موسسه علمی آموزش سامان

بوسیله گزارش همشهری آنلاین، نتایج درمانده رئال مادرید در بازی های گذشته در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا باعث شده بود تا بازیکنان این تیم با علت بیشتری پا به مسابقه بگذارند. در دقیقه ۵ شلیک زیبای فدریکو والورده از در صحن جریمه بارسلونا تو وازه این آویشن را فروریخت. این تراب ابدیت چندانی نداشت و ۳ دقیقه بعد فرار عالی یوردی آلبا از جانب چپ محوطه جزا رئال مادرید و پاس در ناموس او به محوطه جزا رئال را آنسو فاتی با شوت مورد ضرب تبدیل به گل یکسان تیمش کرد.



تو نیمه دوم رئال مادرید بوسیله دستیار  داور ویدیویی صاحب یک ضربه پنالتی شد. دردقیقه ۶۰ لنگله در محوطه جریمه بارسلونا پیراهن سرخیو راموس را در زمان ارسال توپ از بال چپ زمین کشید تا داور پس از دو دقیقه ایست مسابقه و بازبینی ویدئویی، اعلام پنالتی کند. سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید که پیش از این بازی شک های برای حضورش در این ملاقات حیات داشت این موضع را به گل تبدیل کرد. رئال مادرید دردقیقه ۹۰ تیرخلاص را با تراب زیبای لوکا مودریچ که تو شقه دوم بوسیله ورزش آمده بود شلیک کرد تا اکنون بارسلونا در شرایط بحرانی قرار گیرد. در دقیقه ۹۰ نتو پس از نفوذ های تماشایی، مغلوط مرگباری روی تجلیل تو عمق مودریچ با برون رفت بی موقع اش عمل داد  تا توپ به رودریگو برسد و این بازیکن به مودریچ مراعات بدهد بازیکن کروات رئال مادرید با دو دریبل و جای گذاشتن دروازه بان و قراول بارسا، گل سومین رئال رادرون دروازه حریف جای داد.



این نود هفتمین پیروزی رئال مادرید داخل برابر بارسلونا بود تا این تیم در نهر رده بندی به پیروزی مهمی ست یابد.
  • ۹۹/۰۸/۰۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی