موسسه علمی آموزش سامان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، ندا قاسمیان همسر بهروز بقایی درباره آخرین وضعیت جسمانی همسرش پس ازآن از ابتلا به بیماری کرونا گفت: همسرم همچنان تو خانه مشغول به استراحت است، خوشبختانه مصیبت کاملاً دفع شده و این ساختمان نشینی حزن درون دنباله روند قرنطینه خانگی است که اکثر انسان این روزها سعی داخل تجلیل آن دارند.  

وی ادامه داد: نزدیک بوسیله یک ماه از مرخص شدن همسرم می گذرد و وی متصل پس از مرخص کردن در خانه بوده است، البته معاینات همچنان روی وی دنباله داشته اما با توجه به تغییرات مثبتی که داشته مشخصا مصیبت کرونا بوسیله طاس دفع شده و وی در سلامت تمام به ضابطه می برد.

همسر این ستاره پیشکسوت درباره وضعیت روحی وی افزود: وضعیت فعلی و قرنطینه خانگی سپس از نزدیک به ۳ ماه بخاطر همه سخت است، طبیعتا همسرم نیز بعد از گذران این دوره طولانی از خانه نشینی همچون اکثریت ما کمی کسل و بی حوصله است که البته برای همه افرادی که قرنطینه شوهردار بوده اند پیش می آید.  

قاسمیان با اشاره به حد علاج دارویی بهروز بقایی تاکید کرد: مدت هاست که علاج دارویی پیاده شدن روی همسرم راکد شده است، حال وی متجاوز بهتر است اما برای دوراندیشی و تامین شدن از اینکه دیگر ویروس در بدن وی وجود نداشته باشد، تو ساختمانی مانده است. خوشبختانه روزهای سخت بلای ناگهانی بهروز بقایی کاملا به قاعده رسیده و ما کاملا امیدواریم که با پایان وضعیت فعلی عالمگیر کرونا و قرنطینه وی بتواند از خانه خارج شود.
  • ۹۹/۰۲/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی