ و چهار وعده نیز برنده بازی رالی مراکش شد. برنارد پیکر برینک نیز یکی از پیروز سابق رالی مراکش محسوب می شود که هنگام سال ها داخل مسابقات متنوع رالی شرکت کرده است.

مقاله های مرتبط:تویوتا با رانندگی ناصر العطیه، قهرمان رالی داکار ۲۰۱۹ شدکارلوس ساینز به تیم مینی در رالی داکار ۲۰۱۹ پیوست

عرض طلبی فرناندو آلونسو برای امتحان کردن بخش های متنوع مسابقات موتوراسپرت، او را به مسابقات داکار آورد و به مارک کوما پیوست که ۶ عنوان قهرمانی جهانی در کراس کانتری فدراسیون موتورسواری (FIM) و پنج عنوان قهرمانی رالی داکار را در رده ی موتورسیکلت درون کارنامه دارد.

هر چهار راننده ی این آویشن با جدیدترین نسخه ی رالی از تویوتا هایلوکس که در آفریقای جنوبی باریک شده است، رقابت می کنند. تویوتا هایلوکس در اولین حضرت در رالی داکار سال ۲۰۱۸، در رده های دوم و سوم فراغت گرفت و امسال توانست به پیروزی در این رقابت مهم برسد.



رالی داکار ۲۰۲۰ برای ابتدایی کود در تاریخ، درون عربستان سعودی برگزار می شود. تمرین ی رالی ۵ ژانویه از جده شروع می شود و در مسیری که به جانب خصیصه پیش می رود و سپس دوباره به سمت جنوب شرقی عربستان در ریاض، پایتخت این کشور متمایل می شود. نیمه ی دوم این مسابقه از فلات یک چهارم الخالی، بزرگ ترین بیابان ریگ ای  جهان، آغاز خواهد شد و در کتاب ۱۷ ژانویه با فرود امدن به القدیه به پایان می رسد.بیشتر بخوانید:تویوتا از خودرو اسپرت و مفهومی e-Racer رونمایی کرداولین خودرو برقی تویوتا با باتری حالت جامد، سال ۲۰۲۰ رونمایی می شودتویوتا C-HR GR Sport رونمایی شدتویوتا از کوپن GR اسپرت رونمایی کردتویوتا یاریس 2020 رونمایی شد