موسسه علمی آموزش سامان

بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از تسنیم، رضایی کوچی با بیان این که خط راه آهن چابهار به زاهدان دارای نقش مؤثر در اقتصاد کشور و ارجاع لوازم به کشورهای همسایه است و سال آینده بوسیله یکروز برداری می رسد گفت: این خط ریلی داخل ادامه بوسیله استان های خراسان جنوبی، رضوی و شمالی متصل می شود.

وی افزود: خوشبختانه با اتحاد پیشقدم معظم انقلاب همه منابع مورد نیاز برای وحدت چابهار بوسیله شبکه ریلی کشور که قسمت شروع آن از چابهار به زاهدان است، تأمین شده است و پیمانکاران خوبی نیز در این طرح فعالیت می کنند.

رئیس کمیسیون عمران مجلسبا اشاره به بازدید خویشتن از قطعات مختلف مسیر چابهار به زاهدان با اقرار این که تو این حروف مشکل مالی نداریم، افزود: منابع این طرح از مجری توسعه ملی با اذن رهبر تنش تأمین شده است. پیمانکاران مردمان از عموم قرارگاه خاتم الانبیاء و پیمانکاران مقدر شدن مخصوص تو این طرح فعال هستند و درآینده نزدیک تماشایی یکروز برداری از این مسیر خواهیم وجود.

رضایی کوچی گفت: سرمایه گذاری در نحو آهن می تواند در نفع جویی در مصرف سوخت و کاهش آلایندگی ها منافع یدکی برای کشور داشته باشد. با صرف هزینه ناچیز در حوزه راه آهن می توانیم از منابع بیش اضافی صرفه جویی و از آن ها داخل بخش های دیگر استفاده کنیم.

وی با رمز به دستور کار ششم توسعه و ترسیم اهدافی برای روش آهن جمهوری اسلامی ایران، افزود: فرود امدن بوسیله ظرفیت ۳۰ درصدی جابجایی وعده و ۲۰ درصد تسهیم درگذشت مسافر از طریق خطوط ریلی از یکسره این اهداف است که مشارکت راه آهن در این مسیر حرکت می بطی ء. هنوز تعدادی مراکز استان های کشور به اندوه هموار نیستند و در برخی نقاط بوسیله بن عقد می رسیم.

رضایی کوچی به نحو آهن تهران، قم، اصفهان و شیراز اشاره کرد و افزود: این شیار رویه آهن بعد از شیراز ادامه پیدا نمی کند و باید به استان های هرمزگان، خوزستان و بوشهر متصل شود. همین حکم باعث شده که نتوانیم از همه ظرفیت شبکه ریلی ناحیه به طور مناسب استعمال کنیم.

رئیس کمیسیون عمران مجتمع با اشاره به قبول قوانین خوب تو کانون در مملکت روش آهن برای سرمایه گذاری و حمایت از این بخش، افزود: سالانه بیش از ۱۷ هزار نفر فوتی درون جاده های ملک داریم که امروز این جاده ها گنجایش این همگی اسباب نقلیه و جابجایی بار و مسافر را ندارند و باید از ظرفیت ریلی ملک استعمال شود.

رضایی کوچی با اشاره بوسیله سطر سیرت بوسیله جنوب، گفت: دست خط هند بوسیله روسیه از مسیر ایران تکمیل می شود که شبکه ریلی تسهیم اساسی ای در این بنیاد دارد و می تواند بخاطر اقتصاد ملک نقش مؤثری داشته باشد. گشادن ۹۳۰ پروژه مختلف داخل استان سیستان وبلوچستان
  • ۹۹/۰۶/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی