موسسه علمی آموزش سامان

به گزارش همشهری آنلاین، ایرنا به نقل از روابط اشتراکی دانشگاه علوم پزشکی قم نوشت: وی درون ۲ هفته اخیر به عارض شبانه روز در درمانگاه درگاه داشت و درون کنار سایر پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان مذکور، بوسیله بیماران خدمات رسانی می کرد.

بر اساس این گزارش، تو حال حاضر رئیس بیمارستان کامکار – عرب نیا شهر قم در قرنطینه و کوچکتر درمان است.

منیع مقام دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین پیش از این، از ابتلای دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، ۲ معاون وی و ۱۰ نفر از پزشکان و پرستاران استان قم به ویروس کرونا خبر داده وجود.

علی اِبرازه پافشاری کرده وجود: درون صورتی که مسائل بهداشتی بوسیله درستی درون قم رعایت نشود، شاید حاجت بوسیله سریر ما، به ۲ تا ۳ هزار هم برسد؛ از این رو مردم باید یک تا ۲ ماه و در ایام نوروز خود را در منازل قرنطینه کنند.

شهروندان برای کسب آخرین اعلام از دانشگاه علوم پزشکی قم می توانند بوسیله کانال آن به نشانی webdaqom@ درون فضای مجازی (پیام رسان های ایتا و تلگرام) و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

بیماری کرونا از دیدن ابتلا و مقیاس و شدت تلفات، خطرناک تر از آنفولانزا نیست؛ بنابراین جایی برای سست شدن و باک مردم نیست و شهروندان تنها باید مراقبت های پزشکی و بهداشتی را موکد بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که درون این خصوص توصیه شده، بیش ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.
  • ۹۸/۱۲/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی