موسسه علمی آموزش سامان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، پرسنل از اقشار متنوع مردم شهرستان باشت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد امروز پنج شنبه ۲۹ خرداد ماه ۹۹ با تجمع تو مقابل فرمانداری این شهرستان، تایید اعتبارنامه تاجگردون منتخب مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس را مشتاق شدند.

این شلوغی کنندگان با در مشت داشتن پلاکاردهایی تقاضای ثبوت اعتبارنامه تاجگردون را خواستار بودند.

سیدمسعود حسینی فرماندار شهرستان باشت با جناب در میان تجمع کنندگان، ضمن دعوت از آنها بوسیله رعایت قاعده و آرامش گفت: قاعده را رعایت کنید و اجازه دهید از شیوه قانونی این روانی انجام می گیرد. محفل رسیدگی سه گانه شنبه آینده درباره اعتبارنامه تاجگردون اعلام نظر می کند

سخنگوی کمیسیون تفحص مجلس شورای اسلامی گفت که نظر نهایی این کمیسیون درباره اعتبارنامه منتخب گچساران سه شنبه آینده اعلام خواهد شد.

حجت الله فیروزی در این باره اظهار کرد: کمیته ۵ نفره کمیسیون تحقیق بخاطر بررسی اعتبارنامه آقای تاجگردون اولین جلسه خود را سه گانه شنبه بعدازظهر برگزار کرد و سه برنامه برای خود تعریف کرد؛ یکی دیدار با شورای نگهبان که داخل این رابطه به آنها التماس جلسه دادیم و دیگری التماس جلسه با رئیس مجلس که دیدگاه و تدابیر ایشان را بگیریم. هم چنین با توجه بوسیله حیات استعلامی از وزارت اطلاعات، درخواستی هم از وزیر معلومات داشتیم که با مسئول مربوطه در این وابستگی تشکیل جلسه دهیم.

وی افزود: کمیته ۵ نفره حلقه تحقیق اقدامات خویشتن را تا روز دوشنبه هفته آینده انجام خواهد داد و جماعت استفهام همچنین روز سه شنبه هفته آینده، غرض نهایی خود را درباره اعتبارنامه آقای تاجگردون نخبه گچساران خواهد گرفت.
  • ۹۹/۰۳/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی