موسسه علمی آموزش سامان

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حمید رضایی افزود: این طرح از عصر روز دوشنبه با فعالیت این آویشن ها در حوزه های شهری این شهرستان آغاز شده و از روز شنبه هفته آینده با افزایش این تیم ها به ۱۶۰ مورد در مناطق روستایی منطقه نیز اجرایی می شود.

وی شناسایی، مریض یابی، رهگیری بیماران، گشایش فرآیند درمان مبتلایان را از اهداف اجرای طرح غربالگری خانه به خانه سردار شهید قاسم سلیمانی عنوان کرد و افزود: تو این طرح قطع زنجیره واگذاری ویروس کرونا از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و در اجرای آن مراقبت از بیماران، ایمنی از خانواده های آسیب پذیر و همچنین نظارت پهلو نحوه کنترل ویروس کرونا مورد توجه قرار دارد.

رضایی با اشاره به مشارکت سپاه، شبکه بهداشت، دهیاران، شوراهای اسلامی تو اجرای طرح مراقبت ساختمان به خانه تقریر داشت : پیش بینی می شود در اجرای این طرح که حدود یک ماه طول می کشد، تعداد ۳۲ هزاره خانوار منطقه تحت پوشش قرار گیرند.

وی یادآور شد: به خشکی امدن زمینه پروگرام ریزی های صورت گرفته کلیه مقدمات اجرای این طرح با تهیه امکانات و تجهیزات ارزان در منطقه مهیا شده است.

فرماندار آستانه اشرفیه در ادامه با رمز به اهداف حمایتی طرح گفت: تو راستای اجرای طرح سپهبد شهید قاسم سلیمانی، افراد آسیب پذیر در این شهرستان شناسایی و مورد حمایت فراغت می گیرند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استانگیلان واقع شده و دارای دو بسرنوشت شوم دچار کردن مرکزی و بندرکیاشهر با ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر انباشتگی است.
  • ۹۹/۰۹/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی