موسسه علمی آموزش سامان

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

به گزارش ایسنا، ولی الله نانواکناری داخل نشست فاش بامداد امروز (سه شنبه) و در روند طرح سوال خویشتن از وزیر کشور درباره دپوی خاکروبه داخل نواحی شهری شهرستان های بابلسر و فریدون بر و شهرهای استان مازندران گفت: بیش از یک دهه است که مازندران با شاق دپوی خاشاک مواجه است و میلیون ها کالبد زباله درون این منطقه مختار شده است که شیرابه های آن مسبوق زمین های کشاورزی می شود و صدمات ناشی از انباشت زباله مصونیت حزن وطنان مناطق ساحلی را تهدید می کند.

وی در امتداد با بیان این که حجم متراکم خاشاک درون استان های شمالی به معضل عظیم فضا زیستی تبدیل شده یادآور شد اگر درون این اساس مشورت اندیشی نشود این مشکل از بمب شیمیایی حلبچه هم بدتر است. این پسماندها در ۲۷ عمه مازندران حیات دارند، شیرابه های آن در رودخانه ها سرازیر می شود و طولانی این حیوانات اهلی از همین آب ها استفاده می کنند.

نانواکناری با اظهار این که دپوی جاهل اصولی زباله، آلودگی گسترده، خطرناک و غیر شایان جبرانی را برای محیط و منابع آب شرب و کشاورزی به تعاقب دارد گفت: پسماند خانگی درون مازندران ۳۱۵۰ کالبد است که ۱۴۵۰ جسم آن خوش نشین و ۱۷۰۰ قد شهری است و ۹۰ درصد این پسماندها غیر اصولی و غیر بهداشتی دفن خواه رهاسازی می شوند.

نانواکناری با بیان این که دپوی زباله در پهلو رودخانه ها صورت می گیرد و این رودخانه ها به دریای خزر می ریزد، گفت: تمام این شیرابه ها در رودخانه ها جاری است و باعث شده گونه های گیاهی و دریایی از بین بروند، ضمن این که باعث شکست ماهی های کپور و آزاد شده است و تو آینده نزدیک غصه موجب بلای ناگهانی های واگیردار خواهد شد.

وی با پیش روی این که دفن پسماند در شهرهای شمالی با پری بیش از ۲۰۰ هزار نفر ممنوع است، گفت: در ذات حال اقدامی صورت نگرفته و شیرابه ها تو حال خاصیت به منابع آبی و زیرزمینی است. درون حال مجهز ۷۵۳ هزاره شیرابه درون بیشه های مازندران جای گرفته و فاصله دپوی زباله با ساحل تنها ۱۵۰ متن است.

وی با اشاره به اعتراض نمایندگان مازندران و گیلان نسبت به کار بزرگ نسل کشی تو استان های شمالی آژیر داد و خواستار برگزاری نشست مشترک وزیر کشور، مهتر راه اندازی محیط زیست، وزیر نیرو، وزیر جهاد زراعت و نشست نمایندگان سیرت ملک برای مشورت اندیشی داخل این باره شد.

علی لاریجانی مهتر حلقه نیز مشکل دپوی زباله داخل شهرهای شمالی را موضوعی مهم وصف کرد و گفت: وزارت ناحیه باید وقتی بگذارد و این صعب را حل درنگ. در حال حاضر حزن شمال و غم جنوب کشور و تیمار سایر شهرها با این مشکل مواجه هستند و در شیوه حزن تاکید شده که این موضوع باید بوسیله ماشین برسد.
چند روز قبل، وب سایت Stack Overflow ابراز رخنه امنیتی را تأیید کرد. Stack Overflow پس از وارسی بدوی ی موضوع، اطلاع دادن کرد داده ها ی کاربران عرشه تأثیر قرار نگرفته است. بااین حال باتوجه به آخرین بررسی ها، Stack Overflow تأیید کرد که داده های فدایی از کاربران تحت تأثیر قرار محزون است. بررسی های شرکت علامت می دهد بروز خاصیت امنیتی به یک هفته ی قبل برمی گردد و تنها تعداد محدودی از کاربران ذیل تأثیر این نفوذ صبر اندوهناک اند.مقاله ی مرتبط:دستور کار نویسان در اتحادیه Stack Overflow بیشتر چه سؤال هایی می کنند؟

مری فرگوسن، کمک مبصر پاره مهندسی وب سایت، اعلام کرد: فایده امنیتی از ۵مه [مصادف با ۱۵اردیبهشت ] آغاز شده است. باگ امنیتی وب سایت Stackoverflow.com بوسیله هکرها دستور می دهد به داده های کاربران ازجمله آدرس IP یا مشخصات یا ایمیل دسترسی پیدا کنند. متخصصان Stack Overflow به سرعت بروز رخنه ی امنیتی را تشخیص دادند و موضوع را دقیق تجسس کردند و اقداماتی برای رفع شکاف امنیتی در پیش گرفتند. 

وب سایت Stack Overflow بعد از تأیید ابراز تاثیر امنیتی، اعلام کرده وجود داده های کاربران کوچکتر تأثیر استراحت نگرفته است. این وب سایت بیش از ۱۰ میلیون کاربر دارد و به نظر می رسد تعدادی از کاربران دامن تأثیر این خاصیت قرار گرفته اند. خلید ال خطیب، سخنگوی وب سایت اعلام کرد:عزب ۲۵۰ کاربر بخش اشتراکی وب سایت تحت تأثیر تاثیر امنیتی قرار گرفته اند. 

مری فرگوسن تأکید کرد Stack Overflow بوسیله کاربرانی که تحت تأثیر این بریدن امنیتی قرار پژمان اند، اطلاع رسانی خواهد شد. دسته های کاربران وب سایت اعم از کاربران بخش کسب وکار و کاربران شرکت، داخل زیرساخت های جداگانه ای خدمات موردنیاز خود را شهود می کنند. فرگوسن تأیید کرد شواهدی دال بر واکنش امنیتی و دسترسی به داده های این گروه ها وجود ندارد.

 براساس اعلام Stack Overflow، بخش های تبلیغات و کسب وکار دامن تأثیر نفوذ امنیتی قرار نگرفته اند. شایان ذکر است این شرکت مبتلا بررسی و جستجو به این نفوذ کردن امنیتی است و سعی می بطی ء تفتیش های قوی تازگی برای سیستم خود تو دید بگیرد تا از بروز نفوذ امنیتی دیگری جلوگیری کند.بیشتر بخوانید:وبسایت Stack Overflow ابراز رخنه امنیتی را تایید کردافشای یک آسیب پذیری امنیتی متاخر در پردازنده های اینتلهواوی به دنبال امضای قرارداد عدم جاسوسی با دولت ها استمصاحبه با رهبر واقعیت رمزی درباره حفاظت از داده در دنیای فناوریافشای کدهای منبع، گذرواژه ها و مفروضات کارکنان و پروژه های سامسونگ
در مناطق شمالی کشور، به شفیع ی بذل وجود دریای خزر، سواحل لطیف و پرآرامش بوسیله تفرجگاه هایی برای مسافران تبدیل شده اند. استان مازندران بخش ابهت از سواحل دریای خزر را به خود اختصاص داده و تبدیل به یکی از قطب های گردشگری جغرافیای شمالی سرزمین شده است. درون مازندران کلکسیون ای از چشم نوازترین سواحل ایران مکان دلگشا کرده اند که درون کنار جذابیت های طبیعی، امکانات گردشگری و تفریحی احسان نیز میلیونر هستند. بخاطر آشنایی با محبوب ترین سواحل مازندران با ما همراه شوید تا تو اتمسفر غرق کردن نفسی بدیع کنیم و با امکانات تفرجگاه های ساحلی آشنا شویم.

حتما بخوانید:سفر به چالیدره مشهد؛ سفری یک روزه اما پرهیجانجنگل سحاب شاهرود؛ غصه آغوشی زمین و آسماندریاچه ولشت؛ بهشت گمشده مرزن آباد منطقه توریستی نمک آبرود نمک آبرود از سواحل مازندران – عکس از نیما کمالی

امکانات جذاب شهرک توریستی نمک آبرود و ساحل دیدنی آن، این منطقه را به یکی از انتخاب های محبوب برای خوش گذرانی تو بین مسافران شمالی دگرگونی کرده است. شهرک توریستی نمک آبرود در استان مازندران، داخل دست خط چالوس به تنکابن واقع شده و ساحل زیبای آن یکی از روح نوازترین قسمت های این شهرک محسوب می شود و کارمایه نو به آدمی منتقل می نرم. ساحل نمک آبرود در به خشکی امدن آرامش و زیبایی، دنیایی از بیم و تفریح همچنین در اختیار مسافران قرار می دهد. ساحل نمک آبرود از سواحل مازندران

تو ساحل طلایی نمک آبرود می توانید قدم بزنید، دوچرخه اتومبیل و اسب سواری را تجربه کنید و از تقریحات آبی و مهیجی همچون پاراسل، چتر پاراسل، اسکی، قایق سواری، شاتل، هاور کرافت و نیز شناوری داخل پلا ژهای مخصوص ساحل نمک آبرود لذت ببرید. در این ساحل امکانات اقامتی و رفاهی همچون آلاچیق، کلبه، سوییت، رستوران، بوفه، دوش و سرو بهداشتی، پارکینگ و… برای مسافران تعبیه شده است.



حدود ۶ کیلومتر که از ساحل به سمت مناطق جنگلی پیش بروید، به مجموعه ی تفریحی تله کابین نمک آبرود می رسید. این تله کابین مسافران را به دو قله ی تماشایی و روح نواز مدوبن و دیوحمام هدایت می کند و در طول مسیر، منظره ای زبر العاده از سرسبزی طبیعت جنگلی و کوهستانی مازندران و آبی بی کران دریای شمالی ایران پیش روی آن ها قرار خواهد داد.

درون بالا و پایین خوش نویسی این تله کابین، مجموعه ای از تفریح های مهیج بخاطر خوش گذرانی وجود دارد. سورتمه، پینت بال، کارتینگ، موتور چهارچرخ، شهربازی، زیپ لاین، پل معلق، پاراگلایدر، سایبان و… از دیگر امکانات مفرح کلکسیون تله کابین نمک آبرود است.

آدرس: استان مازندران، چالوس، کیلومتر ۱۲ جاده چالوس به تنکابن متل قو ساحل متل قو از سواحل مازندران – عکس از علیرضا احمدی

سلمان شهر یکی از شهرهای ساحلی دریای خزر است که زیاد زیرفون افراد آن را با نام متل قو می شناسند. این خانه دادن توریستی با امکانات مناسب و تفریحات دلچسب، شیرین ترین سفر ساحلی را برای مسافران به ارمغان می آورد. ساحل شن ای سلمان شهر، یکی از چشم نوازترین سواحل مازندران را دارد که مسافران شیفته ی زیبایی آن هستند. در پلاژ ساحلی این منطقه با امکانات رفاهی و مفرح دلچسبی روبه رو خواهید شد؛ هواپیما اسکی، قایق سواری، پاراسل، شنا و ورزش های ساحلی، میزان ای از تفریحات ساحلی در متل قو است. بیشه نوردی داخل این منطقه را به هیچگاه وجه از دست ندهید. در سبزینگی کوه های جنگلی البرز، لحظه بکشید و آرامش طبیعت را لمس کنید. متل قو – عکس از محسن گنجی پور

از امکانات جذاب متل قو، دو بارو دوقلوی پروژه ی شیشه خاورمیانه است که امکانات رفاهی، اقامتی و تجاری را بخاطر مسافران فراهم کرده است. این دو برج نمادی از متل قو شده اند و با نمای چشمگیر خود، بوسیله نظام سلمان دهات افزوده اند. کافی شاپ، رستوران، مراکز خرید، هتل، ویلاهای دربست ای و اقامتگاه های بومی، از دیگر امکانات رفاهی این منطقه محسوب می شود.

آدرس: استان مازندران، جاده چالوس، خوش نویسی چالوس به سلمان بخانه برگشتن کلکسیون دام کابین رامسر کشتی تفریحی مایا

مجموعه تله کابین رامسر دنیایی از تفریح و هیجان را بخاطر مسافران مازندران حاضر کرده است که از دوست داشتنی ترین آن ها، گردشگاه های ساحلی و تفریحات آبی آن است. در ایستگاه پایینی دام کابین می توانید سری به مراکز سودا این مجموعه بزنید، تو رستوران و کافی شاپ آن مزه های لذیذی را تجربه کنید و درون حاشیه ی ساحل های ملیح و دیدنی این منطقه شلنگ بزنید. تفریح در سواحل مازندران

کشتی تفریحی مایا، اسکی روی آب، شاتل دریایی، جت اسکی، قایق سواری، چترسواری دریایی و… از تفریحات نمکین ساحل تله کابین رامسر است که لحظاتی خاطره ساز برایتان نما خواهد زد. کارتینگ، شهربازی، پل معلق، پینت بال و پیست موتور چهارچرخ از تفریحات مهیجی است که می توانید پس از ساحل گردی، پیش از سوار شدن به تله کابین، تو پایین کوهستان امتحان کنید. بوفه، پارکینگ، فروشگاه و سرویس بهداشتی از دیگر امکانات این منطقه ی ساحلی رامسر است.

آدرس: استان مازندران، کیلومتر ۵ مغرب رامسر، کلکسیون تفریحی تله اتاقک رامسر پارک آبی رامسر پارک آبی رامسر از سواحل مازندران – عکس از وحید سنگین

در مسیر شهرستان رامسر به چابکسر، مجموعه ی ساحلی نظام به نام پارک آبی رامسر جا دلگشا کرده است که با امکانات و تفریحات جذاب خود از مسافران دریایی شمال پذیرایی می یواش. این منطقه با مدل سازی سبز خود، آلاچیق، رستوران و کافه، جایی برای قرار و تصرف آرامش حاضر کرده است. چنانچه بوسیله ظهر تفریح و هیجان نیز هستید، پارک ساحلی رامسر گزینه های خوبی برایتان دارد. قایق های موتوری، پاراسل، شاتل، جت اسکی و… از کیف های فراموش نشدنی در این تفرجگاه ساحلی هستند.

آدرس: استان مازندران، رامسر، مسیر رامسر به چابکسر، نرسیده به تله کابین رامسر پلاژ سیترا عکس از سیدمجتبی رضوی راد

مجوعه ی گردشگری پلاژ سیترا فرصت خوبی است تا از ورزش ها و بازی های پرهیجان درون سواحل مازندران لذت ببرید. محفل تفریحی و گردشگری سیترا داخل شهرستان نوشهر واقع شده و مجموعه ای جذاب از تفریح های ساحلی همچون پاراسل، جت اسکی و… را در اختیار مسافران صبر می دهد.

آدرس: استان مازندران، جاده چالوس، سطر چالوس به سمت نوشهر، مجتمع تفریحی و گردشگری سیترا پارک ساحلی چپکرود عکس از عمار ابراهیمی

یکی از بکرترین و سالم ترین سواحل مازندران را باید ساحل چپکرود در شهرستان جویبار دانست. این ساحل با طولی در حدود ۱۸ کیلومتر، ۱۰ سیاق برای دسترسی به دریای مازندران دارد. این منطقه در منفصل های سفر، پذیرای مسافران طبیعت شناخت بسیاری است.

پارک ساحلی چپکرود با امکاناتی همچون آلاچیق، ابزار ورزش و ورزشی، اسب سواری شنی، اتاقک های زمستانه و تابستانه، رستوان و… یکی دیگر از مقاصد گردشگری مازندران محسوب می شود.

آدرس: استان مازندران، بخش گیل خوران شهرستان جویبار، پارک ساحلی چپکرود ساحل سی سنگان نوشهر ساحل سی سنگان – عکس از رضا امامی فر

جنگل هیرکانی و ژوراسیک سی سنگان، یکی از شگفت انگیزترین مناطق جنگلی ایران است که درون جاده ی نوشهر به نور مکان خوش کرده است. ساحل این منطقه نگار ای دلبر دارد که تزیین جنگلش را طولانی می یواش. پیست کارتینگ، موتور چهارچرخ، جهاز سواری، هواپیما اسکی و شاتل دریایی از تفریحات اتشبار و آبی این ساحل است.

نیز می توانید در ساحل سی سنگان اسب سواری را هم تجربه کنید و بعد از جنگل نوردی این کود در ساحل این سرزمین بهشتی، آرامشی ناب را با هر شلنگ اسب حس کنید. کافه، رستوران، آلاچیق و… از دیگر امکانات ساحل سی سنگان است.

آدرس: استان مازندران، ۳۰ کیلومتری جاده نوشهر به نور، پارک جنگلی سی سنگان

سواحل مازندران هر کدام تزیین منحصربه فردی دارند و هرساله پری زیادی از مسافران راهی این مناطق همجوار یبوست می شوند. داخل این مطلب، ۷ تا از پرطرفدارترین سواحل مازندران را بوسیله شما معرفی کردیم. اگر منظره ای بهشتی از دیگر ساحل های مازندران تو ذهن تان ثبت شده است، حتماً از این ساحل ها برای ما بنویسید. منتظرتان هستیم. در امتداد بخوانید: املش؛ گنجی در دل گیلان هیشه سرسبز
به گزارش ایسنا، احمدرضا لاهیجان زاده با  پیش روی این یادداشت که بارش های اخیر باعث شده تا تالاب های استان خوزستان پر آب شوند، گفت: خوشبختانه بارش باران در سال آبی ۹۷ و ۹۸  باعث شده که تالاب شادگان، بامدژ و میانگران ایذه به صورت تمام و صددرصد آبگیری شوند و تالاب هورالعظیم هم بیش از ۹۷ درصد آبگیری شود.

مدیرکل هوا زیست استان خوزستان امتداد داد: تو مهر سال ۹۷ نزدیک بوسیله ۲۰ میلیارد مترمکعب فضای خالی پشت سدهای استان خوزستان وجود داشت که بوسیله لطف خداوند و باران های اخیر این ۲۰ میلیارد اعاده و زمان حال بسیار از ۲۲ میلیارد مترمکعب ذخایر آبی تو عقب سدهای خوزستان ذخیره سازی شده است.

وی تامین عبث آبه و مدیریت بی عیب منابع آبی را یکی از دستور کار های مهم دانست و گفت: با این منابع آبی می نبوغ تو حفظ فضا زیست و احیای تالاب ها برنامه های نواخت اجرا کرد.
چنانچه در آستانه‌ سی‌سالگی هستید و نمی‌دانید با زندگی‌تان چه‌کار کنید؛ اگر از شغل و وضعیت مالی‌تان رضایت ندارید؛ چنانچه تو مورد ازدواج احساس عقب ماندن از قافله و تردید را دارید؛ درواقع شما با بحران سی سالگی روبه‌رو هستید. کتاب ۳۰ سالگی؛ راهی به سوی زندگی سلیقه کتاب مفیدی برای این دوره از زندگی است که آشنایی با آن می‌تواند درون یک خودارزیابی طرز کار شما را یاری بطی ء. در ادامه با معرفی تاریخ سی‌سالگی با ما همراه باشید. حتما بخوانید:معرفی کردن تاریخچه نقاط ضعف شما؛ طرز محلول وین دایر برای ترفیع زندگیکتاب عذر ممنوع؛ اثری از وین دایر برای رسیدن به موفقیتمعرفی تاریخ دلبستگی؛ راهنمایی جامع برای روابط عاشقانه افراد

هر دوره از عمر انسان، متناسب با شرایط اهل سنت و محیطی که درون آن قرار دارد، ویژگی‌ها و البته چالش‌های خاص خودش را دارد. سی‌سالگی به دلیل دنبال ضابطه گذاشتن دوره‌ پرهیجان جوانی بیشتر شبیه‌به یک مرحله‌ خودارزیابی است. این خودارزیابی اگر به‌درستی انجام شود، قطعا یک سکوی پرش برای مراحل بعدی عمر است؛ درغیراین‌صورت جز پریشانی و سردرگمی چیزی در معلول ندارد. شناسنامه کتاب

نشانی: کتاب ۳۰ سالگی؛ راهی به سوی زندگی دلخواه

نویسنده: اِلن جکسون- شیلا پانچال

تعداد صفحات: ۲۴۰ درباره کتاب ۳۰ سالگی؛ راهی بوسیله سوی عمر دلخواه

ایده‌ی نوشتن این کتاب درواقع زمانی آغاز شد که نویسنده‌های این تاریخچه با غوغا سی‌سالگی روبه‌رو شدند و پس ازآن از آن تقلا کردند تا به‌نحوی از این تلاطم خارج شوند.

بعدها که هر دو درون رشته‌ی روانشناسی دانشگاه سیدنی مشغول بوسیله تحصیل شدند، به صورت اتفاقی درون کافه‌ای با هم آشنا شدند. آنها درباره‌ی این ملاقات و چگونگی چسبیدگی به ایده‌ی نوشتن این تاریخ می‌گویند: «ساعتی بعد از دیدار غرق صحبت در مورد مشکلات سی‌سالگی شدیم: بحران‌های شغلی، غم‌های عشق، تغییر روابط با قوم و دوستان و مبارزه برای خلق یک زندگی خوب و کارگر. متوجه شدیم که اکثر انسانیت که می‌شناسیم به قفا راه‌هایی هستند که با آن بتوانند ناپایداری‌های بی پرده عهد سی‌سالگی را حل‌وفصل کنند. وقتی کافه را ترک کردیم برای خویشتن مأموریتی درون سر داشتیم. هدف ما این وجود: بخاطر مردمی که با مشکلات سی‌سالگی دست به گریبان‌اند، کتابی بنویسیم.»

کتاب تو همان ابتدای فرمان نشانه‌هایی از سی‌ساله شدن را شهید می‌زند. به عنوان مثال، ناگهان دانا می‌شوید که باید فرد مناسبی را به‌عنوان همسر انتخاب کنید. می‌خواهید عده ۱ هر چیزی را داشته باشید. چیزهایی می‌گویید که بوسیله شدت شبیه آن چیزی است که والدین شما می‌گویند. به خرید کالا منزل و نصب آنها عشق می‌ورزید. نگران صلح و صفا والدین‌تان هستید و… .

کتاب ۳۰ سالگی؛ راهی بوسیله لفظ زندگی دلخواه، با فصل‌بندی و دسته‌بندی مناسبی که براساس بحران‌های موجود بخاطر یک بی همتا سی‌ساله، به‌خوبی می‌تواند حافظه مخاطب سی‌ساله را نظم ببخشد. در واقع این بدوی قدمی است که تو مواجهه با بحران باید برداریم؛ یعنی دسته‌بندی معلومات و البته مشکلات تا بتوانیم سرفرصت به آنها استفهام کنیم.

در هرفصل، سزاوار سرزنش با موضوع، تلاش شده تا راه‌کارهای متنوعی به خواننده ارائه شود. مطالعه‌ این کتاب قبل از هر چیزی، مقبول بحران را برای مخاطب آسان‌تر می‌کند؛ به این رخساره که با مطالعه‌ نشانه‌ها و مشکلاتی که فردی سی‌ساله با آن مواجه است، ضمن اینکه خود را داخل بین همسالانش تنها حس نمی‌کند، می‌پذیرد که این تنها یک هیاهو سنی است و با آگاهی از آن، می‌تواند این مرحله را به‌خوبی از قانون بگذراند.

مطالب کتاب در هشت عزل دسته‌بندی شده‌اندکه تو زیر به سرفصل‌های آن اشاره می‌کنیم: عزل مقدمه: الحاق به افسردگی سی‌سالگی انفصال دوم: تغییرات را خلق کنید فصل سوم: کسب درآمد مفارقت چهارم: زندگی عشقی فصل پنجم: نزدیک‌ترین و عزیزترین فصل ششم: فراغت، کیف و تندرستی جزئی از جمله هفتم: شاد ماندن خلع هشتم: مواردی انگیزه مطالعه‌ بیشتر

این کتاب پر از مثال‌ها و مصداق‌هایی از افرادی است که همگی به‌نحوی با نزاع سی‌سالگی رو‌به‌رو بوده‌‌اند و از مراجعین نویسنده‌های کتاب هستند. آیا این تاریخچه برای شماست؟

امکان پذیر است شما آمادگی پذیرش این حقیقت را نداشته باشید که دیگر ۲۱ ساله نیستید. ۳ و صفر صلب در حال نزدیک شدن است و زندگی آن‌طور که برای آن برنامه‌ریزی کرده بودید، پیش نمی‌رود. شما زمان حال موفق نیستید، میلیاردر و مخترع و دنیادیده یا صاحب یک آپارتمان فوق مدرن نیستید. حتی نیمه‌موفق تیمار نیستید. زندگی اجتماعی رضایت‌بخش و پرجنب‌وجوشی غم ندارید. چنانچه شما در حال سی‌ساله شدن هستید و دانا قطعی که باید در عمر چیزی متجاوز از یک شغل نگران‌کننده، زندگی عشقی ملال‌آور، سرگرمی زیاد و تفریحات ناچیز داشته باشید؛ پس این کتاب، کتاب شماست. بخش‌هایی از کتاب

در سراسر این کتاب ما داخل تک اهمیت یار خودتان صحبت می‌کنیم تا زندگی مسرور و رضایت‌بخش داشته باشیم.

وقتی شما در مورد مسائل پیش‌رو خواه امیدهایی که برای آینده دارید و هدف‌هایی که تعاقب می‌کنید می‌اندیشید، همیشه اطمینان حاصل کنید که آنچه به صلاح شماست و آنچه که می‌خواهید را درنظر گرفته‌اید؛ نه آنچه را که فکر می‌کنید باید اجرا شود خواه احتیاج دارید برای عقب نماندن از دیگران اجرا دهید. استخلاص از فشارهای دل همیشه آسان نیست، اما چنانچه روی این موضوع متمرکز شوید که درواقع چه کسی هستید و واقعا از زندگی چه می‌خواهید، درنتیجه خیلی شادتر خواهید حیات. درون ادامه بخوانید: معرفی تاریخ نامه به کودکی که هرگز زاده نشد
به گزارش تسنیم، شعب منتخب بانک‌های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را برعهده دارند، روزمره سپس از دریافت قیمت ارز از سوی بانک مرکزی توزیع ارز به مسافران را آغاز می‌کنند.

مقدار فروش ارز مسافرتی روزانه بعد از زمانه ۱۱ صبح بوسیله شعب نخبه اطلاع دادن و بعد از آن فروش ارز مسافرتی در بانک‌های عامل آغاز می‌شود. گفتنی است، تجربه هفته‌های اخیر علامت داده که فروش ارز مسافرتی داخل شعب محدود است و یومیه این شعب به تعداد مشخصی از مسافران می‌توانند ارز بفروشند.

شعب نخبه فروشنده ارز مسافرتی در زیبایی بانکی فروش ارز مسافرتی را موافق روال روزهای قبل، پس ازآن از زمانه ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۷ هزاره و ۵۱۳ تومان و ۹ می‌فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۷ هزاره و ۵۲۰  تومان می‌رسد. ارج ارز مسافرتی نسبت بوسیله روز کاری قبل کاهش یافته است.

گفتنی است، مقدار ارز مسافرتی از نرخ ابتیاع و فروش یورو تو صرافی‌های بانکی اعلی است؛ درون صرافی ملی امروز مقدار بیع یورو ۱۷ هزار و ۱۸۰ تومان و نرخ فروش این ارز ۱۷ هزار و ۸۰ تومان اطلاع دادن شده است.

بوسیله گزارش تسنیم، مسافران بیرون از کشوری که اسناد و مدارک خواسته شده را بوسیله شعب بانک‌های عامل نمایش کنند می‌توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و بخاطر سایر کشورها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.

براساس سیاست بانک مرکزی که از روز ۱۸ شهریورماه سال ۹۷ آغاز شده، ارز پرداختی به مسافران یورو است و دلار بوسیله متقاضیان صیقل نمی‌شود. طبق تصویب نامه بانک مرکزی تامین و صیقلی ارز مسافرتی (به عارض اسکناس) از طریق بانک‌های‌ ملی ایران، ملت، سامان، تجارت و پارسیان بوسیله نرخ بازار بلامانع است.

پهلو این اساس بانک‌ها مجازند از محل ارزهای خریداری‌ شده و با مطمئن اسکناس از محل منابع خود، نسبت به فروش و پرداخت ارز مسافرتی بوسیله نرخ بازار در سطح شعب داخل شهر با ستاندن مدارک مثبته از قبیل گذرنامه‌ معتبر، بلیط‌ جهانگردی هوایی، ویزای قلمرو مقصدـ‌ درون مورد کشورهایی که نیاز به ویزا دارند رفتار کنند.

همچنین لازم است مدارک مزبور بوسیله منظور بازرسی بازرسان بانک تو سوابق مراقبت شود و ستاندن قول کتبی از متقاضی مبنی بر خرید ارز صرفاً از یک منبع اعم از بانک و یا صرافی مجاز عفیف اجباری است.
بازار میان‌رده‌‌ها از مدت‌‌ها پیش به دو دسته‌ی گوشی‌های میان‌رده‌ی گران‌قیمت و میان‌رده‌های اقتصادی شاخه شده است. با گران‌ترشدن پرچم‌داران، بازه‌ی نفیس میان‌رده‌ها نیز تا مرز ۵۰۰ دلار پیش رفته است. پی اسمارت ۲۰۱۹ شباهت متجاوز یدکی به دیگر میان‌رده‌های هواوی در سال ساری میلادی دارد. این شباهت تنها بوسیله ظاهر خلاصه نمی‌‌شود و ویژگی‌های سخت‌افزاری را نیز شامل می‌شود. کرین ۷۱۰ و بریدگی قطره‌ای و چینش عمودی دوربین در استفاده از شیشه داخل پشت و جلو به‌نوعی امضای میان‌رده‌های امسال هواوی و برند آنر محسوب می‌شود.

پی اسمارت ۲۰۱۹ در دو مدل با دوربین‌های سلفی ۸ و ۱۶ مگاپیکسلی روانه‌ی بازار می‌شود و این مدل‌ها به جاهل از ذهن و دوربین سلفی تفاوتی با یکدیگر ندارند. رفته‌رفته به تعدد گوشی‌ها و سیستم نام‌گذاری گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی هواوی و آنر طریق کرده‌ایم؛ اما همچنان بوسیله تحول این روند امیدوار هستیم. بااین‌حال، معلول اسمارت ۲۰۱۹ چه تفاوت‌هایی با برادرانش دارد؟ آیا این گوشی چیزی بیشتر از پی ۳۰ لایت به کاربر عرضه می‌دهد؟ برای پاسخ به این پرسش‌ها با بررسی گوشی هواوی پی اسمارت ۲۰۱۹ و زومیت همراه باشید.

دکه هواوی در ایران، گوشی موبایل پی اسمارت ۲۰۱۹ را برای تجسس دراختیار زومیت استراحت داده است.طراحی

وقتی نخستین‌بار جای پا اسمارت را تو دست می‌گیرد، تشخیص آن به‌خصوص داخل نمای جلویی از گوشی‌هایی مانند معلول ۳۰ لایت مشکل است. هواوی از پلاستیک در ساخت پنل پشتی پی اسمارت مصرف کرده و از فریم مجزا تو این گوشی خبری نیست. مصرف از پلاستیک ضربه‌ی ابهت به کیفیت ساخت پی اسمارت ۲۰۱۹ نزده است؛ بااین‌حال، باید بیشتر بپا خش‌افتادن گوشی خود باشید. خوشبختانه چینی‌ها چهارچوب ژله‌ای نیز داخل درون جعبه‌ی دستگاه قرار داده‌اند. گوشی مانند نمونه‌های شیشه‌ای، سراشیب است و لک‌پذیری آن نیز در نسخه‌ی مشکی‌رنگ بررسی‌شده‌ی ما بی پرده بود. متأسفانه اطلاعاتی درباره‌ی نوع پوشش شیشه‌ی جلویی دستگاه در دست نیست. استعمال از چراغ اعلامیه کوچک در حاشیه‌ی پایین نمایشگر، دیدن آن از زوایا را مشکل کرده و ما نیز حاشیه‌ی رفعت را برای چنین چراغی بهتر می‌دانیم.بازمانده‌ای از تبار درگاه‌های microUSB 

بریدگی قطره‌‌ای ازنظر ابعاد و شکل هندسی متشابه چیزی است که تو گوشی‌های سری پی ۳۰ شاهدش بودیم. این انشقاق کوچک چندان لطمه‌‌ای به تجربه‌ی کاربری نمی‌زند و آن‌ را می‌توان به‌صورت نرم‌افزاری با نواری سیاه‌رنگ پنهان کرد. اثر اسمارت با نمایشگر ۵.۲۱ اینچی کشیده‌ و ضخامت ۸ میلی‌متری، تنها ۱۶۰ گرم وزن دارد. جای پا اسمارت درون چهار اثر جزیی قرمز، آبی، مشکی و رنگ گرادیانی تزیین متشکل از آبی و بنفش و سبز دردسترس علاقه‌مندان قرار دارد. دوربین عمودی پشت دستگاه برخلاف پی ۳۰ لایت و فدایی دیگر از میان‌رده‌های هواوی، بیرون‌زدگی خاصی ندارد. البته ستبری این گوشی درمقایسه‌با دیگر گوشی‌های‌ هواوی اندکی بیشتر است؛ ازاین‌رو، قراردادن گوشی روی سطح صاف، شبیه میز و کارکردن با آن اعتدال گوشی را برهم نمی‌زند. 

حسگر اثرانگشت درون نگرش مناسبی از عقب دستگاه استراحت گرفته و ما سرعت و دقت این حسگر خازنی را مفت ارزیابی می‌کنیم. مفتاح پاور و تبدیل حجم نوا هر دو از جنس پلاستیک ساخته‌ شده‌اند و دستی با اندازه‌ی معمولی به‌راحتی به آن‌ها دسترسی دارد. بافت روی کلید پاور به‌هیچ‌وجه قابل‌تشخیص نیست و حتی به‌راحتی نیز دیده نمی‌شود. تصمیم هواوی به استفاده از حضرت MicroUSB در پی اسمارت ۲۰۱۹ را نادرست و نوعی نقص می‌دانیم. در لبه‌ی پایینی دستگاه، علاوه‌بر این درگاه، تک اسپیکر گوشی و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا نیز به‌چشم می‌خورند. شیار سیم‌کارت و ذهن در لبه‌ی بالایی قرار گرفته است. درمجموع، باید گفت پی اسمارت نقشه کشی مدرن‌تری درمقایسه‌با تبار گذشته دارد و گوشی سبکی است و با وجود کاربرد از پلاستیک، کیفیت پیدایش مقبولی دارد. نمایشگر و اسپیکر

نمایشگر ۶.۲۱ اینچی معلول اسمارت ۲۰۱۹ درمقایسه‌با نسل گذشته بزرگ‌‌تر و کشیده‌تر شده و حالا گواه نمایشگری با نسبت ۱۹.۵ به ۹ با بریدگی قطره‌ای هستیم. رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰، غلظت ۴۱۵ پیکسل‌براینچ را بخاطر پی اسمارت ۲۰۱۹ به‌ارمغان آورده که کاملا برای ارائه‌ی تصویری شارپ و کم قیمت درون بازار میان‌رده‌ها مناسب است. همان‌طورکه در تجسس پی ۳۰ لایت نیز اشاره شد، ترک خوردگی قطره‌ای با ابعاد کوچک درمقایسه‌با بریدگی‌های کشیده و بزرگ لطمه‌ی کمتری بوسیله تجربه‌ی کاربری می‌زند و حتی درصورت پنهان‌کردن آن با نوار مشکی آیکون‌های بیشتری داخل آن دردسترس خواهد بود. این نمایشگر IPS LCD تقریبا ۸۳ درصد از پنل جلو گوشی را پوشانده و ازنظر روشنایی و زاویه‌ی دید یادآور محصولات دیگر گروه هواوی است.

پیش از ارتکاب آزمایش روشنایی روی پی اسمارت، خود را بخاطر نتایج شبیه با اکثر میان‌رده‌های هواوی آماده کردیم. شعاع حداکثر نمایشگر در هر دو الگوی ۱۰۰ و ۵۰ درصدی سفید ۳۲۰ نیت اندازه‌گیری شد و تفاوتی بین روشنایی‌ها در حالت دستی و خودکار وجود نداشت. اثر جزیی مشکی چندان عمیق نیست و تو بهترین حالت می‌توان آن را متوسط ارزیابی کرد. کنتراست Native برای نمایشگر اثر اسمارت ۲۰۱۹ فراتر از رقم متوسط (یا حتی پایین‌تر از متوسط) ۸۶.۵ نمی‌رود؛ ازاین‌رو، نباید انتظار مشاهده‌ی ساده‌ی محتوا در دامن مستقیم خورشید بسان میان‌رده‌های سامسونگ را داشت. حداقل روشنایی همچنین همانند گوشی‌های چند سال اخیر هواوی، اندک و مناسب استفاده‌ در محیط‌های تاریک است. همچنین، رقم ثبت‌شده‌ی دستگاه ۱.۲ نیت به‌دست آمد. عملکرد نمایشگر محصولات میان‌رده و اقتصادیمحصول / پارامترهاحداقل روشناییحداکثر روشنایی دستیحداکثر روشنایی خودکارنسبت کنتراست Nativeخطای رنگی میانگینسفیدمشکیسفیدمشکیسفیدحالت استاندارددقیق‌ترین حالتپی اسمارت ۲۰۱۹1.23.73203.732086.55.81.4 (Normal)اثر ۳۰ لایت0.6430543057652.4 (Normal)وای ۷ پرایم ۲۰۱۹2.93.84733.84751255.85.8وای ۹ ۲۰۱۹1.7338033501276.82.5 (Normal)نوکیا X75.83.44304.465301251.65.4 (Dynamic)ردمی نوت ۷0.64.24104.241097.76.43.4 (Standard)ندا ۳0.752.73502.953251308.54.8 (Normal Mode)گلکسی A7 2018306060960∞10.11.9 (AMOLED Photo)موتو X453.924005.55201025.25.2 (Standard Mode)نوکیا ۶.۱1.44.44044.1240926.46.4نوکیا ۷ پلاس2.13.33362.872411014.64.6ردمی نوت ۵0.872.953673372124.44.34 (Standard Mode)ردمی نوت ۵ پلاس0.833.23774.524051244.74.2 (Standard Mode)آنر ۹ لایت1.83.023523.02352116.66.96.9هواوی Y7 پرایم ۲۰۱۸1.62.023102.02310153.58.58.5نوا 3e1.423.033253.033251074.84.8اکسپریا XA2 اولترا4.824.756034.756031275.73.8 (Standard Mode)اکسپریا XA23.424.264824.264821136.44.1 (Standard Mode)ردمی نوت 5A1.23.453913.50400116----آنر 7X2.662.042902.09292142----پی اسمارت2.433.945223.955221325.65.6ذن‌فون مکس پلاس6.53.583783.23354105.6----اکسپریا XA1 اولترا23.33.954703.96470118----گلکسی A8 پلاس ۲۰۱۸2.5305680795∞----گلکسی A8 20182.6005700763∞----آنر ۹2.483.874793.87480124----میت ۱۰ لایت2.421.922791.92283147----اکسپریا XA1 پلاس323.524323.61443122----* تمامی نتایج خط سیر بالا را زومیت با ابزاری خصوصی به‌دست آورده است.ترکیب دقت‌ رنگ مثال‌زدنی و فروغ کمتر از امید

همواره وجود پروفایل‌های رنگی تو رابط کاربری را نکته‌ای مثبت می‌دانیم؛ مسئله‌ای که در گوشی‌های عرضه‌شده با اندروید خالص کمتر شاهدش هستیم. میان‌رده‌ی جدید هواوی همانند دیگر محصولات این شرکت، با دو پروفایل رنگ جزیی Vivid (پروفایل پیش‌فرض) و Normal روانه‌ی راسته می‌شود. پوشش ۹۹.۴ درصدی sRGB در حالت Normal و ۸۹.۲ درصدی فضای DCI P3 داخل حالت Vivid نتیجه‌ی نسبتا مناسبی برای محصولی میان‌رده محسوب می‌شود. البته، معلول ۳۰ لایت پوشش بیشتری از فضای گسترده‌ی P3 را ارائه می‌کند. خطای میانگین نمایش رنگ ۱.۴ درون حالت Normal حقیقتا ممتاز است؛ ولی حالت Vivid نیز خطای ۵.۸ را ارائه می‌کند که با فعال‌بودن گزینه‌‌ی Warm، می‌توان آن را به چهار نیز کاهش رحم. در حالت پیش‌فرض، Vivid رنگ جزیی سفید بسیار سردتر از مقیاس است که می‌توانید با اسلایدر دمای اثر جزیی آن را شخصا مصالحه کرد. 

مورد اسپیکر گوشی ازنظر ظرفیت نغمه عملگرد رضایت‌بخشی دارد؛ اما نباید انتظار بازتولید صدایی با زیروبم مناسب از آن داشت. دیستورشن یا انحنا در ظرفیت صدای زیاد تشخیص‌دادنی است. چنانچه از علاقه‌مندان جدی گوش‌دادن موسیقی با موبایل خود هستید، بهتر است در زمان بیع میان‌رده‌ای همچون پی اسمارت بوسیله فکر بیع هدفون مناسبی همچنین باشید. هدفون‌‌های همراه‌با اثر اسمارت را پیش‌ازاین همراه بسیاری از گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی هواوی دیده‌ایم. حجم نغمه متوسط و راضی‌کننده است. خوشبختانه هواوی فردی صوتی Histen را نیز در تنظیمات صوتی گنجانده که تو زمان یگانگی انواع هدفون‌ها، قادر بوسیله ارائه‌ی صدای عمومیت با شخصی‌سازی مناسب است. این تغییرات در هدفون‌های حرفه‌ای ملموس‌تر هستند و حقیقتا در بهبود تجربه‌ی شنیداری تأثیر دارند. رابط کاربری

پی اسمارت ۲۰۱۹ طبق انتظار، با اندروید ۹ پای و نسخه‌ی نهم رابط کاربری EMUI روانه‌‌ی بازار شده است. تو طی بررسی، این گوشی به‌روزرسانی ۹.۰.۱ را همچنین اخذ و Performance Mode را بوسیله این رابط افزایش کرد. در استفاده‌ی روزمره، لگ‌ آزاردهنده‌‌ای در اثر ۳۰ لایت به‌چشم نمی‌خورد و سرعت کلی حرکت داخل منو‌ها راضی‌کننده است. داخل استعمال از جست‌وجوی نوک تیز که با سوایپ روبه‌پایین داخل صفحه‌ی هوم هویدا می‌شود، گاهی شاهد لگ‌هایی در نمایش اعلان‌ها و فرایند کشویی آن بودیم که چندان به تجربه‌ی کاربری صدمه نمی‌زند. EMUI طرفداران و مخالفان خاص خویشتن را دارد؛ ولی همه با فرارسیدن زمان بازطراحی آن مصالحه دارند. امکانات متنوع، تنها بخشی از ارائه‌ی تجربه‌ی کاربری لذت‌بخش محسوب می‌شود که هواوی به‌خوبی از پسِ آن برآمده است.



بخش Digital Balance بخاطر مدیریت زمان استعمال از گوشی و اپ‌ها (به‌عنوان مسئله‌ای در دنیای مدرن)، گذاشتن رمزعبور روی فایل‌ها و اپلیکیشن‌ها، Screen Recorder بخاطر ثبت ویدئو از ورقه و ژست‌های حرکتی ناوبری دیگر مواردی هستند که داخل رابط کاربری EMUI 9 به‌چشم می‌خورند. نبوغ App Twin همچنین برای استفاده‌ی موازی از پیام‌رسان‌ها با بسیار از یک حساب کاربری به‌کار می‌رود. محدود‌کننده‌ی اجرای اپلیکیشن‌ها در پس‌زمینه به‌صورت پیش‌فرض تو گوشی‌های هواوی فعال است؛ ازاین‌رو، برای جلوگیری از اجرای دوباره‌ی اپ در جلب یا دریافت‌نشدن اعلان، بهتر است از بسرنوشت شوم دچار کردن App Launch در تنظیمات باتری، چنین قابلیتی را بخاطر نرم‌افزارهای دلخواه خود غیرفعال کنید. به‌عنوان مثال، در زمان اجرای فدایی بنچمارک‌های باتری، گوشی به‌صورت خودکار پس از مدتی نرم‌افزار را می‌بست. هواوی این توان را بخاطر بهبود شارژدهی مایه در نظر گرفته که با قدری شخصی‌سازی می‌توانید به‌صورت متعادل از آن استعمال کنید.9 EMUI؛ رابطی با امکانات متنوع، اما نیازمند بازطراحی

یکی از مشکلات در گوشی‌های بزرگ، نمایش راحت اعلان‌ها است. هواوی سوایپ به‌سمت پایین حسگر را برای این کار تو رویت پژمان و سوایپ درون منطقه‌ی خالی صفحه‌ی هوم را به عرضه صفحه‌ی جست‌وجو نوک تیز ویژه داده است. دوبار لمس سریع حسگر در این حالت نیز کامل اعلان‌ها را از صفحه پاک خواهد کرد؛ اما استعمال از آن چندان ساده محو و گاه با اشتباه همراه است. راهکار نرم‌افزاری و الگوریتم‌محور تشخیص چهره سریع العمل ارتکاب می‌کند و نظیر گذشته امکان استفاده از آن به‌صورت تک‌مرحله‌ای و نیازمند سوایپ وجود دارد. برای بازکردن اپلیکیشن‌های حفاظت‌شده با توان App Lock نیز می‌توان از تشخیص چهره استفاده کرد؛ اما به‌دلیل امن تضمین‌نشده‌ی این روش استعمال از آن را توصیه نمی‌کنیم.



شبیه نسخه‌های پیشین، هنوزهم امکان تغییر پوسته (Theme) و انیمیشن تبدیل صفحات و اضافه صفحه‌ی اپلیکیشن‌ها بود دارد. با وجود بهره‌گیری از اندروید ۹، از شیوه‌ی ناوبری گوگل در پی اسمارت ۲۰۱۹ خبری محو و عزب ژست‌های حرکتی و شیوه‌ی سنّتی با آیکون‌های آشنای بازگشت و هوم و اپلیکیشن‌های اخیر در دست است. البته داک شناور همچنان در رابط کاربری حضور دارد؛ اما احتمالا هیچ‌گاه بوسیله کاربرد از آن متقاعد نخواهید شد. شما همچنین تجربه‌ی خود از رابط کاربری هواوی را با ما تو جزء دیدگاه‌ها به‌اشتراک بگذارید.دوربین

پرچم‌داران اخیر هواوی جایگاه مناسبی بخاطر خود در بین دوست‌داران عکاسی با موبایل دست‌وپا کرده‌اند و القابی در برابر پادشاه عکاسی شب را یدک می‌‌کشند. میان‌رده‌های هواوی نیز درون چند سال اخیر، در بخش دوربین پیشرفت‌ کرده‌اند؛ ولی این صعود شیب لازم برای تبدیل گوشی‌های ارزان‌قیمت هواوی بوسیله بهترین ثبت‌کنندگان تصویر بازار را نداشته است. هواوی وظیفه‌ی ثبت تصویر را به حسگری ۱۳ مگاپیکسلی و لنزی عریض با گشودگی f/1.8 واگذار کرده است. حسگر سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی تعبیه‌شده در متعاقب دستگاه همچنین وظیفه‌ی تغذیه‌ی الگوریتم‌های ایجاد جلوه بوکه را برعهده دارد. روی کاغذ با یکی از آشناترین ترکیب‌های سخت‌افزاری دوربین هواوی رو‌به‌رو هستیم که عملکرد ضعیف‌تر درمقایسه‌با پی ۳۰ لایت را مژدگانی می‌دهد. به‌نظر می‌رسد چینی‌ها اثر اسمارت ۲۰۱۹ را با دو حسگر متفاوت ۱۶ (نسخه‌ی بررسی‌شده‌ی زومیت) و ۸ مگاپیکسلی در بخش دوربین سلفی روانه‌‌ی بازار کرده‌اند.

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با عملکرد رضایت‌بخش در سو روز

رابط کاربری تفاوتی با دیگر گوشی‌های سال ۲۰۱۹ هواوی ندارد. به‌صورت پیش‌فرض، حالتی موسوم به AI دردسترس است که با امتیاز ۲۲ دسته‌بندی مختلف و تنظیم خودکار پارامترهایی مشابه نوردهی و کنتراست و رنگ، به ثبت عکس‌های بهتر کمک می‌کند. این استعداد فقط در حالت Photo به‌چشم می‌خورد و به‌صورت پیش‌فرض کوشا است. حالت Night عکاسی نیز که با خیساندن تصاویر با اکسپوژرهای مختلف سعی درون تولید عکس‌های روشن در شب را دارد، در نوار اصلی به‌چشم می‌خورد. حالت‌های تقریبا متشابه Portrate و Aperture نیز همچنان در این نوار دردسترس هستند؛ اما چینی‌‌ها حالت HDR را داخل منو More قرار داده‌اند. گوشی در حالت‌های فعال‌بودن AI، حالت شب، عکاسی پرتره و Aperture تصاویر ۸ مگاپیکسلی ثبت می‌کند. 

در روشنایی کافی، عکس‌های گرفته‌شده با دوربین اصلی از جزئیات راضی‌کننده‌ای برخوردار هستند. البته باید توجه کرد رزولوشن ۸ مگاپیکسلی عکس‌ها در حالت پیش‌فرض بوسیله عملکرد دستگاه در ثبت جزئیات قدری لطمه می‌زند. گسترده‌ی دینامیکی تصاویر ثبت‌شده‌ی معلول اسمارت ۲۰۱۹ در رده‌ی نفیس آن قابل پذیرش است و تصاویر درون اکثر مواقع مشکل حادی ازنظر نوردهی ندارند. رنگ‌ها داخل تصاویر روز، زنده هستند و در شب نیز با بود افت کیفیت رنگ‌ها، هنوز عملکرد رضایت‌بخشی را داخل بخش طعم جزیی شاهد هستیم. استاندارد نویز تصاویر روز،‌ اندکی بیشتر از میان‌رده‌های دیگر هواوی است. فعال‌بودن AI به‌جز تحول خودکار حالت عکاسی، تأثیر چشمگیر و ملموسی تو عکس‌ها ایجاد نمی‌کند. 

داخل عکاسی شبانه، تماشایی از‌بین‌رفتن جزئیات بافت‌ها هستیم؛ اما عکاسی با حالت Night جزئیات را در هر دو ناحیه‌ی تیره و مشهود شمایل گشایش می‌بخشد. نویز در تصاویر حالت Night کاملا واضح است؛ اما تحمل آن ساده‌تر از عکس‌های بی‌جزئیات و تاریک حالت معمولی است. در عکاسی پرتره و مصرف از حالت Aperture با دوربین پشتی،‌ عملکرد الگوریتم امتیاز سرحد و حسگر عمق‌سنج رضایت‌بخش است. البته، این موضوع با سوژه‌های پیچیده آزموده نشد. تک دوربین سلفی دستگاه عملکرد ضعیف‌تری در‌این‌زمینه دارد و اشتباهات در مرزها و مات‌کردن سوژه چندان اندک نیست. 

عکس‌های دوربین اصلی شاید به‌اندازه‌ی پی ۳۰ لایت باجزئیات نباشد؛ ولی عکس‌های باکیفیتی ازنظر جزئیات و رنگ‌ها می‌گیرد. در مذاکره ویدئو باید گفت از فیلم‌برداری 4K و لرزشگیر اپتیکال و الکترونیکی و حتی ویدئو‌ی صحنه‌ی آهسته خبری نیست؛ ازاین‌رو، با رقیب چندان قَدَری در فیلم‌برداری برای میان‌رده‌های محبوب بازار رو‌به‌رو نیستیم. بازده و عملکرد

کرین ۷۱۰، آخرین تراشه‌ی میان‌رده‌ی هواوی، در طیف وسیعی از گوشی‌های این شرکت به‌کار گرفته شده است. این تراشه‌ی ۸ هسته‌ای با لیتوگرافی ۱۲ نانومتری تولید شده و به‌لطف چهار هسته‌ی ۲.۲ گیگاهرتزی Cortex A73 و چهار هسته‌ی ۱.۷ گیگاهرتزی Cortex A53 عملکرد نسبتا راضی‌کننده‌ای، به‌‌ویژه در جزء پردازش‌ نمایش می‌دهد. این تراشه از واحد گرافیکی Mali G51 استفاده می‌کند؛ ازاین‌رو، پیش‌بینی عملکرد ضعیف‌تر درمقایسه‌با رقبای تاسیس کوالکام چندان دورازذهن زدودن. پی اسمارت درون دو میزان ۶۴ و ۳۲ گیگابایتی همراه‌با سه گانه گیگابایت حافظه‌ی رم روانه‌ی بازار شده است. بررسی عملکرد دستگاه را با سرعت خواندن و نوشتن معلومات حافظه آغاز می‌کنیم که با دستیار بنچمارک AndroBench به‌دست آمده است: عملکرد حافظه‌ی ذخیره‌سازی ابزارهای موبایل میان‌رده و پایین‌ردهمدل‌ها / عملکردنرخ خواندن ترتیبی
(مگابایت‌برثانیه)مقدار نوشتن ترتیبی
(مگابایت‌برثانیه)نرخ قرائت کردن ناگهانی
(مگابایت‌برثانیه)ارج نوشتن تصادفی
(مگابایت‌برثانیه)هواوی پی اسمارت ۲۰۱۹۲۹۷.۵۱۵۹.۸۴۴.۱۵۷۸.۲۴هواوی پی ۳۰ لایت۳۰۴.۵۱۲۱۶.۱۹۶۵.۷۳۴۹.۰۳هواوی Y7 Prime 2019۲۹۴.۵۲۱۲۲.۵۸۴۸.۵۱۱۷.۹۸هواوی Y9 2019۲۸۵.۶۱۲۰۰.۱۵۸.۰۲۶۸.۶۱نوکیا X7۲۹۱.۰۲۰۸.۳۵۸۴.۲۱۱۷.۰۶ردمی نوت ۷۲۷۳.۶۵۱۱۹.۹۹۴۹.۶۶۱۵.۸۶نوا ۳۸۷۹.۸۳۱۷۶.۵۳۱۵۰.۵۳۱۵۷.۷۶گلکسی A7 2018۲۹۴.۷۱۱۰۲.۸۲۷۲.۷۸۱۵.۲۵موتو ایکس ۴۲۶۹.۱۲۰۲.۳۸۶۵.۳۹۸۰.۴۳نوکیا ۶.۱۲۷۷.۰۴۱۱۶.۳۹۴۱.۸۴۱۵.۰۲نوکیا ۷ پلاس۲۷۶.۱۸۲۰۲.۵۵۵۵.۵۴۱۷.۶۴ردمی ۵ پلاس۲۸۰.۵۲۲۱۱.۴۱۶۰.۰۷۱۷.۷۹ردمی نوت ۵۲۵۲.۴۱‍‍۱۲۶.۲۴۷.۰۱۱۳.۷۹آنر ۹ لایت۲۶۷.۵۴۱۳۰.۷۱۶۷.۹۵۶۵.۰۷وای ۷ پرایم ۲۰۱۸۲۶۱.۲۳۱۱۹.۵۲۳۶.۴۵۸.۵۱نوا 3e۲۹۶.۲۱۲۰۱.۶۶۴۳.۸۷۲.۶۱اکسپریا ایکس ای ۲ اولترا۲۸۷.۵۵۱۴۱.۲۴۷۶.۲۹۱۰.۱۵اکسپریا ایکس ای ۲۲۶۷.۹۳۱۲۷.۸۵۴۳.۷۶۱۳.۱۷اکسپریا ایکس‌ ای وان اولترا۲۶۲.۸۴۸۵.۳۹۴۲.۳۷۱۲.۱۹گلکسی ای ۸ پلاس۲۹۲.۲۱۹۹.۱۳۷۱.۳۵۹.۳۱گلکسی ای ۸۲۹۹.۲۶۸۶.۶۷۸.۲۸۱۰.۱۳آنر ۹۲۸۱.۷۲۹۷.۷۱۲۸.۳۸۱۳.۸۵* تمامی بنچمارک‌های ذکرشده در این لوله کوچک را زومیت اجرا کرده است.

درکنار قابلیت GPU Turbo هواوی، حالت موسوم به Performance Mode ازطریق به‌روزرسانی‌ای داخل هنگام تجسس ما به معلول اسمارت ۲۰۱۹ افزوده شد؛ ازاین‌رو، تمامی بنچمارک‌ها در دو حالت اجرا شده‌اند. هواوی مدعی است کرین ۷۱۰ درمقایسه‌با کرین ۶۵۹ تو عملکرد تک‌هسته‌ای ۷۵ درصد و داخل عملکرد چندهسته‌ای ۶۸ درصد بهبود یافته است. درادامه، می‌توانید نتایج بنچمارک‌های جای پا اسمارت و مقایسه‌ی آن با دیگر میان‌رده‌‌ها و گوشی‌های اقتصادی میدان را مشاهده کنید: پناد بنچمارک‌ ابزارهای موبایل میان‌رده و پایین‌ردهمحصول / بنچمارکAnTutu 7/63DMarkPCMark
Work 2.0GeekBench 4GFXBenchIceStormUnlimitedSling Shot Extreme Overall / Web Browsing Single / MultiAztec Ruins Vulkan - Normal Tier / OffscreenManhattan 3.1 / OffScreen Car Chase / OffScreenT-Rex / OffScreenOpenGL(Onscreen / Offscreen (FPSپی اسمارت ۲۰۱۹ (Performance)۱۴۰۳۹۶
--۲۱۸۵۱۹۶۳۶۷۲۷
۷۸۲۰۱۵۵۹
۵۴۱۲۴.۹
۵.۷۱۲
۱۴۶.۷
۷.۵۳۶
۳۵پی اسمارت ۲۰۱۹۱۲۴۹۶۰
--۱۶۴۴۷۸۰۶۵۶۳۰
۵۶۳۴۱۵۱۳۵۰۰۳۴.۹
۵.۷۱۱
۱۲۶
۶.۵۳۰
۳۲هواوی اثر ۳۰ لایت
(Performance)۱۴۰۳۱۶
--۲۲۰۶۶۹۷۵۷۰۷۳
۷۶۶۹۱۵۶۰
۵۴۲۷۵.۰
۵.۷۱۳
۱۴۶.۹
۷.۷۳۷
۳۵هواوی پی ۳۰ لایت۱۳۱۰۸۵
--۱۷۰۹۷۸۱۷۵۹۷۳
۵۷۲۳۱۵۴۴
۵۱۱۲۴.۹
۵.۷۱۳
۱۴۶.۹
۷.۷۳۵
۳۴هواوی وای ۷ پرایم ۲۰۱۹۷۲۵۴۷
--۱۲۴۷۶۴۴۶۴۴۷۴
۴۶۶۵۷۵۶
۳۷۹۸۶.۱
۳.۳۱۳
۶.۰۶.۷
۳.۴۳۲
۲۱هواوی وای ۷ پرایم ۲۰۱۸ ۵۹۷۸۹
۴۵۸۱۵۵۸۴۶--۳۹۷۰
۴۴۸۸۶۷۱
۲۸۰۱--۱۰
۴.۶۵.۳
۲.۵۲۶
۱۶هواوی Y9 2019۱۲۶۱۲۸
--۲۰۳۶۲۹۳۶۷۱۰۰
۷۷۷۶۱۶۱۸
۵۵۱۷۴.۷
۵.۳۱۰
۱۱۶.۰
۶.۷۲۶
۲۹نوکیا X7۱۷۰۳۲۹
--۲۸۸۶۰۱۸۳۵۶۶۳۱
۶۳۶۴۱۸۴۰
۵۹۰۰۱۲
۱۳۲۲
۲۳۱۲
۱۳۵۷
۶۶ردمی نوت ۷۱۴۰۶۹۵
--۲۶۲۵۷۱۳۳۱۶۳۴۱
۵۹۰۱۱۶۲۸
۵۸۱۱۷
۸۱۳
۱۵۷.۷
۹.۱۴۴
۵۰نوا ۳۱۹۸۳۸۲
--۳۰۹۲۴۲۷۹۷۷۳۷۵
۷۸۲۹۱۸۸۲
۶۴۲۰۱۵
۲۱۳۱
۳۲۱۹
۲۱۶۰
۱۲۳گلکسی A7 2018۱۲۱۳۶۱
--۱۵۱۴۶۷۳۸۵۴۴۳
۵۳۴۱۱۵۱۴
۴۱۳۷۴.۵
۴.۹۹.۴
۱۰۵.۷
۶.۳۲۹
۳۲موتو ایکس ۴۸۹۳۸۸
۷۰۰۱۹۱۶۷۷۸۸۲۶۵۰۵۹
۵۴۳۸۸۳۳
۴۱۰۸۵.۵
۵.۱۱۰
۹.۶۵.۸
۵.۳۳۱
۲۹نوکیا ۶.۱۸۴۲۴۴
۷۱۳۷۸۱۶۰۶۸--۴۸۵۵
۴۹۲۳۸۸۱
۴۲۳۰--۱۰
۹.۶۵.۹
۵.۵۳۰
۳۰نوکیا ۷ پلاس۱۳۴۸۲۴۱۱۵۷۱۳۲۶۱۴۲--۶۱۰۳
۵۶۰۲۱۶۵۰
۵۸۲۶--۱۴
۱۵۸.۵
۹۴۷
۵۰ردمی ۵ پلاس۷۶۵۴۶
۶۰۰۸۷۱۳۶۴۱--۴۸۹۹
۵۱۴۰۸۷۰
۳۸۷۱--۶.۲
۶.۴۳.۴
۳.۵۱۷
۲۳ردمی نوت ۵۱۱۴۴۵۳
۹۱۸۵۹۱۹۷۶۹--۵۶۰۲
۵۳۰۰۱۳۴۰
۴۹۴۰--۹.۷
۱۰۶.۰
۶.۳۳۴
۳۵آنر ۹ لایت۸۹۰۶۲
۵۰۴۱۲۸۱۱۵--۵۰۵۳
۵۸۹۳۹۳۳
۳۷۰۹--۵.۴
۵.۴۳.۲
۳.۲۱۹
۱۹هواوی نوا 3e۸۸۱۳۰
۷۰۱۷۹۱۱۹۱۶--۴۹۰۷
۵۱۶۵۹۲۷
۳۶۹۲--۵.۳
۵.۱۳.۱
۳.۲۱۹
۱۹گلکسی A8 پلاس--
۷۶۹۸۲۱۴۰۹۱--۴۸۵۹
۴۸۰۸۱۵۰۰
۴۲۱۳--۹.۶
۹.۹۵.۸
۶.۰۳۱
۳۳پی اسمارت۸۷۷۴۷
۶۶۲۹۳۱۲۴۸۴--۴۹۱۰
۵۰۳۴۹۳۹
۳۶۸۴--۵.۴
۵.۴۳.۲
۳.۲۱۹
۱۹گلکسی A8--
۷۶۵۴۳۱۴۲۶۱--۴۹۷۲
۵۰۵۵۱۵۰۱
۴۱۷۵--۹.۵
۹.۹۵.۸
۶.۰۳۱
۳۳* تمامی بنچمارک‌های ذکرشده در این پناد را زومیت اجرا کرده است.

همان‌طورکه در نتایج همچنین مشخص است، اختلاف محسوسی بین پی اسمارت ۲۰۱۹ با دیگر میان‌رده‌های حاضر به کرین ۷۱۰ مشاهده نمی‌شود. تراشه‌های ساخت کوالکام از سری ۶۰۰ و ۷۰۰ در میان‌رده‌های جدید به‌کار رفته‌اند، عملکرد بهتری در بنچمارک‌های گرافیکی از خود مدال می‌دهند؛ ولی فاصله‌ی کرین ۷۱۰ در حصه پردازشی با ساخته‌های کوالکام کمینه می‌شود. 

کرین ۷۱۰؛ تراشه‌‌‌ای قدرتمند داخل پردازش‌های روزانه و چالشی همیشگی در پردازش‌های گرافیکی

فعال‌بودن قابلیت Performance Mode قدرت پردازشی را حداکثر حدودا ۲۰ درصد (در برخی از آزمایش‌ها) افزایش می‌دهد؛ ازاین‌رو، توصیه می‌کنیم برای اجرای بازی‌ها و کارهای وزین حتما این قابلیت را کوشا کنید. برخی از بهترین بازی‌های اندروید، مانند Cyber Hunter، فقط داخل پایین‌ترین تنظیمات روی گوشی‌های مجهز به کرین ۷۱۰ با ارج فریم کم قیمت اجرا‌شدنی هستند. تجربه‌‌ی ورزش ثقل مانند ARK به‌دلیل ارج پایین چندان لذت‌بخش نبود؛ اما اجرای بازی‌هایی مانند آخرین نسخه‌ی Asphalt وضعیت بهتری ازنظر ارزش فریم داشتند و بازی‌های نه‌چندان جدیدی مانند Sky Force Reloaded به‌خوبی روی پی اسمارت ۲۰۱۹ و دیگر گوشی‌های فراهم بوسیله کرین ۷۱۰ ایفا می‌شوند. باتری

ظرفیت باتری پی اسمارت ۲۰۱۹، ۳,۴۰۰ میلی‌آمپرساعت است که درمقایسه‌با بوسیله نسل گذشته بهبود یافته و درمقایسه‌با سری Y ضعیف‌تر شده است. درمجموع سه آزمون پخش ویدئو، بنچمارک PCMark با محور شبیه‌سازی کاربری یومیه و GFXBench با تمرکز بر اختلاط عملکرد و شارژدهی بخاطر این بخش در نظر خمود شده است. تو هر سه گانه آزمون، حالت Performance Mode غیرفعال و روشنایی نمایشگر درون الگوی ۱۰۰ درصد سفید روی ۲۰۰ نیت تنظیم شد. هواوی برای شارژکردن این باتری از شارژ ۵ ولت و ۲ آمپر (۱۰ واتی) بهره گرفته است. این، یعنی شارژ کامل این گوشی حدودا دو ساعت کشش می‌کشد.محصول / آزمایشنمایشگرباتریویدئوGFXBench
Manhattan 3.1PCMark
Work 2.0GeekBenchابعاد و رزولوشنمیلی‌آمپرساعتساعتBattery LifeTime
(min)LongTerm Performance
(Frame)ساعتامتیاز
مدت‌زمانپی اسمارت ۲۰۱۹۶.۲۱ اینچ
۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۳۴۰۰۱۰:۰۶۳۴۱.۲۵۵۴.۸۷:۵۲۴۲۷۵
۷:۴۲پی اسمارت۵.۶۵ اینچ
۲۱۶۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۳۰۰۰۹:۱۰۳۳۶.۸۳۱۴.۲۵:۲۰--هواوی جای پا ۳۰ لایت۶.۱۵ اینچ
۲۳۱۲ × ۱۰۸۰ پیکسل۳۳۴۰۱۱.۰۶۳۱۰۵۵۸.۹۷:۳۷۴۱۰۵
۷:۳۰هواوی Y7 Prime 2019۶.۲۶ اینچ
۱۵۲۰ × ۷۲۰ پیکسل۴۰۰۰۱۶:۴۰۴۵۴.۱۷۷۹.۹۱۱:۵۵۵۷۵۷
۱۶:۳۷هواوی Y9 2019۶.۵ اینچ
۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۴۰۰۰۱۶:۲۷۴۵۲.۳۵۳۸.۰۸:۳۲۴۴۰۱
۸:۰۶نوکیا X7۶.۱۸ اینچ
۲۲۸۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۳۵۰۰۱۱:۰۶۳۶۵.۶۱۳۵۰۸:۳۱۵۳۴۴
۸:۴۹ردمی نوت ۷۶.۳ اینچ
۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۴۰۰۰۱۲:۳۰۳۷۴.۵۷۸۲.۹۹:۵۱۴۰۳۸
۷:۰۸نوا ۳۶.۳ اینچ
۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۳۷۵۰۱۱:۴۰FailedFailed۹:۲۱۲۵۵۶
۴:۴۶گلکسی ای ۷ ۲۰۱۸۶.۰ اینچ
۲۲۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۳۳۰۰۱۴:۱۷۳۴۹.۱۲۴۰.۹۷:۵۳۳۷۷۳
۵:۲۷موتورولا موتو ایکس ۴۵.۲ اینچ
۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۳۰۰۰۱۱:۰۷۳۱۳.۶۶۳۹.۶۱۰:۵۳۳۸۵۱
۸:۱۱نوکیا ۶.۱۵.۵ اینچ
۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۳۰۰۰۱۰:۱۸۳۲۰.۷۶۲۶.۸۷:۴۴۳۰۰۵
۶:۴۰نوکیا ۷ پلاس۶.۰ اینچ
۲۱۶۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۳۸۰۰۱۲:۳۵۳۳۸.۸۸۴۸.۶۱۱:۱۹۳۹۵۳
۷:۰۸ردمی ۵ پلاس۵.۹۹ اینچ
۲۱۶۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۴۰۰۰۱۳:۳۲۶۵۳.۱۳۸۱.۰۱۲:۳۸۵۲۵۱
۱۲:۰۰ردمی نوت ۵۵.۹۹ اینچ
۲۱۶۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۴۰۰۰۱۵:۲۸۵۵۵.۱۶۰۱.۰۱۳:۵۹۶۰۵۳
۱۱:۰۶آنر ۹ لایت۵.۶۵ اینچ
۲۱۶۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۳۰۰۰۸:۲۰۲۶۴.۰۳۱۷.۵۶:۱۲۳۲۷۴
۶:۳۹هواوی Y7 پرایم ۲۰۱۸۵.۹۹ اینچ
۱۴۴۰ × ۷۲۰ پیکسل۳۰۰۰۷:۰۸۲۹۳.۷۶۴۶.۶۵:۴۸۲۳۹۹
۷:۲۲هواوی نوا 3e۵.۸۴ اینچ
۲۲۸۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۳۰۰۰۹:۲۰۲۸۳.۶۳۳۰.۴۵:۲۳۳۲۵۰
۶:۱۴سونی اکسپریا XA2 اولترا۶.۰ اینچ
۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۳۵۸۰۱۲:۳۰۳۶۲.۰۶۴۵.۲۸:۲۰۴۶۹۰
۱۰:۴۳سونی اکسپریا XA2۵.۲ اینچ
۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۳۳۰۰۱۱:۰۶۳۵۸.۳۶۴۷.۹۸:۱۹۴۷۰۱
۹:۰۵سونی اکسپریا XA1‌ اولترا۶.۰ اینچ
۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۲۷۰۰۱۱:۰۷۳۴۹.۳۴۰۹.۰Failed--هواوی میت ۱۰ لایت۵.۹ اینچ
۲۱۶۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۳۳۴۰۹:۰۵۳۰۶.۸۲۵۲.۰۵:۳۸. --سامسونگ گلکسی A8 پلاس۶.۰ اینچ
۲۲۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۳۵۰۰۱۶:۳۵۵۱۴.۶۲۵۴.۰۹:۵۲--سامسونگ گلکسی A8۵.۶ اینچ
۲۲۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۳۰۰۰۱۴:۱۰۳۸۶.۵۲۴۵.۲۷:۳۲--* تمامی بنچمارک‌های ذکرشده در این پناد را زومیت ادا کرده است.

درادامه، می‌توانید نمودارهای مربوط‌به عملکرد و دما و کاهش شارژ برگرفته از آزمون GFXBench را مشاهده کنید. افت عملکرد دستگاه درون کارکردهای وزین به‌وضوح قابل‌مشاهده است و نکته‌ای سلبی محسوب می‌شود.

شارژدهی بهتر درمقایسه‌با طایفه گذشته



نتایج آزمون‌ها نیز تطابق مقبولی با پیش‌بینی‌های ما داشت؛ یعنی به‌لطف پردازنده‌ی کم‌مصرف‌تر و باتری بزرگ‌تر عملکرد شارژدهی درمقایسه‌با سلاله قبلی بهبود یافته است. نتایج آزمون‌های شارژدهی پی اسمارت ۲۰۱۹ و پی ۳۰ لایت تشابه اضافی به یکدیگر دارند. اثر اسمارت ۲۰۱۹ ازنظر شارژدهی، گوشی متوسطی درون میدان میان‌رده‌ها محسوب می‌شود. هواوی دو حالت Power Saving Mode و Ultra Power Saving Mode را همچنین درون تنظیمات گنجانده تا با محدودکردن عملکرد و فعالیت پس‌زمینه‌ی اپلیکیشن‌‌ها به شارژدهی بیشتر محصول کمک کند؛اما مصرف از آن‌ها به مقدار شارژ برای شما رابطه دارد. جمع‌بندی

اثر اسمارت ۲۰۱۹ درزمره‌ی میان‌رده‌های ارزان‌قیمت هواوی داخل راسته قرار می‌گیرد. فلز جای خویشتن را به پلاستیک داده و درنتیجه، با گوشی سبکی رو‌به‌رو هستیم. گوشی به‌هیچ‌وجه حس ‌بی‌کیفیت‌بودن را به کاربر القا نمی‌کند؛ اما نباید انتظارات را داخل این بخش بالا برد. نمایشگر موافق کام روشنایی زیادی ندارد؛ اما دقت اثر جزیی در آن نکته‌ای مثبت محسوب می‌شود. نمایشگر معلول اسمارت را داخل میان‌رده‌های گران‌قیمت‌تر هواوی نیز تجربه کردیم. نکته‌ی دیگر داخل جای پا اسمارت ۲۰۱۹ این است که نسخه‌ی نهم EMUI تفاوتی با نسل‌ قبل نکرده؛ ولی ارائه با اندروید پای، محدودیت مثبتی برای معلول اسمارت محسوب می‌شود. بااین‌حال، این روزها میان‌رده‌هایی با نسخه‌ی ۹ اندروید چندان کمتر نیستند. 

 شارژدهی درمقایسه‌با نسل قبل بهبود ملموسی یافته است؛ ولی شارژر ۱۰ واتی و کاربرد از آستان microUSB نقص‌های اثر اسمارت درون این جزء محسوب می‌شوند. عملکرد کرین ۷۱۰ را بارها در میان‌رده‌های هواوی بررسی کرده‌ایم و آن‌ها را در بخش‌های پردازشی و گرافیکی به‌ترتیب مناسب و ضعیف‌تر از رقبای اسنپدراگون می‌دانیم. عملکرد طاسی پی اسمارت برای میان‌رده‌ای اقتصادی رضایت‌بخش است؛ ولی گزینه‌ی مناسبی برای بازی‌های سنگین محسوب نمی‌شود. همچنین، تو این گوشی با دوربینی کاملا معمولی در این کلاس رو‌به‌رو هستیم و گزینه‌های بهتری در میدان بخاطر علاقه‌مندان به عکاسی وجود دارد.نکات مثبتعرضه با اندروید ۹ پای گشایش طراحی درمقایسه‌با نسل قبلدقت زیاد نمایشگر در ارائه‌ی رنگ‌هانکات منفیروشنایی و کنتراست پایین‌تر از میل نمایشگردرگاه microUSBسرعت پایین شارژشدن دستگاهبیشتر بخوانید:ابتدایی گوشی 5G هواوی ۲۶ اردیبهشت در لندن رونمایی می‌شودهواوی P smart Z معرفی شد؛ نمایشگر ۶.۵۹ اینچی، دوربین کشویی و مقدار اقتصادیجایگزینی دکمه بازگشت به عقب با Swipe درون اندروید Qمقایسه پیکسل 3a و 3a ایکس ال با رقبا

دستیار گوآیدو بنده شد

به گزارش رویترز، درخت سرو اطلاعاتی ونزوئلا ادگار زامبرانو، دستیار پارلمانی خوان گوآیدو، قطب اپوزیسیون و رئیس مجلس ملی ونزوئلا را بازداشت کردند. او نخستین مقامی است که از زمان شورش گوآیدو میوه نوبت نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا بنده می‌شود.

محفل موسسان سرپرست مادورو سه‌شنبه با ابطال اشتی پارلمانی ادگار زامبرانو و جگر قانونگذار دیگر و آغاز پیگرد قضایی آنان موافقت کرد. اپوزیسیون ونزوئلا اما تصمیمات این نهاد را به رسمیت نمی‌شناسند. دربار ممتاز ونزوئلا پیشتر این قانونگذاران را به توطئه، اغتشاش و غدر قاضی کرده بود. همچنین سه نماینده دیگر اپوزیسیون روز چهارشنبه اتهامات مشابهی دریافت کردند.

خوان گوآیدو در نفوذ کردن بوسیله بازداشت کمک پارلمانی خودش تو پیامی توئیتری از این اقدام ابراز حیرت کرد. براساس گزارش‌ها، ادگار زامبرانو به سرویس امنیتی اجازه ادخال به خودرویش را نداده است و آنها بی آرامی مجبور شدند برای واگذاری او از خودروی یدک‌کش استفاده کنند.