موسسه علمی آموزش سامان

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حمید رضایی افزود: این طرح از عصر روز دوشنبه با فعالیت این آویشن ها در حوزه های شهری این شهرستان آغاز شده و از روز شنبه هفته آینده با افزایش این تیم ها به ۱۶۰ مورد در مناطق روستایی منطقه نیز اجرایی می شود.

وی شناسایی، مریض یابی، رهگیری بیماران، گشایش فرآیند درمان مبتلایان را از اهداف اجرای طرح غربالگری خانه به خانه سردار شهید قاسم سلیمانی عنوان کرد و افزود: تو این طرح قطع زنجیره واگذاری ویروس کرونا از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و در اجرای آن مراقبت از بیماران، ایمنی از خانواده های آسیب پذیر و همچنین نظارت پهلو نحوه کنترل ویروس کرونا مورد توجه قرار دارد.

رضایی با اشاره به مشارکت سپاه، شبکه بهداشت، دهیاران، شوراهای اسلامی تو اجرای طرح مراقبت ساختمان به خانه تقریر داشت : پیش بینی می شود در اجرای این طرح که حدود یک ماه طول می کشد، تعداد ۳۲ هزاره خانوار منطقه تحت پوشش قرار گیرند.

وی یادآور شد: به خشکی امدن زمینه پروگرام ریزی های صورت گرفته کلیه مقدمات اجرای این طرح با تهیه امکانات و تجهیزات ارزان در منطقه مهیا شده است.

فرماندار آستانه اشرفیه در ادامه با رمز به اهداف حمایتی طرح گفت: تو راستای اجرای طرح سپهبد شهید قاسم سلیمانی، افراد آسیب پذیر در این شهرستان شناسایی و مورد حمایت فراغت می گیرند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استانگیلان واقع شده و دارای دو بسرنوشت شوم دچار کردن مرکزی و بندرکیاشهر با ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر انباشتگی است.
دکه اصلی شرکت ناران اتوموتیو، تو لندن است. این مجموعه، سال ۲۰۱۷ توسط یک جوان متمول بوسیله نام امیر ناران تأسیس شد که اصالت هندی-افریقایی دارد. بابا او، یک سیاستمدار و تاجر بسیار ثروتمند اهل زیمبابوه است. امیر ناران، پیش تر در سن ۲۳ سالگی یک شرکت خدمات جت های مسافربری انحصاری نیز تأسیس کرده بود.

استیو پگ (Steve Pegg) با سابقه آستان در دپارتمان مهندسی جگوار لندرور، مدیر فنی مشارکت ناران اتوموتیو است. طراح ارشد این مجموعه جانی ونگ (Jowyn Wong) نیز، با طراحی ابرخودرو آپولو IE شهرت دارد.

انبازی سازنده، توانایی های متخصص ناران را در کمیت ابرخودروهای کلاس GT3، مثل استون مارتین ولکان می داند. این محصول، مجهز بوسیله پیشرانه ۵ لیتر V8 توئین توربوشارژ نصب شده تو جلو است که ۱۰۶۲ اسب تبخیر غلبه و ۱۰۳۶ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. ناران، در زمان ۲/۳ لحظه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت و ۴/۵ ثانیه به سرعت ۱۶۰ کیلومتربرساعت می رسد. نهایت سرعت این خودرو، ۳۷۰ کیلومتربرساعت خواهد حیات.









فقدان پیشرانه تو عقب، نکته منفی برای ناران محسوب می شود؛ چراکه سوپراسپرت های میلیون دلاری دنیا، عموما دارای موتور قفا وسط هستند. البته مهندسان شریک سازنده با گمارش پیشرانه در فضای پشت محور، به جای انتصاب روی اکسل جلو، تاحدودی موازنه ناران را گشایش داده اند. این مدل، یک خودرو دو دیفرانسیل است که می تواند با تنظیم راننده، کامل گشتاور تولیدی را به پایه ظهر منتقل درنگ.

بسیاری از تجهیزات فنی ناران، شامل چرخ های کربنی ۲۲ اینچ، بال قفا بزرگ، فنربندی ساخت اوهلینر (Ohlins) و ترمزهای کربن سرامیک برمبو، متشابه میزان های مسابقه ای کلاس GT هستند. سیستم تعلیق این خودرو نیز، قابلیت دگرگونی ارتفاع و عملکرد دارد. وزن بازپسین ناران، به لطف بدنه فیبرکربن، ۱۵۰۰ کیلوگرم خواهد بود و حدود ۱۳۸۰ کیلوگرم، نیروی جرز بر سطح خواهد داشت.

ناران بوسیله صورت کاملا سفارشی با تیراژ محدود به ۴۹ دستگاه تولید می شود. آستانه قیمت این مدل، ۱/۲ میلیون دلار خواهد وجود. شرکت سازنده، سطح بالایی از شخصی سازی را برای ناران پیش فطرت می دهد که تا اینکه نوشتن نام سلیقه روی قد و افزار اتاقک را شامل می شود.بیشتر بخوانید:اولین سری خودروهای تسلا ساخت چین به اروپا رسیدفراری 488GT مودیفیکاتا معرفی شدهاچ بک هوندا سیتی 2021 برای راسته تایلند معرفی شدنسخه افسانه های ارم بوگاتی شیرون اسپرت معرفی شدپورشه تایکان؛ رکورددار دریفت با خودرو برقی
هواوی قصد دارد خلال رویدادی آنلاین از جدید ترین محصولات خود داخل ایران رونمایی درنگ. یکی از اصلی ترین محصولات این شرکت که به نظر می رسد در رویداد چهارشنبه شب معرفی شود، هواوی Y9a است. درکنار این گوشی میان رده، هواوی صبر است از میت ۳۰ پرو و تبلت های متاخر رونمایی کند.

داخل ادامه می توانید رویداد آنلاین هواوی را تماشا کنید:

پخش حی رویداد

تماشا تو آپارت

بوسیله نظر شما آینده محصولات هواوی در ایران چیست؟بیشتر بخوانید:ایلان ماسک در فهرست ثروتمندترین افراد گیتی از بیل گیتس پیشی گرفتاندازه گیری میکرومترها؛ تلاش برای خلق سامانه مکان یابی بهتر از GPSآنر وی 40 احتمالا به تراشه Kirin 9000 مهیا نخواهد بودهواوی گوشی پرچم دار P50 را با پردازنده کرین ۹۰۰۰ بوسیله بازار ارائه خواهد کردچرا استفاده از پلتفرم Unreal Engine در صنعت خودرو عرف خواهد یافت؟
به گزارش همشهری انلاینو به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمود فکری سرمربی تیم استقلال برای ادای توضیحاتی درباره بدرفتاری رخ اندوهناک تو زمان خروج از زمین فتنه در بازی مقابل فولاد خوزستان بوسیله کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.