موسسه علمی آموزش سامان

تیم بلادهوند LSR توانست بدوی آزمایش سرعت خودرو بلادهوند را درون صحرای آفریقای جنوبی با ثبت سرعت ۵۳۷ کیلومتربرساعت به آخر رساند. خودرو بلادهوند به اتومبیل جت مجهز است و تو این رکوردشکنی، ۱۲ ثانیه از جهیز پس سوز خود استعمال کرده است. در این آزمایش، بلادهوند LSR توانست تو ۱۳ لحظه سرعت خود را از ۸۰ به ۴۸۰ کیلومتربرساعت برساند. خودرو مذکور تو چهار هفته ی آتی آزمایش های سرعت دیگری را تیمار انجام خواهد داد که هدف آن ها عبور از سرعت ۵۰۰ مایل به خشکی امدن ساعت (۸۰۴ کیلومتربرساعت) است. 



اندی گرین، شوفر ی فعلی تیم بلادهوند و دارنده ی رکورد سرعت جهان، دراین باره می گوید:امروز دو آزمایش سرعت موفق را ظهر روال گذاشتیم که در دومین آزمایش، خودرو به سرعت ۵۳۷ کیلومتربرساعت رسید و توانست در ۱۳ ثانیه سرعت خود را از ۸۰ به ۴۸۰ کیلومتربرساعت برساند. تو حین آزمایش، بادی قوی با سرعت ۳۰ کیلومتربرساعت وجود داشت و این باد یکی از عواملی حیات که سرعت خودرو را محدود کرد. باوجوداین، خوشحالیم؛ در برابر آزمون موفقیت آمیزی را به پایان رساندیم و حالا آماده ایم سرعت های بیشتر را هم ثبت کنیم. 



درون این آزمایش سرعت که داخل بیایان کالاهاری اجرا شد، مسیری به طول ۲۰/۴ کیلومتر انتخاب شد و ۳۱۷ کاری محلی همچنین سطر آزمایش را از قبل آماده کرده بودند. رکوردشکنی بلادهوند LSR تو سال ۲۰۲۰ انجام خواهد شد و کمال مطلوب آن پیوستن بوسیله سرعت ۱،۲۲۷/۹۸ کیلومتربرساعت است. تلاش تیم بلادهوند درنهایت چسبیدگی به سرعت هزاره مایل به خشکی امدن شایسته کردن (۱،۶۰۰ کیلومتربرساعت) است؛ ولی زمان آن دقیقا ظاهر نیست.

 بیشتر بخوانید:آماده سازی بلادهوند برای ثبت رکورد سرعت در آفریقای جنوبی ایفا می شودبلادهوند LSR برای رکوردشکنی سرعت آماده می شودبوگاتی از هم چشمی در راسته رکورد سرعت کنار کشیدبوگاتی شیرون به رکورد سرعت ۴۹۰ کیلومتربرساعت رسیدجسی کامبس، درون تلاش بخاطر ثبت رکورد سرعت جان باخت
  • ۹۸/۰۸/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی