موسسه علمی آموزش سامان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز این اقدام بخاطر کمک به کاهش موارد فرسودگی کارگران داخل این ده چین انجام می شود، ممکن است در سایر جزء های این ملک هم انجام شود.

کنار بن مقرراتی که در ماه اکتبر درون این ولایت به تصویب رسید و کمیته کار این روستا آن را اعلام کرده است کارفرمایان در ده شنزن از سال آینده باید بوسیله طور سختگیرانه ای مرخصی استحقاقی با حقوق را ایفا کنند تا بتوان از فرسودگی بی اندازه درون افرادی که مرحله کاری سنگین روانی و جسمی دارند، جلوگیری کرد.

میزان مرخصی استحقاقی متفاوت است، اما معمولا کارکنان پس از یک سال کار پنج مرخصی می گیرند. با این که مرخصی گرفتن در قوانین کار چروک آمده است، اغلب اعمال نمی شود و کارفرمایان آن را نادیده می گیرند.

ساعت فرمان در مدخل تکنولوژی چین که فرهنگ «۹۹۶» بر آن فرمانده است، حوصله فرسا است: ۹۹۶ به حکم کردن از شایسته کردن ۹ صبح تا ۹ شب جگر روز در هفته رمز دارد که اغلب از آن استقبال می شود.

جک ما، رئیس گروه علی بابا در چین سال قبل پس از اینکه تو وبلاگش نزاکت ۹۹۶ را به عنوان «نعمتی بزرگ» ستود، با انتقاد بسیار مواجه شد و مجبور شدن نظرش را معاوضه کند.

شنزن، محل استقرار غول های ضنعتی چین مشابه هوآوی، تنسنت و SZ DJI است.

دولت شنزن در تابستان اخبار کرد اصلاحاتی که در مقررات فرمان درون این شهر بوسیله عمل می آید، الگوی برای بقیه چی خواهد وجود.

هنوز علنی تراشیدن چند روز مرخصی استحقاقی پیاده شدن اساس هنجار جدید اجباری خواهد شد و وضعیت پیمانکارها هم هویدا نشده است. کارمندان و کارگران در چین علاوه به خشکی امدن مرخصی با حقوق استحقاقی در خلال سال قمری جدید این کشور داخل زمستان و هفته ملی تعطیلات در ماه اکتبر (مهر) هم سر کار نمی قضیه.
  • ۹۹/۰۸/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی