موسسه علمی آموزش سامان

۱۲ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

در این مقاله با ۳ محصولی که مقیاس ایرانی آن به راحتی توانایی رقابت با رقبای اجنبی خویشتن را دارند آشنا می شوید. برخی از این محصولات حتی نسبت به مقیاس های خارجی خویشتن برتری همچنین دارند. اما فقط همین نیست؛ درون ادامه درون مورد انفراد هایی که این محصولات را نسبت بوسیله نمونه های خارجی برتری داده تشریح می دهیم و مطرح ترین برندهای ایرانی برای هر کالا را شناساندن خواهیم کرد. پیش از انتخاب برند به این مشخصات توجه کنید

معمولا برای اینکه چونی یک متاع سنجیده شود، مشخصات متخصص مهم آن را به عنوان معیار قرار می دهند. داخل فروشگاهها با نوشته خواه توسط فروشنده به شما اطلاع دادن خواهد شد. نیز وب سایت های فروشگاهی در باکسی مجزا به آن ها می پردازند. آشنایی با این مشخصات مطمئنا به خرید بهتر دستیار سزاوار سرزنش توجهی می درنگ. داخل ادامه قصد داریم همزمان با پرداختن به ویژگی های مهم هر کالا، تولید کنندگان ایرانی خوب تو آن مبنا را همچنین شناساندن کنیم. ۴ سوال که پاسخ بوسیله آن ها خرید هود آشپزخانه را آسان خیس خواهد کرد

تجربه فروش هود آشپزخانه تو فامیلا کالا ما را به سوالاتی لبریز تکرار رسانده که همواره از سوی مشتری مطرح می شود. درون این بخش فداکار مهمترین آن ها را عنوان و پاسخ خواهیم عدل. چه مدلی برای آشپزخانه ی من مناسب است؟ در میان انواع هود آشپزخانه موجود تو راسته معیار های عرشه کابینتی، مخفی و کشویی ارزان نصب تو آشپزخانه های کوچک هستند. هود های مورب (زاویه دار) و شومینه ای را جهت قرار اعطا کردن تو آشپزخانه هایی با ابعاد متوسط و بزرگ پیشنهاد می کنند. مدل جزیره ای نیز به صورت اختصاصی برای آشپزخانه جزیره ای تولید می شود. تولید کنندگان تویی مختلفی از جمله بیمکث و کن کلیه ی مقیاس های هود آشپزخانه را به میدان عزضه می کنند. پس ما در برگزینی هود ایرانی تنوع فوقانی را شاهد هستیم. صدای هود آشپزخانه بوسیله چه میزان است؟ صدای هود آشپزخانه بر حسب واحد دسی بل (db) محاسبه می شود. زیادترین صدای هود را براساس دور دوم و سوم موتور آن عنوان می کنند. درون میان مدل های مختلف، هودهای مکتوم و مورب ایرانی صدای کمتری تولید می کنند. از معلوم زیر می توانید موجب مقایسه و نمره بهتر صدای هود مصرف کنید. آیا موتورهایی با پروانه فلزی درون تمام مدت صدای کمتری تولید می کنند؟ بله استاندارد هایی که سواری آنها دارای پروانه فلزی است صدای کمتری تولید می کنند. زیرا مقاومت بالاتر داخل برابر حرارت دارند. در میان برندهای ایرانی انواع هود آشپزخانه داتیس دارای این ویژگی هستند. آیا هود مکش خوبی دارد؟ قدرت مکش انواع هودهای آشپزخانه با اعدادی نمایش داده می شود که براساس متر مکعب بر ساعت لحاظ شده اند. مغز دون (min) مربوط به دور کند موتور و عدد بزگتر(max) نشانگر قدرت مکش هود آشپزخانه در دور نوک تیز است. معمولا کمترین مکش در نمونه های مختلف موجود در بازار ۴۵۰ متر مکعب و بیشترین ۱۳۰۰ مترمکعب است. هرچه این اعداد بزرگتر باشند مکش هود بهتر خواهد بود. داخل میان شرکت های متنوع مس و داتیس هود های موربی با غلبه مکش ۱۱۰۰ متر معکب بر شایسته کردن تولید می کنند. انفراد های سینک ظرفشویی مرغوب و تولیدکنندگان مطرح ایرانی آن

انواع سینک ظرفشویی موجود داخل بازار از متریال مختلفی متشابه استیل، سرتیز و گرانیت تشکیل شده اند. هر یک از این گروه ها دارای مزایا و معایب مخصوص بوسیله خویشتن هستند. بخاطر آشنایی با مهمترین ویژگی ها و تولید کنندگان داخلی موفق درون این عرصه با ما همراه باشید.

چند نکته که داخل تشخیص چونی سنخ سینک ظرفشویی دستیار می کنند

سینک های استیل پرفروش ترین مدل های موجود در بازار هستند که به دو عارض روکار و توکار عرضه می شوند. در این دو گروه هرچه ستبری صفحه به فقره رفته درون کالا بالاتر باشد، سینک کیفیت بالاتری دارد. سینک با درصد سبک والاتر لک آب نمی گیرد. همچنین به نرم کردن زمان سیاه و کدر نخواهد شد. این ویژگی درون سینک های سری ۳۰۰ و ۴۰۰ اخوان دیده می شود.

اگر بوسیله دنبال سینک رنگی و متفاوت هستید، میزان های گرانیتی موادی و شیشه ای را به خیال داشته باشید. برای انتخاب سینک گرانیتی، پایداری و ضد خش بودن آن ها اهمیت دارد. در برندهای ایرانی متشابه شاین سینک های گرانیتی تا دمای ۲۹۰ درجه سانتی گراد تغییر رنگ مشاهده نمی شود. ظن شکستگی در سینک های گرانیکو همچنین متجاوز اندک است. سینک های شیشه ای سبک البرز و داتیس همچنین به رخساره نشکن عرضه می شوند. عمق مشاجره سینک را باتوجه به قد کاربر انتخاب کنید

درون کلیه ی مدلهای موجود عمق تغار ها معمولا ۱۵ تا ۳۰ سانتی متر هستند. اغلب سینک هایی با لگن ژرف از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند. ولی این نکته را بوسیله خاطر داشته باشید که قامت شما در انتخاب عمق مخالفت عظمت دارد. شستشوی قید درون لگن خیلی عمیق برای کاربری با جثه کوتاه اسایش زدودن. شرکت های اخوان و سبک البرز مدلهای متنوعی با کشمکش های اندک عمق، متوسط و عمیق تولید می کنند. در برگزینی اجاق گاز صفحه ای این نکات را به فکر داشته باشید

اجاق گاز صفحه ای با سه جنس استیل، شیشه ای و ترکیبی (شیشه و استیل) عرضه می شود. تو انتخاب اجاق به تعداد خاکستر اتشفشانی ها و بور ی بین آن ها، شیشه نشکن و سوخت مصرفی دقت کنید. بور ی بین شعله های اتشگاه گاز زیاد باشد

بور ی بیش بین شعله ها امکان فراغت دادن قابلمه های بزرگ پهلو روی اتشگاه را مجهز می سازد. همچنین تو فداکار از مقیاس ها شعله ی پلوپز در کنار ورقه قرار دارد. اکثر اجاق های ایرانی از جمله داتیس، استیل البرز و کن دارای شعله پلوپز به خشکی امدن هستند. اجاق های ایرانی تعداد شعله بیشتری دارند

یکی از مسائلی که همواره حافظه خریدار را به خویشتن شغول می کند تعداد شعله های اجاق است. معمولا علاقه داریم که شعله های اجاق ما ۵ خاکستر اتشفشانی یا بیشتر باشد. در میان اجاق های ایرانی تابان، اخوان و سبک البرز مقیاس هایی با ۶ و ۷ شعله نیز تولید می کنند. اجاق های برقی ایرانی کم مصرف هستند

اگر به انتصاب اجاق برقی توکار در محل کار یا منزل خود دلبستگی دارید، پیشنهاد می کنیم که محصولات شریک های ایرانی شبیه بیمکث و T
بوسیله گزارش فارس، داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته که بخاطر ادامه درس در دانشگاه آزاد اسلامی مجاز شده اند، از چهارشنبه ۲۶ تیر ماه می توانند انتخاب لفافه خود را از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد برای اتمام فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ که بر اساس ترازنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش سرزمین حلال به تفویض رشته شده اند و رشته غبطه متناسب با کد لفافه امتحانی وی در دانشگاه آزاد دایر است، تو عارض صدای زیر مردانه می توانند نسبت به گزینش حداکثر یکصد لفافه/محل در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنند.

داوطلبان باید فاتحه کارت اعتباری از شیوه سامانه اخذ کنند.  داوطلبانی که علاوه کنار کد رشته امتحانی اصلی در کد رشته امتحانی دوم (غواص) نیز حلال به انتخاب رشته شده اند می توانند بدون تهیه کارت اعتباری مجدد، لفافه/محل های متناظر کد رشته امتحانی دوم خود را نیز در میان یک قرن رشته/محل انتخابی خود منظور کنند.

برای برگزینی لفافه کارشناسی بزرگ دانشگاه آزاد تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۵ مرداد ماه مهلت داخل دیدن پژمرده شده است.
او که به احضار دانشگاه ایلینوی جنوبی برای برگزاری نشست و پاسخ به پرسش های آدم محلی به کاربندیل آمده بود، روز جمعه بعدازظهر به سؤالات حاضران پاسخ قسط که قدری از آنها به دادرسی اجنبی ترامپ ازجمله خروجآمریکا از توافق هسته ای با ایران برمی گشت.

داکورت عنوان کرد: «صیت ایالات متحده به عنوان پیشقدم دمکراسی در دنیا، مدیون دهه ها مجاهدت دیپلماتیک رئیس جمهورانی از هر دو حزب جمهوریخواه و دمکرات است که متأسفانه در اطراف آستان ترامپ در مقام ریاست جمهوری آمریکا از دست رفت. »

او در پاسخ بوسیله سؤال خبرنگار همشهری درباره واکنش مجلس سنا در قیافه تصمیم ترامپ برای حمله بوسیله ایران گفت: «سنا این قدرت را دارد که از ۲ روال مانع عملی شدن تصمیم رئیس جمهور برای حمله به ملک دیگری شود؛ اول از طریق رأی منفی به این غرض و تو مرحله دوم، عدم انحصار بودجه بخاطر عملی کردن آن. »

این سناتور دمکرات اضافه کرد: «صادقانه بگویم، ترامپ با خروج از برجام ما را به جانب دعوایی سوق عدالت که هیچ منفعتی بخاطر کشور ندارد. البته به اعتقاد من رئیس جمهور به تعاقب حمله بوسیله ایران نیست و این جان بولتون کارپرداز اوست که می خواهد آمریکا را به مجادله با ایران بکشاند. »

داکورت گفت: «این اقبال آمریکا بود که از مصالحه هسته ای خارج شد ولی بعدتر اعلام کرد زمان حال که ایران توافق را زیرپا گذاشته باید هواخواه عواقبش باشد. این رفتار کاخ سفید خیر فقط خنده دار که مزورانه است. »

او گفت که درون سنا تمام تلاشش را خواهد کرد که مانع از شروع مجادله شود. این سناتور دمکرات در پاسخ به این سؤال که چگونه سنا می تواند عایق تنگ کردن تحریم ها پهلو عمر مردم عادی درون ایران شود، گفت: «گوش دادن این موضوع که بایکوت ها ضیق زیادی بر مردم عادی وارد می کند، ناراحت کننده است. من شخصا از برقراری یک توافق ایمنی می کنم؛ توافقی که حزن جلوگیری کننده فعالیت بیشتر ایران درون زمینه هسته ای می شود و هم تحریم ها را از ایران رفع می درنگ اما متأسفانه کاخ سفید به اجرای چنین توافقی تعلق ندارد. »

تمی داکورت تو سال ۲۰۱۷به عنوان یکی از ۲ سناتور ایالت ایلینوی به حلقه سنا اسلوب یافت و در سال های ۲۰۱۳تا ۲۰۱۷هم از همین دهات در مجتمع نمایندگان پیشگاه داشت. او پیش از این به نشانی خلبان هلی کوپتر در جنگ عراق شرکت داشت و ۲ پایش را در دعوا از دست داده است.
بوسیله گزارش ایسنا،  اسحاق جهانگیری در همایش فرمانداران سراسر کشور که داخل محل وزارت کشور برگزار شد، اعتراف کرد: باید خدا را شاکر باشیم که فرصت خدمتگزاری بوسیله این مردم عنایت کرد، ما همه باید تصویب کنیم که کشور در وضعیت پیچیده، حساس و دشواری فراغت محزون و این مساله برای این است که مدیران،  این مستمری را تکلیف می دانند،؛ لذا باید بدنبال کشف و خلق فرصت های جدید باشیم و با ایجاد فرصت ها بتوانیم از مشکلات و تهدیدها به خوبی گذر کنیم و  در مقابل تهدیدات منفعلانه عمل نکنیم.

وی افزود: تحریم های بی سابقه ای که آمریکا در واقع بعد از برجام بوسیله کشور تحمیل کرد هدف شان این بود که در مرحله نخست بوسیله عنصر زیبایی آسیب بزنند و داخل مرحله دوم بوسیله صرفه جویی کشور و عمر آدم ضیق آورند.

کمک ابتدا رییس جمهور تصریح کرد: آمریکا به دلایل سیاسی به عقب بوسیله غم زدن امنیت منطقه خلیج فارس و خاورمیانه است و موجب واقعی این است که اسرائیل جز درون فضای ناامنی امکان حیات ندارد، آن ها تلاش کردند سوریه و عراق را بهم بزنند،  قبلا تو افغانستان این کار را اجرا دادند در واقع آن ها بدنبال این هستند که همواره بین کشورهای منطقه موضوعاتی برای در گیری داشته باشند.

جهانگیری تاکید کرد: راهبرد ما سکون سازی و زنهار سازی در منطقه است در طبق آمریکا که به دنبال حاضر بودن اعتدال می باشد غریزی است که ما بخاطر حفاظت از عمر انسان مان جدیت می کنیم.

دستیار شروع رئیس جمهور امتداد داد: راهبرد ما پایداری است. در منطقه تا جایی که می توانیم از قدرت مان بخاطر محرر و امان استفاده می کنیم. طی قرن ها ایران همواره حافظ منطقه خلیج فارس بوده است و اگر نقش ایران نبود معلوم نبود تقدیر عراق و سوریه و فداکار دیگر از کشورها چه می شد.

وی اظهار کرد: آمریکایی ها وقتی می خواهند به کشوری آسیب بزنند از دولت های قانونی و مردم منطقه امنیت می کنند. البته اکنون آمریکایی ها از بخش بنیادی ای از اهداف سندیت ناامید شده اند. آن ها بر مبنای یک معاینه تحلیلی گفتند سال ۹۷ پایان جمهوری اسلامی ایران است. خیلی بی آرامی با صراحت گفتند که ایران جشن ۴۰ سالگی نمی گیرد. از شش ماه قبل از فاتحه سال ۹۷ راهبرد آن ها افزایش ناامنی تویی با ایجاد دعوا سیلان وجود. با خروج از برجام به وضع ای که فکر می کردند شرایط کشور به بی قراری می خورد اما داخل این موضوع انقراض خوردند، در صفر کردن صادرات نفت و درون فروپاشی قناعت شکست خوردند.

وی همچنین اقرار کرد: روز گذشته هم رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که بایکوت های سخت تازگی در پیش است. با رویکردهای سنتی و چفت نما نمی توانیم با این مسائل در هم تنیده اقتصادی و اجتماعی مواجه و از آن ها گذر کنیم. اکنون زمان نشان اعطا کردن فهم، عزم و اراده متفاوتی برای روبرو شدن با مشکلات است و مهمترین نکته این منظور این است که دولت موفق شود از ظرفیت های درون کشور، مردم و نهادهای مدنی برای گذر از این روانی استفاده کند.

جهانگیری با تقریر این که «آمریکایی ها ظهر فروپاشی اقتصاد ایران بوده اند»، گفت: آن ها به صرفه جویی ما ضرباتی زدند و علف هرزه های اقتصادی هم باعث کاهش ارزش پول ملی و افزایش ورم می شود. آن ها در این مدت سعی کردند فروش نفت ایران را به صفر برسانند ولی ما بی قراری تقلا وسیعی اجرا دادیم و وزارت نفت تیمار مجوزهای لازم را گرفت و از همه ظرفیت ها برای فروش نفت مصرف کرد. منیع تراشیدن که کسی بگوید از راهکارمان برای ابتیاع نفت استقبال نشد ما از همه پیشنهادها استقبال کردیم به جز افرادی که فکر می کردند بوسیله بهانه تحریم، بابک زنجانی در کشور روش بیندازند. فریادها، فریادهای بابک زنجانی است. غلام خودم گفته ام هر کس راهکاری برای معامله نفت دارد ارائه دهد.

وی همچنین اشعار کرد: انگلیس وقتی نفتکش ما را محبوس می کند می داند اقدامش علت بی آبرویی است اما درون عین حال می داند که نفتکش های ما درون حال حرکت است و آن ها مقصد را نمی دانند. چرا آن ها سندی رو نکردند که نفتکش ما بوسیله بندری که می گفتند می جوی. ما به هر حال نفت خود را فروخته ایم ولی خیر بوسیله میزانی که می خواستیم ولی روز به روز بر میزانی که می خواهیم بفروشیم نزدیکتر می شویم.

وی با بیان این که «آمریکا بعد از تحریم نفت پتروشیمی و فولاد را هم تحریم کرد» خاطرنشان کرد: با این وجود صادرات جاهل نفتی سه ماهه مطلع امسال ۱۱.۵ میلیارد دلار و واردات در همین مدت ۱۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون دلار بوده است. یعنی تراز تجاری ما بدون فروش نفت مثبت یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون دلار است. تعداد شاغلین بهار امسال متجاوز از ۲۴ میلیون و ۳۸۲ هزار بوده است که این آمار داخل خزنده ۹۷ چیزی بیشتر از ۲۴ میلیون و ۶۱ هزاره نفر بود که درون واقع اختلاف آن بیش از ۳۲۱ هزار نفر است. اقتصادی که داخل این دوران قادر است بیش از ۳۰۰ هزار اشتغال ایجاد یواش می شود گفت دستخوش فروپاشی شده است؟ مقدار بیکاری بهار پارسال ۱۲.۱ درصد وجود در حالی که این آمار تو خزنده امسال به ۱۰.۸ درصد رسید.

جهانگیری با بیان این که «داخل سه ماهه مقدمه امسال ۶.۸ میلیون قد کالای بنیادی بوسیله سرزمین مسبوق شده است»، گفت: به معادل کافی اقلام بنیانی در قلمرو بود دارد و در برخی موارد حتی دو برابر نیاز است. البته در توزیع ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد و باید بر این توزیع حتماً نظارت شود و کمبودها بلافاصله حل شود.

وی گفت: شاخص بورس کشور داخل سال ۹۷، ۸۶ درصد افزایش داشته است که این نما از ابتدای سال ۹۸، ۳۹ درصد بوده است و درون سال جاری ۱۹۰ هزار میلیارد تومان داخل بورس های ناحیه معامله شده است.

وی اعتراف کرد: کل وام ارزی خارجی ما در سال ۹۶، ۱۲.۴ میلیارد دلار بود که این نما زمان حال به ۹.۵ میلیارد دلار رسیده است. ما قادر هستیم تا سرانجام سال ۹۹، ۲۰ طرح پتروشیمی را بوسیله بهره برداری برسانیم و ظرفیت تولید ما به بالای ۹۰ میلیون عضو خواهد رسید. البته بوسیله غیر از بودجه شانس نهادهای عمومی غیر دولتی و بسرنوشت شوم دچار کردن خصوصی غم منابع اضافی به قناعت آورده اند و هر هفته طرح های مختلفی تو حال افتتاح است و قلمرو متشابه یک اتلیه داخل حال فعالیت است اما عده ای متعاقب تضعیف روحیه انسان و مدیران هستند. مسئولان نباید اجازه دهند که آنها را از ارتباط با بخش خصوصی بترسانند. نباید بوسیله فکر چند مفسد بخش خصوصی کنار گذاشته شود. من از استانداران می خواهم در مناقشه های گردشگری رونق تولید و اقتصاد مقاومتی تمرکز داشته باشند و از خلاقیت و نوآوری جوانان استفاده کنند.

معاون اول رییس جمهور با بیان این که «در جلسه سران قوا عدد بودجه از ۴۴۷ هزار میلیارد تومان به ۳۸۶ هزاره میلیارد تبدیل شده است» گفت: این یعنی ما باید خرج ها را کاهش دهیم و بوسیله فکر منابع درآمدی متاخر باشیم. فراغت است ۱۰ هزار میلیارد تومان اموال های دولت فروخته شود؛ بنابراین دستگاه ها باید کمک کنند اموال های مازاد فروخته شود و هیچ کس حق پایداری در این مبنا ندارد. برخی مایه ها بیخود روی برخی اموال های خویشتن مشت گذاشته اند. از سویی هزینه های جاهل ضرور همچنین باید متوقف شود.

وی در بسرنوشت شوم دچار کردن دیگری از صحبت های خویشتن با اشاره به این که «مجموعه طالع باید ارتباطات خود با نخبگان و گروه های مرجع را افزایش دهد» از استانداران و فرمانداران خواست به نعوظ منظم با این گروه ها نشست داشته باشند.

وی نیز گفت: استانداران و فرمانداران چشم روشن بین و شنوایی شنوای نظام و شانس باید باشند و همگی مسائل را در استان خود رصد کنند. گوش دادن حرف آدم برای ما راهگشاست و انسان باید خاطر کنند که مسئولان هم از آن ها هستند و گروه متفاوتی نیستند. مسائل کوچک باید کندرو محلول شود تا بوسیله یک مسئله امنیتی تبدیل نشود که از مرحله مطلع قدرت دولت، غلبه بطی ء است و قدرت ابکی وقتی بوسیله کار می جوی که از همگی ابزارهای قدرت نرم کاربرد شده باشد.

جهانگیری همچنین با اشاره بوسیله این که «کسانی که به القای ناکارآمدی و بی تفاوتی اقبال دامن می زنند در واقع به سرمایه اجتماعی کشور آسیب می زنند» افزود: داخل خارج از سرزمین مرتب می گویند ترتیب کارآمد است. عده ای در تو آگاهانه یا ناآگاهانه می گویند زیبایی کارآمد زدودن بلکه نصیب و قسمت ناکارآمد است. این در حالیست که شانس مدخل اصلی نظام است. گاهی وقوف دروغ می سازند و آن را مبنای جستار صبر می دهند و ده ها افترا دیگر به مسئولان دولتی می زنند و تفکر می کنند اگر قضا و قدر تضعیف شود آن ها تقویت می شوند، در حالی که مردم چنانچه از نوبت برگردند به آن ها روی نمی آورند. من معتقدم ابطال السحر تهدیدات داخلی و اجنبی اضافه اعتماد و امید مردم و استقامت همبستگی و انسجام ملی است.

وی همچنین با تقریر این که «انتخابات حلقه می تواند به عمه ای بخاطر عبور از مشکلات قلمرو تبدیل شود» تصریح کرد: انتخابات آزاد، سالم، قانونمند و مشارکت جویانه می تواند جامعه را زنده و فعال نگهدارد، افزود: دولت از رأی آدم که حق الناس است محافظت می نرم. در کنار این ما باید دنبال افزایش شریک شدن معنادار انسان درون انتخابات باشیم. پیشنیاز انبازی حداکثری هم این است که همگی مردم احساس کنند در انتخابات نامزدهایی حضور دارند که بوسیله دیدگاه های آنها نزدیک بوده و می توانند به آنها رأی دهند. مردم باید عاطفه کنند از همه گروه ها، سیلان ها و اقوام که تو قاب نظام هستند در انتخابات حضور دارند و آنها می توانند به این نامزدها رأی دهند و انتخابات، انتخاباتی طریق مدار، سالم و رقابتی است. انتخابات در ایران همیشه اساسی بوده است و انتخابات مجلس بی قراری بسیار بنیادی و گلچین کننده است.
دانشمندان کوشا تو زمینه ی کانکتومیس (مطالعه ی ارتباطات تو سیستم تندخو موجودات زنده) اعلام کرده اند سیستم عصبی طولانی موجود زنده ی کوچکی را نقشه یابی کرده اند. سیستم خشمناک در کرم الگانس (Caenorhabditis Elegans) که بوسیله عنوان ارگانیسم مدل سابقه ای غنی دارد، وارسی شده است. این جنبنده ساده ممکن است سرنخ هایی درباره ی زیست شناسی جانوران پیچیده تری بسان انسان ها حاضر کند. اسکات ایمونس، ژنتیک دان می گوید:در زیست شناسی، همه چیز همیشه حول محور ساختار است. ساختار DNA نشان می دهد چگونه ژن ها کار می کنند و ساختار پروتئین ها نشان دهنده ی عملکرد آنزیم ها است. زمان حال ساختار جهیز عصبی علامت می دهد حیوانات چگونه رفتار می کنند و چگونه ارتباطات عصبی در مسئله بلای ناگهانی ها تحول می یابد.

در حالی که داخل مطالعات گذشته، سیستم خشمناک این موجود بوسیله طور گسترده نقشه یابی شده، پژوهش جدید فراتر از این قطع رفته است و هر تماس مهجور را بین سیستم عصبی و سایر اجزای ارگانیسم و با مافوق پوشش قراردادن هر دو سنخ این نعمت حلقوی (نر و هرمافرودیت) وارسی می کند.مقاله های مرتبط:مشابهت فعالیت تندخو ارگانوئیدهای مغزی با فعالیت های خشمناک عدد انسانانتقال خاطرات از مغز یک حلزون بوسیله حلزونی دیگر برای اولین بارکشف یک نوع جدید از ارتباطات عصبی

پژوهشگران برای ایجاد تصویری از نمونه های خود از هزاران میکروگراف الکترونی استفاده کردند. برخی از این تصاویر به منظور مطالعه ی مهیا تهیه و نیز از کلکسیون ی وسیعی استعمال شد که در سال ۱۹۸۶ جمع آوری شده بود. پژوهشگران تمامی ارتباطات بین نورون های انفرادی و وفاق نورون ها با ماهیچه ها و دیگر بافت ها و طولانی سیناپس های بین سلول های عضله ای (بوسیله همراه براوردی از استحکام این سیناپس ها) نقشه یابی کردند. تا قبل از این، هرگز ساختار خشمناک با چنین جزئیاتی مشاهده نشده وجود. امونس می گوید:درحالی که مسیرهای سیناپسی داخل هر دو جنس بوسیله نعوظ چشمگیری شبیه بود، برخی از سیناپس ها از رویت قدرت با هم مغایرت داشتند. این حکم محور ای بخاطر حساسیت رفتارهای اختصاص جنسی فراهم می کند.

کرم های کبیر سی الگانس فقط یک میلی متر کشش دارند و از هزار سلول خواه کمی بیشتر تشکیل شده اند. نتایج پژوهش نشان می دهد سیستم عصبی تو جنس هرمافرودیت از ۳۰۲ نورون و در نوع نر از ۳۸۵ نورون تشکیل شده است که این تفاوت احتمالا در فرق درون عملکرد جنسی رابطه دارد.

اگرچه این موجود در مقایسه با انسان، ارگانیسم بی نهایت سهل تازگی محسوب می شود، آغاز خوبی بخاطر حس نحوه ی ارتباطات عصبی است؛ دانشی که می تواند در همه ی برنامه های آینده مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش باشد. این کرم حلقوی میسر از آنچه مقدور است فکر کنید، اشتراک بیشتری با ما دارد. امونس می گوید:این شبکه های همواره به عنوان عمه ی آغاز رمزگشایی کنترل عصبی رفتار سی الگانس ارتکاب می کنند. از آنجا که سیستم تندخو کرم حلقوی حاوی ملکول های شبیه با جهیز عصبی آدم است، هر آنچه درباره ی اولی یاد می گیریم، می تواند به حساسیت دومی دستیار نرم.

این پژوهش در مجله یNature منتشر شده است.بیشتر بخوانید:آیا گیاهان از آگاهی برخوردارند؟تشابه فعالیت خشمناک ارگانوئیدهای مغزی با فعالیت عصبی مغز انسان۶ واقعیت شگفت انگیز درباره مورچه هاتاثیر زندگی مدرن پهلو عظم های انسانانسان گونه غالب؛ نگاهی جامع بوسیله تکامل و تاسیس آدم عاقل (مقدر شدن سوم و پایانی)
ایسنا نوشت: بررسی شرایط بازار ساختمانی بخانه برگشتن تهران در ۲۷ ماه گذشته علامت می دهد که در ماه های اردیبهشت، خرداد، شهریور و اسفند بالاترین تورم ماهانه ساختمان اتحاد بی ریا و داخل ماه فروردین ثبات نسبی قیمت پهلو بازار حاکم بوده است. شهریورماه ۱۳۹۷ قلق بازار ساختمانی پایتخت با ۹.۷ درصد افزایش ماهانه قیمت به عمه پشته خود درون سال گذشته رسید و پس از آن تا بهمن ماه با میانگین ۴.۳ درصد به تدریج فروکش کرده است. سپس در اسفندماه با توجه بوسیله افزایش حجم خرید و فروش ناشی از انتظارات تورمی، رشد ماهانه بها به رقم ۸.۸ درصد رسیده است.

تو سال جاری نیز تا کنون ماه اردیبهشت با ۱۲.۵ درصد رشد ماهانه، بالاترین مدل تکثیر قیمت را بوسیله خود اختصاص داده و البته دومین ماه از سال جاری، رکورد بالاترین مقیاس افزایش ماهیانه قیمت از ابتدای سال ۱۳۹۶ تا کنون را به خود ویژه داده است. در خردادماه قیمت ساختمانی دهکده تهران نما بی سابقه ۱۳.۳ میلیون تومان در هر متر مربع را لمس کرد که تورم ۴.۹ درصد ماهانه و ۱۰۴ درصد سالانه را علامت می دهد.

هرچند عمده کارشناسان معتقدند که بازار مسکن درون حال نزدیک شدن به نقطه اشباع زیاده چرب یا شیرین است، اگر ضابطه دو سال گذشته ادامه روشن کند، ممکن است در شهریورماه با افزایش نسبی نرخ مواجه شویم و در شقه دوم سال به ثبات نسبی ارزش برسیم.

منحنی باد کفش در پایتخت نشان می دهد که اوضاع قیمت ماه های فروردین معمولاً آرام بوده است. فروردین ۱۳۹۶ ارج خانه شهر تهران تو مقایسه با ماه قبل از آن ۴.۳ درصد کاهش یافت. فروردین ۱۳۹۷ نیز میانگین قیمت ماهانه ۲ درصد افت کرد. فروردین ۱۳۹۸ حزن با وجود صبر گرفتن در بازه جریان هوا سه ماهه، میانگین رشد قیمت ساختمانی بطرف خانه تهران نسبت به ماه قبل از آن تنها افزایش ۲.۱ درصد را مدال داد.

از ابتدای سال سیال راسته بناء دهکده تهران با سنگین تر شدن وزن تورم تو مناطق جنوبی در سطر تعادل قیمتی راحتی گرفت؛ مقصد هایی همچنین از رشد سلبی قیمتی در دو منطقه بروز کرده است.

تحولات بازار خانه پایتخت علامت می دهد پس از ایجاد فضای هیجانی در نیمه شمالی شهر تهران که تو سال گذشته اتفاق افتاد، از اواخر سال ۱۳۹۷ رشد مقدار به مناطق جنوبی تغییر مسیر عدالت. در سال قبل معمولاً در هر ماه مناطق ۵ و ۱ به نظم بالاترین نمو قیمت مسکن دهات تهران را به خود اختصاص می دادند. در هفت ماه ابتدای سال ۱۳۹۷ منطقه ۵ طلایه تورم ملکی بود، تا این که از آبان ماه بخاطر اولیه بار این رتبه بوسیله منطقه ۹ رسید و درون ادامه به تدریج از سرعت رشد بها تو مناطق شمالی کاسته و به رشد مناطق جنوبی افزوده شد.

در خردادماه امسال همچنین منطقه ۱۰ با ۱۳۴ درصد اضافه نقطه به نقطه بها مسکن، رکورددار بالاترین میزان نمو سالانه بود و منطقه ۱ با ۸۹ درصد کمترین افزایش را به ثبت رساند. غم اینک میانگین قیمت در منطقه ۱۰ به ۹ میلیون و ۴۲۱ هزار تومان رسیده است. خردادماه سال گذشته این رقم ۴ میلیون و ۲۳ هزار تومان وجود.

در شرایطی که درون خردادماه ۱۳۹۸ میانگین رشد قیمت آپارتمان داخل تهران ۱۰۴ درصد بوسیله ثبت رسیده، این نرخ در مناطق ۱۰ تا ۲۰ بوسیله ترتیب ۱۳۴، ۱۲۹، ۱۰۴، ۱۱۴، ۱۰۰، ۱۰۳، ۱۰۲، ۱۰۰، ۱۰۸، ۱۰۵ و ۱۱۰ درصد افزایش را مدال داد. با این حال درون دو منطقه ۱۴ و ۱۵ باد ماهانه، سلبی شد. در منطقه ۴ همچنین تنها ۰.۷ درصد رشد قیمت ماهانه را تماشاچی بودیم که می تواند پیش نشانه ای از دخول تدریجی بازار مسکن به فاز رکود تلقی شود.
به گزارش ایسنا، سرهنگ  محسن معظمی گودرزی در توضیح این اطلاع گفت: بایگانی ای از شعبه ۱۶ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب  ناحیه ۵ تهران با شکایت مرد جوانی به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد که مالباخته پس از آستان داخل پایگاه دوم به کارآگاهان گفت که یک وسیله آپارتمان را به سکه ۲۶۰ میلیون تومان از فروشنده به صورت مبایعه نامه ای خریداری کرده است  و مقداری از مبلغ مبایعه مجله را به نشانی پیش پرداخت، بوسیله شمار متهم  منتقل کرده و قرار بر این بوده که پس از گذشت  چهار ماه از تاریخ انتظام مبایعه روزنامه و پرداخت بقیه ثمن معامله، متهم سند آپارتمان را بوسیله اشتهار من منتقل کند، اما با سررسید تاریخ انتظام سند و آماده کردن بقیه پول آپارتمان به دفترخانه ای که قرار وجود سند به نامش منتقل شود، مراجعه کرده ولی بدبختانه فروشنده در دکه بناء حاضر نشده و  هر چه بوسیله عده تلفن وی مناسبت پژمرده  دیگر پاسخ نداده است.

رئیس پایگاه دوم پاسبان آگاهی پایتخت با رمز بوسیله اظهارات مالباخته ادامه داد: تا اینکه شاکی اخیرا متوجه شده که سند آپارتمان بخاطر کفالت فردی تو رهن بانک بوده است و به انگیزه لیس پرداخت اقساط وام توسط فرد قرضه گیرنده، سند آپارتمان توسط بانک به مزایده گذاشته شده است و اکنون ملک جزء املاک،   بانک فراغت دارد.

وی با رمز به شکایت مالباخته گفت: با قبض شکایت مالباخته تحقیقات در خصوص شناسایی مخفیگاه مستنطق و تعاون وی در دستور فقره کارآگاهان شان دوم قرار گرفت. ولی قاضی در هیچ یک از مخفیگاه هایش حضرت نداشت و خانواده وی همچنین اشعار بی خبری  از متهم می کردند.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان داخل ادامه تحقیقات پلیسی مطلع شدند که متهم قصد دارد همین ملک را بوسیله شخص دیگری بفروشد که با هماهنگی مقام قضائی،   کارآگاهان متهم را طی انتظام مبایعه نامه در نایب املاکی درون محدوده راسته قزوین گرفتار و برای تحقیقات تکمیلی به موجودی دوم منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم در بازجوئی های پلیسی به معامله این قلمرو به هشت خریدار اشعار کرد، ادامه عدل: متهم داخل تحقیقات پلیسی گفت که در زمان تاسیس ملک و همچنین پس از تکمیل آن با تنظیم قراردادهای پیش ابتیاع و فروش ملک، این وسیله آپارتمان را به هشت  مشتری فروخته است و از خریداران جمعاً به  مبلغ ۲۰ میلیارد ریال بوسیله عنوان پیش صیقلی قبض کرده است.

سرهنگ گودرزی افزود: در تحقیقات پلیسی و بررسی سوابق کیفری مشخص شد که مستنطق سابقه دار بوده و  تحت تعقیب مراجع قضایی دیگری همچنین است و قبلی کنار این همچنین  بوسیله همین اتهام به هفت سال اسارت محکوم شده است.
متهم با دستور قضائی روانه زندان شد.
هواوی شرکتی بزرگ و چندملیتی است که با برخی از مهم ترین تصرف وکارهای حوزه ی مخابرات و فناوری مراودات مالی دارد. بوسیله علاوه، بازیگری مهم در پیشدستی کردن به سمت 5Gاست که نسل بعدی شبکه های بی سیم بوسیله حساب می رود. چنین نفوذی ایالات متحده را بخاطر راکد کردن هواوی با اشکال مضاعف رو بوسیله رو می سازد. ماه گذشته، کاخ سفید همدستی های آمریکایی را از استعمال از برگ مخابراتی چینی منع کرد؛ خاستگاهی که مدت ها است واشنگتن به عنوان تهدیدی بر حمایت ملی محاسبه کرده است. علاوه براین، دولت آمریکا همکاری های آمریکایی را از فروش فناوری بوسیله هواوی بدون اخذ مجوز منع کرد و درمقابل، هواوی نیز هرگونه تهدید حمایت ملی این کشور را تکذیب کرد.

درون کنفرانس G20 که در ژاپن برگزار شد، دونالد ترامپ، مهتر جمهور ایالات متحده ی آمریکا، موضع خود را در پی دیدار با ژی جین پینگ، همتای چینی خود، تا حدودی تعدیل کرد. ترامپ اطلاع دادن کرد به انبازی های آمریکایی اذن می دهد بوسیله هواوی برگ بفروشند؛ اما تصریح کرد لگن بر سر این شرکت چینی، تنها تو آخرین مراحل مذاکرات تجاری آمریکا با چین حل خواهد شد. ممکن است اعطای این امتیاز انعکاسی از اهمیت چشمگیر هواوی داخل بین اپراتورهای مخابراتی گیتی و تأمین کنندگان آمریکایی باشد.





پائولو ترایولو، مدیر سیاست گذاری فناوری جهانی درون گروه اوراسیا، چنین اظهار کرد:هواوی شرکتی ۱۱۰ میلیارد دلاری است که بخاطر اینکه با این طور برخوردی نابود شود، بیش ازحد بزرگ است؛ چراکه با زنجیره ی تأمین و استانداردها و زیرساخت خطیر گیتی به شدت مغشوش تنیده شده است.مقاله های مرتبط:ترامپ مجوز سودا کالاهای آمریکایی به هواوی را صادر کردهواوی تنخواه گذاری در حوزه 5G را افزایش می دهدشرکت های آمریکایی دستور ترامپ مبنی بر منع فروش متاع به هواوی را دور زده اند5G و زیرساخت بی سیم

هواوی بزرگ ترین عرضه کننده ی تجهیزات مخابراتی در دنیا است که دومیلیارد دلار روی استفهام و توسعه ی محصولات 5G تنخواه گذاری کرده است. علاوه براین، هواوی اعلام کرده در حوزه ی فناوری 5G، تاکنون ۵۰ قرارداد تجاری درون ۳۰ ناحیه دنیا توشیح کرده است.

طالع آمریکا می خواهد هواوی را از جایگاه مطلوب خود خارج براند؛ زیرا که می ترسد درخت سرو زنهار چروک از تجهیزات هواوی برای جاسوسی سایر کشورها استفاده کند؛ ادعایی که هواوی نفی کرده است. همچنین، آمریکا بوسیله متحدانش اصرار می کند آن ها همچنین همین اقدامات را پیش گیرند تا از فرود امدن هواوی به بلندپروازی های خود جلوگیری کنند. این در حالی است که بخاطر شرکت هایی که پیش از این از هواوی مصرف می کردند، روی آوردن به تأمین کننده ی دیگر آسان نیست.

تجهیزات هواوی همین اینک زیرساخت 4Gبسیاری از حامل های بی سیم در اروپا و سایر بخش های جهان را تشکیل می دهند که ارجاع به 5G را سریع تر و ارزان تر می بطی ء. طبق تخمین های GSMA که گروه لابیگر اپراتور موبایل است، ناتوانی در استفاده از برگ هواوی فقط تو اروپا، مقدور است به قیمت ۶۲ میلیارد دلار و تأخیر ۱۸ ماهه در بهره برداری از 5G کامل شود.

نبود هواوی درون اروپا و سایر بازارهای توسعه یافته، شکافی مجلل داخل میدان بوسیله مکان خواهد گذاشت. ترایولو به خشکی امدن این عقیده است که این شکاف به حدی مجلل خواهد بود که پرت است رقبای هواوی بتوانند ظرفیت خود را به سرعت اضافه دهند و آن را پر کنند:اگر اروپایی ها به هر دلیلی نتوانند روی حضرت هواوی حساب کنند، باید کامل ایستگاه های پایه ی مخابراتی خویشتن را از منبع بیرون بکشند. باید نفقه های جایگزین کردن سایرین با هواوی و افزایش قیمت ها را نیز در نظر گرفت؛ چراکه سایر رقبا گران نمدار از هواوی خواهند بود.

ترایولو معتقد است بوسیله دلیل هزینه ها، بدترین سناریو پیش رو این است که هیچگاه گاه به 5G دست نخواهیم یافت.



در ایالات متحده، تجهیزات هواوی به شبکه های متجاوز اندکی سرو می دهند. بنابر اعلام هم گذاری بی سیم روستایی، گروهی بازرگانی برای حامل های کوچک، مشتریان هواوی شبکه های کوچکی هستند که بخت فدرال آن ها را در هزینه های خود یاری می کند و تجهیزات هواوی را بدین دلیل انتخاب کرده اند که از محصولات سایر رقبا ۴۰ درصد ارزان پر حرارت است. مطابق تخمین های این گروه، مقدور است جایگزین کردن هواوی در این بازارها بوسیله قیمت یک میلیارد دلار تمام شود. ویلیام لوی، یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن بی سیم روستایی، نایب مهتر سودا هواوی در ایالات متحده ی آمریکا همچنین محسوب می شود.

با اینکه سیاست منع خرید از هواوی به طورموقت بخاطر حامل های آمریکایی خوش نشین برداشته شد، بازهم آن ها را با سرگشتگی در پیداکردن جایگزینی برای این همکاری چینی رها کرد. سایر شرکت ها مانند نوکیاصحبت هایی مبنی بر آمادگی برای جایگزینی هواوی تو آمریکا و سایر نقاط را مطرح کرده اند؛ اما نوکیا از هواوی کوچک تر است و خودش اطلاع دادن کرده مشکلاتی تو این مسیر حیات دارند.

تامی یوئیتو، رئیس شبکه های موبایلی نوکیا، داخل تاثیر به شرایط سیاست زده فعلی که تأمین کنندگان چینی را احاطه کرده، چنین می گوید:بوسیله طورکلی، بلاتکلیفی برای تصرف وکار خوب تراشیدن و ممکن است برخی از مشتریان ما غرض گیری هایشان را بوسیله تأخیر بیندازند. اگر اپراتوری دارید که گزینه های وی نوکیا و تأمین کننده ای چینی هستند، این شرایط شاید تصمیم گیری های آن ها را بوسیله تأخیر بیندازد.آسیب به شرکت های آمریکایی

باهم اتحاد کردن های آمریکایی روی هواوی به نشانی خریدار حساب ویژه ای بازکرده اند. در سال ۲۰۱۸، هواوی ۱۱ میلیارد دلار کالای آمریکایی نظیر چیپ از اینتل و مایکرون و نرم افزار از گوگلخریده است. قبل از منع صادرات، هواوی خریدار شماره یک مایکرون بود؛ بوسیله طوری که تو شقه ی اول سال مالی ۲۰۱۹، ۱۳ درصد از درآمد مایکرون حاصل از سودا به هواوی بوده است. این انفراد ها درآمد مایکرون را کاهش داده اند. این آماری است که مایکرون داخل گزارش سه گانه ماهه ی سوم خود اخبار کرده است.



سانجای مهروتا، مدیرعامل مایکرون، درباره ی درآمدهای این مشارکت بخاطر تحلیلگران این اسلوب توضیح داد:تحریم ها پیاده شدن معامله ما تأثیر گذاشت؛ چرا ک در آن مقطع، نتوانستیم هیچگاه محصولی از حمل ی ۲۰۰ میلیون دلاری خویشتن را بخاطر آنان [هواوی] ارسال کنیم.

از آن زمان تاکنون، میکرون وضع هایی برای تجارت با هواوی یافته است. این شرکت اطلاع دادن کرده ارسال چندین محصول به هواوی را از شیوه گرفته که ممنوعیت های صادراتی را مشمول نمی شوند.

نیویورک تایمز نیز درون گزارش این هفته ی خود اخبار کرد اینتل نیز بعد از یافتن رویه حلی عرفی که محصولات خود را از برچسب «تاسیس آمریکا» معاف می کند، ابتیاع خویشتن به هواوی را از عادت گرفته است. البته، اینتل از ارائه ی توضیحات بوسیله سی ان ان بیزنس خودداری کرده است.

شرکت های چیپ سازی آمریکایی از این موضوع ترسیده اند که نتوانند با هواوی همکاری و راسته را به تأمین کنندگان خارجی واگذار کنند. علاوه براین، چنانچه همدستی های آمریکایی به فروش بوسیله هواوی مشروع نباشند، امکان پذیر است متکی سایر مشتریان خارجی خویشتن را نیز از مشت دهند.

از دیدگاه ترایولو، تمامی شرکت های چینی که مدارهای مبهم خود را براساس فناوری آمریکایی نقشه کشی می کنند، باید پروگرام ی راهبردی ۵ تا ۱۰ سال آتی خود را باردیگر بازبینی کنند. وی اذعان کرد این بدین معنا است که شرکت های چینی نباید از چیپ های آمریکایی درون طراحی های خود استفاده کنند.بیشتر بخوانید:مقایسه دوربین آیفون XS، گلکسی اس 10 پلاس، هواوی پی 30 پروسامسونگ، بزرگترین بازنده تعویق تحریم های تجاری آمریکا علیه هواویهواوی نسبت بوسیله دعاوی حقوقی مطرح شده ازسوی ورایزن واکنش مدال دادAMD عرضه فناوری های حساس تراشه بوسیله چینی ها را تکذیب می کندمسابقه هواوی و زومیت: یک قدم تا قرعه کشی
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، ربات انسان نمای بزرگ تویوتا که می تواند بسکتبال بازی کند با ۲۰۲۰ پرتاب آزاد متواتر به باشگاه بسکتبال رکورد جدیدی در کتاب گینسثبت کرد.



این ربات ۲.۱ متری همچنین می تواند پرتاب سه گانه امتیازی انجام دهد، اما قادر به لول یا دریبل سرقت کردن ازاله.

ربات مذکور که Cue۳ نام دارد با استفاده از حسگرهای مختلف زاویه و نیروی مناسب برای یک پرتاب را لحاظ می نرم و با استفاده از موتورها بوسیله طور دقیق یک لول را بارها و بارها تکرار می کند. ربات Cue۳ به مناسبت برگزاری مسابقات المپیک ۲۰۲۰ تو توکیو، این رکورد را ثبت کرده است.



ربات این خودروساز ژاپنی با استفاده از حسگرهایی که داخل قفسه سینه اش صبر دارد، تصویری سه مربوط باینده از مجتمع می سازد. تو مرحله سپس موتورهای داخل ران و زانوها را طوری انتظام می کند که زاویه و نیروی مناسب برای پرتاب بوسیله بود بیاید.
با بزمین نشستن فصل گرما، تو محیط های بهم خورده بوی بدن افراد بیشتر درک می شود. بویی اغلب آزاردهنده که با بو های دیگر اشتباه پژمرده نمی شود. شاید بوی افرادی که مبتلا کار بدنی بوده اند بوسیله مشامتان خورده باشد. شاید اندوه درون حال ورزش کردن در باشگاه آن را استشمام کنید. این بو می تواند هرجایی درک شود! نکتۀ نوظهور دربارۀ بوی بدن این است که ودیعه به شرایط، می تواند انزجارآور یا فریبنده باشد! داخل این مقاله با ۱۰ عین دربارۀ بوی بدن آشنا خواهید شد.

حتما بخوانید:۵ نوع بوی بد بدن که باید موکد بگیریدرفع بوی پا با ۶ طرز طبیعی و سبب ایجاد آنچرا پس ازآن از طعام اسقاء کردن محلول غلیظ قندی دارویی می کنیم؟ ۱. منشأ و علت بوی بدن کجاست؟

غدد تعریق «آپوکراین» ترکیبی بدون بو از چربی ها، آمینو اسید ها و فرومون ها ترشح می کنند. این ترکیب توسط باکتری ها پردازش (متابولیزه) و به عرقی کریه رایحه تغییر می شود. غددِ «اکراین» دیگر عین تعریق در بدن هستند که در مقایسه با آپوکراین ها عرق بیشتری تولید می کنند. عرق اکراین ها بدون رایحه است. غدد اکراین بوسیله وسیلهٔ سیستم کولینرژیک (بخشی از سیستم عصبی بدن) و در همراهی با آن فعال می شوند؛ درحالی که غدد آپوکراین بوسیله وسیلهٔ سیستم آدرنرژیک (کمی دیگر از سیستم خشمناک) و هم زمان با آن فعال می شوند. ۲. محل غدد تعریق که منشا بو هستند



بیشترین تعداد و بزرگ ترین غدد تعریق آپوکراین در زیربغل قرار دارند. این غدد پس از رسیدنِ بی مانند به عهد بلوغ، فعال می شوند. غدد آپوکراین علاوه پیاده شدن زیربغل، در پوست سر، ناحیهٔ میان دو راه (محدودهٔ میانِ منطقهٔ تناسلی و مقعد)، پلک ها، سوراخ گوش و پستان نیز وجود دارند. تعداد اندکی از این غدد نیز تو رخساره و بطن قرار دارند. غدد تعریق آپوکراینِ زیربغل، در مردان بزرگ مرطوب از زنان است. پس تعجبی ندارد که بوی شیره مردان در مقایسه با نسوان زننده تر است! ۳. عملکرد

بوی بدن انسان از دو روال به پیدا کردن همسرکمک می کند:

جلوگیری از عیب ژنتیکی داخل نکاح فامیلی: بوی عرقِ هر فرد می تواند مدال دهندهٔ تکامل ژن های سیستم دفاعی او (شبیه آنتی ژنِ گلبول سفید انسانی) باشد؛
ارزیابی سلامتی همسر احتمالی: بوی شیره با ابراز بلای ناگهانی و عفونت تحول می نرم. ۴. تأثیر تغذیه

تغذیه های متفاوت تو تفاوت بوی عرق اثرگذارند. تحقیقات نشان می دهد زنان بوی مردانی را که غذای موجودی شامل تخم مرغ، پنیر، سویا، دشت و سبزیجات است، بوسیله بوی مردانی ترجیح می دهند که گوشت قزل می خورند. ۵. جذابیت

زنان بیشتر از مردان، قضاوت خود دربارۀ جذابیتِ جنس نقیض را به بوی شیره رابطه می دهند. شاید به همین سبب شامهٔ زنان پرعضله مرطوب از شامهٔ مردان است. ۶. دفع سلول ها

بوسیله همان استاندارد که عرق می کنیم، سلول های غدد آپوکراین را همچنین دفع می کنیم. به عبارت دیگر، شیره یا شهد زدن به حاویِ محتوای سلولیِ ماست. ۷. زردیِ غشا

تحقیقات علامت می دهد با توجه به زردیِ پوست می توان جذابیتِ بوی شیره بخاطر زنان را پیش بینی کرد. زردیِ پوست نشان دهندهٔ رژیم غذاییِ سرشار از میوه و سبزی (تغذیه سالم) فرض می شود. کاروتنوئید های موجود در میوه و سبزی این فام زرد را ایجاد می کنند. تخم مرغ تنها میوه غیر گیاهیِ دارای کاروتنوئید است. ۸. تنفر

دانشمندان مقیاسی با عنوان «متمایز انزجار از بوی بدن (BODS)» طراحی کرده اند. این مقیاس تاحدی منعکس کنندهٔ آگاهی ما از آسیب پذیری دربرابر مصیبت هاست. فراموش نکنید که بوی عصاره بر اثرِ بیماری دگرگونی می کند و جذابیتِ آن بخاطر نسوان کاهش می یابد. ۹. رایحه و مزه های متفاوت

افراد مختلف باکتری های متفاوتی تو زیرِبغل و دیگر نواحی بدن خود دارند. این باکتری های متفاوت رایحه های متفاوتی (مانند بوی ترشی، گوشت، پیاز یا تخم مرغ گندیده) ایجاد می کنند. ۱۰. خوشبو کننده ها

خوشبو کننده ها به شیوه های مختلفی انجام می کنند: باکتری ها را می کشند، بوی نا مطبوع را با رایحه می پوشانند یا تولید عرق را کاهش می دهند. در دنباله بخوانید: از بین بازی کردن بوی بد بدن با ۱۰ روش میسر خانگی

مقاله صوتی

مدت ۲ شایسته کردن و ۲۰ دقیقه قالب فایل MP3 گوینده مژگان اصغری حجم ۴۹ مگابایت تعداد فایل ۱۰ فایل صوتیمجموعه صوتی علائم، پیشگیری و تداوی بلای ناگهانی ها



سلامتی ارزشمندترین دارایی انسان است

9،000 تومان مشاهده مقاله صوتی