موسسه علمی آموزش سامان

۱۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، پرسنل از اقشار متنوع مردم شهرستان باشت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد امروز پنج شنبه ۲۹ خرداد ماه ۹۹ با تجمع تو مقابل فرمانداری این شهرستان، تایید اعتبارنامه تاجگردون منتخب مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس را مشتاق شدند.

این شلوغی کنندگان با در مشت داشتن پلاکاردهایی تقاضای ثبوت اعتبارنامه تاجگردون را خواستار بودند.

سیدمسعود حسینی فرماندار شهرستان باشت با جناب در میان تجمع کنندگان، ضمن دعوت از آنها بوسیله رعایت قاعده و آرامش گفت: قاعده را رعایت کنید و اجازه دهید از شیوه قانونی این روانی انجام می گیرد. محفل رسیدگی سه گانه شنبه آینده درباره اعتبارنامه تاجگردون اعلام نظر می کند

سخنگوی کمیسیون تفحص مجلس شورای اسلامی گفت که نظر نهایی این کمیسیون درباره اعتبارنامه منتخب گچساران سه شنبه آینده اعلام خواهد شد.

حجت الله فیروزی در این باره اظهار کرد: کمیته ۵ نفره کمیسیون تحقیق بخاطر بررسی اعتبارنامه آقای تاجگردون اولین جلسه خود را سه گانه شنبه بعدازظهر برگزار کرد و سه برنامه برای خود تعریف کرد؛ یکی دیدار با شورای نگهبان که داخل این رابطه به آنها التماس جلسه دادیم و دیگری التماس جلسه با رئیس مجلس که دیدگاه و تدابیر ایشان را بگیریم. هم چنین با توجه بوسیله حیات استعلامی از وزارت اطلاعات، درخواستی هم از وزیر معلومات داشتیم که با مسئول مربوطه در این وابستگی تشکیل جلسه دهیم.

وی افزود: کمیته ۵ نفره حلقه تحقیق اقدامات خویشتن را تا روز دوشنبه هفته آینده انجام خواهد داد و جماعت استفهام همچنین روز سه شنبه هفته آینده، غرض نهایی خود را درباره اعتبارنامه آقای تاجگردون نخبه گچساران خواهد گرفت.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، خلیل رفاقت یا افزود: از همه شرکت های متراکم ساز، سازندگان، دارندگان فناوری های نوین در حوزه ساختمان و فناوری های سبز خانه برای همدستی تو طرح اقدام ملی ساختمانی این استان درخواست شریک شدن و همکاری می شود.

وی یادآورشد: اداره کل طرز وشهرسازی استان تهران در این طرح موظف بوسیله ساخت ۲۴ هزار واحد مسکونی است و در نظر دارد از ظرفیت جزء خصوصی تو اجرای پروگرام های مقدر شدن خانه استفاده کند.

رفاقت خواه اضافه کرد: این اداره کل ترانه دارد با ایجاد اندوه افزایی بین حصه های متنوع ضمن کمک به رونق کسب وکار بخش خصوصی، برنامه های بسرنوشت شوم دچار کردن ساختمان را اجرا کند.

وی خاطرنشان کرد: از همین رو همه تنخواه گذاران پا بر جا و حقوقی سید زمین در محدوده شهرها و تمام واحدهای مسکونی اتمام شده آماده فروش می توانند ضمن ارائه اسناد و مدارک مربوط بوسیله قلمرو خود آمادگی خود را برای مشارکت و همکاری داخل طرح اقدام ملی تولید مسکن تا عاقبت وقت اداری شنبه ۳۱ خرداد به دبیرخانه موسسه کل راه وشهرسازی استان تهران اعلام کنند.

رفاقت خواه ادامه عدل: در اجرای این طرح وزارت راه وشهرسازی مشوق های لازم از جمله اعطای تسهیلات ساخت عاری سپرده یا تسهیلات بیع مسکن، معرفی متقاضیان خرید واحدهای مسکونی و تامین هزینه پیدایش داخل طول اجرا توسط متقاضیان، امکان پیش فروش و داخل قیافه امکان تغییر کاربری اراضی و غیره را برای مشارکت کنندگان بخش خصوصی فراهم می کند.

مرحله ابتدا ثبت اشتهار اقدام ملی مسکن در استان تهران آذر سال ۹۸ آغاز و تو همان هفت روزگار اول ظرفیت ۷۲ هزار نفری پیش بینی شده برای این استان تکمیل شد.
هیوندای کره در بازار خودروهای کارکرده ایران مشهور آشنا و مطمئن است؛ چراکه این شریک شدن جبر ای سالیان زیادی است که باهم اتحاد کردن تجاری ایران محسوب می شود و مصرف کنندگان خودروهای این انبازی داخل ایران کم نیستند؛ بااین حال، ابتیاع هیوندای کارکرده نظیر فروش آن از نمایندگی ها چندان کار آسانی محو و بوسیله مشاوره ی فروش احتیاج دارد.تاریخ ی برند خودروسازی هیوندا اجبار

انبازی خودروسازی هیوندای، مبصر ترین تولیدکننده ی خودرو در کشور کره جنوبی و یکی از شریک شدن های عفیف جهان درون صنعت خودرو، امروزه موفق شده با ارائه گوناگون و اقسام محصولات گوناگون درون کلاس های مختلف خودرویی، تولیدات خویشتن را به بیشتر کشورهای جهان صادر درنگ.

در سال ۱۹۴۶،  چانگ جو یانگ هسته ی اولیه شکل گیری این شرکت خودروسازی را محور گذاری کرد و در ابتدا،  فعالیت های صنعتی ازقبیل پروژه های عمرانی، فولادسازی، کشتی سازی، تجارت، الکترونیک و... را تو دستورکار خویشتن صبر داد. درون سال ۱۹۶۷، یانگ شرکت هیوندای موتور را بوسیله نشانی یکی از مجموعه های اقماری دسته صنعت هیوندای و در فقره بازوی خودروسازی این هلدینگ صنعتی تأسیس کرد.

شرکت هیوندای تو فاتحه به منظور تولید خودرو با شریک فورد بیدار شراکت شد و مونتاژ فورد کورتینا را آغاز کرد. این همدستی تو عهد فعالیتش همکاری با مهندسان و موسسات خودروسازی غربی را در دستورکار خویشتن راحتی عدل و به تدریج توانست خرد و تکنولوژی فراوانی در بنیان ی تولید خودرو به دست آورد؛ بوسیله اختصاص پس از شروع قرن بیست ویکم ، تولیدات شریک هیوندای ازلحاظ نقشه کشی و قوای فنی درمقایسه با گذشته تحولات شگرفی پیدا کردند و با ترفیع چشمگیر مواجه شدند.

محصولات هیوندای داخل میدان ایران نیز بسیار پرطرفدار است و چندین دهه از عرضه ی نخستین نمونه هیوندای به بازار کشور می گذرد. داخل این مدت، شرکت خودروسازی هیوندای محصولات نسبتا متنوع و پرشماری به صورت وارداتی یا مونتاژ در روانه ی جاده های کشورمان کرده است که ازجمله ی آن ها می توان به جناب پرشمار گوناگون هیوندای سوناتا، سانتافه، النترا و... رمز کرد. دراین میان، شرکت کرمان موتور دو مدل هیوندای ورنا و هیوندای آوانته را بوسیله عارض نسبتا انبوه تولید کردند و بوسیله مشتریان ایرانی تحویل دادند. درادامه، ترانه داریم مهم ترین و محبوب ترین محصولات هیوندای داخل راسته ایران را بررسی کنیم که ازجمله گوناگون محصولات کرمان موتور درون میدان است.هیوندای اکسنت

هیوندای اکسنت سدانی جمع وجور و ریزنقش است که از سال ۱۹۹۴ تو خطوط تولید همکاری خودروسازی هیوندای حضور واضح کرد. این خودرو که با صیت هیوندای اکسلهم شناخته می شد، جناب در بازار کشورمان را نیز تجربه کرد. تاکنون، پنج سلاله از هیوندای اکسنت به بازارهای مختلف نمایش شده است و کرمان اتومبیل نسل دوم این خودرو را با عنوان هیوندای ورنا مونتاژ کرده و بوسیله دست مشتریان تو کشور رسانده است. همچنین، تبار چهارم هیوندا اکسنت که بین سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۸ روی خطوط تولید همکاری هیوندای راحتی داشت، به صورت وارداتی و مونتاژی دردسترس خریداران ایرانی قرار خمود است.

هیوندای اکسنت نسل چهارم که به هیوندای اکسنت مونتاژ کرمان موتور نیز نام دارد، از پیشرانه ی چهار سیلندر تنفس طبیعی ۱/۶ لیتری نیرو می گیرد و ۱۲۲ اسب بخار قدرت و ۱۵۶ نیوتن متر گشتاور تولید می کند که به واسطه ی صندوق دنده ی چهارسرعته ی خودکار به سوی چرخ های جلو ارسال می شود. پیشدستی کردن صفر تا صد هیوندای اکسنت سلسله چهارم (RB) برابر با ۱۱/۴ ثانیه است و معیار کاربرد ترکیبی سوخت این خودرو ۱،۰۷۰ کیلوگرمی نیز ۶/۴ لیتر تو ۱۰۰ کیلومتر برآورد می شود. حداکثر سرعت هیوندای اکسنت مونتاژی از ۱۸۴ کیلومتر برساعت فراتر نخواهد رفت.هیوندای النترا

هیوندای النترا یکی دیگر از خودروهای جمع وجور شرکت خودروسازی هیوندای موتورز است که عمدتا در قالب بدنه سدان راهی بازارهای گوناگون شده است. این مدل از سال ۱۹۹۰ در خطوط تولید شرکت هیوندای جناب داشته و تاکنون هفت نسل از آن پا به عرصه بود نهاده است. شرکت کرمان سواری قبیله سوم هیوندا النترا را با نشانی هیوندای آوانته مونتاژ و روانه ی راسته داخل کرد که ازقضا با استقبال درخورتوجه مشتریان مواجه شد.

معروفیت هیوندای النترا درون میدان ایران مدیون دوده پنجم این خودرو است که بین سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ تولید می شد. همکاری آسان اتومبیل هیوندای النترا دوده پنجم را واقف بازار کشورمان کرد و باتوجه به برخورداری از المان های معنوی ساری و اسپرت، در کانون توجه قشر کثیری از خانواده های نسبتا مرفه مرطوب قرار گرفت. نیز در سال های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷، شرکت کرمان موتور نسل ششم هیوندای النترا را بوسیله صورت مونتاژ داخل به مشتریان تحویل داد.

این مدل به پیشرانه ی چهارسیلندر نفس کشیدن طبیعی دولیتری حاضر است که ازطریق مجری دنده ی جگر سرعته خودکار، ۱۵۳ اسب دود غلبه و ۱۹۵ نیوتن متر گشتاور را بوسیله سوی چرخ های محور جلو ارسال می کند. شتاب صفر تا صد ۹/۶ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۰۵ کیلومتر بر روزگار و مصرف سوخت ترکیبی ۷/۵ لیتر در صد کیلومتر، ازجمله ویژگی های متخصص عمده هیوندای النترا AD بوسیله احصائیه می رود.هیوندای سوناتا

سوناتا یکی از سدان های نامی و محبوب باهم اتحاد کردن خودروسازی هیوندای است که چه درون بازار ایران و چه در بازار های متنوع جهان با استقبال بسیار فراخ ی مشتریان رو به رو بوده است. بها مناسب، کابین جادار، تجهیزات باثبات و هزینه ی نگه داری حساب دان ازجمله دلایل محبوبیت هیوندای سوناتا تو جوامع مختلف محسوب می شود. هیوندای سوناتا از سال ۱۹۸۵ دانا بازار شده و تاکنون هشت تبار متنوع را تجربه کرده است. در کشورمان، این خودرو با نسل پنجم خویشتن شناخته شد و نامش پیاده شدن ضابطه زبان ها افتاد؛ ولی طراحی مخرب خاندان ششم این خودرو سبب شد هیوندا سوناتا YF بیش ازپیش درون مجتمع توجه اقشار نسبتا پردرآمد اجتماع ایران قرار گیرد و به یکی از سدان های کمیت متوسط محبوب درون راسته فروش و سودا خودرو کشور تبدیل شود.

قبیله هفتمین سوناتا نیز فرصت محضر درون بازار کشورمان را ظاهر کرد که البته همچون نسل پیشین از آن استقبال نشد. هیوندای سوناتا عمدتا بوسیله پیشرانه ی چهار ستون تنفس غریزی ۲/۴ لیتری مهیا شده است. این خودرو ۱۷۶ اسب بخار قدرت و ۲۲۹ نیوتن متر گشتاور را به کمک جعبه کنگره ی شش سرعته ی خودکار درون سراب هفتم (LF) بوسیله لفظ چرخ های جلو واگذاری می دهد. شتاب صفر تا صد هیوندای سوناتا LF برابر ۹/۵ لحظه و بیشینه ی سرعتش ۲۰۸ کیلومتر بر زمانه است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۱،۵۷۵ کیلوگرمی درحدود هشت لیتر در صد کیلومتر برآورد می شود.هیوندای توسان

هیوندای توسان یک از کراس اورهای معروف هیوندای است که از سال ۲۰۰۵ به زنبیل تولیدات این شرکت رویه جلوه گر کرده و تاکنون سه دودمان آن به مشتریان سراسر جهان تحویل داده شده است. هر سه نسل این خودرو حضرت نسبتا پررنگی در بازار کشورمان داشته اند؛ اما در این بین، طایفه دوم هیوندای توسان به برهان طراحی زیاد دوست داشتنی خیس از نسل پیشین و برخورداری از قابلیت فنی مطلوب، توانست به محبوبیت چشمگیری تو میان مشتریان ایرانی دست پیدا کند. تبار سومین این خودرو، موسوم به هیوندای توسان TL، درون سال ۲۰۱۵ جایگزین توسان ML شد که به دلیل طراحی اسپرت و خوش فرم تر، توجه فرع مندان را به ظهر داشت. بااین حال، هیوندای توسان نسل سوم در ایران صرفا با پیشرانه ی دولیتری عرضه شد که توان متخصص کمتری درون مقایسه با دوده قبل بخاطر آن درون جای پا داشت. پیشرانه ی دولیتری نفس کشیدن طبیعی نسل سوم هیوندای توسان که درون قالب مدل های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ داخل میدان ایران حضور دارد، ۱۵۵ اسب بخار غلبه و ۱۹۲ نیوتن متر گشتاور  تولید می درنگ که بوسیله واسطه ی صندوق دنده ی جگر سرعته ی خودکار روانه ی چرخ های جلو می شود؛ درنتیجه شتابی طبق با ۱۱/۸ لمحه و حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر پیاده شدن ساعت و مصرف سوخت ترکیبی ۸/۳ درون صد کیلومتر برای این کراس اور ملیح و خوش استیل اکراه ای رقم زده است.هیوندای سانتافه

هیوندای سانتافه محبوب ترین و مشهورترین کراس اور مشارکت خودروسازی هیوندای محسوب می شود که هم در ایران و هم در سایر نقاط جهان بسیار محبوب است. بدوی بار درحدود نوزده سال پیش شهرت سانتافه درون فهرست محصولات باهم اتحاد کردن هیوندای مشاهده شد. نسل ابتدا این خودرو شمایل چندان جذابی نداشت؛ اما از تبار دوم بوسیله بعد، طراحان اکراه ای و غیرکره ای شرکت هیوندای تصمیم گرفتند ظاهری جذاب و زیبا را برای این کراس اور اندازه متوسط خود نما بزنند؛ درنتیجه، نسل های دوم و سوم و چهارم هیوندای سانتافه همواره یکی از مدل های قشنگ و دوست داشتنی تولیدی همدستی زور ای به حساب آمده است.

هیوندای سانتافه با خاندان دوم خود پا به بازار ایران گذاشت و با همین دودمان همچنین نام خود را بر قاعده کلمه ها انداخت. طراحی نسل سوم هیوندای سانتافه موسوم به DM که از سال  ۲۰۱۲ روانه ی بازار شد، درمقایسه با گذشته کاملا متمایز و آغازگر تعبیر جدید و عام مدل سازی باهم اتحاد کردن هیوندای بوسیله احصائیه می آمد. هیوندای سانتافه DM در قالب مدل های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ بوسیله راسته ایران گونه پیدا کرده که همه ی مدل هایش از پیشرانه ی چهارسیلندر ۲/۴ لیتری نیرو می گیرد. جدیدترین مقیاس سانتافه موجود تو ایران که به سانتافه DM نیوفیس نامدار است، از پیشرانه ی ۲/۴ لیتری تنقیه مستقیم GDi تقریبا ۱۸۸ اسب تبخیر غلبه و ۲۴۵ نیوتن متر گشتاور قبض می کند. قابلیت نتیجه از این پیشرانه ازطریق جعبه دنده ی شش سرعته ی خودکار به لفظ چرخ های جلو روانه می شود و شتاب صفر تا صد این خودرو  ۱،۶۵۰ کیلوگرمی ۱۱/۶ ثانیه است. ناگفته نماند حداکثر سرعت این میزان ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت و میانگین مصرف سوختش در هر صد کیلومتر درحدود ۸/۵ لیتر اخبار شده است.

حال اگر قصد خرید خودرو هیوندا کارکرده نظیر هیوندای سانتافه، هیوندای سوناتا و... را دارید؛ اما نمی دانید چگونه خودرو خود را با مناسب ترین ارج و کمترین درصد خطر بفروشید، می توانید با رجوع به سایت خودرو 45، نخستین قدم را برای ابتیاع موقت خودرو کارکرده تان را بردارید.  بیشتر بخوانید:خرید اقساطی بدون ضامن برای همگی با دیجی پینرم وسایل حسابداری فروشگاهی دشت؛ راهکاری برای محلول مشکلات زده فروشیرونق بازار محصولات الکترونیکی و دورکاری لاجیتک در عهد همگی گیری کرونافارس کالا؛ لوازم جانبی موبایل درون بازار تهرانآموزش بلاک چین با آکادمی هلاکویی
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، یحیی حسین پور، داخل گفت وگو با خبرنگاران داخل خصوص کلنگ زنی پروژه آبرسانی به عشایر چهارمحال و بختیاری در منطقه بازفت (جیرون لم لمی) شهرستان کوهرنگ، اظهار کرد: در این پروژه حدود ۱۵۸ خانوار عشایری از آب شرب تندرست نصیب مند می شوند.  

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری افرود: بخاطر اجرای این پروژه حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عرض درنظر گرفته شده است و پیش بینی می شود تا عاقبت شهریورماه ۹۹ این پروژه به پایان برسد.  

وی خاطرنشان کرد: طول مسیر لوله کشی پروژه آبرسانی حدود ۱۸ کیلومتر است، حدود ۸ پروژه آبرسانی بخاطر عشایر چهارمحال و بختیاری ستایش شده است که با اجرای این پروژه ها ۷۰۰ خانوار عشایری از نعمت آب تندرست برخوردار می شود و در فداکار از نقاط آبرسانی سیار قطع می شود.  

حسین پور در پایان اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ها حدود ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
به گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از پرس اسوسیشن نوشت: نخستین دوز از یک علاج بالفعل کوویدـ۱۹ به بیماران تنقیه شد.

این دارو سه گانه ماه پس از آن که پژوهشگران در خون اولین بیماران آمریکایی بهبودیافته از کوویدـ۱۹ این آنتی بادی را شناسایی کردند، ساخته شده است.

آنتی بادی ماده ای است که جهیز کنف بدن برای مقابله با عوامل بیماری زا متشابه ویروس ها و باکتری ها (که به آنها آنتی ژن می گویند) تولید می کند.

این دارو LY-CoV۵۵۵ نام گرفته و نتیجه انبازی شرکت های داروسازی آمریکایی لیلی (Lilly) و ابسلرا  (AbCellera) است.

محققان ادعا می کنند این نخستین داروی بالقوه ای است که بوسیله طور عام بخاطر حمله به ویروس جدید کرونا خواه سارس-کوو-۲ (SARS-CoV-۲) عامل کوویدـ۱۹ نقشه کشی شده است.

در این پژوهش، بی خطر بودن و تاثیربخشی دارو روی بیمارانی آزمایش شده است که به دلیل ابتلا به کوویدـ۱۹ در درمانگاه بستری هستند. نتایج این آزمایش تو فرجام ماه ژوئن روبرو می شود.

داخل وعده مقدمه اینکارآزمایی بالینی، یک دوز از دارو از قانون داخل وریدی بوسیله ۳۲ ناتندرست در آمریکا از یکسره درون نیویورک و لوس آنجلس تزریق شده است. اگر این آزمایش موفقیت آمیز باشد، در مرحله دوم کارآزمایی دوا به بیمارانی تزریق می شود که تو بیمارستان بستری نشده اند.

کارشناسان می گویند داروهای از نوع آنتی بادی بی آرامی می توانند برای علاج بیماران و هم برای پیشگیری در افراد آسیب پذیر مثل سالمندان و افراد دچار نقصان دستگاه امنیت بوسیله فرمان روند.
AتیمGHAROOOON و مجموعه سیگنال از سال ۱۳۸۰ باهدف ارتقا هرچه بیشتر و بهتر در عرضه کالای دیجیتال شکل گرفت و داخل کشش سال های بی شمار توانسته با کادر مجرب و خدماتی نوین و باکیفیت و نحو اندازی یک درخت سرو و سایت جدید به نام بروز لوازم رضایتمندی مشتریان خود را در بنیان ی کالای دیجیتال بوسیله مشت آورد.

امروزه خرید کم قیمت یکی از دغدغه های همه مردم است، البته خریدی که علاوه کنار قیمت کم ارزش کیفیت بالایی هم داشته باشد تا مشتری با اطمینان خاطر بتواند کالای دیجیتال مورد نظر خود را خریداری درنگ.

سودا یک وسیله الکترونیکی شرایط اختصاص ای را طلب می کند، حال اگر این فروش به عارض آنلاین و اینترنتی باشد که لازمهٔ آن فراخوانی رضایت مشتری است، سایت بروزکالا با ارائه مشخصات متخصص تمامی کالاها و امکان پس دادن لوازم این بستر را حاضر کرده است تا شما عزیزان با آسودگی تامل سودا خویشتن را ارتکاب دهید.

بروزکالا هموار براین باور است که رضایت مندی مشتری اولویت بیش بالایی دارد و آویشن بروزکالا می کوشد که هر وصیت درون وضعیت مطلوب و تک انتظار به دست مشتری برساند.

یکی از کالا های پرطرفدار بخش ابزار الکترونیک، کنسول بازی و کنسول شوهردار است. سایت بروز کالا این امکان را برای شما مجهز کرده است تا شما عزیزان بتوانید بوسیله راحتی کنسول بازی موردنظر خود را با آسودگی خاطر خریداری کنید. یکی از این خدمات و کالاهایی که در سایت بروز کالا بسیار طرفدار حزن دارد، کنسول های بازی و خانگی است.

مجموعه بروزکالا طولانی تلاش خود را برای ساختن فضایی کنف و بخاطر فروش آنلاین کنسول ورزش شما و سهولت تو گرفتن و خدمات پس از فروش آن کرده است تا شما عزیزان بتوانید از این امکان سایت بروزکالا بهره مند شوید.



تمامی کنسول های خانگی موجود در سایت بروزکالا مدخل بروزترین کنسول های ورزش موجود تو بازار هستند که می توان به کنسول های بازی تحت اشاره کرد:کنسول Playstation 4 Proکنسول بازی مایکروسافت مدل Xbox One Xکنسول Playstation 4 Slimکنسول ورزش مایکروسافتXbox One S

S این کنسول ها و سایر کنسول های خانگی بیشتر تو سایت ابراز لوازم موجود است و شما می توانید پهلو اساس بودجه و سلیقه خود آن ها را خریداری. کنید البته این تمام فردی های سایت بروزکالا برای نمایش کنسول بازی نیست، علاوه بر مشخصات کامل کنسول های بازی، نقد متخصص تمامی کنسول ها و همچنین نظرات سایر خریداران، سرویس خرید و پرداخت آنلاین و پرداخت داخل محل هم تو سایت وجود دارد تا شما با آگاهی کامل و اطمینان خاطر خرید خود را ادا.

دهید سایت ابراز متاع برای اینکه حسن نیت خود و قیمت نهادن به مشتریان خود را ثابت کند از قوانین بازگشت کالا برخوردار است، بوسیله صورتی که اگر مشتریان شریف پس از خرید، با مسائلی پدیدار شوند که در این طور مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در رویت پژمرده شده.

است با توجه به گستردگی گروه های کالای ارائه شده درون وب سایت بروز متاع مشابه کنسول های ورزش و خانگی، کلیه این محصولات که بایدازنظر فیزیکی سالم بوسیله دست مصرف کننده برسند دارای تضمین اختیار و مصونیت فیزیکی.هستند کلام

آخر کنسول بازی یا کنسول خانگی، جعبه ای حیرت آور، مهیج و درعین حال سرگرم کننده، شاید تجربه جنگیدن در میدان مجادله آنقدرهم بی قرار و غمناک نباشد، گریختن از دست آدم خوران بیش هم دور از دسترس نیست، پیاده روی بازی کردن درون زمین تاتر رؤیاهای منچستر یا تشنج آف کشیدن روی آسفالت های.

شهر این ها فقط یکسری از تجربیات بازی کردن با کنسول های ورزش است، زمانی که گیم پد تو دستان شماست وارد دنیای بازی می شوید، دنیایی اگرچه وهمی ولی وصف ناپذیر و بی. نهایت شاید از دو نفر باید سپاسگزاری کرد، یکی ژول ورن که شعر های تخیلی او درهای جدیدی بوسیله ما علامت انصاف و دیگری رالف بائر برای اختراعش که ثابت کرد که داستان های ژول ورن زیاد هم وهمی نبود و می شودآن ها را لمس کرد و در آن عمر.

کرد تفریح جز جدانشدنی زندگی ما است، بازی کردن، بیرون رفتن، مسافرت... و همه باعث ایجاد حس فرح و نشاط می شود، اما اگر شما عزیزان طرفدار بازی های ویدئویی هستید قطعاًبه ظهر خرید یک کنسول بازی خانگی می روید که در سایت بروز لوازم این کسنول های بازی موجود.

است بروز کالا همواره تو سعی است که بهترین ها را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد برای همین هم فضایی امن برای خرید آنلاین شما و دریافت لوازم را سرعت بخشیده است تا شما با اطمینان اندیشه و باکمال آرامش کنسول موردنظر خویشتن را خریداری.نمایید بیشتر:بخوانید سودا محصولات شیائومی از فروشگاه اینترنتی شیائومی 360تلفن ثابت ابری نکسفون چگونه به رشد استارتاپ ها و تصرف وکارهای کوچک سرعت می بخشد؟نوآوری درخشان درون رونمایی رسمی از مای هلوجدیدترین های ریزر را در ادامه پارسه تجربه کنیدمعرفی فروشگاه اینترنتی
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایسنا، مقابل تصمیمات قضا و قدر صبر شده برای زنهار از آسیب های ویروس کرونا تمامی خانوارهای یارانه بگیر که تعداد آنها بوسیله حدود ۲۳ میلیون خانوار می رسد، سرگشاده اخذ وام یک میلیونی شوند و طی فرآیند درود شده آن ها باید پس ازآن از گرفتن پیامک وزارت ارتباطات درخواست خود را اعلام کنند و با تلفن همراه بوسیله صیت سرپرست خانوار به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند تا بین مشمولان راحتی گیرند.

علاوه براین، تسهیلات یک میلیونی به عارض قرض الحسنه به شمار یارانه متقاضیان واریز و خلال ۳۰ ماه با اقساط ۳۵ هزاره تومانی بازپرداخت می شود.

این قرضه داخل دو مرحله که حدود ۱۹ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه صیقل آن بوده، به احصائیه یارانه بگیران واریز شده و بار سوم آن که مربوط بوسیله خانوارهایی است که به برهان مشکلاتی همچون مسدودی حساب، شماره حساب اشتباه، حاضر بودن سازگاری شماره حساب با کد ملی ارسالی، نامعتبر بودن اطلاعات معرفی شده و سایر خطاها شرایط واریز برای آن ها مجهز نشده است و طبق اعلام بانک مرکزی باید این مشکلات داخل هفته آخر اردیبشهت ماه برطرف می شد تا وضعیت برای واریزی وعده سوم هم مهیا شود.

آنچه بانک مرکزی تا ۱۸ اردیبهشت ماه اعلام کرده، از تعداد ۷۷۵ هزار و ۳۹۴ کار تسهیلات زیبنده صیقلی به یارانه بگیران (براساس سیاهه اعلامی از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها)، ۷۷۲ هزاره و ۹۳۰ امر از تسهیلات موصوف (کمیت ۹۹.۷ درصد) صیقلی شده است.

همچنین، با احتساب تسهیلات پرداختی مراحل اول و دوم تاکنون از تعداد ۲۰ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۹۷۳ خانوار شناساندن شده از سوی دایره هدفمندسازی یارانه ها، تعداد ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۸۶ سرپرست خانوار تسهیلات یک میلیون ریالی را دریافت کرده اند.

از آنجاکه ۲۳ میلیون نفر خانوار یارانه بگیر سرگشاده این طرح هستند ولی با محاسبه پرداختی های این وام تاکنون دو میلیون و ۸۱۵ هزار و ۶۱۴ خانوار یارانه بگیر بوسیله دلیل مشکلات ذکر شده نتوانسته اند وام خود را اخذ کنند که براساس آخرین آمار اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه مدنی از این تعداد برخی تمایلی به دریافت وام ندارند و تعدادی سیم کارت به شهرت شان نیست که برای افرادی که فاقد سیم کارت هستند خرید آنلاین سیم کارت درنظر اندوهناک شده است.

پیش از این نیز این وزارتخانه اعلام کرده حیات که ١٠ خرداد بوسیله عنوان آخرین زود برای ثبت نام وام یک میلیون تومانی در دیدن گرفته شده و این زود تمدید نمی شود. با این تفاسیر، دو روز دیگر آخرین مهلت واریز وام یک میلیون تومانی است و سپس پرونده قرضه یک میلیونی از نگرش یارانه سپرده می شود.
درمیان دنیاگیری ویروس کرونا، میلیاردها حشره ی گرسنه بوسیله تهدیدی درجهت خلق قحطی تغییر شده اند. دسته های بسیار بزرگ ملخ های صحرایی با اشتهایی اکید برای محصولات کشت مهمی مانند تِف، گندم و سورگوم درحال لول روی شاخ آفریقا، خاورمیانه و جنوب آسیا هستند و محصولات زراعت و مراتع را بوسیله خرابی می کشانند.

طبق اعلام موسسه خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو)، پیش دماغ می شد که امسال درمجموع ۴۲ میلیون نفر در شرق آفریقا و یمن با ناامنی غذایی حاد مواجه شوند. ملخ ها و زمان حال ویروس کرونای جدید، می توانند افراد بیشتری را تا سرحد گرسنگی بکشانند. برای کشورهایی مانند کنیا، سومالی و اتیوپی، حمله ی ملخ ها داخل سال جاری بدترین هجومی است که طی دهه های گذشته رخساره داده است و میلیاردها حشره بوسیله شکل قسمت قسمت کردن های ارشد تو صدها هزار هکتار زمین اتساع پیدا کرده اند.

گروه های ملخ ها نیز وارد یمن، ایران، پاکستان و هند شده و محصولات کشاورزی را مورد تهدید صبر داده اند. در این وضعیت، هند با رسیدن چرخند آمفان درحال جدیت برای تخلیه ی میلیون ها نفر از مردم است و اکنون حشرات طماع بیشتری در وضع این قلمرو هستند. دسته های اخیر ملخ تو فدایی مناطق تقریبا ۱۰۰ درصد محصولات کشاورزی را بلعیده اند. در مواقعی، گروه های ملخ چنان متراکم هستند که حتی هواپیماها را مجبور به انحراف می کنند. مقامات رسمی درون ایران گزارش کرده اند که پس از اشاعه آفت کش ها در مناطق درگیر، لایه ای از ملخ های مرده بوسیله رفعت ۱۵ سانتی متر تشکیل شد. مهاری تسفایوهانس، رئیس ارشد اطلاعات و پیش دماغ راه اندازی کنترل ملخ های صحرایی شرق آفریقا گفت:من درون ماخذ ی ملخ ها امتحان ی یدکی دارم اما این اولین جنین است که چنین دسته ی بزرگی از ملخ ها را می بینم.

هجوم ملخ ها پدیده ی نامنظمی است و در فدایی سال ها دیده نمی شود. ولی وضعیت هوایی و اقلیمی طی چند سال گذشته باعث شده است که شرایط مناسبی برای رونق این حشرات حریص فراهم شود. آن ها خصوصا در دوران حساسی رسیده اند که بسیاری از کشورها محبوس درگیری های طولانی، کمبود منابع و اکنون دنیاگیری کووید ۱۹ هستند. درون این شرایط، امکان پذیر است یک بحران انسانی پیش رو باشد.چرا ملخ ها گروه هایی را تشکیل می دهند

لوکاست (Locust) به چندین وضع از ملخ های شاخ کوتاه اشاره دارد که می توانند در شرایط مناسب رفتار و نمایان خود را بوسیله کلی تغییر دهند. از حدود ۷ هزار گونه از این ملخ ها، حدود ۲۰ سیاق بوسیله نشانی لوکاست پا بر جا درنظر گرفته می شوند. آن ها تو طولانی قاره ها به سوا جنوبگان دیده می شوند. اگرچه در بسیاری از مناطق بوسیله ندرت در تعداد کافی گرد هم می آیند تا دسته ای را تشکیل دهند.

طرز ی مسئول هجوم های اخیر در آفریقا و آسیا ملخ صحرایی با نام علمی Schistocerca gregaria است. این ملخ معمولا در گرا بوده و زندگی انفرادی را در پیش می گیرد. اما گاهی اوقات، شرایط محیطی ایده آل موجب ترکیدن پری آن می شود. این موجودات خویشتن گرا، در مشارکت نزدیک و طولانی مدت بوسیله چیزی دگرگونی می شوند که دانشمندان آن را اجتماعی می خوانند. در این حالت، آن ها بوسیله جای افراد بی نظم، بوسیله رخ همگام با هم لول و انجام می کنند. البته این فقط شخصیت آن ها نیست که تبدیل می نرم. ملخ های صحرایی از رنگ سبز یا قهوه ای خالدار بوسیله زرد برملا درمی آیند. شکل آن ها نیز تغییر می کند. درمقایسه با جنین ی انفرادی، پیمانه ی بدن کوچک پر حرارت و اندازه ی مغز آن ها بزرگ تر است. تغییرات رفتاری ممکن است طی چند شایسته کردن رخ دهد درحالی که تغییرات جسمانی زمان بیشتری می برد.



ملخ صحرایی وقتی از کود ی تکی (چپ) بیدار مرحله ی اجتماعی (راست) می شود، دستخوش تغییرات فیزیکی می شود

ملخ ها پس از انتقال به مرحله ی اجتماعی، گروه هایی با حدود ۱۵۰ میلیون نمونه در هر کیلومتر مربع تشکیل می دهند. این ۱۵۰ میلیون ملخ، هر روز به اندازه ی ۳۵ هزاره انسان طعام می خورند. براساس گزارش فائو، امسال دسته هایی دیده شده اند که داخل مساحتی برابر ۲۴۰۰ کیلومتر مربع گسترش داشته اند. این گروه های ملخ، سوار به خشکی امدن امواج دمل می توانند بیش از ۱۶۰ کیلومتر در روز سفر کنند و تقریبا تمام پوشش گیاهی حروف خود را می بلعند. این مقیاس، سرعت و تخریب دسته های ملخ آن ها را به یک سربزرگی بین المللی بخاطر کشت مبدل می کند. هوجون سونگ، حشره شناس دانشگاه اِی اَند اِم تگزاس هنگام ایمیلی گفت: «ملخ ها به مرزهای دیپلماتیک جاه نمی گذارند و به آسانی می توانند بوسیله کشورهای مجاور حمله کنند.»

وضعیت هوایی و اقلیمی امسال موجب ایجاد دسته های بزرگ لطافت از ملخ ها شد. بارش باران منجر بوسیله انفجار اخیر جمعیتی درون این حشرات خصوصا در شرق آفریقا و خاورمیانه شد. این امر تاحدودی ناشی از تغییر تو دوقطبی اقیانوس هند حیات که الگویی از تغییرات شیب دما داخل اقیانوس هند است. محمد ازهر احسان، پژوهشگر اداره ی تحقیقات بین المللی اقلیم و جامعه (IRI) در موسسه ی زمین دانشگاه کلمبیا گفت:جانب غربی اقیانوس هند درمقایسه با سمت شرقی آن به طور غیرعادی گرم وجود. بنابراین وقتی سمت غربی گرم بود، دود اضافی داخل آن جا اتفاق افتاد و آن تبخیر به بارندگی تغییر شد.

لغزان دماییِ همراه با دوقطبی اقیانوس هند که در سال ۲۰۱۹ رخ داد، تقریبا در دهه های اخیر بی سابقه بود. این پدیده سبب بارندگی های سیلاب آسا در شرق افریقا، یمن و هند شد که برخی از آن ها شدیدترین بارندگی هایی بود که در کشش دو دهه ی اخیر دیده شده بود. بارش جهت سیل شد و صدها نفر را مجبور بوسیله صرفنظر مسکن های خود کرد. اگرچه با تعاقب نشینی آب، گیاهان به سرعت شکوفا شدند. این فراوانی ناگهانی موجب شد ملخ ها نسبت به زمان کمیابی غذا خصوصا درون مناطقی که به نعوظ معمول خشک و بدون از گیاه است، سریع تر تجمع کرده و تولیدمثل کنند.



انیمیشن ارتفاع اتساع پوشش گیاهی را در شاخ آفریقا، خاورمیانه و جنوب آسیا پس از بارش های سنگین سال ۲۰۱۹، علامت می دهد. این گیاهان سبز به افزایش جمعیت های ملخ دستیار کردند.

حشرات در مناطق غنی از پوشش گیاهی جمع شدند، خوردنی خوردند، جفتگیری و دانه گذاری کردند. بارش نیز به متولدشدن دانه های خفته ی ملخ ها که برخی از آن ها مربوط به چندین سال پیش بود، دستیار کرد. این فرزندان درون جهانی از فراوانی به دنیا آمدند که بخاطر تغذیه دارای مزارعی از گیاهان ابتکاری و آبدار وجود. این جنین ی مقدماتی در حرکت دورانی ی زندگی ملخ ها یعنی وقتی که آن ها جهنده (hopper) خواه پوره (nymph) نامیده می شوند، عمده ترین فرصت برای واداشتن از خلق دسته های ملخ است. از آن جایی که آن ها هنوز دارای بال های بالغ نیستند، تمایلی به دور شدن ندارند. سونگ گفت:مهم این است که نشان افزایش جمعیت را داخل مراحل اولیه و زمانی که ملخ ها به شکل پوره درحال تجمع هستند، تشخیص دهیم. وقتی آن ها پوره هستند (ملخ های نابالغی که هنوز بال درنیاورده اند)، کنترل آن ها آسان زیرفون است. وقتی آن ها کبیر شده و به تصعید درمی آیند، کنترل آن ها بسیار بغرنج می شود.

این ملخ های بالغ کبیر پس از مرحله ی جهنده بیش از همیشه مخرب هستند، زیرا متحرک بوده و زیاد گرسنه اند. کیت کرسمن، مامور بزرگ پیش بینی ملخ در فائو گفت: «من می خواهم بگویم آن ها مانند نوجوانان گرسنه هستند. آن ها بیش کوشا و زیاد گرسنه هستند.»

وقتی غذاهای محلی، چه پوشش گیاهی مردمان چه محصولات کشاورزی، بلعیده شود، ملخ ها به پرواز درآمده و به عقب غذای اتیه خود می گردند. ملخ ها حدود یک ماه را در این مرحله می گذارنند و آماده ی تخمگذاری هستند. بعد شمار ملخ ها بوسیله طور تصاعدی بلندی می جوی و هر نسل ۲۰ برابر می شود. این حرکت دورانی تداوم پیدا کرده و شکستن آن دشوار است.



دسته های ملخ صحرایی آماده ی پراکنش داخل مناطق مختلفدولت ها چگونه درمیان دنیاگیری با ملخ ها مبارزه می کنند

ملخ ها هزاران سال است که تهدیدی برای بشریت هستند اما پیش بینی آن ها همچنان دشوار است. با گذشت سال ها و با عبور از شیوع های بنیانی ، کشورها به آسانی این مساله را مورد جهالت راحتی می دهند. اولین علائم قسمت قسمت کردن های ملخ در راه، اغلب در مناطق دورافتاده بی پرده می شود، بنابراین بازرسی بسرنوشت شوم دچار کردن مهمی از استراتژی کنترل ملخ ها است. جان فورلو، دستیار توسعه ی بین المللی و انسانی IRI گفت:مقاله های مرتبط:هجوم ملخ های صحرایی؛ چالشی موکد برای دولت ها و محققانبحران هجوم ملخ های صحرایی؛ سودان جنوبی بدیع ترین سرزمین درگیردر آن اطراف، خصوصا در جا هایی که به طور متعارف بارندگی یدکی ندارد، افرادی برای نظات پیاده شدن این مساله وجود ندارد. بنابراین مقدور است ملخ ها درون مکان هایی جفتگیری و تولیدمثل کنند ولی شما از آن معارفه نداشته باشید و سپس وقتی آن ها به یک جمعیت خاص برسند، دیگر کنترل آن ها شاق می شود.

پس از شناسایی یک دسته ملخ احتمالی، پاسخ اصلی استفاده از آفت کش ها است که با استفاده از وسایل نقلیه ی زمینی یا فلکی روی آن ها اسپری می شود. مواد کیمیایی مورد استفاده در ظرفیت علو العاده کم (ULV) کاربرد می شوند اما برای اینکه این رویکرد مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش واقع شود، آفت کش باید با ملخ ها در وفاق قرار گیرد. پراکندن سهل ی آفت کش از دور روی محصولات زراعت اثری ندارد. این کار بوسیله کشف کردن ملخ ها و تک هدف قرار دادن آن ها حاجت دارد.

اگرچه از آن جایی که ده ها سال از زمان برزمین نشستن آخرین دسته های بزرگ ملخ درون مناطقی مثل کنیا و شرق آفریقا گذشته است، نوبت های ملی و محلی دستور کار های قدرتمندی برای کنترل ملخ ندارند. این فقره می تواند کشورها را بدون ابزار خواه دانش عمده برای پاسخ سریع مستقل بطی ء. سازمان های بین المللی در سعی بخاطر مجهز کردن بودجه، برگ و حمایت های متخصص هستند ولی افزایش مقیاس این اقدامات نیاز به زمان دارد. کرسمن گفت: «این مانند آتش سوزی در کشوری است که سازمان ی آتش نشانی ندارد.»

درمواردی ولی نه در همگی ی موارد، رفتار دربرابر هجوم ملخ ها با شرایط دنیاگیری ویروس کرونا پیچیده نمدار شده است. کرسمن گفت تیم ها تا اندازه زیادی تجهیزات لازم (آفت کش ها و سم پاش ها) را تا زمانی که دنیاگیری به مرحله ی فوران رسید و کشورها قوانین منع آمدو شد را طرز کردند، به دست آورده بودند. آن ها همچنین بخاطر پارسایی از ملتفت آمدن فشار روی زنجیره ی تامین جهانی، تلاش کردند که منابع را بخاطر مواردی مشابه آفت کش ها پخش کنند اما در این وضعیت، برخی اختلالات اجتناب ناپذیر است. تسفایوهانس از سازمان کنترل ملخ های صحرایی شرق آفریقا گفت:عملیات کنترل هوایی و زمینی ملخ ها درون شرق آفریقا خوب پیش رفت. تا اینکه با اینکه بوسیله اندیشه ویروس در آن مکان ویژگی هایی حیات داشت.

اگرچه مجهز کردن امن فنی و آمورش هنوز درون دوره ی فاصله گیری اجتماعی دشوار است. کمک روی زمین یا به کار گرفتن افراد بخاطر کنترل ملخ ها خواه جمع آوری کامل ذینفعان در یک حجره شیرهدار است. تیم هایی که تلاش داخل کنترل این دسته های ملخ دارند، درون بسیاری از کشورها بخش خدمات رادیکال تلقی می شوند اما در برخی مناطق هنوز درمعرض ویژگی های قرنطینه قرار دارند. سیریل فراند، قطب تیم ایستادگی اداره طعام و دارو درون شرق آفریقا گفت: «برای مثال، در کنیا، قانون منع آمد و شد روزگار ۷ بعدازظهر، می تواند وسعت عملیات کنترل هنگام بعدازظهر را محدود کند.»



یکی از ساکنان ناکاپریت داخل اوگاندا ملخ ها را تو دستان خویشتن نگه داشته است

ملخ ها همچنین درون نوارهای وسیعی از زمین داخل شرق آفریقا و خاورمیانه فعال هستند، جایی که دولت های ضعیف خواه مناطق متاثر از درگیری، تقلا های کنترل را دشوارتر می کنند. اوضاع امنیتی در مناطقی نظیر یمن یا جنوب سومالی (که هر دو کشور درحال مجهز مورد تهدید هجوم ملخ ها فراغت دارند) مانع از پیش بینی و عملیات تیم های کنترل روی زمین می شود. این امر می تواند پیشگیری از هجوم ملخ ها خواه حتی پیش دماغ روند آینده را بیش دشوار کند. این وضعیت، همچنین این مناطق آسیب پذیر را بیش از پیش درمعرض مخاطره ناامنی غذایی یا خشک سالی قرار می دهد.

علاوه پهلو این، از آن جایی که ملخ ها می توانند حرکت کنند، ناتوانی داخل کنترل ملخ ها در یک جا به معنای آن است که کل منطقه درمعرض ترساندن استراحت می گیرد. به گفته فراند، در حال مجهز وضعیت یمن خصوصا نگران کننده است. تو این منطقه، ملخ ها تو مرحله ی جهنده به ضابطه می برند و درگیری های مداوم، تقلا های کنترل را دشوار کرده است. فراند می گوید: «و این واقعا نگران کننده است چون حجم کنترل ما در آن جا محدود است، اما باید آن جا را کنترل کنیم. اگر اکنون آن را کنترل نکنیم، این گروه های جهنده گله هایی را تشکیل می دهند و در مقطعی از زمان بوسیله منطقه ی ما می آیند (شرق آفریقا).»

از این جهت، ملخ ها کمی قرین ویروس کرونا هستند: یک پاسخ سریع العمل و موثر در یک مکان می تواند با ناکامی در مناطق دیگر تضعیف شود. اما به جز آفت کش ها، گزینه های چندانی برای محدود کردن گسترش آن ها حیات ندارد. عوامل غریزی می تواند روی کنترل انباشتگی آن ها اثرگذار باشد. همان تغییرات اقلیمی و الگوهایی هوایی که موجب تقویت ملخ ها شده است، باید تضعیف شود و شرایطی مانند کاهش باران، سردتر شدن هوا و کاهش دمل رخ دهد تا وضعیت را بخاطر بقای ملخ ها نامناسب سازد. البته هیچ کدام از این موارد اکنون اتفاق نمی افتد. کرسمن گفت خلال دو سال گذشته وضعیت آب و آسمانی به شدت بخاطر ملخ ها مناسب بوده است.

دسته های ملخ و ویروس کرونا تهدیدهایی هستند که می توانند موجب بحران بشری شوند. فاجعه ی شاگرد از ملخ ها متجاوز زننده و صلاحیت دار است. یک قسمت قسمت کردن ملخ می تواند خلال یک بعدازظهر کل محصولات یک عزل را ببلعد. چرخه های تولیدمثلی و اشتهای مخرب آن ها در مسیرها به معنای آن است که بحران می تواند بارها و بارها تکرار شود.

کشورهای واقع درون شرق آفریقا (مقدر شدن هایی از سومانی، کنیا و اتیوپی) درحال آماده شدن برای موج بعدی این بحران در ماه ژوئن هستند. چنانچه شرایط مطلوب جاویدان بماند و اگر عملیات کنترل ضعیف باشد، موج دیگری از هجوم ملخ ها می تواند از سپتامبر تا دسامبر سال جاری منطقه را ویران کند.

در طولانی مدت نیز تغییرات اقلیمی ظن حادثه رویدادهای شدید دوقطبی اقیانوس هند را اضافه می دهد، به این معنا که بارندگی های شدیدی که اخیرا بوسیله رونق جمعیت ملخ ها کمک کرده است، می تواند با فراوانی بیشتری رخ دهد. بنابراین در سال های پیش رو ممکن است گروه های ملخ بزرگ رطوبت تشکیل شود.



سربازان نیروهای دفاعی مردم اوگاندا (UPDF) درختان را تو اوتوکه داخل اوگاندا سم پاشی می کنند

در حال مهیا قحطی و ناامنی غذایی بزرگ ترین تهدید است: بوسیله گزارش فائو، بیش از ۲۰ میلیون نفر در منطقه ی شرق آفریقا در قصبه سرزمین با ناامنی شدید غذایی رو به رو شده اند. علف هرزه های اقلیمی و دیگر بلایای طبیعی، درگیری و بی خانمانی چنین شرایطی را ابداع کرده است. البته این شرایط قدیمی تر از هیاهو ویروس کرونا هستند. بنا به اطلاع دادن پروگرام ی جهانی غذا، دنیاگیری کووید ۱۹ می تواند جهت قحطی در سرتاسر دنیا شود و علاوه پهلو ۱۳۵ میلیون نفری که درمعرض گرسنگی استراحت داشتند، ۱۳۰ میلیون نفر دیگر را همچنین بوسیله سرحد گرسنگی بکشاند.

ملخ ها درون مکان هایی مانند شرق آفریقا و یمن جایی که هر حشره می تواند بوسیله حد ی پیمانه خویشتن در روز غذا بخورد، این وضعیت را بدتر کرده اند. چنانچه عملیات کنترل بتواند محصولات زراعی کشاورزان یا علیق ای را که احشام داران بوسیله آن ها موقوف هستند، نجات دهد، از بروز مجادله های شدیدتر واداشتن خواهد شد. ولی چنانچه ملخ ها در ماه های آینده مجددا برگردند، شورش اعاده می شود. چنانچه این محصولات و پوشش گیاهی نجات فاحش نکنند، انسان منابع غذایی خود را به اتمام می رسانند و ۲/۵ میلیون نفر دیگر درون شرق آفریقا تحت ضیق گرسنگی استراحت می گیرند.

هم اکنون در کشورهایی متشابه یمن، براثر درگیری و خشکسالی حدود ۱۷ میلیون نفر در آستانه ی قحطی راحتی دارند. ملخ ها درحال تخریب سیستم هایی کشاورزی هستند که از قبل هم وضعیت مطلوبی نداشتند. خویشتن ملخ ها اکنون بوسیله منبع غذایی دگرگونی شده اند. فائو می گوید تاکنون حدود ۷۲۰ هزار عضو غلات را در ۱۰ سرزمین درگیر ذخیره کرده است که وزن غذای حدود ۵ میلیون نفر است. سازمان ملل هنوز عمدتا بخاطر حمایت معیشتی از کشاورزان و گله دارانی که محصولات زراعت یا منابع غذایی خود را از دست داده اند، در جستجوی بودجه ی یدکی است. این سازمان به تازگی التماس بین المللی جدیدی را بخاطر دریافت دستیار اعلام است.

سقوط خوردنی و منابع تو برخی از این مناطق باعث افزایش تنش و خشونت می شود. برای مثال برخی افراد که بوسیله ظهر چراندن گله های گاو خود هستند امکان پذیر است به مراتع دیگر نقل جا کرده و موجب بروز درگیری به خاطر کمبود منابع غریزی شوند. جوزفین اکیرو، گله داری در تورکانا و از اعضای شبکه ی NRT در کنیا داخل مصاحبه با گاردین گفت:افزایشی در درگیری های مربوط به منابع دیده خواهد شد. مردم به سمت مناطقی لول خواهند کرد که در آن جا علف وجود دارد. ما باید برای درگیری آماده شویم.

دنیاگیری ویروس کرونا می تواند غوغا انسانی را تشدید کند. بسیاری از افرادی که می بینند مزارع یا محصولات کشت آن ها تخریب شده است، امکان پذیر است به قفا روبرو کردن کار به مناطق دیگر خصوصا شهرهای مبصر بروند. قوانین قرنطینه و منع آمد و شد و محدودیت های مسافرتی درون برخی کشورها ممکن است این مساله را زیاد دشوار درنگ. فشارهای اقتصادی شاگرد از این قوانین که کشورهای دارا و فقیر را دون تاثیر قرار می دهد، امکان پذیر است یافتن شغل را نیز شاق کند. برخی اقبال ها منابع محدود خود را درون مرزهای خود پهلو کنترل شیوع ویروس متمرکز کرده اند. اگرچه کنترل ملخ ها نیاز به شرکت کشورها داشته و حتی درمیان درگیری های مدرن و دنیاگیری، مبارزه با این آفت قدیمی نیاز به تقلا قابل توجهی خواهد داشت. کو دونگیو، مدیرکل فائو در بیانیه ای گفت: «دستاوردهای ما قابل توجه بوده است. اما نبرد کامل است و هنوز بوسیله اختتام نرسیده است.»بیشتر بخوانید:راز عمر طولانی در برخی نقاط دنیا چیست؟تأثیر رفتارهای غذایی سالم عهد کودکی بر کاهش خطر چاقی و بیماری قلبی در بزرگ سالیتولید گیاهان ابد درخشان؛ دستاورد جدید مهندسان ژنتیکبحران طعام در کمین کشورها؛ به جای ویروس کرونا، گرسنگی ما را خواهد کشتمحصولات کشاورزی منطقه آمازون روستا هزار سال پیش اهلی شده اند
نتایج بررسی ای جامع علامت می دهد که کلروکین و هیدروکسی کلروکین به درمان کووید ۱۹ کمکی نمی کنند و استعمال آن ها ممکن است حتی زیان بخش باشد. روز گذشته، ژورنال لنست مقاله ای را منتشر کرد که داده های بوسیله دست آمده از هزاران مریض ستاندن کننده ی داروهای یادشده را تجزیه وتحلیل کرده است. نتایج درمان آن ها نه عزب بهتر از سایر افراد نبود، بلکه درواقع احتمال مرگ یا ابتلایشان به خیز قلب نامنظم بیشتر حیات.

پژوهش تازه داده های تقریبا ۱۵ هزار مصیبت را در سرتاسر جهان مطالعه کرده که بوسیله تمامشان هیدروکسی کلروکین، کلروکین یا یکی از داروهایی داده شده وجود که با گروهی از آنتی بیوتیک ها به نام ماکرولید همراه شده است. پژوهشگران سپس وضعیت این بیماران را با گروهی متشکل از تقریبا ۸۱ هزار بلای ناگهانی مقایسه کردند که بخاطر درمانشان از هیچ کدام از داروهای یادشده استفاده نشده بود. نتایج دلگرم کننده نبود؛ بجهت افرادی که با یکی از آن داروها مادون علاج قرار پژمان بودند، نرخ مرگ ومیر اعلی و ریسک بیشتر ابتلا بوسیله تندتپشی بطنی داشتند.

هیدروکسی کلروکین و کلروکین هردو تا اینکه پس از کنترل دیگر عوامل خطر نظیر سن، بلای ناگهانی مبنا ای و مصرف دخانیات به نتایج تداوی بدتر مرتبط بودند. پژوهشگران بیماران تداوی شده پس از ۴۸ شایسته کردن از تشخیص بیماری را به همراه بیماران قبض کننده ی رمدسیویر، دیگر علاج آزمایشی متفاوت کووید ۱۹، به نعوظ کامل از وارسی ی خویشتن کنار گذاشتند.

نتایج تجسس به نعوظ جدی اثبات نمی کند که داروهای مورد بحث خطرناک هستند. نویسندگان پژوهش ازجمله پژوهشگران دانشکده ی پزشکی هاروارد، درمانگاه دانشگاه زوریخ و دانشگاه یوتا آژیر می دهند که امکان پذیر است متغیرهای دیگری حیات داشته باشد که در وارسی لحاظ نشده اند. بااین حال، هیچ شواهدی مبنی بر مفیدبودن این داروها وجود ندارد و پژوهشگران به خشکی امدن نیاز موقت به کارآزمایی های بالینی کنترل شده و نه مطالعاتی همانند این نمونه ی تازه تأکید می کنند. در آزمایش های کنترل شده، افراد به نعوظ تصادفی بخاطر ستاندن یا عدم دریافت دارو تفویض می شوند؛ درحالی که در پژوهش کنترل نشده برای تمهید ی داده ها بیشتر، بیماران به طور منفعلانه بررسی می شوند.

کلروکین و هیدروکسی کلروکین ابتدا داروهایی امیدبخش برای درمان کرونا به دید می آمدند. شواهد تأیید کننده ی این امر، نتایج مطالعاتی ابتدایی متشکل از صرفا چند بخانه برگشتن بیمار حیات. بااین حال، نویسندگان یکی از آن ها، پژوهش شان را برای بازنگری از انتشار خارج کردند. پژوهش های بعدی سپس نتایج مطالعات اولیه را زیر سؤال برد. مقاله ای از ژورنال پزشکی نیوانگلند که ابتدای ماه جاری میلادی منتشر شد، وضعیت ۸۰۰ ناخوش دریافت کننده ی هیدروکسی کلروکین را با تقریبا ۵۶۰ مصیبت مقایسه کرد که این دارو را دریافت نکردند. نتایج «هیچگاه ارتباط چشمگیری» بین مصرف این داروها و ارزش بهبودی نمودار نکرد.

باوجود نتایج استیناف های بدیع تر، کلروکین و هیدروکسی کلروکین به داروهای محبوب برخی شخصیت های مطرح تبدیل شده اند؛ ازجمله ایلان ماسک مدیرعامل تسلا، فاکس نیوز و پرزیدنت ترامپ که ابتدای این هفته اعلام کرد درحال مصرف هیدروکسی کلروکین برای پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹ است. فداکار پزشکان تعرض کرده اند که دیپلماتیک شدن این داروها، عمل استیناف ها را دشوارتر کرده و هجمه ی تبلیغاتی برای ترویج آن، موجب هبوط داروها برای افرادی شده است که پیش نم از آن ها بخاطر علاج دیگر مصیبت ها نظیر لوپوس اریتماتوس و روماتیسم مفصلی استفاده می کردند.مقاله های مرتبط:تلاش ژاپن برای آزمایش تأثیر فاویپیراویر تو درمان کروناتلاش شبانه روزی پژوهشگران بخاطر معاینه تأثیر داروهای موجود پیاده شدن تداوی کرونا

پژوهشگران داخل وارسی ی لنست تأثیر احتمالی داروهای یادشده را در پیشگیری از کووید ۱۹ بررسی نکرده و به نعوظ ویژه بوسیله خطرات صلح و صفا داخل افراد ازقبل بیمار تمرکز کرده اند. هرچند این داروها عوارض جانبی شناخته شده ای نظیر آریتمی قلب بوسیله همراه دارند، مصرفشان تیمار زمان حال برای تداوی بیماری های خودایمنی و پیشگیری از مالاریا تأیید شده است. کارآزمایی های بالینی برای مطالعه تأثیر احتمالی آن ها تو پیشگیری از کووید ۱۹ همچنان دردست اجرا است.

آن طور که بوسیله دیدن می آید، هیچگاه درمان تایید شده ای برای کووید ۱۹ وجود ندارد. علاوه کنار این هرچند فداکار واکسن های امیدبخش دردست پژوهش هستند، همچنان ماه ها خواه سال ها با ساخت واکسن برای ویروس کرونا فاصله داریم. بااین حال فهم اینکه درمانی بوسیله خصوص کارساز نیست، ارزشمند است؛ بوسیله ویژه اگر نمودار شود بوسیله کارگیری آن درمان اثراتی بدتر به دنبال دارد. هرچند مطالعه ی اخیر کلروکین و هیدروکسی کلروکین را به عنوان گزینه های تداوی ویروس کرونا از روی میز برنمی دارد، شواهدی رک و بیشتر درباره ی سودمندی و خطرات آن ها فراهم می نرم.بیشتر بخوانید:ویروس کرونا به آسانی از لمس سطوح یا اشیاء نقل مکان نمی شودهمه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [بوسیله روزرسانی: ۳ خرداد ۹۹]طرح فاصله گذاری هوشمند؛ بازگشت کامل کارمندان به سرکار، بازگشایی موزه ها، اماکن تاریخی و سینماهاامکان فعالیت به رخ دورکاری برای کارمندان فیسبوک دائمی شدافزایش امیدواری دانشمندان برای ساخت واکسن کرونا