موسسه علمی آموزش سامان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایسنا، مقابل تصمیمات قضا و قدر صبر شده برای زنهار از آسیب های ویروس کرونا تمامی خانوارهای یارانه بگیر که تعداد آنها بوسیله حدود ۲۳ میلیون خانوار می رسد، سرگشاده اخذ وام یک میلیونی شوند و طی فرآیند درود شده آن ها باید پس ازآن از گرفتن پیامک وزارت ارتباطات درخواست خود را اعلام کنند و با تلفن همراه بوسیله صیت سرپرست خانوار به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند تا بین مشمولان راحتی گیرند.

علاوه براین، تسهیلات یک میلیونی به عارض قرض الحسنه به شمار یارانه متقاضیان واریز و خلال ۳۰ ماه با اقساط ۳۵ هزاره تومانی بازپرداخت می شود.

این قرضه داخل دو مرحله که حدود ۱۹ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه صیقل آن بوده، به احصائیه یارانه بگیران واریز شده و بار سوم آن که مربوط بوسیله خانوارهایی است که به برهان مشکلاتی همچون مسدودی حساب، شماره حساب اشتباه، حاضر بودن سازگاری شماره حساب با کد ملی ارسالی، نامعتبر بودن اطلاعات معرفی شده و سایر خطاها شرایط واریز برای آن ها مجهز نشده است و طبق اعلام بانک مرکزی باید این مشکلات داخل هفته آخر اردیبشهت ماه برطرف می شد تا وضعیت برای واریزی وعده سوم هم مهیا شود.

آنچه بانک مرکزی تا ۱۸ اردیبهشت ماه اعلام کرده، از تعداد ۷۷۵ هزار و ۳۹۴ کار تسهیلات زیبنده صیقلی به یارانه بگیران (براساس سیاهه اعلامی از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها)، ۷۷۲ هزاره و ۹۳۰ امر از تسهیلات موصوف (کمیت ۹۹.۷ درصد) صیقلی شده است.

همچنین، با احتساب تسهیلات پرداختی مراحل اول و دوم تاکنون از تعداد ۲۰ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۹۷۳ خانوار شناساندن شده از سوی دایره هدفمندسازی یارانه ها، تعداد ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۸۶ سرپرست خانوار تسهیلات یک میلیون ریالی را دریافت کرده اند.

از آنجاکه ۲۳ میلیون نفر خانوار یارانه بگیر سرگشاده این طرح هستند ولی با محاسبه پرداختی های این وام تاکنون دو میلیون و ۸۱۵ هزار و ۶۱۴ خانوار یارانه بگیر بوسیله دلیل مشکلات ذکر شده نتوانسته اند وام خود را اخذ کنند که براساس آخرین آمار اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه مدنی از این تعداد برخی تمایلی به دریافت وام ندارند و تعدادی سیم کارت به شهرت شان نیست که برای افرادی که فاقد سیم کارت هستند خرید آنلاین سیم کارت درنظر اندوهناک شده است.

پیش از این نیز این وزارتخانه اعلام کرده حیات که ١٠ خرداد بوسیله عنوان آخرین زود برای ثبت نام وام یک میلیون تومانی در دیدن گرفته شده و این زود تمدید نمی شود. با این تفاسیر، دو روز دیگر آخرین مهلت واریز وام یک میلیون تومانی است و سپس پرونده قرضه یک میلیونی از نگرش یارانه سپرده می شود.
  • ۹۹/۰۳/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی