موسسه علمی آموزش سامان

نهمین دوره نمایشگاه اینوتکس از امروز شروع به کار کرد. این نمایشگاه که پیش از این، خلال ۸ اطراف میزبان بیش از ۴۰هزار بازدیدکننده و ۱,۴۰۰ باهم اتحاد کردن کننده از کشور های مختلف بود، حال بنابر وضعیت موجود ناشی از شیوع ویروس کرونا، به لباس آنلاین و به رخ مجازی برگزار می شود. 

برگزارکنندگان این نمایشگاه داخل نظر داشتند تا نهمین حوالی اینوتکس را همچون سال گذشته در محل دائمی نمایشگاه های تهران با مساحتی کبیر بر ۲۱هزار مترمربع برگزار کنند. بخاطر مشارکت تو نهمین دوره، حضور استارتاپ ها، شریک شدن های فناور، سرمایه گذاران، شتاب دهنده ها پیش دماغ شده بود که شیوع کرونا، مجریان این رویداد را ناچار به نقض آن کرد. 

پس از بطلان برگزاری این رویداد بوسیله رخساره فیزیکی، حال گواه آغاز به کار اینوتکس ۲۰۲۰ به رخساره مجازی هستیم. این نمایشگاه از تاریخچه ۲۲ تا ۲۵ مردادماه به صورت آنلاین به شکلی خلاقانه و ازراه دور به لباس مجازی برگزار می شود. مجریان اینوتکس ۲۰۲۰ سعی کرده اند تا با طراحی فضای نمایشگاه به صورت سه گانه بعدی، امکان امتحان ی جناب تو فضا واقعی را ایجاد کنند. همکاری کنندگان نیز این امکان را یافته اند تا کاتالوگ ها، تصاویر و اطلاعات بصری خویشتن را در غرفه های رمزی بوسیله نمایش بگذارند و از امکان گفت وگو و چت با بازدیدکنندگان برخوردار شوند.

برای بازدید از بدوی نمایشگاه مجازی نوآوری و فناوری اینوتکس۲۰۲۰ کلیک کنید.بیشتر بخوانید:از واردات یک میلیارد دلار لوازم دارای شبیه تویی در ۹ ماهه اخیر جلوگیری شده استهمه گیری ویروس کرونا درون ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۲۲ مرداد ۹۹]توزیع ۱/۵ میلیون دستگاه لوازم خانگی کم قیمت تا اختتام سال ۹۹جهرمی: اپراتورهای متخلف موبایل، ۶۰۰ میلیارد تومان گرانبها فروشی کرده اندجزئیات سند مقابله با انحصار کسب و کارها در فضای مجازی پدیدار شد
  • ۹۹/۰۵/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی