موسسه علمی آموزش سامان

تولید انبوه سدان برقی i4 برای سال ۲۰۲۱ دستور کار ریزی شده است. این محصول، چهره ای شبیه نمونه مفهومی خود خواهد داشت تا با استفاده از جلوپنجره ی بزرگ که البته نیازی به حیات آن ها از رویت فنی نیست، شگفتی هواداران بی ام و را برانگیزد. برخلاف آنچه در نگاه نخست دیده می شود، جلوپنجره ی مجلل i4 صرفا برای زیبایی ازاله و بنابر صحبت های مدیران بی ام و، یک پنل هوشمند مرتبط با فناوری های مدرن، متشابه سیستم های خودران و تجهیزات ایمنی خواهد بود. این محل، احتملا دارای حسگرها و رادارهای بی نهایت خواهد بود که علاوه بر بهبود امکانات رفاهی، قیمت نهایی خودرو را افزایش می دهند. بوسیله هرشکل، میزان مفهومی i4 صرفا یک پیش ارائه از محصولی است که بعدا رونمایی خواهد شد و البته مقدور است متفاوت باشد.



نمای معنوی i4 مفهومی، تقریبا آماده تولید به نظر می رسد. هرچند که سپرهای طرفین خودرو و خطوط آبی روی بدنه، احتمالا تعدیل خواهند شد. در فضای داخلی نیز، ترکیبی رویایی مشابه به سفینه های فضایی وجود دارد که مسلما تغییر خواهد کرد؛ اما می نبوغ مطمئن حیات ساختار طاسی نمایشگرها با تأکید بر راننده، درون مدل جاده ای همچنین مصرف شود. خمیدگی جزئی درون این نمایشگرها، دودمان جدیدی از امکانات رفاهی و سیستم های اطلاع رسانی در خودروهای بی ام و را علامت می دهند که هماهنگ با تیغ دار کردن های کنترل کننده ی تابش تلالو در پیرامون خودرو، کیفیت تصویر بسیار خوب مهیا می کنند.



سه حالت کاربرد از نمایشگرها در i4 مفهومی وجود دارد که بخاطر خودروهای آینده بی ام و نیز کاربرد خواهد شد. مودهای کور (Core)، اسپرت و اقتصادی (Efficient) خیساندن اطلاعات نمایش داده شده روبروی راننده را تغییر می دهند. داخل حالت کور، تأکید زیادی کنار مدیریت امکانات خودرو از طریق لول دست وجود دارد. حالت اسپرت، معلومات اساسی شبیه سرعت دم ای، زمان ثبت شده و مصرف انرژی را با حالتی بزرگ پر حرارت نمایش می دهند تا فضای مسابقه ای برای سرنشینان فراهم شود. اگر شوفر حالت اقتصادی را انتخاب کند، تمامی تجهیزات متخصص و رفاهی برای ناچیز ترین میزان مصرف انرژی تنظیم می شوند و عملکرد نمایشگرها بر سیستم های ارتباطی، تمرکز بیشتری خواهد داشت.





بی ام و i4 مفهومی از یک سواری الکتریکی با قدرت ۵۳۰ اسب دود و باتری های ۸۰ کیلووات روزگار استعمال می کند تا سرعت گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت ۴ وقت داشته باشد. شعاع حرکتی این خودرو، ۴۳۲ تا ۶۰۰ کیلومتر خواهد حیات. این مشخصات، مسلما برای مدل تولیدی تغییر خواهد کرد؛ ولی نسبتا قانون دان و کم ارزش یک خودروی جاده ای به دیدن می رسد.بیشتر بخوانید:خودروی برقی و مفهومی رنو مورفوز رونمایی شدابرخودروی جدید پینین فارینا باتیستا انیورساریو رونمایی شداولین مورد ابتلا بوسیله کرونا در کارخانه بی ام و مونیخهمکاری تویوتا و فاو چین بخاطر تولید خودروی برقیخودروی الکتریکی و اسکوتر برقی میکرو موبیلیتی رونمایی شدند
  • ۹۸/۱۲/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی