موسسه علمی آموزش سامان

شرکت Algoriddim یک استعداد حرفه ای جذاب را به اپلیکیشن Djay مخصوص iOS اضافه کرد. اسلایدرهای جدید که درون رابط کاربری اپلیکیشن ارائه می شوند، بوسیله کاربر امکان می دهند تا بخش های مدنظر از هر فایل صوتی درحال پخش را ویرایش کند. بوسیله عنوان مثال می توان صدای جزء های موسیقی یا صدای خواننده را به صورت جداگانه تصحیح کرد. شرکت سازنده می گوید قابلیت متاخر به نیکوکاری با تمامی فرمت ها و ژانرهای موسیقی هماهنگ می شود. البته طبق گفته ی مدیرعامل، داخل بهسازی موسیقی کام متال هنوز کمبودهایی دیده می شود.

درحال حاضر راهکارهای متعددی دراختیار ویرایشگرهای صنعتی موسیقی قرار دارد تا بخش های گوناگون یک موسیقی را از تیمار جدا کنند. البته بسیاری از راهکارها و ابزارها آن چنان قابل تکیه و معتمد نیستند. نیکوترین راه همان است که هر بخش از موسیقی به عارض جریان جداگانه بوسیله DJ ارائه شود تا هر بخش را بوسیله قیافه کامل زیر کنترل داشته باشد.

اگر فایل های مجزا از حصه های انواع موسیقی دراختیار کاربر نباشد، می استعداد از ابزارهایی همچون اپلیکیشن Djay استفاده کرد که ظاهرا عملکرد متناسب قبولی در نسخه ی جدید دارد. استعمال از فیلترهای سنتی درکنار فناوری هوش قلابی بوسیله Djay امکان می دهد تا فایل ها را با دقت فوقانی از بی قراری مجزا نرم. دشوار حقیقی در توسعه ی قابلیت جدید اپلیکیشن این وجود که تو ژانرهای متفاوت موسیقی، فرکانس های هر بخش با هم تضاد دارد. ازطرفی با آموزش دادن مقدر شدن ادراک قلابی و پیاده سازی فیلتر جدید مبتنی کنار یادگیری، ابزاری بوسیله صیت NeuralMix ترقی یافت. این ابزار در اپلیکیشن Djay پیاده سازی شد تا با بازدهی بهتری حصه های گوناگون موسیقی را از هم استثنا کند.مقاله های مرتبط:بهترین نرم افزارهای رایگان ویرایش صداچگونه صدای کامپیوتر را ضبط کنیم؟

شرکت Algoriddim علاوه بر ارائه ی نبوغ جدید، الگوریتم Automix خود را هم به جهیز جدید مبتنی به خشکی امدن هوش مصنوعی NeuralMix فراهم کرد. این الگوریتم با گرفتن کردن یک فهرست پخش، کلکسیون ی قابل قبولی را از میکس آن ها تولید می کرد که اینک با بهره گیری از درایت مصنوعی، میکس طبیعی لطافت خواهد داشت. با استفاده از سیستم بهینه، جابه جایی بین موسیقی ها تو میکس طبیعی تر می شود و صدای خواننده با کیفیت بهتری حلق خواهد شد.

اپلیکیشن Djay تو جدیدترین مایه های مبتنی بر iOS عملکردی برجسته دارد، ولی در آیفون و آیپدهای حاضر به خراش ی A12 هم نتایج مرحمت را نشان می دهد. درنتیجه کاربران گوشی iPhone XS هم می توانند بوسیله منت از توان های صنف ای بهره ببرند. اپلیکیشن مذکور، بوسیله رایگان در اپ استور عرضه می شود، اما برای دسترسی به قابلیت های پیشرفته همچون NeuralMix باید خرج ی اشتراک ماهانه ی پنج دلاری بپردازید.بیشتر بخوانید:جهش مو بخش هایی از دنبال چیز پهن الگوریتم پیشنهاد محتوای خود را شرح داداپل باز هم از غرض بحث برانگیز خود مبنی بر حذف اپلیکیشن ایمیل Hey دفاع کردگوگل برای کاهش اشغال فضای رم توسط مروگر کروم از قابلیت متاخر ویندوز 10 مصرف می کنداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۱ تیر)با نیکوترین درنگ افزارهای دانلود از تورنت آشنا شوید
  • ۹۹/۰۴/۰۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی