موسسه علمی آموزش سامان

تیم تویوتا گازو ریسینگ (Toyota Gazoo Racing) خیساندن آویشن خود را برای همکاری داخل مسابقات رالی داکار ۲۰۲۰ اعلام کرد که این ترکیب شامل ستارگان موتور رانی گیتی از یکسره فرناندو آلونسو، قهرمان دو دوره فرمول یک گیتی نیز می شود.



فرناندو آلونسو با مارک کوما بوسیله عنوان معاون راننده همراه خواهد بود؛ سایر اعضای آویشن تویوتا گازو ریسینگ محتوی ناصر العطیه با کمک متیو بائومل، ژینیل دی ویلیر با کمک الکس هارو و برنارد تن برینک با معاون تام کالسول می شود.

ناصر العطیه و متیو بائومل می خواهند از عنوان قهرمانی خود داخل رالی داکار دفاع کنند؛ این دوقلوی افسانه ای چند عنوان قهرانی جهانی FIA برای مسابقات رالی کراس کانتری و داکار را در کارنامه ی خویشتن دارند.



ژینیل دی ویلیر یکی دیگر از رانندگان باتجربه ای است که یک بار برنده بازی رالی داکار ۲۰۰۹ و چهار وعده نیز برنده بازی رالی مراکش شد. برنارد پیکر برینک نیز یکی از پیروز سابق رالی مراکش محسوب می شود که هنگام سال ها داخل مسابقات متنوع رالی شرکت کرده است.

مقاله های مرتبط:تویوتا با رانندگی ناصر العطیه، قهرمان رالی داکار ۲۰۱۹ شدکارلوس ساینز به تیم مینی در رالی داکار ۲۰۱۹ پیوست

عرض طلبی فرناندو آلونسو برای امتحان کردن بخش های متنوع مسابقات موتوراسپرت، او را به مسابقات داکار آورد و به مارک کوما پیوست که ۶ عنوان قهرمانی جهانی در کراس کانتری فدراسیون موتورسواری (FIM) و پنج عنوان قهرمانی رالی داکار را در رده ی موتورسیکلت درون کارنامه دارد.

هر چهار راننده ی این آویشن با جدیدترین نسخه ی رالی از تویوتا هایلوکس که در آفریقای جنوبی باریک شده است، رقابت می کنند. تویوتا هایلوکس در اولین حضرت در رالی داکار سال ۲۰۱۸، در رده های دوم و سوم فراغت گرفت و امسال توانست به پیروزی در این رقابت مهم برسد.



رالی داکار ۲۰۲۰ برای ابتدایی کود در تاریخ، درون عربستان سعودی برگزار می شود. تمرین ی رالی ۵ ژانویه از جده شروع می شود و در مسیری که به جانب خصیصه پیش می رود و سپس دوباره به سمت جنوب شرقی عربستان در ریاض، پایتخت این کشور متمایل می شود. نیمه ی دوم این مسابقه از فلات یک چهارم الخالی، بزرگ ترین بیابان ریگ ای  جهان، آغاز خواهد شد و در کتاب ۱۷ ژانویه با فرود امدن به القدیه به پایان می رسد.بیشتر بخوانید:تویوتا از خودرو اسپرت و مفهومی e-Racer رونمایی کرداولین خودرو برقی تویوتا با باتری حالت جامد، سال ۲۰۲۰ رونمایی می شودتویوتا C-HR GR Sport رونمایی شدتویوتا از کوپن GR اسپرت رونمایی کردتویوتا یاریس 2020 رونمایی شد
  • ۹۸/۰۸/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی