موسسه علمی آموزش سامان

تو سالی که گذشت، یکی از دغدغه های مدیران سازمان ها و تصرف و کارها، تعطیلی های خارج از پروگرام و وقفه هایی بود که بوسیله دلایل متنوع از جمله آلودگی هوا، شیوع مصیبت خواه شرایط نامساعد جوی بوسیله بود آمد و تأثیرات منفی ای را درون پیشبرد فرآیندهای کاری به همراه داشت.

راهکار پیشنهادی ما تو چنین مواقعی کاربرد از ابزاری آنلاین علت حفظ ارتباط یکپارچه پرسنل است. با استفاده از دارکوب جمعی به راحتی می توانند رادیکال ی وظایف سازمانی خود را در منزل یا هر محیطی خارج از نگرش کار بوسیله ارتکاب رسانند. نیز به یاری ربات ها می توانند دسترسی به سرو های مورد نیاز خویشتن از قبیل اتوماسیون اداری و CRM را آسان و ایمن و بدون نیاز بوسیله پیوند به شبکه ی داخلی سازمان حفظ کردن کنند.

اغلب سازمان ها و کسب وکارهای پیشرو از پیام رسان عام خویشتن برای ارتباطات کاری و تجاری بهره می برند و دراین مبنا محصولات متعددی داخل سطح جهانی با یکدیگر مشغول هم چشمی اند. داخل ایران همچنین پس از فراگیرشدن تلگرام و به لطف آشنایی عموم مردم با پیام رسان ها ، سازمان ها و تصرف وکارها نیز دریافته اند که از طریق این بستر بسیاری از امور را می توان با سرعت، سهولت و کارایی بیشتر و هزینه ی پایین زیرفون بوسیله انجام رساند.

با این همه، پیام رسان های عمومی قرین تلگرام، واتساپ و غیره برای استفاده ی مستخدم و تجاری مدل سازی نشده اند و در کشورهای پیشرفته نیز بخاطر ارتباطات درون سازمانی، میان سازمانی و ارتباطات زنهار و ساختاریافته با مشتریان از پیام رسان های عمومی استفاده نمی شود.

داخل عوض، هر راه اندازی و کسب وکاری از ابزار ابری مختص بوسیله خود یا نرم افزارهای On-Premise برای این نوع از ارتباطات و تعاملات بهره می جوید. پلتفرم پیام رسان مستخدم دارکوب­ چندین سال است که تو بازار فناوری کشور حضور دارد و تو این مدت توانسته نظر مثبت سازمان ها و کسب وکارهای کوچک و مبصر متعددی را تو مملکت های بانک و بیمه، نفت و پتروشیمی، صنعتی و تجارت، آموزش و خدمات عمومی جلب یواش.

درواقع دارکوب این امکان را برای راه اندازی ها و کسب وکارها فراهم آورده است تا در زمانی کوتاه پیام رسان اختصاصی خود را سیاق اندازی کنند و از ویژگی های پلتفرمی زننده و ایمن، زیبنده سفارشی سازی و قابل انطباق با سیاست ها و نیازهای ارتباطی منحصربه بی تا هر موسسه نصیب مند شوند.چرا دارکوب؟

برضد پیام رسان های عمومی، مالک دارکوب در در اداره یا فضای اختصاصی ابری استقرار می یابد که خود به تضمین امنیت داده ها و حفظ مالکیت آن ها بخاطر راه اندازی و نیز تکثیر چشمگیر سرعت ارتباطات و تبادل اسناد می انجامد. کاربران دارکوب محدود به پرسنل، مشتریان یا اشخاصی هستند که در مناسبت کاری با سازمان قرار دارند و سطوح دسترسی پهلو مبنای دسته های کاری، چارت سازمانی، و دادرسی های ارتباطی متناسب تعریف است.

درون جوهر سطح دسترسی هر کاربری سزاوار سرزنش با احتیاج کاری و صلاح دید مدیران مدح می شود. نیز امکان یکپارچه سازی آن با درنگ افزارهای مستخدم به قصد ارائه ی خدمات مختلف بوسیله پرسنل از طریق ربات ها حیات دارد. در این حالت کاربران می توانند درون هوا نرم افزارهایی از قبیل اتوماسیون اداری، CRM یا هر نرم ابزار دیگری، به دارکوب نیز دسترسی داشته باشند.

از دیگر ویژگی های بارز این پیام رسان، امکان توسعه ی ربات ها است. ربات ها دستیارهایی هستند که با نصیب گیری از امکانات ارتباط متنی کمک می کنند برخی فرایندهای سازمان با سهولت بیشتری قیافه پذیرد. از آنجایی که دارکوب پهلو مبنای پروتکلی مصون و باز توسعه یافته است، امکان به کارگیری گوناگون ربات ها در کنار پلتفرم پیام رسان دارکوب وجود دارد. در موارد متعددی به جای سیاق اندازی یک یواش اسباب یا اپلیکیشن جدید، می توان در مدت زمان کوتاه تر و با صرف نفقه ی کمتر، این ربات ها را به نوکری گرفت.

بوسیله عنوان مثال در تدارک ی گزارش از سامانه های مختلف، کسب معلومات در حصه منابع انسانی، اطلاع رسانی خودکار و بهنگام به خریدار و ارائه ی خدمات متعدد، همچنین برقراری ارتباط بین دو نرم افزار که بوسیله صورت جزیره ای عمل می کنند، این ربات ها می توانند بوسیله عنوان دستیار تو کنار کاربران قرار گیرند.



دارکوب از شروع برای سازمان ها و تصرف وکارها طراحی شده است و تو پیاده شدن امکاناتی از قبیل وابستگی متنی، تبادل فایل و مستندات، ارتباط زنده ی صوتی و ویدیویی، کانال، حجره های گفت وگو و غرض سازی، امکانات منحصر به انفراد را نیز از قبیل سطوح دسترسی پیشرفته، ترقی ی ربات های سازمانی، یکپارچگی با سامانه های اتوماسیون اداری و صنعتی و سامانه های مدیریت مناسبت با مشتریان، معماری توزیع شده و پشتیبانی از چندمستاجری (Multitenancy) درون سمت سرور و همچنین سفارشی سازی براساس نیازهای خاص ارائه می نرم.

همچنین واحد طراحی و تیم ترقی ی همکاری یکان معرفت همچنین درون فرایند سفارشی سازی دشت در یافتن بهترین و مقرون به نفع ترین راهکارها همراه ابدی سازمان ها و تصرف وکارها است.

تو خاتمه پیشنهاد می کنیم تا درون صورت احساس نیاز به هر یک از امکاناتی که در این مقاله بوسیله آن اشاره شد، با آویشن ابتیاع همکاری یکان خرد تماس حاصل فرمائید و فرصتی را سبب معرفی توانمندی های این درنگ اسباب سازمانی داخل جوانمردی ما استراحت دهید.بیشتر بخوانید:یوزبیت؛ شبکه‎ ای برای تجارت اطلاعاتتهیه پلی استیشن پلاس 14 روزه اقتصادی با جیپورتجاباما ؛ راه حلی سریع، راحت و مطمئن برای رزرو اقامتگاهنرم ادوات CRM دیدار؛ بوسیله جای خرابه به ملاقات بچسباناطلاعاتی درباره مدفوع کالیبراسیون از نگاه شرکت هوا پول شدنی زاگرس
  • ۹۸/۱۲/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی