موسسه علمی آموزش سامان

برند جنسیس با سرعت به افزایش تنوع محصولات ادامه می دهد و حالا یک خودروساز کاملا رها با انواع سواری و شاسی اهتزاز است. جنسیس برای هیوندای، شبیه لکسوس برای تویوتا است. غول خودروسازی اکراه تقلا می بطی ء تا راهی به بازار محصولات لوکس جهان و خصوصا امریکا باز کند. ضمن تنخواه گذاری سنگین بر توسعه ی نمونه های تاسیس جنسیس، هیوندای رقابت با برندهای لوکس آلمانی در کلاس بدنه های مختلف را هدف گذاری کرده است.

زمستان سال ۲۰۱۹، جنسیس GV80 به نشانی اولیه شاسی بلند همکاری سازنده معرفی کردن شد. این دشت با بدنه ای در اندازه مانند لکسوس RX و پورشه کاین، آستانه نرخ ۵۰ هزار دلاری دارد و غلظت از امکانات لوکس با پیشرانه ۳۰۰ اسب دود فراهم می کند. ابتیاع GV80 در کشورهای مختلف گیتی آغاز شده است؛ ولی از اواسط سال ۲۰۲۱، نسخه کوچک تر با شهرت GV70 نیز عرضه خواهد شد.



هنوز مفروضات دقیقی از توانایی های فنی GV70 منتشر نشده است. در تصاویر رسمی، نمای ظاهری با وفاداری به سبک نقشه کشی مدرن جنسیس دیده می شود. طبیعتا، مشابهت بسیار اضافی بین کراس اور GV70 و سدان G۷۰ بود دارد. در مقایسه با برادر مبصر تیز (GV80)، حالت کوپه در انتهای بدنه دیده می شود و چراغ ها، الهام گرفته از پورشه ماکان به دیدن می رسند. ثمر جدید جنسیس، خمیدگی بیش زیبایی در ستون C (انتهای قامت) دارد و حالتی چشم نواز بخاطر شیشه سه گوش مجاور صندوق عقب، ایجاد می کند.

جنسیس GV70 ترکیبی کم نظیر از مشخصه های اسپرت و لوکس در یک کراس اور است. این خودرو، سرشار از خطوط حجم دهنده و برجستگی های نمودار روی بدنه، تضاد های زیادی با رقبا دارد. روی کاپوت، خطوط هماهنگ با علامت تجاری و جلوپنجره وجود دارد. خطی عمیق هم، ضمن پوشش سراسر نمای جانبی، چراغ های جلو و عقب را با انحنا، به بی قراری وصل می یواش. این خودرو، فاقد قطعات سیاه رنگ پلاستیکی در سپرجلو و گلگیرها است. حتی مه شکن های سنتی در گوشه های پایین سپر هم، به داخل کاسه چراغ نقل مکان شده است تا حالت لوکس و مدرن خودرو، تقویت شود.



در فضای داخلی، چیدمان سنتی و شبیه به خودروهای قدیمی انگلیسی دیده می شود. کلیدهای میان داشبورد برای کنترل تهویه دلپذیر و جهیز های فنی خودرو، قلمرو ای مخصوص بوسیله خود با شکل بیضی و رنگ جزیی سیاه دارند. فرمان، صندلی ها، تودری و بنیان داشبورد با چرم بی آرامی رنگ عرضه خواهند شد. داخل وسط، نمایشگر لمسی ۱۴/۵ اینچ با حالتی جدا از سطح و ایستاده نقشه کشی شده است؛ ظهر فقره هم نمایشگر دیجیتال ۱۲/۳ اینچ حیات دارد.

جنسیس GV70 احتمالا با پیشرانه های مانند GV80 تولید خواهد شد. بر این اساس، اتومبیل توربوشارژ ۲/۵ لیتری با غلبه ۳۰۰ اسب بخار و اقتدار رسیدن بوسیله سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت داخل زمانی حدود ۶ تا ۷ ثانیه، محتمل خواهد حیات. همچنین، پیشرانه ۳۷۵ اسب بخار جنسیس با ظرفیت ۳/۵ لیتر و فراهم بوسیله توربوشارژ دوگانه، می تواند گزینه قابل انتخاب برای مشتری GV70 باشد تا سرعت گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت نزدیک به ۵ لمحه فراهم نرم.

هنوز قیمت رسمی و زمان دقیق تولید GV70 بی پرده نشده است. این محصول، برای ارائه جهانی در سال ۲۰۲۲ آماده می شود و احتمالا اواسط ۲۰۲۱ هوشیار میدان جبر جنوبی خواهد شد. باتوجه به آستانه قیمت ۵۲ هزاره دلاری پورشه ماکان و ۴۴ هزار دلاری بی ام و X3، می توان میل داشت که مدل پایه از جنسیس GV70 در حدود ۳۵ تا ۴۰ هزار دلار قیمت گذاری شود.بیشتر بخوانید:سوپراسپرت کلکسیونی آرس S1 اسپایدر معرفی شدرنجرور اورفینچ با ارزش ۳۱۵ هزاره دلار معرفی شدخودرو برقی هیوندای برای کودکان معرفی شدمؤسسه کانسومر ریپورتس، فناوری سوپرکروز کادیلاک را عزیز از اتوپایلوت تسلا دانسترنو مگان سدان ۲۰۲۱ معرفی کردن شد
  • ۹۹/۰۸/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی