موسسه علمی آموزش سامان

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، این برند در زمینه طراحی و دوخت مانتو فعالیت دارد و با سرمشق گرفتن از سوزن دوزی لباس های محلی بلوچستان، سبکی مدرن را به مشتریان خویشتن ارائه می دهد. بعضی پیش این برند تصویری تبلیغاتی برای معرفی فقره جدید خود منتشر کرد که بسیاری از کاربران شبکه های مجازی بوسیله آن تاثیر علامت دادند.

در این عکس تبلیغاتی، مدل برای نمایش کار خویشتن در فضایی فراغت دارد که ضمن پیشگاه دو دختربچه با لباس محلیاستان سیستان و بلوچستان و دمپایی، زباله های روی زمین همچنین به چشم می خورد. این عکس موافقان و مخالفان بسیاری دارد و بسیاری از کاربران آن را سوءاستفاده از فقر این استان می دانند. این کاربران باور دارند با این کارها، نیازمندی در این استان معمولی سازی می شود و انسانیت قربانی این عرضه های فکاهی خواهد شد. آنها عنوان می کنند اگر با عکاسی بوسیله ویژه عکاسی مدلینگ آشنایی داشته باشیم، در این عکس فاصله طبقاتی دیده می شود.

گروه دیگری از کاربران عنوان می کنند در مورد این عکس نمی توان با قاطعیت فرمان کرد. از دیدگاه این کاربران این عکس تبلیغاتی نشان دهنده تضاد طبقاتی و نیازمندی نیست و خیر عزب فقر و محرومیت درون آن دیده نمی شود بلکه به لباس های محلی استان سیستان و بلوچستان اشاره دارد که برای دوخت این مدل مانتوها از آنها سرمشق گرفته شده است. از طرفی به دلیل گرمای شدید در این منطقه مردم غالبا از دمپایی استفاده می کنند.

جمعی از کاربران نیز جدا از بحث های جنجالی در مورد این عکس تبلیغاتی، به نشانی تعلق مند به زنده نگه داشتن آداب و آیین های محلی استان های مختلف ایران، ایده الگو شهود از شکل های بلوچی را درود می کنند و نکته جالب این فرمان را شریک زنان بلوچ داخل این عرصه می دانند که رمز بوسیله حمایت از آنان دارد. مدلینگ با ژست ترحم

به عذر ترویج این تصویر، خبرگزاری نرمی همچنین مطلبی منتشر کرده و در قدری از آن تالیف است: مدل های شبکه های اجتماعی برای کسب درآمد بیشتر و گرفتن گوی سبقت از رقبای خود دست بوسیله هر کاری می زنند؛ اما عجیب ترین این افراد، آنهایی هستند که نیازمندی انسان را دستمایه تصرف درآمد خویشتن می کنند. مدلینگ یکی از جدیدترین شغل هایی است که داخل سال های اخیر در کشورهای مختلف و همچنین ایران بازار داغی پیدا کرده است. مدلینگ یک معصیت نیست و ظاهری تندرست دارد، ولی آسیب های اجتماعی ناشی از آن باعث شده تا فداکار از آنها هزینه زیادی را بخاطر مسائل و مشکلات خانوادگی بپردازند. از طرفی دختران و پسران بالغ هم که در این اوضاع نابسامان اقتصادی و اشتغال، سودای مال و شهرت دارند، به جای تلاش عالمانه بخاطر کسب شغل، جذب درآمدهای بسی و نامتعارف آژانس های مدلینگ می شوند. در بیناینفلوئنسرهای مدل در اینستاگرامکه اغلب دغدغه محیط زیستی و گیاهخواریدارند و سبک زندگی سالم را تبلیغ می کنند، برای کسب درآمد بیشتر وجدان انسانی خویشتن را زیر پا گذاشته و فقر انسان را دستمایه جذابیت های بصری خود می کنند.

داخل حالی که معضل مدلینگ های مجازی این روزها امن جامعه را به کار بزرگ انداخته است، کارشناسان حوزه آسیب های اجتماعی و نیروی انتظامیبه جوانان داخل این تک هشدارهای لازم را داده اند. با این حال به نظر می رسد زیاد از پیش باید کنار فعالیت این افراد داخل شبکه های اجتماعی نظارت داشت.
  • ۹۸/۰۸/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی