موسسه علمی آموزش سامان

بوسیله گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از فرانس۲۴ نوشت:این نمایشگاه پس از سال ها پروگرام ریزی در نهایت روز چهارشنبه داخل موزه «Scuderie del Quirinale» واقع در ده «رم» آغاز به کار کرده وجود.

راحتی بود این نمایشگاه که دربرگیرنده ۲۰۰ پی از این نقاش و معمار مشهور می شود تا دوم ژوئن به فعالیت خود دنباله دهد؛ اما مسوولان برگزاری این نمایشگاه روز یکشنبه با پراکندن بیانیه ای در وبسایت رسمی این موزه اطلاع دادن کردند این نمایشگاه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

تو وبسایت رسمی «Scuderie del Quirinale» آمده است : «در پی فرمان صادر شده از لفظ مقدمه وزیر تو هشتم مارس ۲۰۲۰، این کفش تا زمان صدور مجوز اقبال تعطیل باقی خواهد ماند.  از فردا با افرادی که از پیش بخاطر بازدید از این نمایشگاه بلیت خریداری کرده اند تماس گرفته خواهد شد.»

دلبستگی مندان این بازیگر از ماه ها پیش از بکلی جهان حدود ۷۰ هزاره بلیت برای ملاقات از این نمایشگاه خریداری کرده بودند.

گسترده شدن شیوع ویروس «کرونا» درون ایتالیا انگیزه شده تا مقامات این کشور در اقدامی بی سابقه از قرنطینه شدن نواحی شمالی این قلمرو که شامل ۱۵ میلیون نفر می شود، معارفه دهند.

در راستای این اقدامات، دولت ایتالیا اقدام به تعطیل کردن موزه ها و سایر مراکز فرهنگی این کشور تا سوم آوریل کرده است. مقدور است این مراکز داخل چهارم آوریل بازگشایی شوند خواه اینکه دولت با صدور حکمی جدید مدت زمان تعطیلی این مراکز را افزایش دهد.

 تو دو هفته اخیر، حدود ۶ هزار نفر در ایتالیا بوسیله ویروس «کرونا» مبتلا شده اند و ۲۳۳ نفر جان خود را در جای پا ابتلا به آن از دست داده اند.

موزه های واتیکان بوسیله همراه گالری «اوفیتزی» تعطیل شده اند. مقابل بیانیه منتشرشده در وبسایت رسمی گالری «اوفیتزی»، این گالری تا خاتمه سوم آوریل ۲۰۲۰ بسته خواهد شد.»

سایر مقاصد گردشگری «رم» همچنین بوسیله دلیل مسری ویروس «کرونا» تعطیل شده اند.
  • ۹۸/۱۲/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی