موسسه علمی آموزش سامان

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از هلث دی نیوز گروهی از پژوهشگران در دانشگاه پوردو داخل خانه دادن ایندیانای آمریکا می گویند با خلق کردن بافتن متفاوتی تو یک سطح فلزی با تاباندن لیزر میتوان آن سطح را با یک باکتری کش بلافاصله بدل کرد.

این پژوهشگران می گویند این تکنیک نمی تواند باعث  کشتن ویروس های از جملهکروناویروس عامل کووید-۱۹ شود، چرا که ویروس ها بیش کوچکتر از باکتری ها هستند.

به گفته این پژوهشگران باکتری ها می توانند روزها روی سطوح فلزی زنده بمانند و عاری از باکتری نگاه داشتن جاهایی قرین دستگیره درها و سایر سطوح می تواند به پیشگیری از انتشار بوسیله کلمه «ابرمیکروب های مقاوم بوسیله آنتی بیوتیک ها» مانند MRSA ( باکتری استافیلوکوک طلایی پایدار بوسیله متی سیلین) کمک بطی ء.

رحیمی رحیمی، استادیار مهندسی مواد در دانشگاه پوردو در این باره گفت: «ما یک تکنیک یک وهله ای بافت دهندگی با لیزر ابداع کرده ایم که می تواد خواص باکتری کش سطح مسی را تقویت درنگ.»

او افزود: «مس به عنوان یک ماده ضدمیکروبی قرن ها مورد استفاده بوده است. اما معمولا ساعت ها طول می کشد تا سطوح مسی غریزی باکتری ها را بکشند.»

رحیمی و همکارانش آزمایش این تکنولوژی جدید را روی فلزات دیگر و پلیمرهایی دیگری تیمار که بخاطر کاهش سربزرگی نمو باکتری داخل ایمپلنت های ارتوپدی یا پوشاننده های زخم های مزمن به کار می روند، آغاز کرده اند.

به گفته این پژوهشگران، این تکنیک نیز ممکن است بر روی آلیاژهای فلزی با خواص شناخته شده ضد باکتری هم به فرمان رود.

این فرآیند با استفاده از لیزر الگوهایی تو مقیاس نانو روی سطح فلز ایجاد می کند. لیف ناهموار و دندانه داری که به این زیبایی بوجود می آید باعث تکثیر مساحت سطح می شود احتمال از بین رفتن باکتری به علت پاره شدن را افزایش می دهد.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، «دعا» یکی از ابزارهای مواجهه با مسائل متنوع زندگی است؛ چه آن کس که خواستگار نمو و پیشرفت معنویت است و چه آن کس که خواستگار رفع سایر فقر های خود؛ چراکه دعا و دعا از بهترین ابزارهای رابطه روح آدم با خداوند متعال است. این عمل بوسیله قدری اهمیت دارد که از آن با کلمه سلاح مؤمن «اَلدُّعَاءُ سِلَاحُ الْمُؤْمِنِ» یاد شده است که در بسیاری اوقات با دعا ــ البته با توجه و اخلاص ــ به سرعت بسیاری از ناملایمات، معضلات و گرفتاری ها پس خورده و گشایش هایی نیز ایجاد می شود. محضر امیرالمؤمنین علی علیه السلام در این باره فرمود: «اِدْفَعُوا أَمْوَاجَ‏ الْبَلَاءِ عَنْکُمْ بِالدُّعَاءِ قَبْلَ وُرُودِ الْبَلَاء؛ پیش از آن که بلا بر شما متوجه شود، با دعا، بلا را دفع کنید.»

بوسیله روزهای پایانی ماه مبارک شعبان المعظّم نزدیک می شویم و در آستانۀ آغاز ماه مبارک رمضان؛ ماه مهمانی خدای متعال قرار داریم؛ این ماه ها بهترین فرصت برای دعا، نیایش و ورد با پروردگار است، البته دعا فقط انحصار در این ماه ها نیست بلکه در هر زمانی نیایش اثرگذار و راهگشا است و باید در هر موقعیتی از سلاح روزی برد.

در روزهای پایانی ماه شعبان از گنجینۀ ورد شعبانیه بی خبر نمانیم.

آیت الله خامنه ای پیشگام معظم نهضت داخل سال ۱۳۶۹ بوسیله اشعار نکات مهمی دربارۀ نیایش و نیایش پرداختند و بهترین نیایش را دعایی معرفی کردند که «از سرمعرفتی عاشقانه به خدا و بصیرتی عارفانه به نیازهای انسان انشاء شده باشد.» متن یادداشت پیشقدم معظم انقلاب در این باره:

«دعا، وسیلۀ مؤمن و ملجأ مضطر و رابطه انسان ضعیف و جاهل با گوهر فیاض معرفت و قدرت است، و بشر بی تماس روحی با خالق و عاری قدر نیاز به غنی بالذات، در عرصه عمر سرگشته و فرسوده و هدر رفته است؛ «قل مایعبؤا بکم ربیّ لولا دعاؤکم»

بهترین دعا آن است که از سر معرفتی عاشقانه به خدا و بصیرتی عارفانه بوسیله نیازهای آدم انشاء شده باشد، و این را فقط تو مکتب پیامبر خالق (صلّی اللَّه محصول وآله وسلّم) و اهل بیت طاهرین او ــ که اوعیه علم پیامبر(ص) و وراث حکمت و بصیرت اویند ــ می قابلیت ضربان. ما بحمداللَّه پس انداز ای بی اختتام از ادعیه مأثوره از اهل بیت (علیهم السّلام) داریم که انس با آن، صفا و معرفت و کمال و محبت می بخشد و بشر را از آلایش ها پاکیزه می سازد.

مناجات مأثوره ماه شعبان ــ که روایت شده بومی بیت (علیهم السّلام) بر آن اصرار داشتند ــ یکی از دعاهایی است که لحن عارفانه و کلمه شیوای آن، با مضامین بسیار والا و سرشار از معارف عالی ای همراه است که نظیر آن را داخل زبان های معمولی و محاورات معمولی نمی توان یافت و اساساً با آن زبان برازنده ادا نیست. این مناجات، نمونه کاملی از تضرع و وصف حال برگزیده ترین بندگان موتمن موجد با معبود و محبوب خود و ذات مقدس ربوبی است، غصه درس معارف است، تیمار اسوه و الگوی عرض حال و درخواست انسان مؤمن از خالق.

ورد های پانزده گانه که از امام ترک العابدین آستان علی بن الحسین (علیه السّلام) نقل شده، گذشته از خصوصیت بارز دعایی مأثور از تبعه بیت (علیهم السّلام)، این مزیت را میلیونر است که بوسیله رابطه حالات متنوع مؤمن، مناجات ها را انشاء فرموده است.

خداوند بوسیله همگی توفیق استفاضه و خودسازی بوسیله برکت این کلمات مبارک را عنایت فرماید.

آمین.» (۶۹/۱۰/۱)
AAآژانسGHAROOOONGHAROOOON پروژه های تحقیقات پیشرفته ی دفاعی آمریکا موسوم به دارپا از اینتل و دانشگاه جورجیا تِک خواسته است تحقیقاتی بخاطر دفاع از جهیز های درس ماشین دربرابر دست موثر ها و ویران مفید های سازمان دهی شده اجرا دهند. حمله هایی که با دست مفید اجسام انجام می شوند، قوه ی تشخیص الگوریتم های یادگیری ماشین را پایین تر تأثیر قرار می دهند. اگرچه چنین اقدام هایی اکنون بیشتر در محیط های آزمایشگاهی اجرا می شوند، احتمال سوءاستفاده از آن ها در سطوح بزرگ وجود دارد.

شرکت امنیتی مک آفی ماه فوریه گزارشی از مشت کاری و فریب سیستم تدریس ماشین منتشر کرد. این گزارش ادعا می کرد محققان توانسته اند درون فضا آزمایشگاهی، با جسباندن یک برچسب پنج سانتی متری روی علامت محدودیت سرعت، سیستم دستیار سرعت یک وسیله خودرو تسلا مدل S S را فریب. دهند درواقع، دست کار کننده باعث شد خودرو خودران ۸۰ کیلومتربرساعت متجاوز از سرعت مجاز رانندگی. کند شهید های وافر دیگری تیمار وجود دارند که درون آن ها، با اقدام های ساده امکان فریب دادن هوش جعلی مهیا شده بود؛ اقدام هایی که تقریبا هر فردی می تواند آن ها را انجام.

دهد دارپا کار بزرگ بالقوه ی دست طرز کار با شعار فریب دادن درک قدر یا بهای چیزی تقلبی را حساسیت می کند و به دنبال این است بوسیله عنوان راه اندازی پیش گام، سیستم هایی بخاطر مقابله با حمله های فریب توسعه. دهد این آژانس یک سال پیش برنامه ای به صیت GARD مخفف Guaranteeing AI Robustness againsr Deception را مطلع. کرد اینتل توافق کرد به نشانی مشارکت اصلی تحقیقات داخل دستور کار ی چهارساله ی سابق الذکر با جورجیا تِک شریک شدن.



کند جیسون مارتین، معماری کردن مبصر اینتل و بازرس برنامه ی DRPA GARD، درباره ی پروژه ی تحقیقاتی می:گوید اینتل و جورجیا تِک با هدف افزایش درک جمعی اکوسیستم از آسیب پذیری های هوش بدلی و یادگیری ماشین شرکت می. کنند تلاش می کنیم بهترین راهکارها درمقابل آسیب پذیری ها توسعه. یابند شرکت ما با این مرام انجام می شود که با تحقیقات نوآورانه و وضع های تکمیلی، تشخیص اشیاء و توانایی فهمیدن بدلی و یادگیری ماشین بخاطر تاثیر بوسیله اقدام های متروک کارانه را بهبود.دهیم مقاله های:مرتبط چرا نیرنگ دادن سیستم های هوش تقلبی مبتنی بر یادگیری عمیق بیش آسان استچگونه از عملکرد انقلابی درایت بدلی پیشگیری

کنیم؟ مشکل اولیه ی راهکارهای کنونی کاهش اثر ویران کاری این است که راهکارها مبتنی بر قوانین و شرایط متوقف. هستند اگر یکی از شرایط شکسته شود، اقدام ویرانه کارانه موفق خواهد. شد از آنجاکه برای انجام اقدام خراب کارانه و فریب نحو های بی شماری بود دارند، باید جهیز بهتری طراحی و مصنوع. شود اینتل می گوید وعده ی نخست تحقیقات به بهترین سازی نبوغ های تشخیص اشیای هوش جعلی ویژه. دارد آن ها به دنبال روشی هستند تا درک قدر یا بهای چیزی مصنوعی تو هر دو حالت عکس و ویدئو، انسجام حساسیت فضایی و مادی و معنای نمایان.

درنگ دکتر هاپا سیگلمن، مدیر دستور کار ی تحقیقاتی دارپا درون دفتر نوآوری های فناوری، سیستمی توسعه می دهد که تقریبا شبیه به سیستم کنف مردم ارتکاب می. درنگ درواقع، می قابلیت پروژه ی او را نوعی جهیز تدریس ماشین در دل سیستم پرورش ماشین دیگر. دانست سیگلمن درباره ی پروژه می:گوید ایده ی کلی سیستم دفاعی مدنظر ما را می توان در جهیز زنهار بدن آدم تیمار مشاهده کرد؛ سیستمی که پس از امتیاز حمله، پهلو آن برنده بازی می شود و مشخصات حمله را به خاطر می. سپارد درنتیجه داخل حمله های مانند آتی، دفاع مشابهی ایفا می. دهد درنهایت، باید به این سطح از اطمینان برسیم که جهیز درس ماشین زنهار است و نمی قابلیت آن را نیرنگ.

داد با افزایش نفوذ سیستم های هوش مصنوعی و پرورش ماشین تو زندگی روزمره ی مردم، حفظ ایمنی آن ها اهمیت بیشتری پیدا می. کند سیستم های هوش بدلی امروزه بسیاری از وظایف تصمیم گیری انسان ها را هم انجام می دهند و درنتیجه، باید پناه و مقاومت بسیاری دربرابر حملات مختلف داشته.باشند بیشتر:بخوانید انویدیا پردازنده گرافیکی پایین رده MX450 را بخاطر لپ تاپ های اقتصادی شناساندن می کندمشخصات پردازنده های گرافیکی DG2 اینتل فاش شد؛ رقیبی قدر برای آمپر انویدیا و RDNA شرکت AMDتاریخ شناساندن و مشخصات پردازنده های نسل دهمی خانواده Comet-S Lake S اینتل فاش شدIBM ادراک مصنوعی خود برای انجام مطالعات روی کووید 19 را دراختیار دانشمندان راحتی می دهدMSI لپ تاپ های جدید گیمینگ حاضر بوسیله پردازنده دوده دهمی اینتل
بوسیله گزارش همشهری آنلاین کاپیتان پرسپولیس تو اقدامی ارزشمند بوسیله یاری آدم شهرش شتافت. سید جلال حسینی کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال، ورزشکار و کاپیتان پرسپولیس که مردمان بندرانزلی است به وفاق نیمه شعبان ۲ هزار بسته مواد غذایی، مواد بهداشتی، ماسک و دستکش به ارزش یک میلیارد تومان به نیازمندان این شهرستان اهدا کرد.

حسینی پیش از این هم هر شب ۴۰۰ جنین غذای گرم بین نیازمندان بندر انزلی توزیع کرد. اهدای مایه های ضد عفونی، برگ پزشکی به مراکز درمانی و تولید ماسک از دیگر اقدامات صدقه این بازیکن فوتبال است.
مشهد- ایرنا- اسماعیل بهمن آبادی روز دوشنبه ۱۸ فروردین افزود: در معلول ورورد سامانه بارشی و وقوع سیل و آبگرفتگی در شهرستان مشهد، شب گذشته ۱۲ فرد گرفتار در سیلاب داخل روستای چشمه انجیر نجات یافتند.

وی تکثیر کرد: تعداد سه گانه تیم سیلاب هلال احمر به ظرفیت ۹ امدادگر بوسیله همراه سه دستگاه خودروی عملیاتی به محل اعزام و طی چندین زمانه عملیات رفتار بوسیله نجات و رهاسازی این افراد از سیلاب کردند.

به خشکی امدن شالوده پیش دماغ راه اندازی بی مو هواشناسی خراسان رضوی، فعالیت سامانه بارشی فعال در این استان ظرف روزهای ۱۷ و ۱۸فروردین بارندگی شدیدی را بوسیله همراه دارد.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، اتحادیه فوتبال اروپا، مجتمع منچسترسیتی را به فکر پوشاندن پیراهنی که داخل ابتدای ورزش برابر رئال مادرید از آن استفاده کرد و لوگوی سرپرست مالی این تیم درون آن بزرگ تر از اندازه معمول بود، جریمه کرد.

پیاده شدن اساس قوانین یوفا، لوگوی حامی مالی مجلس ها در پایین لوگوی کانون باید کوچک تر از ۲۰ سانتی متر باشد، ولی لوگوی روی پیراهن سیتی بزرگ تر از این اندازه بود که باعث جریمه ۳ هزار یورویی این کانون شد.

این در حالیستکه یوفا اخیراً باشگاه سیتی را بوسیله برهان رعایت نکردن قوانین مالی، دو فصل از شرکت تو رقابت های لیگ قهرمانان اروپا محروم کرده حیات.

سزاوار سرزنش ذکر است که سیتی تو این مورد شکایتی نخواهد کرد و این جریمه را داخل روز تعیین شده صیقلی خواهد کرد.
این مقاله ترجمه مشترک طبیب نیما قهرمان و دامون افضلی است که در جوانمردی همشهری آنلاین قرار اندوهناک است.



مقاله حاضر ترجمه ای است از پیغام نیکلاس کریستوف و استیوارت ا. تامپسون که در تاریخ ۲۵ مارس امسال در نیویورک تایمز منتشر شد. نویسندگان مقاله، به طرح ترامپ بخاطر ته اعطا کردن به طرح فاصله گیری اجتماعی در ایالات متحده ظرف دو تا سه هفته آتی پرداخته اند و خطرات احتمالی فرجام اعطا کردن ناگهانی بوسیله اقدامات کنترلی را برشمرده اند. توضیحات نویسندگان بر پایه مدل سازی ها و تحلیل های آماری دال پیاده شدن این است که بازگشت تصادفی فعالیت های اقتصادی و بازگشایی مدارس و دانشگاهها میتواند نتایج فاجعه باری برای ایالات متحده به مرحله آورد. در روزهای ته تعطیلات و بزنگاه تصمیم گیری برای بازگشایی مدارس در ایران، خواندن این یادداشت برای همگی مسئولین یک تکلیف عینی است.

خطرات عادی نمایی شرایط
طرح ترامپ برای ’بازگشایی‘ آمریکا چه خطراتی می تواند داشته باشد
نیکلاس کریستوف و استیوارت ا. تامپسون
۲۵ مارس ۲۰۲۰





فاصله گیری اجتماعی محتوی اعمال محدودیت در ازدحام های بزرگ، تعطیلی مدارس، دورکاری و حکم از منزل و تلاش برای کنف و محکمی بیمارستان ها و توسعه تستهای تشخیصی است. این نمودارها پیاده شدن بنیاد یک مدلسازی همه گیری به قرین سازی بازه زمانی ژانویه تا اواخر اکتبر پرداخته است.

رییس جمهور ترامپ می گوید می خواهد انسان ایالات متحد ’’مشتاقانه مشتاق مقدمه فقره‘‘ داخل دوـ سه هفته ی پیشِ رو، درون عید پاک، باشندـــ با ’’کلیساهایی انباشته از انباشتگی تو سراسر کشورمان‘‘. او و بسیاری از محافظه کاران می گویند نفوذ ما در موافق چیزی که مثل آنفلوانزاست، با درمان هایی همراه ست که امکان پذیر است از خودِ بلای ناگهانی مخرب نم باشد.

ما مدلی تعاملی [خواه دوسویه] را با معاون اپیدمی شناس ها مصنوع ایم تا مدال دهیم چرا بازگشت سریع بوسیله وضعیت معمولی می تواند اشتباهی تاریخی باشد، اشتباهی که به فوران پاشیدن بیماری، بستری شدگان بیمارستان ها و مرگ ومیر منجر می شود.

متخصصان سلامت، درون عوض، سفارش می کنند وضع کنونی، تعطیلی کسب وکارها و فاصله گیری اجتماعی، یک ماه دیگر بی آرامی ادامه یابد تا با کُندشدن پاندمیک و خریدن لحظه بتوانیم تست همگانی را به راسته بفرستیم و پزشکان را با تجهیزات حفاظتی حاضر کنیم. سپس، ودیعه به آن که کجا راحتی داشته باشیم، می توانیم بوسیله استیل ترکردن [محدودیت ها] فکر کردن کنیم و درعین حال برای موج جدیدی از پراکندن مصیبت آماده شویم که این، خود، مستلزم ممنوعیت های جدیدی خواهد بود.

در مدل مادون با حرکت دادن اسلایدر و تغییردادن مدت زمان برقراری اقدامات کنترلی، تأثیر آن ها بر عمر های ازدست رفته خواهید نظر.

با استعمال از مدت زمانی که انتخاب می کنید، این میزان می گوید در فاصله ی ژانویه تا اواخر اکتبر امکان پذیر است ۱۲۶.۵ میلیون نفر تو سراسر ایالات متحد به این ویروس مبتلا شوند (پشته آن روز ۵ ژوئن است با ۳۷.۸ میلیون مبتلا). والا چنین شرایطی ۱.۳ میلیون نفر می میرند و ۱۲۵ میلیون نفر اندوه اشتی پایگاه بازمی یابند. با دستکاری تنظیمات، این ارقام تبدیل خواهد کرد.

این ارقام [البته] بیانگر نوعی دقت کاذب است، چون از آنجا که هنوز کووید-۱۹ را به قدرکافی نمی شناسیم بنابراین نمی توانیم آن را دقیقاً مدل پردازی کنیم. ولی این ارقام حاکی از همان نکته یی است که اپیدمی شناس ها دارند می گویند: به همه ی این دلایل، امید بخاطر بازگشت به وضعیت عادی، مادامی که ویروس تو حال شیوع است و در طبق آن حفاظی نداریم، فقره خطرناکی است. عکس مربوط به این مقاله تراشیدن | منبع عکس euraasiareview

طبیب جامع اینج لِسبی، متخصص امن پزشکی داخل دانشگاه جان هاپکینز، بانگ می دهد: ’’هر کسی که وصیت به ته ی فاصله گیری اجتماعی می کند، حالا، باید کاملاً تعبیر کردن شود که با انجام این حکم ناحیه به چه یکروز خواهد افتاد: کووید وسیعاً، به سرعت و به راه هولناکی گشادگی می یابد و می تواند بالفعل سبب مرگ میلیون ها نفر در سالِ پیشِ رو شود و تأثیرات اجتماعی و اقتصادی عظیمی داشته باشد‘‘.
افراد شکاک متذکر خواهند شد که بوسیله نظرنمی رسد که این اقدامات آن قدر که اضافه ناگهانیِ گستردن این ویروس را به تأخیر می اندازد، مانع آن شوند (در برخی موارد چنان است که این تأثیر فراتر از اطراف یی می جوی که این مقیاس پی می گیرد). چیز دیگری غم هست: ممکن است وقتی این اقدامات کنترلی را راکد کنیم تماشاچی بازگشت دوباره ی [ویروس] باشیم ــــ دست کم تا وقتی به واکسن یا مصونیت گله یی دست یابیم.

با این حال بور گیری مدنی هنوز بی آرامی بوسیله دو قاعده به سود ماست.

اول، می توانیم از این زمان بخاطر استقامت درمانگاه ها و آزمایش روش های درمان استفاده کنیم. دوم، این مداخلات می تواند [شیب] منحنی را صاف کند و سرایت بیماری را به حوالی ی زمانیِ طولانی لطافت گسترش دهد، چندان که زیبایی درمان زمین گیر نشود.

هر مفید هم که انجام دهیم، درد و رنج ناشی از بی آرامی بیماری و حزن تعطیلی تصرف وکار و مدارس مقدور است فزون از حد باشد. در طول رکود بزرگ مقدار بیکاری در ایالات متحد به ۲۵ درصد رسید؛ امروز رییس بانک فدرال رزوِ سنت لوییس، جیمز بولارد، آژیر عدالت که این نما امکان پذیر است بوسیله ۳۰ درصد برسد. امکان پذیر است مردم شغل ها، اندوخته ها و خانه های پایگاه را از مشت بدهند؛ دیگر خبری از پارتی عدول کردن و زناشویی و سوگ و جشن فارغ التحصیلی، چیزهایی که مایه ی معنی دارشدن زندگی و عاطفه دلبستگی بوسیله آن اند، نخواهد بود. ولی روند این است که بالاخره می دانیم چطور، دست کم اندکی، این درد اقتصادی را تسکین دهیم: می توانیم چک های [حمایتی] برای افراد ارسال کنیم و انبازی ها را تشویق کنیم تا کارگران شان را طرد نکنند. هر دویِ این تمهیدات کمی از قوانینی اند که در واشینگتن در مشت بررسی است.

برخی محافظه کاران اسمی گفته اند ارج اش را دارد که برخی از سالخوردگان بخاطر حفظ کردن حرکت اقتصاد قربانی شوند. گلِن بِک به بینندگان گفت: ’’تقدم می دهم بمیرم تا این که اقتصاد نابود شود‘‘.
ولی این دیدگاه دست کمتر دو تصور مغلوط را درون خویشتن منعکس می کند. نخست، آن نیروی بنیادینی که به اقتصاد آسیب می زند نه آیین روزنامه ی فاصله گیری اجتماعی که ویروسی ازـ کنترل ـ بیرون ـ شده است، و بهترین کار برای محافظت از اقتصاد چیزی جز مهار این بلای ناگهانی مسری محو. دوم، درحالی که این منتقدان با ازخودگذشتگی نفس از قربانی کردن خودشان می زنند، این حدس قوی نم است که سیاست های مورد امنیت آن ها منجر بوسیله مرگ بسیاری از سالخوردگان و فقرا شود.

گفتن این که برای حفظ کسب وکارهای کوچک باید اجل سالخوردگان را بپذیریم، انتخاب غلطی است. هرگونه طرحی بخاطر تقلیل از فاصله گیری اجتماعی باید مبتنی بر داده ها و اطلاعات باشد.
دکتر لری بریلیانت، اپیدمی شناس کاردان تو ریشه کنی آبله که اکنون رییس حقوق بگیر به نام ’سرانجام دادن به بلای ناگهانی های شیخ انسداد‘، آژیر می دهد چنانچه ترامپ در جشنواره پاک همگی را به عادت کار بفرستد ’’به نظرم تاریخ آن را بوسیله نشانی اشتباهی بی شمار هنگفت مبصر داوری می کند‘‘.

بریلیانت می گوید احتمالاً لازم حلق کل کشور تعطیل شود، اما برای این امر باید از همه تست بگیریم تا ببینیم کدام مناطق در خطرند و کدام یک خیر. برای تعیین این که چه کسی به کرونا مبتلا شده و اینک ایمن است، بوسیله شدت به آزمایش خون نیاز داریم.

چنانچه کووید-۱۹ آن قدر که فدایی عقیده دارند چیز هولناکی است، معیار ما حاکی از احتمالی عقب مانده و است: شاید عزب سیاق برای کنترل معتمد آن با توقف فراوان طولانیِ فعالیت های اقتصادی ممکن باشد، توقفی که باید به شمارش دیپلماتیک محکم باشد. داخل آن صورت، شاید به سوی سالی از دوره های متناوبِ سخت گیری و کاهش فعالیت های اقتصادی رهسپار باشیم که درون آن با کاهش و تشدیدِ فعالیت های مان این پاندمی حزن بالا می گیرد و فروکش می کند.

طبیب دیوید ن. فیسمن، اپیدمی شناس دانشگاه تورنتو که در ساختن این مدل به ما کمک کرد، می گوید شاید در سال آینده هر زمان که بر حجم آی .سی .یو فشار بیاید مجبور باشیم بر شدت فاصله گیری اجتماعی بیفزاییم و وقتی اوضاع بهبود یابد از شدت آن بکاهیم. فیسمن می گوید: ’’این باعث می شود بوسیله صرفه جویی و انسان ’مجالی‘ بدهیم تا نفسی تازه کنند و تجارت به راه بیفتد‘‘.

نشانه های امیدوارکننده ی حیات دارد از این که فاصله گیری اجتماعی و تعطیلی کسب وکارها می تواند از بالا اپیدمی بکاهد، ثابت قدم شبیه سنگاپور و اجبار ی جنوبی. تو ایتالیا، موارد جدیدِ تأییدشده شروع به کاهش کرده و حساب نتایج تست های مثبتی که دانشگاه واشینگتن انجام داده است، تو سیاتل، ثابت الباقی است.

ظاهراً ترامپ تاحدی به این برهان چنان مصرانه خواستار کاهش محدودیت هاست و بانگ می دهد که ’’نمی توانیم اجازه دهیم مداوا ی این بلای ناگهانی از خودِ آن بدتر باشد‘‘ که کووید-۱۹ را مانند آنفلوانزا می داند. در این میان، خبرنگار پزشکی فاکس نیوز، دکتر مارک سیگل، هم تهمیداتی را که داخل این ماه برای [مقابله] با کروناویروس اتخاذ شده، بوسیله سخره می گیرد: ’’درون بدترین حالت، می تواند آنفلوانزا باشد‘‘.

مدل پردازی این ویروس پهلو این نکته را آشکار می کند که چرا اپیدمی شناس ها تاکید دارند که این ویروسْ آنفلوانزا تراشیدن و چرا نباید انتظار داشته باشیم ظرف چند هفته بوسیله وضعیت عادی برگردیم.
یکی از معیارها این است که یک ویروس چقدر مسری است. R۰ (خواه سنجه ی واگیرداریِ) آنفلوانزا تقریباً ۱.۵ است، یعنی هر شخصِ مبتلا به آنفلوانزایی بوسیله طورمتوسط ۱.۵ نفر را آلوده می درنگ. برعکس، به نظرمی رسد R۰ ی کووید-۱۹، بدون فاصله گیری اجتماعی، احتمالاً ۲.۵ باشد. عکس مربوط به این مقاله محو | منبع عکس USA TODAY

دومین معیار این است که چه تعداد از مبتلاشدگانِ یک ویروس معمولاً نیاز به علیل شدن تو بیمارستان پدیدار می کنند. این نما در آنفلوانزای فصلی تقریباً ۱ درصد است؛ داخل مورد کروناویروس برآوردها از ۵ درصد تا ۲۰ درصد مغایرت می کنند.

افزایش نرخ علیل شدن و بالارفتنِ R۰ زیان های فراوانی به بارمی آورد. محدودیت که بوسیله آنفلوانزا مبتلا شده است، در عرض دو ماه، می تواند منجر بوسیله آلوده شدنِ ۳۸۶ نفر دیگر شود؛ که تعداد انگشت شماری از آن ها درون درمانگاه علیل می شوند. ولی یک ببیمار کووید-۱۹، درون همان دوره ی زمانی، می تواند جهت ابتلای ۹۹.۰۰۰ نفر شود؛ که تقریباً ۲.۰۰۰ نفرشان شاید به بستری شدن در درمانگاه احتیاج واضح کنند.
سنجه ی سوم میزان کُشندگیِ یک ویروس یا ’نرخ اجل ومیر موردیِ‘ آن یا درصد افرادی است که به آن مبتلا می شوند و نهایتاً بوسیله سبب آن می میرند. این رقم برای آنفلوانزا حدود ۰.۱ درصد است. برای کووید-۱۹ ابهامات فراوانی وجود دارد ولی حتی داخل شرایط بهترین اندوه این نما مقدور است ۱۰ برابر بیشتر باشدــــ هرچند داخل کشورهایی نظیر ایتالیا که جمعیت سالخورده یی دارد و ظرفیت بیمارستان ها پُر شده ، این نما کثرت بیشتر بوده است.  

از طبیب تارا سی. اسمیت، اپیدمی شناس دانشگاه دولتی کنت، پرسیدیم او برای عروس و دامادی که از مدت ها قبل بخاطر جشن عروسی قریب الوقوع شان پروگرام ریزی کرده اند (خصوصاً آن ها که از عهده ی برنامه ریزی مجدد رسم برنمی آیند) چه توصیه یی دارد. او گفت: ’’آن ها باید به این تفکر کنند که با این کارشان بقیه را به خطر می اندازند. اگر مسری بیماری با اتفاقی مسرور نظیر عروسی مطلع شود چه؟‘‘
درباره ی آنفلوانزای فصلی با انبوهی سئوالات بی پاسخ کلنجار نمی رویم. ولی در مورد کروناویروس جدید ما در حال ازسرگذراندنِ وضعیت فوق العاده یی هستیم که وادارمان می نرم با اطلاعات مبهمی که در اختیار داریم توازنی دشوار ایجاد کنیم. یکی از درس های بیماری های عالمگیرِ گذشته این است که ’بینش‘ اولیه ی ما از بیماری اغلب اشتباه از آب درمی آید. درس دیگرِ تاریخ این است که هر چه واکنش به بیماری های عالمگیرْ زودتر و شدید نمدار باشد، ارزشمندتر است. در آنفلوانزای عالم گیرِ سال ۱۹۱۸ شهرهایی نظیر سنت لوییس و مو که قاطعانه عمل کردند توانستند عمر های بیشتری را رهایی دهند. تو بحران کنونی هم آن مقدر شدن هایی از دنیا که به طورجدی دست به کار شدند، کشورهایی نظیر کره ی جنوبی و تایوان، بهتر از کشورهایی ادا کرده اند که اندیشه شان انگار آسوده بود، کشورهایی همانند ایتالیا، ایران و ایالات متحد.

بوسیله همین دلیل است که اپیدمی شناس ها و متخصصان مصونیت اشتراکی ثمر آسودگی خاطرِ زودهنگام اعلام خطر می دهند. دکتر پتر جی. هاتِز، ممیز سلامت جهانی در کالج پزشکی بایلور، خواهان حفظ محدودیت ها تا یک ماه دیگر و، پس از آن، ارزیابی دوباره وضعیت است.

بوسیله جایی تو زندگی رسیده ایم که باید تو متن ابهامات کنونی تصمیمات اشکال بگیریم. ما امیدواریم این الگو بوسیله شما معاون می درنگ تا به توازن ها و به وقار تکاپو های مستمری که بخاطر فاصله گیری اجتماعی انجام می شود پی ببرید؛ مجاهدت هایی که نه فقط توسط رییس جمهور که توسط هر کدام از ما تو زندگی های مان اجرا می شود. منبع:

https://www.nytimes.com/interactive/۲۰۲۰/۰۳/۲۵/opinion/coronavirus-trump-reopen-america.html
ASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAکاننOOOONOOOONOOOONOOOONOOOON (Canon)جزو شناخته شده ترین همکاری های سازنده ی دوربینبه شمار می آید و افراد زیادی در بکلی دنیا از محصولات این شریک کاربرد می کنند. پهلو اساس جدیدترین آمار، کانن توانسته است باری دیگر بیشترین سهم از بازار جهانی دوربین های DSLR و عاری آینه را بخاطر هفدهمین سال متواتر (از ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۹) از آن خویشتن کند. 

با نگاهی به میدان دوربین ها هنگام سال های اخیر دانا می شویم که از زمان عرضه ی دوربین انقلابی EOS 300D درون ماه سپتامبر سال ۲۰۰۳، کانن توانسته است کلکسیون ی متنوعی از دوربین های رده بالا و بسیار محبوب را روانه ی راسته کند؛ دوربین هایی که هر یک در زمان عرضه ی خویشتن محصولی رادیکال به حساب می آمدند و توجهات زیادی را به سمت خویشتن دعوت کردند. کانن توانست داخل سال ۲۰۱۹، ۶ دوربین مختلف با لنز برازنده تعویض روانه ی بازار نرم. بدین عادت این باهم اتحاد کردن برای هفدهمین سال متوالی قرار دریافت درون رتبه ی اول برترین شرکت های سازنده ی دوربین های دیجیتال دارای لنز قابل تعویض را (از لحاظ تسهیم راسته) جشن می گیرد. 

کانن در اطلاعیه ی جدید خود می نویسد: «کانن مفتخر است اعلام بطی ء که دوربین های دیجیتالی دارای لنز قابل تعویض این شرکت (یعنی دوربین های DSLR و عاری آینه) توانسته اند باری دیگر زیادترین سهم از میدان را تو اختیار بگیرند. این هفدهمین سال متوالی (از ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۹) است که دوربین های کانن بوسیله این موفقیت مشت مشخص می کنند». مقاله های مرتبط:کانن تو حال کار روی دوربین EOS R R با حسگر ۸۰ مگاپیکسلی یا بیشتر استگزارش سالانه کانن منتشر شد؛ عملکرد نسبتا ضعیف داخل

۲۰۱۹ کانن فعالیت های زیادی در مملکت ی دوربین. دارد این شرکت قطعات و اجزای کلیدی بوسیله کاررفته در محصولات تصویربرداری اش نظیر دوربین های سری EOS را خودش می. سازد کانن نیز سال ها است که بوسیله تولید قطعات حسگرهای تصویر CMOS، پردازنده های تصویر و همچنین لنزهای زیبنده تعویض می. پردازد این شریک شدن مقابل هدف همیشگی اش تلاش دارد محصولات موردبحث را به اسلوب ای بسازد که غم سرعت یدکی داشته باشند، هم به کاربر راحتی منتقل کنند و هم کیفیت تصویر فوقانی را ارائه. 

دهند محصولات کانن تنوع بسیار بالایی دارند؛ از دوربین های بالارده ی قدرتمند که به شکل گسترده توسط عکاسان صنف ای داخل سراسر جهان مورداستفاده قرار می گیرند گرفته تا میزان های کمینه ارج تر که به کاربران معمولی امکان می دهند بدون صرف نفقه ی زیاد، بوسیله محصولی مناسب دست پیدا. کنند این کاربران می توانند از روال محصولات کانن تصاویری حرفه ای و باکیفیت از مناظر و سوژه ها بگیرند و لحظات جذابی را نما. بزنند کانن می گوید منظور دارد زیاد از پیش تنوع محصولاتش را بالا ببرد تا بوسیله نیازهای کاربران درون سراسر گیتی پاسخ.

دهد در عصر تجلی دوربین های دیجیتال مورد لنزی (بازتابی)DSLR ، کانن محصولی مخرب با اشتهار EOS 300D معرفی. کرد این ثمر که کتاب معرفی کردن آن بوسیله سپتامبر ۲۰۰۳ برمی گردد، قیمتی بسیار رقابتی داشت و از طراحی جمع و جور بهره می. گرفت دوربین خاطره انگیز کانن محصولی سبک پیمانه حیات و در همان زمان توانست بیشترین سهم بازار را در اختیار این شریک فراغت. دهد EOS 300D توانست سطر رشد دوربین های DSLR را همواره یواش و نقش مهمی در این شالوده داشته. باشد از آن زمان تاکنون، کانن به تولید محصولات انقلابی امتداد داده است که از بین آن ها می توانیم به دوربین های حرفه ای سری-EOS 1D و نیز سری EOS 5D رمز. کنیم دوربین های توانمندی که متد را برای بایگانی ویدئوی بهتر با دوربین های DSLR همواره.

کردند کانن با معرفی R EOS R System در اکتبر ۲۰۱۸ مدعی شد این اکوسیستم امکانات جدیدی را بوسیله دنیای عکاسی تنقیه. می کند یکی از محصولات مهم این دسته، دوربین صنف ای فول R فریم EOS R و نیز لنزهای RF هستند که به احسان اقتدار های بالای کانن در زمینه ی تولید محصولات نوری را به. تصویر می کشند بوسیله علاوه محصولات دیگری نیز بوسیله گسترس هرچه R بیشتر اکوسیستم. 

EOS R معاون کردند در سال ۲۰۱۹ کانن محصولات متنوع و جذابی را بخاطر علاقه مندان بوسیله دنیای عکاسی در دسترس قرار داد که از بین آن ها می توانیم بوسیله دوربین فول فریم بدون آینه EOS RP در ماه مارس و همچنین یک دوربین DSLR با نام EOS 90D در. ماه سپتامبر رمز کنیم تلاش کانن برای بالا بردن تنوع محصولات عکاسی اش باعث شد این همدستی بتواند باری دیگر بیشترین تسهیم راسته جهانی را به خویشتن خاص دهد و عملکردی بهتر.

از رقبایش داشته باشد کانن در حال حاضر روی تولید دوربین فول فریم بدون آینه EOS. R5 کار می یواش تو این دوربین صنف ای از حسگر فول فریم CMOS جدیدی استفاده شده است که امکان فیلمبرداری مداوم با سرعت بالا. را حاضر می بطی ء این دوربین عملکردی مثال زدنی درون عکاسی خواهد داشت و از بایگانی ویدئو 8K. هم پشتیبانی خواهد کرد افزون پیاده شدن این موارد گفته می شود کانن در حال ساخت ۹ لنز RF متاخر است که از بین آن ها می-توانیم به.استاندارد-RF100.500mm F4 5 7 1 L. IS USM رمز کنیم کانن قصد دارد لنزهای موردبحث را در سال سیال میلادی. 

روانه ی راسته کند کانن درون اطلاعیه ی خود اعلام کرده است که قصد دارد با غلبه روی بهبود فناوری هایش داخل زمینه. ی تصویربرداری فرمان کند بدین عادت کانن خواهد توانست تنوع محصولات اکوسیستم EOS را برای هر دو قسمت قسمت کردن ی دوربین های DSLR و. بدون آینه بالاتر ببرد کانن از قانون اوج بازی کردن تنوع محصولاتش، مفاهیم جدیدی برای حوزه ی عکاسی ستایش خواهد کرد و تا بتواند به احسان با نیازهای روزافزون کاربران داخل. 

سراسر دنیا همگام شود قائم مقام ارشد کانن تو اروپا، خاورمیانه و آفریقا درون تماس با این: «موفقیت جدید می گوید حفظ جایگاه اول بیشترین سهم بازار دوربین های دیجیتالی دارای لنز برازنده تعویض برای هفدهمین سال متوالی، موفقیتی جدید به احصائیه می آید که باید. آن را جشن گرفت این توفیق نیز تسلط و البته شرط کانن در این جزء از میدان. را استحکام می بطی ء کانن با داشتن محصولاتی که در میدان دست افزار اول را می زنند و EOS R5 میزان ی دیگر آن ها خواهد بود، قصد دارد همچنان نوآوری های فنی و نوری را در تمامی».

محصولاتش بوسیله رخ بکشد شما کاربران زومیت چه دیدگاهی

درمورد عملکرد کانن دارید؟ قیمت دوربین، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه ی گوناگون دوربین های DSLR، عاری آینه و دیگر محصولات کانن حاجت دارید را درون. بخش محصولات زومیت بیابید درون این بخش، علاوه کنار مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه ی دو یا چند ثمر درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات.دردسترس شما خواهد حیات مشاهده مسوده:دوربین های کاننبیشتر بخوانید کانن در حال R فرمان روی دوربین EOS R با حسگر ۸۰ مگاپیکسلی خواه بیشتر استدوربین کانن EOS R5 از حالت فیلم برداری 8K تو ۳۰ فریم برثانیه پشتیبانی می کندکاهش ۷۵ درصدی ظرفیت تولید دوربین کانن EOS R5 به دلیل مسری کروناویروس کرونا پنج کارخانه ی کانن را بوسیله-تعطیلی کشاندکانن لنز اقتصادی-105.24 میلی متری F4 7 1 IS STM از سری RF را با
برابر اخبار جدید، اچ معلول با مشارکت انبازی های ولو و مایکروسافت درون حال ساخت هدست واقعیت مجازی جدیدی به نام ریورب جی ۲ (Reverb G2) است. سال گذشته، همراه با معرفی بازی Half-Life: Alyx اخباری فضای مجازی را پر کرد که اچ پی مبتلا فقره روی هدست واقعیت مجازی پیشرفته ای است. حال تیزری ویدئویی در توییتر منتشر شده است که اطلاعاتی جالب از هدست واقعیت مجازی ریورب جی ۲ دراختیارمان قرار می دهد.مقاله های مرتبط:واقعیت مجازی؛ تبدیل بزرگ بعد اینده تو حوزه مصونیت رواناچ پی از کوله پشتی واقعیت مجازی متاخر خود رونمایی کرد

داخل تیزر مذکور، بوسیله نکاتی رمز شده است. هدست واقعیت مجازی اچ پی از ابدار افزاری توانمند برخوردار است. با این حساب، هدست ریورب جی ۲ می تواند محتوای واقعیت مجازی را با کیفیت به مراتب بهتری ارائه کند؛ در مقابل درون توضیحات حساب توییتری همدستی نیز آمده است که هدست متاخر اچ پی معیاری جدید در بازار هدست های واقعیت مجازی خواهد وجود. چنین ادعایی باعث می شود هدست واقعیت مجازی ریورب جی ۲ را هم رده یا حتی توانمندتر از مدل های پرچم دار موجود در راسته بدانیم.

افزون براین، نمایشگرهای استفاده شده داخل هدست واقعیت رمزی اچ معلول گویا استانداردی جدید در میان هدست های واقعیت مجازی بوسیله وجود خواهند آورد. داخل توضیحات گفته شده درون تیزر ویدئویی پخش شده، به برخورداری هدست ریورب جی ۲ از نمایشگری همه جانبه و راحت و سازگار با امتحان ی واقعیت مجازی اشاره شده است.



برخی از کاربران گزارش داده اند پس از مدتی کار با هدست های واقعیت مجازی، دچار سردرد و حالت سرگیجه می شوند. به دیدن می رسد ویژگی های اشاره شده در توییت به این موارد مرتبط است و اجازه ی کاربرد از هدست بدون دچارشدن به حالت شکوفه و سرسام را تقریر می کند. شاید هم قصد از اطلاعات گفته شده، ارائه امتحان ای به مراتب بهتر از محصولات موجود تو بازار باشد. با درنظر دریافت همکاری اچ معلول با باهم اتحاد کردن هایی مانند ولو و مایکروسافت می توان خواهش داشت هدست جدید این شرکت با سرویس های استیم وی آر و ویندوز Mixed Reality سازگار است.

تو تیزر منتشرشده، می توان شباهت طراحی قشری هدست ریورب جی ۲ را با نسل پیشین مشاهده کرد؛ ولی آنچه جلال دارد، ویژگی های سخت افزاری محصول جدید اچ اثر است که متأسفانه اطلاعات متجاوز قدری از مشخصات ابکی افزاری و توان های درنگ افزاری آن منتشر شده است. متأسفانه هنوز قیمت و زمان عرضه ی ریورب جی ۲ مشخص نشده است؛ اما گرایش می رود هم نرخ یا گران تر از آکیولس ریفت اس ۳۹۹ دلاری باشد. باید دیدن شرکت اچ جای پا چه شگفتانه هایی برایمان تهیه دیده است.بیشتر بخوانید:مایکروسافت با مدیر جدید واحد ویندوز، برای دورانی تازه آماده می شودمهندس مایکروسافت قابلیت ها و کارایی DirextX 12 Ultimate API را شرح دادورود قدرتمندترین ابررایانه های دنیا به میدان بخاطر مقابله با کروناتشریح اقدامات مایکروسافت بخاطر عبور از دعوا کرونااولویت استفاده از فضای ابری مایکروسافت با سرو های اورژانس خواهد وجود
اگر از فرع مندان جدی کار با لنزهای موسوم به فیش آی (Fish Eye) هستید، C-4 Precision Optics انتخابی ۳۹ هزاره دلاری به نام 4.9mm F3.5 Hyper Fisheye دارد که بخاطر مانت E فول فریم سونی تولید شده است. این لنزبا ۲۷۰ درجه زاویه ی دید، اقتدار ثبت تصویر از تعاقب صفحه ی کانونی را هم دارد. عکاسان دقیق و فیلم بردارهای حرفه ای می توانند با پرداخت هزینه ای نزدیک بوسیله ۴۰ هزار دلار، از این لنز مصرف کنند. البته امکان دربست کردن لنز هم با صیقل هفته ای ۱،۲۵۰ دلار وجود دارد.مقاله های مرتبط:سونی: مانت E از لنزهای f/0.63 پشتیبانی می کندهرآنچه درباره لنزهای چشم ماهی باید بدانید

لنز جدید پرسیشن اپتیکس، کتاب ی جالبی دارد. راجرسیکالا و تیم Lensrentals درون سال ۲۰۱۵ خبری مبنی پیاده شدن رونمایی از لنز C-4 منتشر کردند که بیشتر مشابه بوسیله دروغ آوریل حیات. در وقوف مذکور، لنزهای متعددی عنوان شده بودند که از میان آن ها می استعداد لنز میکرو چهارسوم 66.6mm F0.666 و لنز فول فریم صنف ای 150mm F1.0 و لنز فول فریم ۲۷۰ منصب ای 4.9mm F3.5 را نام برد.

آخرین لنز از مجموعه ی بالا، با نام اختصاری The Light Bender شناساندن شد. البته امروز دیگر این لنز یک خبر دروغ آوریل نیست و می توان آن را محصولی واقعی دانست. سیکالا داخل مقاله ای که لنز مذکور را تطویل داده بود، نوشت:این لنز نه تنها می تواند همه چیز را از یک سمت عریضی تا سمت دیگر ثبت کند (یعنی زاویه ی دید ۱۸۰ منصب دارد)، بلکه هرآنچه تو عقب سر شما هم باشد را ثبت خواهد کرد.

این لنز توانایی ثبت تصویر با زاویه رویت ۲۷۰ درجه دارد

سیکالا به همراه گروه Lensrentals دربرگیرنده آرون کلوز، برایان کالدول و ویلفرد بیتنر، در فوریه ی ۲۰۱۹ نمونه ی اولیه ی لنز فیش آی را تولید کردند. زمان حال لنز مذکور از بار ی مدل ی اولین بیرون شده است و می قابلیت آن را روی دوربین های مانت E سونی گمارش کرد. همان نعوظ که گفته شد، این لنز زاویه ی دید ۲۷۰ منصب ای دارد و با قطع ۱۲/۹۷ کیلوگرمی، به هیچ اسکناس نمی توان آن را محصولی مرسوم دانست. گروه تولیدکننده برای مونتاژ لنز ۲۷۰ درجه ای، پنج المان اپتیکی لنز با ترویج متجاوز پایین را اختلاط کردند. تو تصویر بالا، معیار ای از عکس ثبت شده با زاویه ی ۲۷۰ درجه را مشاهده می کنید.

بخاطر مقایسه ی لنز ۲۷۰ درجه ی فیش آی 4.9mm F3.5 با لنزهای فیش آی موجود، می قابلیت لنز افسانه ای Nikkor 6mm F2.8 از نیکون را صیت برد که زیاد نایاب است و مقدار دلاری ۶ رقمی دارد. لنز نامدار نیکون، توانایی ثبت تصاویر تا ۲۲۰ درجه زاویه ی دید را دارد.

با مشاهده ی تصاویر لنز هایپر فیش آی، خبردار فرق آن با لنزهای مرسوم می شویم. یک سه پایه ی متناسب تنظیم همراه با لنز ارائه می شود و دوربینرا می توان داخل داخل این چارچوب انتصاب کرد. لنز مذکور، دارای قابلیت های هنگفت فیلم برداری همچنین هست که انواع استفاده خاص را بوسیله استعمال کننده ارائه می بطی ء. درنهایت همان طور که می بینید نمی استعداد آن را مانند یک لنز معمولی فیش آی انتصاب و استفاده کرد. گروه سازنده، یک پست وبلاگی با جزئیات بالا منتشر کرده اند که مراحل مونتاژ و نصب لنز را شرح می دهد. درنهایت همان طور که گفته شد بها لنز C-4 Precision Optics وزن ۳۹ هزار دلار است و می استعداد آن را با نفقه ی سالیانه ۱،۲۴۶ دلار، از سرویس Lensrentals، اجاره کرد.بیشتر بخوانید:انجمن L-Mount یک سال پس از شناساندن داخل چه وضعیتی استراحت دارد؟مشخصات شیرهدار افزاری پلی استیشن 5 سونی منتشر شدسونی اکسپریا پرو از نسخه مقیاس ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار گران خیس استایکس باکس سری ایکس چه تأثیری پیاده شدن صنعت گیمینگ کامپیوترهای شخصی دارد؟اپل به انگیزه عالمگیر کرونا لنز آیفون ۱۲ را از چند سازنده متنوع تأمین خواهد کرد