موسسه علمی آموزش سامان

مدل کوپه از کلاس S، یکی از جذاب ترین محصولات مرسدس بنز درون سال های اخیر محسوب می شود. این مدل در نسخه ی کابریوله (کروک) همراه پیشرانه های قدرتمند AMG نیز تولید شد تا معیار ای از یک خودرو لوکس دودر با توانایی های فنی رفعت باشد.

درون سال ۲۰۱۶، برابوس اقدام بوسیله استواری و بهینه سازی AMG S63 کابریوله کرد. این خودرو، کیت عضو فیبرکربن دربرگیرنده سپر، بالچه عقب و جلوپنجره خصوصی با خط افقی و لوگوی برابوس داشت. درون طرفین سپرها هم، وسایل کروم با طعم جزیی روشن، متفاوت از فام تیره درون بدنه، دیده می شدند.

شرکت آلمانی فوستلا، معمولا به شخصی سازی خودروهای مدرن از نظر بدنه، چرخ و رنگ آمیزی می پردازد. به همین دلیل، برند فوستلا تعلق مند استاندارد های قدرتمند تیونینگ شده از برندهای مشهور متشابه برابوس است تا محصولی با مشخص متفاوت و تفوق فنی ارائه دهد. تو بسیاری موارد، مالکان خودروهای لوکس بوسیله فوستلا مراجعه می کنند تا محصولی متفاوت و چشم گیر داشتند.



فوستلا برای مرسدس S63 برابوس، اقدام به دگرگونی رنگ ادوات کروم جلوپنجره کرده است تا هماهنگی بیشتری با بدنه سبزرنگ خودرو داشته باشد. چرخ های برابوس تیمار با میزان ی ۲۱ اینچ طرح کلاسیک میباخ عوض شده است. خریدار، پدال های فیبرکربن، سو رکاب ورودی اتاقک و کفپوش ویژه نیز سفارش داده است؛ اما اساسی ترین آپشنی که فوستلا عرضه می کند، اثر جزیی قد ای خاص با اشتهار Olea-Green است که ضدخش و کاملا سفارشی بوسیله نظر می رسد.

پیشرانه تیونینگ برابوس برای S63 کابریوله، ۵/۵ لیتر توئین توربروشارژ V8 است که غلبه ۵۷۷ اسب بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتن متر تولید می کند. این محصول درون زمانی کمتر از ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می رسد و نهایت سرعت محدود شده به ۲۵۰ کیلومتربرساعت دارد.

مقدار گلچین شده بخاطر S63 کابریوله تیونینگ برابوس و فوستلا ۱۷۵ هزاره دلار گلچین شده؛ درحالی که دست دوم معیار ۲۰۱۶ با راندمان ۲۲ هزار کیلومتر است. این خودرو با امکانات رفاهی ویژه، متشابه نمایشگر روی شیشه، گرمایش پشت گردن (Air scarf)، دوربین ۳۶۰ منصب و سیستم صوتی حرفه ای، از کامل ترین استاندارد های ساخت مرسدس بنز محسوب می شود.بیشتر بخوانید:خودرو برقی سونی امسال تولید می شودموتورسیکلت سفارشی بی ام و R100 معرفی شدمیانگین منفعت پورشه از تولید هر دستگاه خودرو تقریباً ۱۲ هزاره دلار استنسخه دست ساز از موتورسیکلت بی ام و R18 معرفی شدقدرت مرسدس AMG G63 با تیونینگ پوزایدون تقریبا به اندازه بوگاتی ویرون است
  • ۹۹/۰۶/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی