موسسه علمی آموزش سامان

اعتماد آنلاین نوشت: حجت الاسلام محمدجواد باقری معصوم جمعه اسالم در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات سخت گیر و انقلابی رئیس قوه قضائیه داخل برخورد با مفسدان اقتصادی گفت: چندی از مفسدان با بریدن ران غصه نزاکت نمی شوند و باید دست و پای آنها را از خلاف قطع کرد.

باقری با انتقاد از نحوه ثبت نام اینترنتی خودروسازان داخلی گفت: آیا اجنه و ارواح سرگردان اندوه برای خودرو ثبت اشتهار می کنند که سامانه های بیع در جاه چندین دم سپرده می شود؟ در طرفه العینی حجم ثبت نام خودرو اتمام می شود. این کار فقط از آصِف زمینه بَرخیا و اجنه حضرت سلیمان پهلو می آید.

امام جمعه اسالم ضمن تاکید کنار اجبار برخورد با مدیران فاسد تصریح کرد: برخی از مدیران خودروسازی خائن و فاسد هستند. نظام اسلامی فارغ از اشخاص خیانت کار و فاسد است. باید دست و پای مدیران خائن و فاسد خودروسازی را از خلاف قطع کرد. تا فراگیری عبرتی برای دیگران باشد. موش تو سوراخ نمی رفت جارو به دمش سپرده بود. خیلی ماشین های خوبی دارید!؟ اینک ثبت نام و محدودیت هم می گذارید!؟ خودرو را هم که با چندین ماه تاخیر تحویل می دهید. تعدی و تجاوز درون حق انسان بس است.
  • ۹۸/۰۷/۱۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی