موسسه علمی آموزش سامان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین بریت ریس-آندرسن رئیس کمیتهنروژی نوبلدر قصبه اسلو پایتخت این قلمرو که انفراد های مربوط به شیوع کرونا تو آن مستحکم است، برنامه جهانی غذایسازمان ملل (WFP) را برنده امسال پاداش صلح نوبل اعلام کرد.

ریس- آندرسن گفت این کمیته به این علت پاداش را بوسیله WFP داد که می غبطه «توجه های جهانی را به میلیون ها نفری که با تهدید گرسنگی علنی هستند، جلب کند.» او گفت گرسنگی بوسیله نشانی «سلاحی برای اغتشاش و ستز» مصرف شده است.

او گفت اهدای این جایزه همچنین دعوت از جامعه بین المللی است تا اعتبارات کافی درون اصالت این دستور کار وابسته به سازمن ملل قرار دهند و جلوی گرسنگی مردم را بگیرند. او افرد WFP بدون عالمگیری کرونا همه شایسته ستاندن این جایزه بود. ولی عالمگیر کرونا دلایل اهدای جایزه بوسیله این WFP را استواری کرده است، از جمله نیاز به «چندجانبه گرایی» در زمان نزاع جهانی.

ریس-آندرسن گفت: «WFP یکی از مهمترین نهادهای سازمان ملل است. دایره ملل نقشی عمده در حفاظت از حقوق بشر دارد و خوردنی یکی از محور ای ترین نیازهای ماست.» رئیس دستور کار جهانی غذای راه اندازی ملل به کرونا مشغول شد
  • ۹۹/۰۷/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی