موسسه علمی آموزش سامان

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از آسوشیتدپرس شرکت داروسازی «الای لیلی» روز چهارشنبه ۲۶ شهریور در بیانیه ای این نتایج را اعلام کرد، اما هنوز این یافته ها داخل ژورنالی علمی منتشر نشده خواه بوسیله دانشمندان افسون شده بازبینی نشده است.

این یافته ها از این لحاظ اهمیت دارند که داخل حال مهیا دارویی وجود ندارد که بتواند مانع شدت یافتن بلای ناگهانی کووید-۱۹در افراد دچار علائم خفیف تا متوسط و احتیاج بوسیله بستری شدن شود.

هدف پا بر جا این بررسی کاهش دادن میزان بیماران دستخوش ویروس پس از ۱۱ روز بود، مگر کسانی در میانه سه گانه دوز تجویزی دوا آزمایش شده اند. اما اغلب شرکت کنندگان در این معاینه حتی آنهایی که دارونما دریافت کرده بودند، تا آن هنگام از عفونت ویروسی پاک شده بودند.

بنابراین عمه زمانی که گلچین شده بود، بیش از حد دیر وجود که بتوان داخل تک سودمندی های بالقوه دارو قضاوت کرد.

بر اساس بیانیه انبازی سازنده سایر آزمایش ها نشان می دهند که این دارو زودتر باعث کاهش میزان ویروس شده است و این نتایج تو حالی که این معاینه و سایر بررسی ها ادامه دارند، بوسیله نعوظ اصولی امیدوارکننده هستند.

شریک شدن الای لیلی اطلاع دادن کرد در حال مذاکره با راه اندازی های ناظر درباره گام های احتمالی اتیه درباره این دوا است.

آنتی بادی ها پروتئین هایی هستند که مایه ایمنی بدن هنگام ایجاد عفونت برای دفاع از بدن می سازد. آنها با همواره شدن بوسیله ویروس بوسیله از حذف شدن آن کمک می کند.

پلاسمای خون بهبودیافتگان از کووید-۱۹ به خاطر داشتن چنین آنتی بادی هایی به نشانی درمانی برای بیماران آزمایش شده اند، اما قدرت و گوناگون این آنتی بادی ها بر حسب هر دهنده متفاوت بوده اند و پلاسمادرمانی در مقیاسی مبصر غیر عملی است. دایره غذا و داروی آمریکا مصرف از پلاسمای بهبودیافتگان را بخاطر درمان کرونا تایید کرد

داروهایی که باهم اتحاد کردن لیلی و سایر شرکت ّ ها در حال آزمایش آن هستند، شامل رویه های تغلیظ شده آنتی بادی های خاص هستند که در آزمایشگاه و آزمایش های حیوانی تاثیربخش وجود داشتن آنها را مدلل شده است و می قابلیت آنها را در دوزهای استانداردشده بوسیله میزان زیاد تولید کرد.

این داروها برای درمان بیماران کووید-۱۹ نو تشخیص شده به فرمان رفته اند، به این مقصود که از وخیم تیز شدن بیماری یا مرگ و از عفونت درون افراد در معرض خطر مصیبت شدید قرین ساکنان آسایشگاه های سالمندان و کارکنان بهداشتی جلوگیری شود.

این نتایج از بررسی ۴۵۰ نفر در یک وارسی مرحله میانی به دست آمده است که داخل آن یک آنتی بادی ساخته شده بوسیله شرکت آمریکایی لیلی و شرکت کانادایی اب سلرا برای درمان بوسیله بیماران کووید-۱۹ به کار رفته است که علائم مصیبت سندیت آنقدر جدی نبوده است که نیاز بوسیله بستری شدن داشته باشد.

این دوا که از طریق داخل وریدی تجویز می شود، در سه دوز آزمایش شده است. هیچکدام از بیماران و پزشکان نمی دانستند کدام یک از بیماران داروی حقیقی یا دارونما دریافت کرده است.

نتایج نشان داد که در گروهی دارو را قبض کرده بودند، ۷/۱ درصد بیماران نیاز بوسیله بستری شدن پیدا کرده بودند و در دسته ستاندن کننده دارونما میزان بستری شدن ۶ درصد وجود.

شریک لیلی از قبل تولید این داروی آنتی بادی را مقدمه کرده است با این تمایل که در صورت مثبت بودن نتایج آزمایش هزاران دوز دارو تا خزان آماده باشد.
  • ۹۹/۰۶/۲۷

نظرات (۱)

سلام. مطلب جالبی بود. موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی