موسسه علمی آموزش سامان

بوسیله گزارش همشهری آنلاین اللهیار صیادمنش مهاجم سابق نجات در آستانه بازگشت به این آویشن قرار دارد. صیادمنش که بعد از حضرت تو لیگ ترکیه و مجتمع فنرباغچه نتوانست در اختلاط این آویشن جایگاه مناسبی محسوس درنگ به صورت قرضی راهی استانبول اسپور در لیگ یک ترکیه شد که در این آویشن حزن موفق نشد توانایی های خود را بوسیله عرضه بگذارد.

دیروز رسانه های ترکیه خبر از واگذاری قرضی او به باشگاه هایی در لیگ اوکراین و روسیه داده بودند اما امروز اعلام شد ستاره جوان سابق استقلال بوسیله مسئولان این کانون پیغام رسول که حاضر بوسیله بازگشت به این تیم است و مقابل شنیده ها استراحت است مدیران رهایی فردا با ارسال نامه ای رسمی مشتاق بازگشت او به جمع آبی ها شوند.

صیادمنش که حتی فرصت تصرف امتحان در لیگ ایران هم پیدا نکرده بود با ترانسفری زودهنگام راهی ترکیه شد تا تجربه ای بی قرار از این انتقال داشته باشد. داخل صورت موافقت فنرباغچه با بازگشت صیادمنش استقلال تو لیگ بیستم خط حمله ترسناک تری حتی نسبت به فصل قبل  خواهد داشت.
  • ۹۹/۰۶/۱۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی