موسسه علمی آموزش سامان

به گزارش همشهری آنلاین، در این دیدار خلاصی وریا غفوری کاپیتان و هروه میلیچ مدافع چپ خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت داخل اختیار نداشت و همین موضوع باعث شد در این دیدار استقلال درون دوجناح راست و چپ آسیپ پذیر باشد. علی رغم این شرایط پلیس کشورمان ورزش را خوب آغاز کرد و  ابتدا یک موقعیت خوب را توسط دیاباته از دست قسط. شلیک این بازیکن با واکنش خوب دروازه بان پاختاکور به کرنر رفت. پاختاکوردر این ملاقات کاملا شیار هافبک خلاصی را از بازی خارج کرد و با پرس اکید روی خط دفاع آبی ها اذن بازیسازی بوسیله این تیم را نداد.



با اینحال  خلاصی در دقیقه ۳۲ روی حرکت مهدی قایدی  قفا صحن جزا حریف صاحب یک ضربه آزاد شد. صحنه ای که البته با اشتباه داورهمراه حیات. علی کریمی  این فرصت را با شلیکی زیبای پای راست تو مروارید هماورد جای عدالت. قبل از پایان نیمه اول روی طفره مدافعان رهایی پشه این آویشن گشوده شد. دردقیقه ۴۳ارسال باریک بین علی جانف از پشت حیاط جزا به صحن ۶ قدم استخلاص را دراگان چران با ضربه قانون شیرجه ای وارد دروازه  حسینی کرد تا کار به تساوی کشیده شود.
در آغاز نیمه دوم خالی کردن توپ ناشیانه روزبه چشمی تو میانه بازار صدمه  به مرحله آورد تا استقلال دومین تراب را دریافت کند. این موضع دردقیقه ۴۷ با پاس سابیرخودجائف و شوت سماوی ارن دردیوک روی اشتباه حسینی به تور دروازه چسبید و گل دوم ازبک ها را به همراه داشت.
در دقیقه ۷۸ خطای مسلم هند بازیکنان ازبکستان  تو محوطه جزا از چشم احمد الکاف داور عمانی دور ماند تا نیکوترین فرصت استقلال بخاطر تبدیل نتیجه ازدست برود. یک دقیقه سپس دیاباته روی پاس قایدی تو حیاط جزا پاختاکور صاحب موقعیت خوبی شد ولی ضربه او از کنار درب به بیرون رفت. نجات تو نهایت در این دیدار شکست خورد تا یکی از نمایندگان ایران داخل لیگ قهرمانان آسیا از درو رقابت ها حذف شود.
  • ۹۹/۰۷/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی